Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
maniaxxx
 

Napisal/-a maniaxxx To jul 05, 2005 5:18 pm

ne vem...mogoc k mas sam 1.1? :lol: al pa se ne znas tak dobr vozit? :lol: , ne vem js ... vidim da si iz cela tak da ves da mamo celjani vcasih nadnaravne sposobnosti :lol:
 
Uporabniški avatar
black
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1595
Pridružen: Ne jul 13, 2003 8:50 pm

Napisal/-a black To jul 05, 2005 5:20 pm

INFINITI je napisal/-a:Tudi jaz sem mislil da spredaj vendar je dejansko VEDNO treba dati nove gume zadaj, zaradi odnašanja zadnjega konca vozila, kar je dosti nevarnejše kot podkrmarjenje. Pravilni odgovor je torej zadaj; kljub temu da imaš prednji pogon.


se strinjam ;)
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Damjan19 To jul 05, 2005 5:27 pm

po moje zato kr mam samo 1.1 :P

jz v 5ek dobim novi gumi in gredo naprej, kr se mmi zdi, da bodo tam več dobrega nardile, moj stil vožnje je pa samo kdaj pa kdaj bolj športen, če lahk temu tk rečen pri 50ih konjih :P :P :P
 
Uporabniški avatar
Shatzy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 700
Pridružen: So apr 19, 2003 11:40 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Shatzy To jul 05, 2005 5:42 pm

@Anjci: Nism trmast, sam ni ti me še uspel prepričat :P

@ X-dlaka: Kar se pa tiče predvidevanja; če dežuje, sploh če gre za naliv, nevihto, in če takrt furaš na nož...ja pol ti ne morem pomagat. Sploh pa je sposobnost predvidevanja lastnost dobrih voznikov. Kar se pa traktorjev tiče je pa tkole: če bi vidu na tleh zemljo bi sigurn pazu kva bo za ovinkom...tko sm zadnč rešu življene dvema kojnema pa kočijažu; na na cesti Idrija-Logatec sta se konja posrala sred ceste, in sm se pelu 50 na uro okol ovinka...če bi biu hitrej bi se drugič srečal u Tivolju na hot-horsu...

Drgač pa moj način razmišljanja:

1. varianta: Nove gume na sprednji osi, peleš v oster lev ovink, močno dežuje, ugotoviš da si prehitr...predn se ovink začne močno pobremzaš (nove gume te ustavjo hitrej kokr stare, je že šmeks povedu), potem začneš zavijat...če predpostavm da sm dost zgodi pobremzu in dost pozn začeu zavijat mi riti nebi smel odnest- ovink sm spelu...če pa mi že zanese rit, stopm po gasu, volan kontra in upam da se bo avto poravnou...če mi gre rit naprej, pohodm kuplungo, mal odvijem volan in čakam da se kolesa spet zavrtijo, potem spet po gasu (spet majo pogonska kolesa večjo vlogo kokr zadnja - nove gumi spredi)...če avto začne pometat, ti pa tut šter nove gume nouje pomagale da bi se rešu - v večini primerov... In ja, dobr vem kako zgleda ko ti avto opleta - sm šou od vulkanizerja z novimi zimskimi gumami čez blag "S" ovink, pa sm ga pošteno pometu od ene bankine do druge...

2. varianta: Stare gume na sprednji osi: isti ovink, ista situacija...najprej bremzaš (daljša zavorna pot)...če ti gre klun vn, maš spet manj šans s starimi gumami...če ti gre zadn konc vn, ti zadnje gume po vaših trditvah pomagajo... se prav ti zadnje gume pomagajo izključno v situaciji ko ti nese rit...če se pa ne zmanjšaš hitrosti dovolj, boš šou pa samo naravnost...

To je moja teorija (in praksa) .A sm kej narobe povedu?
 
maniaxxx
 

Napisal/-a maniaxxx To jul 05, 2005 5:54 pm

ja načeloma mas prav, sam zavorna pot ne igra nekega faktorja ker se ne ustavlas popolnoma tak da po moje gume nimajo velikega vpliva, pa kot drugo ce ti zacne spredn del nosit ven ponavadi zadosca samo da spustis plin pa se avto sam poravna, ca pa mas spredaj ful boljse gume pa dlje drzi sam ko pa zadnji del odleti odleti veliko bolj intezivno.
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair To jul 05, 2005 6:02 pm

No glede tega predvidevanja sem imel v mislih res luzo kot se zagre. Ker z gumo profila 7 in vec mm se lahko jaz vozim 90 brez problema. Vemo kako se je zgodilo na AC ko so se odtoki zamasili. Tukaj te ne resi nic.

No vidim da se vozis po lepi cesti in ce si veckrat v tej kotlini si ze skoraj sigurno srecal traktorista s prazno nakladalko, ko gre iskat seno. V tem primeru na zalost ni znakov.

Pri tej tvoji razlagi vse lepo in prav. Ampak iz prve razlage ni nobeden sposoben tako hitro in prav reagirat kot samo vrhunski svetovni vozniki rally-ja. ;)

Je pa res, da mamo mi tukaj drugacne predstave o slabi gumi. Jaz mam slabe gume zato ker ni vec profila in ne zato, ker so stare. Se vedno lima kot se zagre, samo luze so jeba zato pa ne gre vec 90 brezskrbno.
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Miholl
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Pe okt 01, 2004 4:32 pm
Kraj: Long Melford, Suffolk, England

Napisal/-a Miholl To jul 05, 2005 6:10 pm

Ne vidim logike dajanja novih gum na zadnjo os, še posebaj pri sprednjem pogonu-edino če jih želiš "šparat" in zvozit starejše gume...

Aquaplaning nastane le na sprednjem paru pogonskih koles (neodvisno od pogona spredi/zadi) ko le te ustvarjajo zaradi vrtilnega momenta vodni klin, zato je normalno boljše meti dobre prednje pnevmatike. Poleg tega se pozna pri zaviranjih,saj sprednja os več ali manj opravlja večino dela pri zaviranju....

Najbolše pa bi blo da kupiš še dve novi...
 
Uporabniški avatar
Shatzy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 700
Pridružen: So apr 19, 2003 11:40 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Shatzy To jul 05, 2005 6:24 pm

X-Hair je napisal/-a:Pri tej tvoji razlagi vse lepo in prav. Ampak iz prve razlage ni nobeden sposoben tako hitro in prav reagirat kot samo vrhunski svetovni vozniki rally-ja. ;)


Hvala ker me tko cenš :lol: To se je men namreč zgodil, in sm točno tko odreagiru kokr sm napisu...sicer je bla poledica, ampak zadeva se je odvila v delčku sekunde...

Mislm, da če potegnemo črto pod vsem, pogruntamo da sta obe varianti dobri za neki...zadi daš gume če nočeš opletat, spredi pa če se hočeš dobr in hitr ustavt in kontrolerat nos...

Še najbolj pametna opcija je da reskiraš še mal dnarja pa veš po čem se kotališ. Sploh če je govora o več kot 4 leta starih gumah.
 
Uporabniški avatar
Miholl
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Pe okt 01, 2004 4:32 pm
Kraj: Long Melford, Suffolk, England

Napisal/-a Miholl To jul 05, 2005 6:34 pm

Shatzy pozabu si še napisat da ko ti nos iz ovinka odnese včas ne srečaš sam robnika ampak tud motorista,avtomobilista,kolesarja....in glede na to da ma večina avtov spred mašine in več al manj spredn pogon ti večinoma pobegne nos in ne zadek,še posebi če je cesta mokra...tko da še zdj ne vidm logike... sej vsi pacjenti večinoma driftajo z ročno če majo spredn pogon - valda ker jim prej pobegne klun k rit...
 
Uporabniški avatar
Shatzy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 700
Pridružen: So apr 19, 2003 11:40 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Shatzy To jul 05, 2005 6:43 pm

Ja maš res ja... k sm to pisu sm meu v mislih en lev ovink, ki zelo lepo drsi... po murphyu se ponavad zadrajsaš na nasprotn pas oz. v robnik...en kolega je tko na ovinku pr kolinski odlomu spredn kolo na 206ki...
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair To jul 05, 2005 7:01 pm

Mumbley vzem 4 nove. :P
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Mumbley
Novinec
 
Prispevkov: 282
Pridružen: Če apr 14, 2005 7:27 am

Napisal/-a Mumbley To jul 05, 2005 7:29 pm

Dobro, bom kupil še 2 gume da se ne boste še stepli.
 
Uporabniški avatar
SlaYeR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 789
Pridružen: So mar 15, 2003 5:50 pm

Napisal/-a SlaYeR To jul 05, 2005 7:36 pm

Mumbley je napisal/-a:Dobro, bom kupil še 2 gume da se ne boste še stepli.


Hehe, dobra. :P :P :P
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate To jul 05, 2005 9:21 pm

Shatzy: ce si sposoben take reakcije ob pravem casu kot si napisal, potem kapo dol.

Vecina voznikov, se posebej manj izkusenih, ob tem, ko bo odneslo rit, ne bo volana zavrtela ravno prav v kontra smer in stopila po gasu, ampak bodo ratal trdi, volan bodo obracal bolj ali manj nepravilno, gasa sigurno ne bodo pohodil, je pa tok vecja verjetnost, da bodo napolno zahodili bremzo, kar ob drsenju riti ne pomeni nic dobrega.

Tipicno rit odnasa na daljsih ovinkih pri visjih hitrostih, se posebej rado dizlom, ki so v nosu za 100kg tezji od bencinerjev. Sprednji konec pa v ostrih ovinkih, kjer so hitrosti manjse.

Mumbley: pametna odlocitev... pa ne zato, ker bi se mi stepli... to ne skodi :P ampak zaradi lastne varnosti ;) :tomidelej:
Slika
 
XTR
Novinec
 
Prispevkov: 251
Pridružen: Če feb 27, 2003 7:54 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a XTR To jul 05, 2005 9:43 pm

Mumbley je napisal/-a:Dobro, bom kupil še 2 gume da se ne boste še stepli.


Pa še nasvet http://www.avtoin.com/pnevmatike3.php ,za enakomerno obrabo. :)
 
kixs
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 760
Pridružen: Sr feb 09, 2005 5:06 pm

Napisal/-a kixs Sr jul 06, 2005 8:42 am

Ne vem kaj tako komplicirate... zadeva je vec kot jasna, da se pri menjavi samo dveh gum, nove vedno dajo zadaj!

Zakaj?

Napisali ste veliko, vendar...

Priporocljivo je imeti novo gumo zadaj zato, ker je zadek lazji in ga bo na mokri cesti v ovinku in gumo z manjsim profilom prej zacelo odnasati kot pa prednji del!

To je logicno, razen, ce si date v prtljaznik eno cementno vreco ;)

Seveda to velja, da so prednje gume se v toliko dobrem stanju! Sicer pa absolutno menjati vse stiri!

PS:
Govorim pa tudi iz izkusenj, ker mi je, predno sem zacel to upostevati, 2X vrglo iz ovinka, ko mi je zadek odneslo!!! Pa tudi: ne sparat na gumah!!!

LP
 
Uporabniški avatar
DognerDJ
Novinec
 
Prispevkov: 157
Pridružen: To jun 28, 2005 4:57 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a DognerDJ Sr jul 06, 2005 8:51 am

Menjaj vse štiri ! Če ne zaradi sebe pa zaradi drugih !
Renault Megan 2 Ai Edition
 
vajdo
Novinec
 
Prispevkov: 223
Pridružen: Ne dec 15, 2002 12:26 am
Kraj: Ribnica

Napisal/-a vajdo Sr jul 06, 2005 9:09 am

kixs je napisal/-a:Ne vem kaj tako komplicirate... zadeva je vec kot jasna, da se pri menjavi samo dveh gum, nove vedno dajo zadaj!

Zakaj?

Napisali ste veliko, vendar...

Priporocljivo je imeti novo gumo zadaj zato, ker je zadek lazji in ga bo na mokri cesti v ovinku in gumo z manjsim profilom prej zacelo odnasati kot pa prednji del!

To je logicno, razen, ce si date v prtljaznik eno cementno vreco ;)

Seveda to velja, da so prednje gume se v toliko dobrem stanju! Sicer pa absolutno menjati vse stiri!




PS:
Govorim pa tudi iz izkusenj, ker mi je, predno sem zacel to upostevati, 2X vrglo iz ovinka, ko mi je zadek odneslo!!! Pa tudi: ne sparat na gumah!!!


LP

Ne rabis cementa, dost je dam maš dost muske v kufru, pa je takoj težji zadej za ene 50-100kg:twisted:
 
Uporabniški avatar
Miholl
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Pe okt 01, 2004 4:32 pm
Kraj: Long Melford, Suffolk, England

Napisal/-a Miholl Sr jul 06, 2005 9:20 am

pa sej ni kufer pol tone lažji k spredi.....sej eni avti majo že 50:50 razporeditev teže,večina pa ma res zadn konc malce lažji,ne pa zdj nevem kok kil...sej tut tlak v gumah se drastično ne razlikuje spredi-zadi....sej če maš polno posodo goriva je prec 60kil recimo-primer... in kot so že povedali rit se da lovit,nos pa k gre naravnost gre pač naravnost....
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Sr jul 06, 2005 9:45 am

Miholl je napisal/-a:pa sej ni kufer pol tone lažji k spredi.....sej eni avti majo že 50:50 razporeditev teže,večina pa ma res zadn konc malce lažji,ne pa zdj nevem kok kil...sej tut tlak v gumah se drastično ne razlikuje spredi-zadi....sej če maš polno posodo goriva je prec 60kil recimo-primer... in kot so že povedali rit se da lovit,nos pa k gre naravnost gre pač naravnost....

podpis
k gre nos naravnost si v p.....
zadk se še da do neke mere lovit
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov