Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT So apr 23, 2005 7:23 pm

INFINITI je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:
HajdukS je napisal/-a:Sem mel moznost delat na takem mestu da sm si ustvaru sliko o pokvarljivosti in "velika trojica" kr redno pusca ljudi na cedilu, celo vec kot kksni bolj budget avti...


Cena vgrajevanja ogromnih količin elektronike. Če bi bilo po mojem bi avtomobili imeli ABS in nadzor stabilnosti, ostale navlake pa bi se znebil.

hmmmm, zanimivo da Lexus, infiniti pa acura nimajo teh težav , pa je ravno tako ogromno ali več elektronike noter :lol:


Redkokdaj vgradijo zares kompleksno elektroniko (tukaj govorim relativno gledano), ker se mi ne zdi potrebna. Na tem mestu zelo soglašam z Japonci. Inovacije delajo na ostalih področjih, za določeno elektroniko pa počakajo, da je dobro preizkušena. Mimogrede, za to gre krivda predvsem Boschu, ki oskrbuje bolj ali manj vse evropske proizvajalce.
 
Uporabniški avatar
audi racing
Novinec
 
Prispevkov: 204
Pridružen: Če mar 03, 2005 9:43 am

Napisal/-a audi racing Ne apr 24, 2005 9:30 am

Omelo je napisal/-a:Zopet en ljubitelj poševnookih in zopet en primerjalni test. Mam filing, da bo počas treba prou en podforum odprt: Pošenooki in primerjalni testi.

In pa: INFINITY ROXX! V živo vidu, legenda.



vidu ze 3 različne iz slovenije.dva iz kranja(proba) edn crn edn rjav
2 pa iz ljubljane pri frizerskem salonu KK je biu parkiran crn iz LJ
lep pozdrav audi racing

Slika
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS Ne apr 24, 2005 12:06 pm

Japonci malokdaj vgrajujejo kompleksno elektroniko? LOL, Glede na to da te mam za poznavalca me je ta izjava cist presenetla. Dj mal argumentiri...

Ce je zate kompleksna elektronika tipka i-drive ki se premika v xy oseh in ima nevem koliko funkcij (v resnici je samo nerazumljiva in se lahko pokvari) Lexus pa raje vgradi bolj preprost preverjen touchscreen (neskoncno funkcij, razumljiv, preverjen) pol majo res bolj zapleteno elektroniko evropejci...
(to je edini primer ki sm se ga uspel spomnit :) )


Za hec ena hitra primerjava:
Audi:Mits:
Elektronsko vodenje ventilov pri kaksni ceni avtomobila?
quattro: elektronski AYC pogon od evota
FSI (kdaj?, za audi cist dosezek):GDI (redki sploh vedli kaj to je)
...
Pa govorimo o znamkah med katerimi je zlo velika razlika v ceni...
 
Uporabniški avatar
jakaracman
Uporabnik
 
Prispevkov: 829
Pridružen: To sep 03, 2002 1:59 pm

Napisal/-a jakaracman Ne apr 24, 2005 7:03 pm

PureTNT je napisal/-a:Če si vozil novi A6, potem BMW 5 ne prednjači po športnosti, za starega to drži. Kar se tiče tvojih kriterijev se tu pokaže subjektivnost ocene.

Vozil sem novi A6, BMW5 in novi Lexus GS. BMW je bolj sporten (volan, lega na cesti, aud je boljsi pri samem obnasanju podvozja, v celem BMW, tudi Lexus se pelje bolj sportno od A6).
PureTNT je napisal/-a:Moram reči, da me do zdaj na cedilu ni pustil še noben nemec. Enako velja za večino prijateljev in znancev, z izjemo nekaterih Mercedesovih modelov AMG in BMWjevih sedmic.

Pri komentaru zanesljivosti sem se oprl samo in izkjuco na najvecjo razsikavo zanesljivosti JD Power in na ADACjevo raziskavo. Tudi meni je ze crkniol kak nemec in kak japonec, pa ne sodim po tem in po tem, kaj se dogaja mojim kolegom in prijateljem. Statisticno gledan je vzorec mnogo premajhen, da bi imel kakrsenkoli pomen.
PureTNT je napisal/-a:Tvoja merila so, kot sem že rekel, popolnoma subjektivna, a vendar veljavna. Da ti predstavim še svoja:
- zanesljivost: do sedaj me kot sem rekel še noben nemec ni pustil na cedilu (razen potrošnega materiala na avtomobilih nikoli ni bilo treba menjat ničesar).
- odnos do strank: tu se s teboj strinjam. V primerjavi s prodajalci Lexusa se ima večina prodajalcev še veliko za naučiti. Težavo pa vseeno rešim na preprost način: grem k prodajalcu, ki mi ustreže. Tu ni kriv proizvajalec, ampak aroganca dealerjev, ki prodajajo tako dober izdelek, da je povpraševanje vseeno veliko.
- izdelava: Lexus da ima boljšo izdelavo kot recimo Audi? Kvečjemu primerljivo.
- samodejni menjalnik: ne vem, če prav razumem kaj si želel s tem povedat. Sam imam raje ročne, vendar pri nemcih ponujajo kup možnosti kar se tiče samodejnih menjalnikov (5-, 6- in 7-stopenjski avtomatik, CVT in DSG). Ne vem kaj naj bi bila tukaj prednost.
- materiali: za japonce to velja bolj ali manj v notranjosti, izdelava je drugače odlična.
- ergonomija: kakor se spomnim so imeli Japonci vedno malce čudne predstave glede funkcionalnosti, tako da je to pač nujno zlo.

