Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
McFly
Novinec
 
Prispevkov: 377
Pridružen: To maj 31, 2005 3:40 pm
Kraj: blizu ceste

Napisal/-a McFly Pe jun 17, 2005 5:56 pm

men na tomos electronicu 90 piše, da mora bit 4% mešanica z od 98 do 100 oktanskim bencinom :twisted:
mess with the best, die like the rest
luks lajk it kut flay
 
Uporabniški avatar
RKay
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 648
Pridružen: To jun 14, 2005 12:12 pm

Napisal/-a RKay Pe jun 17, 2005 6:19 pm

Zadeva je taka če ti piše da tanki 95 TANKI , če pa piše 98 ali 100 pol pa to tanki.
 
aike
Novinec
 
Prispevkov: 120
Pridružen: To avg 10, 2004 10:26 pm

Napisal/-a aike Pe jun 17, 2005 6:23 pm

Js sm dans tankal svojga putota - poln rezervar 100 :) - se kr pozna pod 4000 ga ze tezko spravis - pa tut na rac. mi kaze manjso porabo
 
Norden
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Ne dec 14, 2003 10:31 pm

Napisal/-a Norden Pe jun 17, 2005 6:50 pm

jakaracman je napisal/-a:
YOC je napisal/-a:OPOZORILO - PRVO VSI PREVERITE, ČE VAŠA MAŠINA PRENESE TOLIKO OKTANOV IN ČE NE BO KEJ NAROBE NA MAŠINI ZARADI VEČJIH OKTANOV. PA PREVERIT JE TREBA ŠE NASTAVITEV VBRIZGA IN PODOBNE STVARI, KER TEGA BENCINA MORA DOZIRAT MANJ ZA ISTI IZKORISTEK.

Joooooj, kje jih pobirate. Vsak motor prenese vec oktanov, tu ni NIC nevarnega. Oktani pa z energijsko vrednostjo nima nic in vprasanje je, ce ma ta bencin kaj visjo energijsko vrednost. Tudi ce je, se zna motor temu sam prilagodit ...


Točno tako!! Vozite se lahko tudi na 120 oktanski bencin, nobene škode ne bo. Najbrž pa koristi tudi ne. Ne sme biti pa oktansko število premajhno, to je pa lahko problem.
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek Pe jun 17, 2005 7:11 pm

jakaracman je napisal/-a:Sem mel twingota in tud na 102 oktana cist lepo dela ... Ce so se pojavile napake, se niso zarad bencina ...


sem malo prej videl tv reklamo, pa nastopa en animiran avtek, ki je precej podoben twingotu :P
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
pusko
Novinec
 
Prispevkov: 111
Pridružen: Če mar 13, 2003 6:54 pm
Kraj: slovenija

Napisal/-a pusko So jun 18, 2005 7:30 am

Na vratcih od tanka pri mojem Saabu 900 ze sedaj pise MIN 97 OKT. 100 OCTANE, here I come! 8)
 
TiLeNkO
Novinec
 
Prispevkov: 353
Pridružen: Če okt 07, 2004 10:38 pm
Kraj: zASAvJe - Lj.

Napisal/-a TiLeNkO So jun 18, 2005 11:56 am

kok je pa sploh cena tega 100 oktanskega goriva verjetno malo več kot 98 :?: :?: :?:
Slika
 
Uporabniški avatar
vesolc
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1668
Pridružen: To maj 11, 2004 7:15 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a vesolc So jun 18, 2005 11:59 am

TiLeNkO je napisal/-a:kok je pa sploh cena tega 100 oktanskega goriva verjetno malo več kot 98 :?: :?: :?:


sej je blo ze napisan...ista cena kot 98 oktanski!!

sam a se men samo zdi, ampak jest vcerej na OMWju nism nikjer najdu 100 oktanskega??!!
 
pusko
Novinec
 
Prispevkov: 111
Pridružen: Če mar 13, 2003 6:54 pm
Kraj: slovenija

Napisal/-a pusko So jun 18, 2005 5:29 pm

vesolc je napisal/-a:
TiLeNkO je napisal/-a:kok je pa sploh cena tega 100 oktanskega goriva verjetno malo več kot 98 :?: :?: :?:


sej je blo ze napisan...ista cena kot 98 oktanski!!

sam a se men samo zdi, ampak jest vcerej na OMWju nism nikjer najdu 100 oktanskega??!!


Danes sem se mimo peljal, in na plavi nalepki pise, da je 100 okt., ne vec na zeleni.
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker So jun 18, 2005 6:26 pm

Jest sem ga dons tankal v svoj motor in kljub tuningu se mi ne pozna ravno velik, mogoče je poraba res malo manjša, to je pa tud vse....pa še to morm en dan zmert bolj točno porabo.
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
pilgrim
Uporabnik
 
Prispevkov: 1017
Pridružen: Ne dec 05, 2004 6:57 pm

Napisal/-a pilgrim So jun 18, 2005 7:51 pm

Za učinkovitost sodobnih motorjev
DELO; Sob 18.06.2005
Družba OMV Slovenija je na svojih bencinskih servisih zamenjala bencin super 98 z OMV super 100. Gre za neosvinčeni 100-oktanski bencin, ki ga po najsodobnejših tehnoloških postopkih izdelujejo v matični rafineriji OMV Schwechat in ga ob velikem antidetonacijskem številu odlikuje še izjemna čistost, saj je povsem brez žvepla in številnih drugih nečistoč. To je primerno gorivo za sodobne pogonske agregate, še zlasti tiste z neposrednim vbrizgom goriva ter seveda vse z velikimi zmogljivostmi. Marsikatero prednost pa zagotavlja tudi starejšim pogonskim agregatom.
Učinke višjega oktanskega števila je zaznati že ob prvem polnjenju posode za gorivo. Motor doseže večji navor, kar omogoča boljše pospeševanje in z njim povezano večjo varnost pri prehitevanju. Poveča se učinkovitost motorja pri vzponih in pri vožnji v mestu z nenehnim ustavljanjem in speljevanjem. Gorivo OMV super 100 zagotavlja do triodstotno povečanje motorne moči ter večji izkoristek, še zlasti pri bencinskih motorjih s turbinskimi polnilniki in elektronskim uravnavanjem klenkanja.
Novo gorivo je zlasti primerno za bencinske motorje z neposrednim vbrizgom. Razvito je bilo namreč v tesnem sodelovanju z avtomobilskimi izdelovalci, laboratorijih pa so ga preizkušali ravno na motorjih FSI skupine Volkswagen. Šele z gorivom, kot je OMV super 100, ti agregati dosežejo večji izkoristek, v ospredje pa pridejo tudi druge njihove lastnosti: zmerna poraba, čistost izpušnih plinov in seveda odzivnost ter zmogljivost.
Pri OMV trdijo, da naj bi bila poraba 100-oktanskega goriva v motorju za dva do štiri odstotke manjša od porabe 98-oktanskega bencina. Prihranek uporabnikov pa naj bi bil še večji, ker za novo gorivo kljub večji kakovosti velja cena 98-oktanskega. Novost v ponudbi bencinskih servisov OMV bo torej razveselila lastnike zmogljivejših avtomobilov in motornih koles. A so njenih prednosti lahko deležni tudi lastniki starejših avtomobilov, saj je zaradi večjega oktanskega števila manjša možnost klenkanja in z njim povezanih težav v delovanju motorja. S tem pa se podaljša življenjska doba agregata. Ker gre za zelo čisto gorivo, se njegova uporaba pozna tudi pri dolgem brezhibnem delovanju drugih dragih sestavnih delov sodobnih vozil, kot je na primer katalizator izpušnih plinov.
lp pilgrim
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Napisal/-a 1.8T Ne jun 19, 2005 1:00 am

Spyker je napisal/-a:Jest sem ga dons tankal v svoj motor in kljub tuningu se mi ne pozna ravno velik, mogoče je poraba res malo manjša, to je pa tud vse....pa še to morm en dan zmert bolj točno porabo.


Kaksna masina in kaksen tuning?

/jan
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Ne jun 19, 2005 2:47 am

1.8T je napisal/-a:
Spyker je napisal/-a:Jest sem ga dons tankal v svoj motor in kljub tuningu se mi ne pozna ravno velik, mogoče je poraba res malo manjša, to je pa tud vse....pa še to morm en dan zmert bolj točno porabo.


Kaksna masina in kaksen tuning?

/jan


Skuter Gilera Runner 50 (70) SP:

- Malossi MHR replica 70ccm
- Izpuh LeoVince RR
- Uplinjač Dellorto 21mm
- Športni fedrci na sklopki
- Malossi Red Filter E5

V bistvu (zaenkrat) nič posebnega ;)
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
Zzooommm
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 627
Pridružen: Ne feb 27, 2005 10:38 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Zzooommm Ne jun 19, 2005 10:08 am

Js sm ga natanku v kosilnico pa se mi ne zdi dost drgač, mogoče mal manjša poraba :lol:
 
Uporabniški avatar
Speedfighter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1329
Pridružen: Če feb 17, 2005 3:57 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a Speedfighter Ne jun 19, 2005 11:15 am

Sam eno vprašanje glede 95&100:
A je poraba pri 100oktanskem tolk manjša kot pri 95 oktanskem, da bi blo glede na razliko v ceni med obema (4,5sit) bolj ekonomično točiti 100oktanskega?
 
Uporabniški avatar
Zzooommm
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 627
Pridružen: Ne feb 27, 2005 10:38 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Zzooommm Ne jun 19, 2005 5:16 pm

Dons sem šel tankat 20L tega novega bencina... In začetni rezultati so bli precej čudni, pol se je pa znormaliziralo.
In sicer lepo vžgem avto pa se odpeljem z bencinske in sem kmal ugotovu, da mi nikamor več ne gre... se peljem od semaforja z 2. prestavo, gas do podna pa komaj da vleče. Kaj je zdej to?? ugasnem klimo, ventilacijo pa radio pa se grem še mal vozt pa poslušat kaj se dogaja. Sem si mislu mogoče se more pa računalnik prilagodit. No in pridem izven naselja v četrti prestavi pospešujem na polno pa ful slabo vleče, nekje od 2500 obr. dalje s polnim gasom pa je bil prisoten nek zvok skor popolnoma identičen turbini ssSSSsSsSsSsSsssSsssSsssSsSSsSSss pri višjih vrtljajih je pa clo mal na žvižganje šlo... js sm samo gledu WTF?!
No pol pa pridem do semaforja pa zavijem tam je spet omejitev 90 grem s prvo prestavo do rdečega polja, prestavim v drugo pa zahodim in namest da bi mi škripnila kolesa kokr ponavad, mi zdaj zakoplje ko pr norcih js sm samo gledu :shock:. No in od takrat naprej je šlo samo še na bolš in po še ene parih kilometrih vožnje se je stvar znormalizirala. Zdej gre avto lepš kot prej. V prostem teku ful lepš laufa, pa že prej je laufu kot urca, motor mi po občutku malenkost malenkost manj bremza, če bremzaš z motorjem je tisto zauganje ful bolj enakomerno pa zvok je ful lepši. Tud vleče ful lepš pri vseh vrtljajih... v glavnem proti pričakovanjem res. Upam, da mi ne bo kaj razfukal, ko bom cel tank tega mel not :lol:
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Ne jun 19, 2005 5:20 pm

hehe automotive steroids ;)
 
Uporabniški avatar
albin
Novinec
 
Prispevkov: 103
Pridružen: Če sep 09, 2004 9:01 am
Kraj: stajerska

Napisal/-a albin Ne jun 19, 2005 5:58 pm

Zzooommm: mene zanima ker avto mas pa kako masino

v pilgrimovem članku iz dela : Gorivo OMV super 100 zagotavlja do triodstotno povečanje motorne moči ter večji izkoristek, še zlasti pri bencinskih motorjih s turbinskimi polnilniki in elektronskim uravnavanjem klenkanja

pa me zanima, ne se smejat :lol: , sem bol laik, če ma od megana mašina 96 letnik elektronsko uravnavanje klenkanja. mašina je 1.6e
 
Uporabniški avatar
Neo32
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 591
Pridružen: Ne feb 09, 2003 12:55 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Neo32 Ne jun 19, 2005 6:37 pm

evo glih kr sm su v navodila gledat od tastarga cliota in od nadlednika to se prav od letnika 99 do 01 in pise da se lahko povsod tanka 95 ali 98 oktanski bencin (pise tud da v primeru pomankanja pa tud 91 lohka) to se prav twingoti, clioti do letnika 01 navali na 100 oktanskega... vrjetn pa tud vsi ostali renoji brez problema tankajo 100 oktanskega.

sam da nav zej kdo su u dizla probat kuko se kej 100 oktanski bencin obnese v njegovi masini, ker bo globoko razocaran... :lol:
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Ne jun 19, 2005 9:21 pm

Zzooommm je napisal/-a:Dons sem šel tankat 20L tega novega bencina... In začetni rezultati so bli precej čudni, pol se je pa znormaliziralo.
In sicer lepo vžgem avto pa se odpeljem z bencinske in sem kmal ugotovu, da mi nikamor več ne gre... se peljem od semaforja z 2. prestavo, gas do podna pa komaj da vleče. Kaj je zdej to?? ugasnem klimo, ventilacijo pa radio pa se grem še mal vozt pa poslušat kaj se dogaja. Sem si mislu mogoče se more pa računalnik prilagodit. No in pridem izven naselja v četrti prestavi pospešujem na polno pa ful slabo vleče, nekje od 2500 obr. dalje s polnim gasom pa je bil prisoten nek zvok skor popolnoma identičen turbini ssSSSsSsSsSsSsssSsssSsssSsSSsSSss pri višjih vrtljajih je pa clo mal na žvižganje šlo... js sm samo gledu WTF?!
No pol pa pridem do semaforja pa zavijem tam je spet omejitev 90 grem s prvo prestavo do rdečega polja, prestavim v drugo pa zahodim in namest da bi mi škripnila kolesa kokr ponavad, mi zdaj zakoplje ko pr norcih js sm samo gledu :shock:. No in od takrat naprej je šlo samo še na bolš in po še ene parih kilometrih vožnje se je stvar znormalizirala. Zdej gre avto lepš kot prej. V prostem teku ful lepš laufa, pa že prej je laufu kot urca, motor mi po občutku malenkost malenkost manj bremza, če bremzaš z motorjem je tisto zauganje ful bolj enakomerno pa zvok je ful lepši. Tud vleče ful lepš pri vseh vrtljajih... v glavnem proti pričakovanjem res. Upam, da mi ne bo kaj razfukal, ko bom cel tank tega mel not :lol:


LOOOL, sam take zgodbe pa ze dolg ne :D
:EE
Prav za nasmejat
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 16 gostov