nebivedu je napisal/-a:Jst mam na terencu dobre gume in ko se je treba na hitro ustavit ponavadi stvari iz zadaj letijo naprej - tudi v dežju. Še vedno sem mnenja, da velja za 2 enaka avtomobila eden u ABS in eden brez ABS v istih pogojih,(lepo vreme) na istem suhem grobem asfaltu, da se bo zaradi trenja drseče gume in trganja le te ter nabiranja te gume spredaj pred kolesom, kjer se bo delal klin, ustavilo vozilo brez abs-a hitreje.
In po kateri logiki se pri blokiranem kolesu delci gume nabirajo PRED kolesom da delajo klin (ki je itak zanemarljivo mikroskopsko majhen v primerjavi s snežnim klinom na zasneženi cesti in kot tak neučinkovit)?
Poglej zadevo fizikalno: Pri blokiranem kolesu imaš ti med podlago in gumo silo TRENJA. Pri gumi ki se še vrti pa imaš silo LEPENJA (če zanemarimo ostale sile). In znano dejstvo je, da je največja možna sila lepenja večja od sile trenja. In ABS dela tako da poskuša obdržat silo lepenja (čeprav za momente tudi zablokira kolo deluje vglavnem sila lepenja) tako visoko da je ta sila lepenja višja od sile trenja. Zaradi tega se kolo ki NE blokira in obdrži silo lepenja dovolj visoko ustavi PREJ.