Zanesljivost: glej zgoraj
Izdelava: ker ne bova imela prilike, da parkirava enega ob drugega GS in A6, recimo da sta enakovredna
Samodejni menjalnik: boljsi pomei bolj uglajeno, hitrejse prestavljajnje, boljse razumevanje voznikovih zelja in dejstvo, da je rocno prestavljanje res rocno (tudi lexus GS ima "tiptronic"), kar pri A6 ni, ker ne glede na to, kaj naredis, prestavlja sam ...
PureTNT je napisal/-a:Če je enačenje Lexusa s Toyoto enako enačenju Audija s koncernom VAG, potem je to primerjava, ki sem jo iskal. Tehnologija se med znamkami deli, razvoj v veliko primerih poteka skupno (ne govorim za končane modele), prav tako pa se za vse v koncernu vsebovane znamke ocenjuje nek nivo kvalitete (v naštetih dveh primerih dokaj visok).

Za razliko od VAG pri toyoto/lexusu razvoj ni skupen (ker so paltforme popolnoma razlicne, razen pri enem modelu, ki ga ne roizvajajo vec (bisi RX/land cruiser), seveda pa si avti delijo nekatere zunaj kupljene dele (recimo touch screen LCD, navigacije, neketere kose motorne/AMS/TC... elektronike). Dalec od tega, da bi bil recimo Lexus IS kakorkoli soroden z Avensisom, A4 in PAssat pa sta pod kozo boljkotne enaka.
V vsem ostalem pa se strinjam s tabo
Slika
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Po apr 25, 2005 12:42 am

puretnt kako lahk ti sods objektivnost revije kot je car&driver? to je tko ko ce js recem da je od stare mame kolegica povedala men da ma britney spears sramne bolhe in je to prebrala v laidy.


drgac pa vsake oci majo svojga malarja in enim bo vsec to enim neki druzga nikol nebo nihce naredu testa v katerem bodo rezultati neizpodbitni, in bojo enako vsec vsem, tko da mal se ze umirte s tem.

vsak od teh avtov ma svoj adut, zdj odvisn je sam ker adut dolocen tip cloveka bolj potegne in nc druzga.

drgac pa infiniti ma res brutaln zvok, zanc zadi neki res hudo zarohni, sm mislu da je saj kksn viper al pa vette pol pa en skor terenc infiniti prpizdi :> svasta
 
BMW Motorsport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 630
Pridružen: To nov 30, 2004 7:04 pm
Kraj: LJ-Center

Napisal/-a BMW Motorsport Po apr 25, 2005 9:47 am

Joie de vivre! je napisal/-a:Tudi ko so testirali lexusa LS, MB razred S in BMW serije 7, je zmagal... kdo drug kot Lexus. Da se ta avto ne prodaja tudi pri nas, je kriva samo avtomobilska nerazgledanost in večni predsodki. Američani jih vsaj kar se tiče avtomobilov nimajo.

LP,
Joie


Sorry sam mislm da je kar se tiče luxuza S-ka kr dost v prednosti pred ostalimi, kaj šele sedmka, kaj bo šele septembra k pride nove S-ka???

Pač to je Mercedesov razred in japončki tle nimajo kej iskat... žal. ;)
Bayerische Motoren Werke fuer immer!!!

P.S.: Need $ for Bavaria: Please donate... ;)
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Po apr 25, 2005 10:16 am

Voith je napisal/-a:puretnt kako lahk ti sods objektivnost revije kot je car&driver? to je tko ko ce js recem da je od stare mame kolegica povedala men da ma britney spears sramne bolhe in je to prebrala v laidy.


drgac pa vsake oci majo svojga malarja in enim bo vsec to enim neki druzga nikol nebo nihce naredu testa v katerem bodo rezultati neizpodbitni, in bojo enako vsec vsem, tko da mal se ze umirte s tem.

vsak od teh avtov ma svoj adut, zdj odvisn je sam ker adut dolocen tip cloveka bolj potegne in nc druzga.

drgac pa infiniti ma res brutaln zvok, zanc zadi neki res hudo zarohni, sm mislu da je saj kksn viper al pa vette pol pa en skor terenc infiniti prpizdi :> svasta


V bistvu mi je to povedalo nekaj dovolj prominentnih oseb, da jim lahko verjamem na besedo.

HajdukS: stojim za svojimi besedami. Vsa elektronika, ki je bila vgrajena s strani japonskih proizvajalcev je poprej ekstenzivno preizkušena, da res deluje v vseh pogojih. Napisal sem, da japonski car makerji navadno ne vgrajujejo izjemno zapletene elektronike v avtomobil, dokler ni zares preizkušena do obisti. Mimogrede, pod kompleksno elektroniko sem imel v mislih prav I-drive. Sistem, ki krmili celotno vozilo z izjemo volana in pedal je za moje pojme zapleten. Prezapleten.

jaka racman: dobro argumentirano. Kar se tiče statistik ti ne bom ugovarjal, se mi pa vseeno zdi čudno, da v statističnem vzorcu ca. 30 lastnikov po več nemških avtomobilov praktično ni bilo nezadovoljnih kupcev (sem že navedel izjeme pri parih najdražjih modelih vozil - vse težave so odpravili, kar bi lahko dosegli tudi s kakim mesecem več testiranj pred splovitvijo).

Lp
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS Po apr 25, 2005 11:17 am

No, se mi je zdel. Sam pomoje, vids, idrive ni elektronski izum ampak elektronska neumnost in mislim, da ko bo folk pripravljen take stvari dojet bo zacel mal razmsljat ce bojo res dal 30% vec za bmwja audija al pa mbja kot za ksno drugo bolj kvalitetno in tehnolosko napredno(moje osebno mnenje) znamko (se enkrat idrive in podobni "izumi" so zame korak nazaj).
 
Uporabniški avatar
jakaracman
Uporabnik
 
Prispevkov: 829
Pridružen: To sep 03, 2002 1:59 pm

Napisal/-a jakaracman Po apr 25, 2005 1:06 pm

TNT: 30 lastnikov je statsticno premajhen vzorec. Pri razsiakvi, ki jo AM opravlja v sloveniji, je meja 50 lastnikov, pa imamo zaradi majhnosti trga ipak malo znizane standarde. V nemciji bi ibla meja tam okoli 80 vozil ...
Kar se tice prominentnih ljudi, ki os ti to povedali: ne bom te bezal, da povej kateri so, ti pa lahko povem, da pozanm (osebnao) tako urednika CD kot dirketorja dela zalozbe, ki skrbi za CD, urednika CD, ljudi z MPI (ki izdaja AMS), pa tuid urednike mnogih drugih pomembnejskih avotmobilisticnih revij, pa seved sefe in PR-ovce vecine avtomobilskih znamk ... Kkao pritozbo cet AMS (pa recdimo TG) sem ze slisal, pas e cez kako manj zano revijo, cet CD (ali pa recimo AUtocar) pa ne ...
HjadukS: Lexus GS ima podobno stvar kot je I-drive, le da kje veliko bolj prprosto uporabna (touch.screeen LCD), ce je zanesljiva, bomo pa se videli. Sta pa oba sistem dobrodosla, saj je moc nastaviti marsikatero funkcijo, ki bi jo sicer morali nastaviti na servisu ...
Slika
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS Po apr 25, 2005 1:10 pm

Jakaracman poglej moj predprejsnji post... :D :roll:
Zadnjič spremenil HajdukS, dne To maj 03, 2005 6:34 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po maj 02, 2005 7:42 pm

Podoben test še v Motor Trendu. Na stopničkah ponovno Infiniti in Acura:
http://motortrend.com/roadtests/sedan/1 ... _6degrees/

LP,
Joie
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS To maj 03, 2005 6:04 pm

To sta pol že dve neobjektivni reviji... par 10k dolarjev ni pomembnih kupcem takih avtov, ker je 50k dolarjev res neverjeten nedosegljiv zaklad, ki ga dosezejo samo taki ki jim ni problem spljunit se par 10k dolarjev da kupijo se bolsega bmwja... me prav zanimajo izgovori 8) :lol:
Se dobr da je 225 bmwjevih konjev velik bolj prestiznih kot acurinih 300 za isto ceno pa da ma boljso plastiko v notranjosti (da je bmw bolj tehnolosko modern pa da se manj kvari sploh ne bom omenjal) :lol: :lol: :lol: :lol:
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov