Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
lebica
Novinec
 
Prispevkov: 171
Pridružen: Sr feb 12, 2003 7:20 pm
Kraj: BELAKRAJINA - SEMIČ

Napisal/-a lebica Sr apr 20, 2005 12:45 pm

Kako zanimiva tema ;) stvar je taka da se pred 5 leti ni noben sekiru tok za varnost,sedaj ko je začel Renault STRATEGIJO O VARNEM AVTU so vsi proizvajalci prekopirali sisteme ki jih je v veliki meri razvil Renault poglejte si prejšnjo verzijo Marcedesa C pa lahko kaj kmalu ugotovite da je nekje na ravni Dacie Logan pa še kakšen "dobr" avto se bi znašu za Dacio zato menim da jE DACIA pač povprečen avto :!: ;) LP
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Sr apr 20, 2005 2:52 pm

Dacii res ne manjka veliko, da bi prejela 4*. Varnostna celica je zelo trdna, manjka ji samo bolj uglašeno delovanje zračnih blazin ter seveda prisotnost zategovalnikov pasov. Še vedno je to definitivno najvarnejši avto za 1,55 mio.

LP,
marulek
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Sr apr 20, 2005 2:54 pm

metallic je napisal/-a:
Mumbley je napisal/-a:
Joie de vivre! je napisal/-a:Crash testi se delajo na osnovnih modelih, kolikor je meni znano.

LP,
Joie

Stranske airbage nima noben avto v nižjem razredu serijsko, če pa gledaš teste pa so vsi avti, ki dosegajo 4 zvezdice opremljeni z njimi:
http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/ratings.php?id1=1
Torej na vseh reklamah, ko se pohvalijo z zvezdicami zavajajo kupce.


khm, khm, mislim, da imajo vsi renaulti vsaj 4 airbage. Clio ma zihr, za twingota pa nism zihr. ;)


Avtomobili, ki se testirajo pri NCAP-u, nimajo slovenske serijske opreme, temveč zahodnoevropsko. Tam imajo velikokrat tudi najmanjši avtomobili večje število varnostnih dodatkov kot pri nas.

LP,
Joie
 
tony1
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: So nov 27, 2004 11:00 pm

Napisal/-a tony1 Sr apr 20, 2005 6:21 pm

Oprema, testirana na EURONCAP mora biti enaka po vsej EU.
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Sr apr 20, 2005 6:53 pm

Že že da gre za avte z zahodno deželsko opremo, pa vendar mislm da so tam precej objektivni, glede na to da oni KUPIJO avto pri regularnem prodajalcu, brez a bi ta prodajalec to vedel. Financirajo se iz različnih virov: belgijska vlada, nemška vlada, ADAC, neki francoski inštitut, pa agencije za varnsot v prometu različnih držav in seveda tudi skupni EU proračun.(Upam da nism preveč kje zamoču s temi viri denarja). Recimo da so še pošteni ljudje na temu svetu in da niso vsi podkupljeni, tile ki opravljajo teste. Jst jim še kar verjamem.
Slika
 
Uporabniški avatar
furious
Novinec
 
Prispevkov: 373
Pridružen: Po maj 26, 2003 6:50 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a furious Sr apr 20, 2005 7:10 pm

če prav vidim na eni izmed slik se je streha upognila kar je zelo slabo.sicer pa 3 zvezdice je nekje realna ocena in ni malo.če pogledamo da so avti imeli pred 10imi let po 1 in 2 zvezdici in to recimo pugi406 pa še bi se našel kakšen.
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Sr apr 20, 2005 8:48 pm

Po mojem mnenju bi moralo bit več t.i. primerjalnih crashtestov, kjer bi pognali en avto proti drugemu. Ker dejansko tile euroncap testi potekajo kot je nekdo rekel v "sterilnem" okolju, ki ga na cesti ne bo. Ker po teh testih je recimo Renault Modus (5*) varnejši od mnogih večjih avtomobilov, ki dobivajo po 4* ali 3*, nekak zame to ni realno. Čeprav po drugi strani pa tud ni vse v teži in velikosti. Enkrat sem na Discoveryju gledal zanimivo oddajo o varnosti avtomobilov. Za primer so vzeli Hummerja, ki je napram povprečnemu osebnemu avtomobilu kot tank. Ampak kaj bi se pa zgodilo, če bi vsi vozil Hummerje? :roll: Verjetno bi se mnogo slabše izšlo čelno trčenje dveh Hummerju podobnih vozil, kot pa recimo dveh Cliov ravno zaradi večje mase in posledično večjih sil, ki se sprostijo pri trku.
Antiznačkar po prepričanju
 
tony1
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: So nov 27, 2004 11:00 pm

Napisal/-a tony1 Sr apr 20, 2005 9:25 pm

še en pismeni... :)

pejt si pogledat komentar na njihovi internetni strani, kjer je jasno poudarjen pomen gibalne količine in lepo piše, da ocene različno težkih avtov (ki so posledično tudi v različnih razredih) NISO PRIMERLJIVE. :roll:
 
Uporabniški avatar
Turbobitch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Po okt 04, 2004 10:18 am
Kraj: Prvi levi sedež 5ke GTT

Napisal/-a Turbobitch Sr apr 20, 2005 9:55 pm

Moj renault nima nbenga airbaga pa kva pol. Pa dacia sploh ni grd avto, sm ga vidu in mi je kul. Za ta dnar pa vseen pomoje en med varnejšemi avtomobili.
Slika
Ne mene krivit za Mobisux, če maš pa probleme pa sam prtiski prekliči.
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Sr apr 20, 2005 10:32 pm

vinci je napisal/-a:Lada in podobni niso nikoli bili varni avtomobili in so jih kot take tudi prodajali povsod ne glede na trzisce in se niso sli neke dvojnosti glede varnosti.Docim pri loganu pa gre za to in zato je to svinarija.

jst pa mislm da je to povsem logično
če hočš avto za kao 5000 eur pol maš slabo opremo, če pa ta isti avto kupš za 10000 pa logično pričakuješ poleg opreme tudi večjo varnost
kar se tiče pa osnovnih modelov, če bi testiral le te- nimajo vsi avtomobili serijsko 4 airbagov, tud 2. mislm da ne- voznikov je pa že kr povsod serijsko
kaj bi se zgodil, če bi testiral le serijske avtomobile- vsem avtom bi se cena podražila za airbage, ker bi bili 4. povsod serijsko
lp
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov