Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM Ne maj 15, 2005 4:19 pm

airbagov ni iz kar nekaj razlogov
prvi so H pasi ki te držijo v zicu kot rak...
poletiš naprej lahko samo če zic odtrga(za kar bi pa moral bit pošteno močen trk)
potem volan je športni oz. cela armaturka zamenjana, kabli visijo sem in tja...tak da niti ni placa za airbag
pa še če bi bli, in bi se pičil tak da bi lahko nadaljeval in bi se odprli airbagi, bi lahko pozabil na nadaljevanje vožnje
 
Uporabniški avatar
zazi
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: Če sep 15, 2005 2:52 pm
Kraj: inda bushezezz

Napisal/-a zazi To jul 21, 2009 1:03 pm

a ma kdo v sloveniji homologiran roll cage za vsakdanjo uporabo po cestah v avtomobilu v katerega se serijsko ni vgrajeval?
Slika
http://en.wikipedia.org/wiki/Porsche_911_GT3-RS je drgač non-roadlegal racecar, a to zaradi kletke?
Tigra ... by Opelklinika
 
brrr
Novinec
 
Prispevkov: 150
Pridružen: Če maj 28, 2009 10:34 am

Napisal/-a brrr To jul 21, 2009 1:57 pm

par stvari na temo rollbarov.

izdelani so ponavadi iz CrMo zlitin, jeklenih zlitin, aluminij tudi, vendar bolj redko. imas celo razne kombinacije karbona, karbon - aluminij, karbon - kevlar... rollbar ima v avtomobilu dve funkciji. prva je pasivna varnost, druga pa torzijska ojacitev avtomobila. zato tudi ni hec kako je rollbar zgrajen, zmontiran in seveda iz cesa je. kar se ceste in uradne dirkarije tice pa lahko vgradis le homologirano opremo. to pomeni, da kupis kit za tvoj doticni avto, ali pa das delat rollbar nekomu, ki ga potem lahko tudi homologira (kompletna dokumentacija!!!).

pri uporabi rollbara v civilne namene tezava v tem, da je rollbar brez celade in H pasov (pasovi so ponavadi sidrani na rollbar) smrtno nevaren (vecina avtov nima dovolj prostora okoli glave). pri eventuelni nesreci, te v avtu mocno premetava in predvsem glava plese sem ter tja. glava ni prav vesela srecanja s trdo cevjo. v vecini primerov odpade tudi uporaba zadnje klopi.

torej ce izpolnes vse zahteve (homologiran rollbar, H pasovi in celada) dobis homologacijo za avto in se lahko vozis tudi po navadni cesti. ok, za registracijo ti nihce ne bo tezil za celado. je pa zazeljena, saj naj bi bil namen rollbara ravno vecja varnost.

@zazi: a ma kdo v sloveniji homologiran roll cage za vsakdanjo uporabo po cestah v avtomobilu v katerega se serijsko ni vgrajeval?

vsi homologirani rally avtomobili. vsakdanja uporaba sicer ni prepovedana, je pa DRAGA! :?
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky To jul 21, 2009 9:35 pm

če se prav spomnem ima bejbo v sejčentotu rollbar homologiran in avto je registriran kot običen, ne kot dirkalnik ali kej podobnega.
LP Rok
 
Uporabniški avatar
defasturias
Novinec
 
Prispevkov: 324
Pridružen: Sr maj 13, 2009 7:04 pm

Napisal/-a defasturias To jul 21, 2009 11:23 pm

zazi je napisal/-a:a ma kdo v sloveniji homologiran roll cage za vsakdanjo uporabo po cestah v avtomobilu v katerega se serijsko ni vgrajeval?
Slika
http://en.wikipedia.org/wiki/Porsche_911_GT3-RS je drgač non-roadlegal racecar, a to zaradi kletke?


Saj 911 GT3 RS ni nelegalen. Serijsko imajo varnostno kletko tudi nekateri Ferrariji 599 GTB. Je pa res da imata oba tudi H pasove in primerne stole.

Slika
Slika
Slika

Drugače ta pa taka kletka kot je v ferđotu in porkerju ne ščiti kaj posebej pred čelnimi trki. Ima pomoje bolj funkcijo pri prevračanju, da se ne posede streha v okolici voznikove glave.

On grd siecento (sm prov napisu?) pa ni registriran kot navaden avto ampak kot specialka če se prav spomnim.
 
brrr
Novinec
 
Prispevkov: 150
Pridružen: Če maj 28, 2009 10:34 am

Napisal/-a brrr Sr jul 22, 2009 12:15 pm

rally avtomobili oz. dirkalniki so registrirani kot navadni avtomobili (nimas klase kot npr. specialka). rally avto se na etapah vozi v povsem normalnem prometu in mora zato ustrezati vsem cestnim pravilom. tudi petrolovi seicenti (in nekaj ostalih) so bili registrirani kot navadni seicenti sporting. takrat se sicer se ni toliko kompliciralo okoli homologacije zamenjane opreme, kot danes, vendar mislim, da tudi danes z vgrajenimi deli, ki imajo tüv nebi smel imeti tezav.

se to GT3RS je povsem street legal. razen ko ima stampe na feltnah (tak je prisel iz tovarne). starejsi GT3RS (pred 2002) pa so bili vsi nonlegal in namenjeni izkljucno dirkaliscem.
 
Uporabniški avatar
defasturias
Novinec
 
Prispevkov: 324
Pridružen: Sr maj 13, 2009 7:04 pm

Napisal/-a defasturias Sr jul 22, 2009 1:35 pm

brrr je napisal/-a:rally avtomobili oz. dirkalniki so registrirani kot navadni avtomobili (nimas klase kot npr. specialka). rally avto se na etapah vozi v povsem normalnem prometu in mora zato ustrezati vsem cestnim pravilom. tudi petrolovi seicenti (in nekaj ostalih) so bili registrirani kot navadni seicenti sporting. takrat se sicer se ni toliko kompliciralo okoli homologacije zamenjane opreme, kot danes, vendar mislim, da tudi danes z vgrajenimi deli, ki imajo tüv nebi smel imeti tezav.

se to GT3RS je povsem street legal. razen ko ima stampe na feltnah (tak je prisel iz tovarne). starejsi GT3RS (pred 2002) pa so bili vsi nonlegal in namenjeni izkljucno dirkaliscem.


To zadnje ni res če misliš 996, pa tudi ne vem zakaj naj ne bi bil road legal. Na youtubu imaš polno posnetkov, ko se 996 GT3 RS vozijo registrirani po cesti.
 
brrr
Novinec
 
Prispevkov: 150
Pridružen: Če maj 28, 2009 10:34 am

Napisal/-a brrr Sr jul 22, 2009 4:44 pm

defasturias je napisal/-a:To zadnje ni res če misliš 996, pa tudi ne vem zakaj naj ne bi bil road legal. Na youtubu imaš polno posnetkov, ko se 996 GT3 RS vozijo registrirani po cesti.


ups. imas prav. zatipkalo se mi je z zadnijm S-om. torej pred tem mislim, da med leti '99 in '02 al '03 (ne me za kej drzat) je obstajal model 996 GT3-R, ki bil nadgradnja GT-3 supercup modela in bil namenjen izkljucno dirkaliscem. uporabljen za GT dirke (le mans, daytona...)
 
Uporabniški avatar
defasturias
Novinec
 
Prispevkov: 324
Pridružen: Sr maj 13, 2009 7:04 pm

Napisal/-a defasturias Sr jul 22, 2009 9:06 pm

Tale avto je dokaz da je varnostna kletka road legal:

Slika
Slika

http://forum.bmwslo.com/showthread.php?t=26384

[/url]
 
Uporabniški avatar
(Ales)
Novinec
 
Prispevkov: 356
Pridružen: To feb 07, 2006 7:51 pm
Kraj: Tržič

Napisal/-a (Ales) Če jul 23, 2009 8:57 pm

zazi je napisal/-a:a ma kdo v sloveniji homologiran roll cage za vsakdanjo uporabo po cestah v avtomobilu v katerega se serijsko ni vgrajeval?
Slika
http://en.wikipedia.org/wiki/Porsche_911_GT3-RS je drgač non-roadlegal racecar, a to zaradi kletke?


kolega ima v fiat seicento notri rollbar, OMP školjkaste zice, OMP 5 točkovni pas, vse street legal (homologirano) in avto normalno registriran.
avto pa pes morata imeti nemške starše, baba je pa lah tud eksotična
got k-jet? Slika
 
Uporabniški avatar
zazi
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: Če sep 15, 2005 2:52 pm
Kraj: inda bushezezz

Napisal/-a zazi Pe jul 24, 2009 10:25 am

najlepša hvala !
Tigra ... by Opelklinika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov