
Lega na cesti je dobra prov zaradi zmaknjenih zadnjih koles.
Pleh (tudi podvozje) gnije kot za stavo...
V dežju se pojavljajo konstantni problemi z vdiranjem vlage v vžigalno kapo, pol pa jebeš ježa z brisanjem rotorja...
Zaradi majhnih steklenih površin se šipe rosijo ene 3x hitreje kot pri 'navadnih' avtih...
Glede pasivne varnosti... Hm, kakšne pasivne varnosti?

Avto je bil zdizajniran leta 60 in varnost je temu primerna. Torej poden. Vedi, da je povprečna petka še vseeno dvakrat varnejši avto. In če bi rad malega simpatičnega renaulta, jo bolj priporočam. Let's face it - če se s katrco kam skantaš, bo žal treba umret.


Poznam modela, ki je letu iz ovinka, katra se je prevrnila, modela je ruknilo iz avta, fasal poškodbe glave in danes je živa rastlina. Saj je avto legenda, sam za vsakdanjo vožnjo za isto ceno dobiš precej boljši avto...
