Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
fric
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: Po jan 20, 2003 12:16 pm

Napisal/-a fric Če apr 03, 2003 4:01 pm

gerchy je napisal/-a:Cudno da na servisih tako stokajo, ko morajo pri prenekateri hondi zamenjat celotni motor, ... utrgani ventili, zobati jermeni
In kaj hoces povedat? Skregano z logiko, da priganjan motor vzdrzi dlje? Sicer ima res vsak svoje mnenje, ampak ce zelis ziveti v zmoti, potem izvoli ...
Ce ze govorimo o primerjavah, potem nikakor ne gre primerjati nemskih avtomobilov z japonskimi. Ce se se bolj osredotocimo na vrhunce tehnoloskih dosezkov (denimo slavni VTI), recimo BMW M3, M5 ...Audi RS2, RS4, RS6, ... razni Mercedesi AMG, porsche, luksuzna vozila z izjemno sportnim pridihom, z najboljsimi voznimi lastnostmi, podvozjem in se in se.. seveda, boste rekli, cenovno ni postena primerjava, a tako to je. Japonci jim pac niso kos. Ok, pred nos mi boste vrgli Evo variante, razne Subaruje, Mitsubishije. Zelo dobri avti, izjemna lega na cesti, bogato rallyjevsko ozadje. Toda, kje je ergonomija, kje je superiorna oblika, tradicionalnost estetike, vrhunska iz dodobra preizkusenga tehnologija, pripadnost znamki (Japonci menjavajo modele kot pekarna zemljice), kje je priljubljenost, kje vrhunskost, kje natancnost, kje je perfekcija?

Toliko v poduk glede primerjav! Nihce me ne preprica, da je honda lahko avto z duso in tako perfekcijo kot zgoraj nastetih nekaj primerkov!
Ne govorim, da so japonski avtomobili slabi in nevzrdzljivi, so zgolj povprecni in ne vrhunski!
Pa srecno!


Sicer je celotna debata stvar okusa, a po mojem okusu je golf zadnji avto, ki bi mu pripisal "dušo"

pa brez zamere
 
Uporabniški avatar
+Gambit+
Novinec
 
Prispevkov: 474
Pridružen: Ne mar 16, 2003 2:20 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a +Gambit+ Če apr 03, 2003 6:09 pm

fric je napisal/-a:
gerchy je napisal/-a:Cudno da na servisih tako stokajo, ko morajo pri prenekateri hondi zamenjat celotni motor, ... utrgani ventili, zobati jermeni
In kaj hoces povedat? Skregano z logiko, da priganjan motor vzdrzi dlje? Sicer ima res vsak svoje mnenje, ampak ce zelis ziveti v zmoti, potem izvoli ...
Ce ze govorimo o primerjavah, potem nikakor ne gre primerjati nemskih avtomobilov z japonskimi. Ce se se bolj osredotocimo na vrhunce tehnoloskih dosezkov (denimo slavni VTI), recimo BMW M3, M5 ...Audi RS2, RS4, RS6, ... razni Mercedesi AMG, porsche, luksuzna vozila z izjemno sportnim pridihom, z najboljsimi voznimi lastnostmi, podvozjem in se in se.. seveda, boste rekli, cenovno ni postena primerjava, a tako to je. Japonci jim pac niso kos. Ok, pred nos mi boste vrgli Evo variante, razne Subaruje, Mitsubishije. Zelo dobri avti, izjemna lega na cesti, bogato rallyjevsko ozadje. Toda, kje je ergonomija, kje je superiorna oblika, tradicionalnost estetike, vrhunska iz dodobra preizkusenga tehnologija, pripadnost znamki (Japonci menjavajo modele kot pekarna zemljice), kje je priljubljenost, kje vrhunskost, kje natancnost, kje je perfekcija?

Toliko v poduk glede primerjav! Nihce me ne preprica, da je honda lahko avto z duso in tako perfekcijo kot zgoraj nastetih nekaj primerkov!
Ne govorim, da so japonski avtomobili slabi in nevzrdzljivi, so zgolj povprecni in ne vrhunski!
Pa srecno!


Sicer je celotna debata stvar okusa, a po mojem okusu je golf zadnji avto, ki bi mu pripisal "dušo"

pa brez zamere



Bol se ne bi mogu strinjat! :wink:
Slika
02' TOUGE GHOST
 
Uporabniški avatar
Sale
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3139
Pridružen: Po apr 22, 2002 5:49 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Sale Če apr 03, 2003 6:21 pm

V bistvu vas moram kar pohvalit - glede na to, da gre kot rečeno za precej občutljivo temo, debata poteka precej umirjeno in na nivoju. Seveda, da pride do manjših trenj amapak pri taki skupini ljudi je to normalno. Mi je zelo všeč, da debata ni (pretirano) prešla na osebni nivo .

No sam to sem hotu povedat :wink: .
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair Če apr 03, 2003 6:39 pm

TechnoBoy je napisal/-a:...zdej se odloc a hoces dizla al sportn avto :twisted: :twisted: :twisted:


Tocno tako. Slika
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Josephe
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 629
Pridružen: Pe jan 10, 2003 8:25 pm
Kraj: LJ-črnuče

Napisal/-a Josephe Če apr 03, 2003 6:40 pm

Jst tko mislm

golf je znan po tem ( predvsem ta stari ) da je to mal bol masivno narjen. Je avto ki je narejen za vse ljudi, za starga ata, pa tud za unga k ma mu bol teško nogo. Najbol značilna pa je masivna izdelava, pa ne pocen materijali. Tud če mau u robnik rukneš nou ceu hudič.

Honda- ta je narejena športno, ko greš z njo na morje ( 200km ) rabš tedn dni dopusta da si odpočiješ križ od vožne (se nisko sedi, trd zic pa uzmetje). Je pa poštena če si cestni "norc". Narejena pa je tko daa lih dela, ni nikjer kšn gram materijala preveč ampak usen laufa 200-300k km brez generalke.

Jst usebno sm bol za golfa, k je bol "unervezaln" avto. To je sam moj mnenje u teh dve avtih, k jst sm pa itak čist na alfo usekan.
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair Če apr 03, 2003 7:07 pm

Jah nic, morem se jaz nekaj dodat kot lastnik WV. :D .

Najprej ena primerjava. Recimo se dizli vrtijo do 4 jurje. In ce se bos z dizlom vozil "sportno" ga bos vrtel v te obrate. Honda pri teh obratih je se mrtva. Sedaj ne vem kaj hocete povedat. Glede obratov je brezveze delat primerjavo. Tudi VTI niso ne vem kako ohranjeni motorji. Ker ce se hoces hitro peljati je treba zadevo vrtet v nenormalne obrate za ostala vozila.

Imam sodelavca ki ima Golf III GTI 2.0 motor. Original 150 konjev, so mu pa zvisali obrate al ne vem kaj, v glavnem sedaj ima kao 183 konjev. To tudi priblizno ni lepo vozen avto pa ga ima ze 3 leta. Zaenkrat se ne pritozuje, sicer je tudi sam mehanik, tako da verjetno tudi sam kaj popravi. Za bolj natancen opis pa jutri ko pride zamano na siht pa ga bom malo povprasal. Jaz osebno ne vem kako sploh se to skupi stoji, ker resnicno podi zadevo da je kaj.

Zakaj se WV tako ne priganja. HM....bom dal kar primerjavo ko jo je podal kolega. Peljali smo se proti LJ. Na lepih odsekih ceste sem lepo peljal 80km/h, ceprav se da peljati tudi vec. No sedaj se vozim 100 zaradi podvozja. Vendar ga sploh ni motila taka voznja -> NASPROTNO. Uzival je!! Pac tale mehkost avtomobila, plavanje na cesti, udobje. Recimo z njegovim kaj takega enostavno ni mogoce. Vsaj tako mi je podajal ob voznji proti LJ. Ima Mitsubishi Colt.

Drugace se sam ne vozim sportno, razen ce se kdo zacne igrati. Potem pa ITAK. Ker je veselje gledat kako avto pred teboj rihta na vse mogoce nacine, se trudi in trudi da bi utekel, ti pa za njim lagodno in z zehanjem in nasmeskom ( ko vidis skarjice, pa skoraj ograjo, pa smrdi po gumah...) na obrazu. Prosim ne sedaj delat primerjave proti kaksenih hudim VTI-jem in kaj jaz vem. Sicer pa, ko se s kaksnim srecam pa potem dam mnenje. No se pomoje samo zehal ne bom :wink: EJ EJ EJ HEC NOOOO :P

Pac VW ni narejen za tiscat. No nekateri ze, ampak Passat ze ne.

Pismu bo treba se kaksno VTI probat, ker ce ne je tezko primerjat.
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
pugi405
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1970
Pridružen: Pe okt 11, 2002 4:01 pm

Napisal/-a pugi405 Če apr 03, 2003 9:11 pm

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Boljš bo, da admin tale post zapre, če ne se boste še skefali. :roll: . Pa kdo za vraga je koga kej o HONDAH sprašval? Post je o tem, ali se naj nekdo odloči za VR-ja ali GTi-ja. Honde niso ble tokrat v igri. No ja, priznam pa še da se ne bi smel usajat kle kr neki k glih nisem kak expert za športne avte. 100X rajši mam comfort kot pa športni wagn. :oops: .
Aja. Še tole.... Kje sem že videl tisti post, ko je ena HONDA mela pokrov motorja sežgan? Sej Honda ma dušo - (dokler je ne spusti). :twisted:
 
Uporabniški avatar
Sale
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3139
Pridružen: Po apr 22, 2002 5:49 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Sale Če apr 03, 2003 10:06 pm

No moje skromno mnenje je, da debate zaenkrat še ne bi zaklepali - saj malo "zdravega" prerekanja pa tudi ne škodi :twisted: . Seveda, to velja samo do trenutka, ko bo prišlo do hujšega osebnega žaljenja.

Če se pa kdo od moderatorjev ne strinja pa naj seveda mirne vesti zaklene :wink: .
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
Jesus
Novinec
 
Prispevkov: 372
Pridružen: To jan 21, 2003 9:51 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a Jesus Če apr 03, 2003 10:17 pm

hehe safrane je spet u elementu :P
vazn da jst mislm drugac :wink:
 
[YuGo]
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 581
Pridružen: Če apr 03, 2003 9:18 am
Kraj: Lenart

Napisal/-a [YuGo] Če apr 03, 2003 10:29 pm

tu bi jaz dodal,ker sem prebral o čem je govora....impreza, pa carisma (lancer) evo...mmmmmmmmm ti dve zadevi me pa res mikata nekoč...nekoliko bolj impreza zaradi svoje cene...cirka 9mio sit...sem gledal test evo 7 na dsfju...bolj kot so ta avto pohvalili...je reko oni tip na koncu, da če nimate denarja za ta avtomobil, ga raje niti ne poskušajet,ker ste lahko celo življenje slabe volje ali nekak tak je blo...

hmm se mi zdi, da če človek želi bit opažen na cesti, da bi mu to bolj ratalo z novim evotom oz. imprezo wrx sti kot pa z M5, M3 ali podobnimi, ker jih je pač manj na cesti...zvok impreze sem slišal na Kreti...jao kak lepo ropota boxer, pod "štandgasom" kot moped, ko pa je tip zategno...auuuch noro...ok ok sem že zbujen:)

lp
 
Uporabniški avatar
kapadimul
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Če jan 16, 2003 9:38 pm
Kraj: SG-MB

Napisal/-a kapadimul Pe apr 04, 2003 1:12 am

hvala vam za izčrpne odgovore, pa tudi o hondah sem nekaj izvedel :wink:
kar napišite še kaj, je zanimivo branje in pa veliko podatkov
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair Pe apr 04, 2003 5:34 am

Jesus je napisal/-a:vazn da jst mislm drugac :wink:
SlikaSlikaSlika

Pa ne se zaklepat, se zadeva se ni sla iz rok. Zenkrat je cisto izi debata.
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
D.J.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: So nov 09, 2002 10:21 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a D.J. Pe apr 04, 2003 1:05 pm

gerchy je napisal/-a:Cudno da na servisih tako stokajo, ko morajo pri prenekateri hondi zamenjat celotni motor, ... utrgani ventili, zobati jermeni
In kaj hoces povedat? Skregano z logiko, da priganjan motor vzdrzi dlje? Sicer ima res vsak svoje mnenje, ampak ce zelis ziveti v zmoti, potem izvoli ...
Ce ze govorimo o primerjavah, potem nikakor ne gre primerjati nemskih avtomobilov z japonskimi. Ce se se bolj osredotocimo na vrhunce tehnoloskih dosezkov (denimo slavni VTI), recimo BMW M3, M5 ...Audi RS2, RS4, RS6, ... razni Mercedesi AMG, porsche, luksuzna vozila z izjemno sportnim pridihom, z najboljsimi voznimi lastnostmi, podvozjem in se in se.. seveda, boste rekli, cenovno ni postena primerjava, a tako to je. Japonci jim pac niso kos. Ok, pred nos mi boste vrgli Evo variante, razne Subaruje, Mitsubishije. Zelo dobri avti, izjemna lega na cesti, bogato rallyjevsko ozadje. Toda, kje je ergonomija, kje je superiorna oblika, tradicionalnost estetike, vrhunska iz dodobra preizkusenga tehnologija, pripadnost znamki (Japonci menjavajo modele kot pekarna zemljice), kje je priljubljenost, kje vrhunskost, kje natancnost, kje je perfekcija?

Toliko v poduk glede primerjav! Nihce me ne preprica, da je honda lahko avto z duso in tako perfekcijo kot zgoraj nastetih nekaj primerkov!
Ne govorim, da so japonski avtomobili slabi in nevzrdzljivi, so zgolj povprecni in ne vrhunski!
Pa srecno!


Morm reč, da je večino že povedal Safrane in te (dokazano) postavil na, khm, kako bi rekel, majave noge al laž al karkol :oops:

- Nemci veljajo za hladne avtomobile, Alfa je vročekrven, Japonci pa niti ne vem, prej vročekrvni, 7500 obratov na minuto, hm jap, VROČE!!! :twisted:
- Veš zakaj niso japonci kos nemcem pri močnejših avtomobilih (ala M3, M5)? Ker imajo notranji dogovor (ali celo zakon), ki jim NE DOVOLJUJE preseči 280 konjev!!!
Poglej npr. NSX, RX7, Impreza STi, Lancer EVO 8, Supra, Skyline,.... Je pa dejstvo, da katerikoli od teh avtov je možno naviti to nezavesti in bodo še zmeraj delali odlično, ob primernem vzdrževanju seveda (kar ne pomeni uničevanje motorja in redno menjanje batov!!!) Obstajajo pa tudi Supre z več kot 800 konji in so redno vožene!! Poglej si tuki, http://www.to4r.com/, večina jih je "daily driver", vsi kupljeni rabljeni in z dvema turbinama, minimalno 700 KM in se vozijo brez problemov. S tem se ne kosa noben BMW, noben Porsche, mogoče le Ferrari Enzo z pomočjo pri speljevanju, še kak McLaren F1,... Vse za ceno 80-100k Eurov!!!
- Vrhunskost japoncev sprašuješ? Poleg Rallyja, že sam sebe osmešuješ ko govoriš:
bogato rallyjevsko ozadje
potem pa
kje vrhunska iz dodobra preizkusenga tehnologija
in
kje vrhunskost

=> rally ni vrhunski in ne postavlja tehonologije na preizkušnjo? Ma dej no, zdej si pa že bedarije začel pisat.

O obliki (ki je sicer subjektivna, a če si že ti podal svoje mnenje, bom še jaz svojega):
- Mazda 6, najlepša limuzina
- Supra, najlepša in nesmrtna oblika športnega avtomobila
- Honda S2000, najlepši roadster

Veselim se tvojih odgovorov :wink:
 
Uporabniški avatar
D.J.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: So nov 09, 2002 10:21 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a D.J. Pe apr 04, 2003 1:08 pm

Pugi405 je napisal/-a:Aja. Še tole.... Kje sem že videl tisti post, ko je ena HONDA mela pokrov motorja sežgan? Sej Honda ma dušo - (dokler je ne spusti). :twisted:


Bojim se da bodo ravno zaradi takih kot si ti zakenili temo :? Namerno provociraš, poleg tega verjetno še cele zgodbe ne poznaš. Zato prosim, če nimaš kej pametnega za napisat, raje ne piši!
 
Uporabniški avatar
D.J.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: So nov 09, 2002 10:21 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a D.J. Pe apr 04, 2003 1:25 pm

SAFRANE je napisal/-a:btw. nism vedu D.J da majo omejene konjske moči na jap---zakva pa to?


To je glavni razlog zakaj RX7, NSX in podobni nimajo več konjev. Zakaj? Hm, ne vem, neki glede konkurenčnosti baje, bi pa sigurno NSX premogel vsaj 400 KM, če ne še več z istim motorjem. Zato pa vidiš da imajo Japonci motorje ala, 1.6-160KM, 2.0-200KM, 2.0-240KM, 2.0-280KM,... (VTi, TypeR, S2000, EVO) Medtem, kot sem že rekel pa spravijo Suprin 3.2 motor na dvakratno vrednost M5ke :twisted: :twisted:
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 Pe apr 04, 2003 1:39 pm

TechnoBoy je napisal/-a:kaj e toli k**** kasna je poraba...
kot da bi su lambija kupit pa prasov kok pa porabi ...dej dej
ce ces mal porabe dizla kup...zdej se odloc a hoces dizla al sportn avto :twisted: :twisted: :twisted:

kaj pa praviš na športnega dizla? :wink:
Slika
 
Uporabniški avatar
D.J.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: So nov 09, 2002 10:21 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a D.J. Pe apr 04, 2003 1:47 pm

Traktor ne more bit športen :wink: :twisted:
 
G-4S
 

Napisal/-a G-4S Pe apr 04, 2003 2:01 pm

Na zahtevo uporabnika smo prispevek izbrisali.
Zadnjič spremenil G-4S, dne Pe apr 04, 2003 2:05 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 Pe apr 04, 2003 2:02 pm

D.J. je napisal/-a:Traktor ne more bit športen :wink: :twisted:

ne bi bil prepričan! jst stegnem npr. BMW 318 ti! (147 km)
Slika
 
Uporabniški avatar
kobreti
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: Če feb 06, 2003 3:33 pm
Kraj: MB

Napisal/-a kobreti Pe apr 04, 2003 2:29 pm

Integra s 190 konji in dobrim voznikom NA OVINKIH prav nič ne zgublja proti M5 (zdej me boste pa pojedl a? ).


:rofl :har
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov