zdj do 2 tone se da superiorn avto narest, ce se zna, tist kar je pa nad 2 tone je pa ze totalno preseravanje, prenalozenost razne krame in tko.
sploh pa js nemaram kompromisov. x5 al pa tuareg je kar se mene tice podn avta, saj iz uporabnega vidika. nemors ga pelat v gozd ker prvic nikamor ne prides, drugic vsaka praska povzroci glavobol. nemors ga tud po mestu vozit, ker na crpalkah se niso zacel ugtrajevat tolk dolgih cevi da bi biu med mestno voznjo skos povezan s pumpo. nemors ga niti tiscat orng, ker nimamo puscav pri nas, in ma vsaka cesta po vsaj kilometru ovinek, po ovinkih mu pa vsak par 100k vreden avto ki ma cca 100 konjev in ene 800-900kg tako salo nardi da nc jasn. tud to da doseze recimo hitrost 270kmh ni pol kurca vredn. pr tej hitrosti ti se sopotnico posesa v masino ce mas sreco, pa tud pr ns se res nimas kje pelat 270 vec kot kksne par km. bolj vazn je kar se mene tice lastnost da gre avto lahko 100 ampak 100 skoz prakticno vse ovinke, kar za suve nikakor ne vela ker so v ovinkih storasti kot kombi ali se bolj.
skratka podn podna. to je avto za snobe in se to une lejmass snobe k majo radi fejk stvari. fejk terence naprimer. csi nekdo kup ferrarija, ma saj ultimativni dirkaski stroj v garazi. kaj je pa x5? pozresno korito, z povprecnimi ali podpovprecnimi zmogljivostmi v vseh pogledih.
tud beseda sport utility je kr neki. ce hoces terenski sport kupis landroverja, nivo, ipd. ce hoces cestn sportn avto kups ferrarija, porscheja in tko naprej.
sicer ok razni taki suvi k so lazja kategorija so cist ok, sam tiste tezke krave k se pred semaforjem kr pogreznejo za 5cm v asfalt bi pa tud js obdavcu. sigurn bols ta davek kot pa davek na tiste ki nimajo otrok
