
jakaracman je napisal/-a:YOC je napisal/-a:OPOZORILO - PRVO VSI PREVERITE, ČE VAŠA MAŠINA PRENESE TOLIKO OKTANOV IN ČE NE BO KEJ NAROBE NA MAŠINI ZARADI VEČJIH OKTANOV. PA PREVERIT JE TREBA ŠE NASTAVITEV VBRIZGA IN PODOBNE STVARI, KER TEGA BENCINA MORA DOZIRAT MANJ ZA ISTI IZKORISTEK.
Joooooj, kje jih pobirate. Vsak motor prenese vec oktanov, tu ni NIC nevarnega. Oktani pa z energijsko vrednostjo nima nic in vprasanje je, ce ma ta bencin kaj visjo energijsko vrednost. Tudi ce je, se zna motor temu sam prilagodit ...
vesolc je napisal/-a:TiLeNkO je napisal/-a:kok je pa sploh cena tega 100 oktanskega goriva verjetno malo več kot 98![]()
![]()
sej je blo ze napisan...ista cena kot 98 oktanski!!
sam a se men samo zdi, ampak jest vcerej na OMWju nism nikjer najdu 100 oktanskega??!!
Za učinkovitost sodobnih motorjev
DELO; Sob 18.06.2005
Družba OMV Slovenija je na svojih bencinskih servisih zamenjala bencin super 98 z OMV super 100. Gre za neosvinčeni 100-oktanski bencin, ki ga po najsodobnejših tehnoloških postopkih izdelujejo v matični rafineriji OMV Schwechat in ga ob velikem antidetonacijskem številu odlikuje še izjemna čistost, saj je povsem brez žvepla in številnih drugih nečistoč. To je primerno gorivo za sodobne pogonske agregate, še zlasti tiste z neposrednim vbrizgom goriva ter seveda vse z velikimi zmogljivostmi. Marsikatero prednost pa zagotavlja tudi starejšim pogonskim agregatom.
Učinke višjega oktanskega števila je zaznati že ob prvem polnjenju posode za gorivo. Motor doseže večji navor, kar omogoča boljše pospeševanje in z njim povezano večjo varnost pri prehitevanju. Poveča se učinkovitost motorja pri vzponih in pri vožnji v mestu z nenehnim ustavljanjem in speljevanjem. Gorivo OMV super 100 zagotavlja do triodstotno povečanje motorne moči ter večji izkoristek, še zlasti pri bencinskih motorjih s turbinskimi polnilniki in elektronskim uravnavanjem klenkanja.
Novo gorivo je zlasti primerno za bencinske motorje z neposrednim vbrizgom. Razvito je bilo namreč v tesnem sodelovanju z avtomobilskimi izdelovalci, laboratorijih pa so ga preizkušali ravno na motorjih FSI skupine Volkswagen. Šele z gorivom, kot je OMV super 100, ti agregati dosežejo večji izkoristek, v ospredje pa pridejo tudi druge njihove lastnosti: zmerna poraba, čistost izpušnih plinov in seveda odzivnost ter zmogljivost.
Pri OMV trdijo, da naj bi bila poraba 100-oktanskega goriva v motorju za dva do štiri odstotke manjša od porabe 98-oktanskega bencina. Prihranek uporabnikov pa naj bi bil še večji, ker za novo gorivo kljub večji kakovosti velja cena 98-oktanskega. Novost v ponudbi bencinskih servisov OMV bo torej razveselila lastnike zmogljivejših avtomobilov in motornih koles. A so njenih prednosti lahko deležni tudi lastniki starejših avtomobilov, saj je zaradi večjega oktanskega števila manjša možnost klenkanja in z njim povezanih težav v delovanju motorja. S tem pa se podaljša življenjska doba agregata. Ker gre za zelo čisto gorivo, se njegova uporaba pozna tudi pri dolgem brezhibnem delovanju drugih dragih sestavnih delov sodobnih vozil, kot je na primer katalizator izpušnih plinov.
1.8T je napisal/-a:Spyker je napisal/-a:Jest sem ga dons tankal v svoj motor in kljub tuningu se mi ne pozna ravno velik, mogoče je poraba res malo manjša, to je pa tud vse....pa še to morm en dan zmert bolj točno porabo.
Kaksna masina in kaksen tuning?
/jan
Zzooommm je napisal/-a:Dons sem šel tankat 20L tega novega bencina... In začetni rezultati so bli precej čudni, pol se je pa znormaliziralo.
In sicer lepo vžgem avto pa se odpeljem z bencinske in sem kmal ugotovu, da mi nikamor več ne gre... se peljem od semaforja z 2. prestavo, gas do podna pa komaj da vleče. Kaj je zdej to?? ugasnem klimo, ventilacijo pa radio pa se grem še mal vozt pa poslušat kaj se dogaja. Sem si mislu mogoče se more pa računalnik prilagodit. No in pridem izven naselja v četrti prestavi pospešujem na polno pa ful slabo vleče, nekje od 2500 obr. dalje s polnim gasom pa je bil prisoten nek zvok skor popolnoma identičen turbini ssSSSsSsSsSsSsssSsssSsssSsSSsSSss pri višjih vrtljajih je pa clo mal na žvižganje šlo... js sm samo gledu WTF?!
No pol pa pridem do semaforja pa zavijem tam je spet omejitev 90 grem s prvo prestavo do rdečega polja, prestavim v drugo pa zahodim in namest da bi mi škripnila kolesa kokr ponavad, mi zdaj zakoplje ko pr norcih js sm samo gledu. No in od takrat naprej je šlo samo še na bolš in po še ene parih kilometrih vožnje se je stvar znormalizirala. Zdej gre avto lepš kot prej. V prostem teku ful lepš laufa, pa že prej je laufu kot urca, motor mi po občutku malenkost malenkost manj bremza, če bremzaš z motorjem je tisto zauganje ful bolj enakomerno pa zvok je ful lepši. Tud vleče ful lepš pri vseh vrtljajih... v glavnem proti pričakovanjem res. Upam, da mi ne bo kaj razfukal, ko bom cel tank tega mel not
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 16 gostov