Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Če apr 28, 2005 7:44 pm

js bom katalizator dol cuknu pa resonator pa nerabm nobenga sportnga filtra bo cist kul zvenel pa tud konjev bo kr neki vec na ta racun :D

ne j***m sportnih filtrov. nobene koristi od njih.
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Če apr 28, 2005 8:19 pm

eh boli me k za zrak. ce je lahk do predkratkim vse na svinc laufal, zdj pa kr naenkrat se neosvincen ni zadost, more bit se katalizator k mi dusi motor in je povrh se svinsko drag.

nej raj ksne smrdece tovarne s katalizatorji zademfajo ne pa moje gajbice ki ji iz auspuha vn letijo rozice :D
 
Uporabniški avatar
ziga24
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: To dec 28, 2004 1:33 pm
Kraj: Robanov kot - Ljubljana

Napisal/-a ziga24 Če apr 28, 2005 10:12 pm

Kakšna bi pa bila kombinacija: športni filter - odstranjen katalizator - devito izpuh?
A bi blo to preveč glasno oz. bi bil že kot na dirki....
 
Uporabniški avatar
_BiStRi_
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 710
Pridružen: Pe feb 25, 2005 9:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _BiStRi_ Če apr 28, 2005 10:19 pm

Glasnost izpuha je po želji....

L.p Bistri...
555
 
Uporabniški avatar
ziga24
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: To dec 28, 2004 1:33 pm
Kraj: Robanov kot - Ljubljana

Napisal/-a ziga24 Če apr 28, 2005 10:21 pm

aha... in kakšna je razlika med tišjim in glasnejšim športnim izpuhom? Samo v glasnostih ali še v čem?
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Če apr 28, 2005 10:40 pm

rece se temu backpressure. bol ko auspuh dusi zvok, mn prepustn je in vec tega kontra pritiska ustvarja, posledicno masina slabse diha in se bol greje.

torej ubistvu bl k je glasn lazje diha. sam mas pa pol take dusilce kokr so pr motorjih, in taki dusilci ustvarjajo dokaj mejhn upor in tud bl mal dusijo zvok, tko da ubistvu skor drzi da bol glasno ko je lazje diha :twisted:


Slika :wink:
 
Uporabniški avatar
Lenuh007
Novinec
 
Prispevkov: 248
Pridružen: Ne sep 05, 2004 3:07 pm
Kraj: Vukojebina - v kraju kjer se parijo volkovi

Napisal/-a Lenuh007 So apr 30, 2005 8:27 am

Fantje pozdrav!

Ne bom odpiral nove teme.
Jest sicer nimam namena, po menjavi niti zracnega filtra niti izpuha, ampak zgolj biti poucen o nekaterih izrazih :P. Tudi ne bom spraseval kaj naj kupim!! ker to je moja odlocitev.

A bi mi kdo tuki razlozil nekaj stvari;
- panelni filter - cilindricni filter - double flow - injection filtri
- single point - dinamicni

Prva razlika med njimi je izgled (geometrije). Kaksna se po tehnicne lastnosi; kater ima dober glas, kateri ti da glas in moc, zakaj izbrati cilindricenag in ne doube flow oz. obratno... skratka za kaksno potrebo izbrati ustreznega?

Mogoce sprasujem prevec, ampak upam, da se bo nasel nekdo...

Hvala, Lenuh007
LP Lenuh007
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
ziga24
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: To dec 28, 2004 1:33 pm
Kraj: Robanov kot - Ljubljana

Napisal/-a ziga24 So apr 30, 2005 2:02 pm

Lenuh007 je napisal/-a:Fantje pozdrav!

Ne bom odpiral nove teme.
Jest sicer nimam namena, po menjavi niti zracnega filtra niti izpuha, ampak zgolj biti poucen o nekaterih izrazih :P. Tudi ne bom spraseval kaj naj kupim!! ker to je moja odlocitev.

A bi mi kdo tuki razlozil nekaj stvari;
- panelni filter - cilindricni filter - double flow - injection filtri
- single point - dinamicni

Prva razlika med njimi je izgled (geometrije). Kaksna se po tehnicne lastnosi; kater ima dober glas, kateri ti da glas in moc, zakaj izbrati cilindricenag in ne doube flow oz. obratno... skratka za kaksno potrebo izbrati ustreznega?

Mogoce sprasujem prevec, ampak upam, da se bo nasel nekdo...

Hvala, Lenuh007


...zanimivo vprašanje. A mogoče ve kdo kakšne so razlike??
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith So apr 30, 2005 3:04 pm

pr filtrih je pomembna samo prepustnost in stopnja filtriranja.

to so pac razlicni tipi, in majo eni vecjo povrsino kot drugi, razlicne materiale, zato majo tud eni boljso prepustnost kot drugi..

je pa drgac nekak v vecini primerov sportni filter u bistvu po stopnji filtriranja zraka slabsi od original zadeve.

glede zvoka je pa tko da bol ko je prepustn za zrak je tud za zvok, tko da se slis sesanje motorja.
 
Uporabniški avatar
ziga24
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: To dec 28, 2004 1:33 pm
Kraj: Robanov kot - Ljubljana

Napisal/-a ziga24 To maj 03, 2005 9:24 am

Kakšna je pa kej razlika, če imaš filter čisto na loputi ali pa ga spelješ s podaljškom(cevjo) do odprtin za hladni zrak? Zanima me predvsem dolžina cevi in njen učinek?
Npr. če je cev dolga 20 cm, ali pa 60 cm...
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith To maj 03, 2005 9:26 am

daljsa kot je mn se bo slisal mukanje, blizje ko bo filtr hladnemu zraku, bols bo ;)
 
Uporabniški avatar
ziga24
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: To dec 28, 2004 1:33 pm
Kraj: Robanov kot - Ljubljana

Napisal/-a ziga24 To maj 03, 2005 12:29 pm

Iz kakšnega materiala, pa mora biti cev?
Če se npr. segreva, potem se segreje tudi zrak, ki potuje spozi!? Se mogoče motim...
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov