Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
sevnican
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 556
Pridružen: To okt 04, 2005 6:46 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a sevnican To jan 31, 2006 2:31 pm

Tanka kdo na Tuševih pumpah? Staradva namreč veliko kupujeta v Tuševih trgovinah, tak da imam polno kupočkov za -5sit na liter. Pa me zanima kakšna je kaj kvaliteta njihovega bencina?
 
Uporabniški avatar
zombi
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Pe jul 09, 2004 12:21 pm

Napisal/-a zombi To jan 31, 2006 2:50 pm

vincent je napisal/-a:kako pa je z JTD motorji in menjavanjem svečk mi pa ni jasno zakaj jih je sploh treba menjati?....tja do 200.000 km se jih sploh ne gleda. V tem času pa je treba tudi pri bencinarju 'svečke' menjat ene 3 x (mislim da pri 70.000 km nekje).


Narobe si me razumel....

Pri alfini TS motorjih, gre za bencince, se ob glavnem servisu menjajo svečke (menjajo se na 90-100Kkm), ker so svečke precej drage...po cca 7K po komadu, rabiš jih 8, že s samo ceno svečk prideš do zneska s katerim opraviš glavni servis pri JTD motorju.
Mi je povsem jasno, da se grelnih svečk ne menja kot gate.
Nakazati sem samo hotel, da je lahko vzdrževanja dizla tudi cenejše od bencinarja.

Še teden nazaj sem imel 145 QV, kjer bi me čakal glavni servis...na uradnem servisu bi nanselo več kot 150K... (svečke, jermeni, vodna pumpa, natezalci)
Slab teden pa sem ponosni lastnik 156 SW 1.9 JTD in bom pri plači delal glavni servis in bom prišel skozi s polovico tistega zneska... (tu so samo jermeni, napenjalci, vodna..)
<FyreDaug> fuckin ricers
<FyreDaug> civics are like tampons, every pussy has one
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To jan 31, 2006 3:11 pm

vincent je napisal/-a:no ja, no ja....tale debata kaj se splača imeti je rahlo bosa

komur v terencu zadostuje 1.6 bencinski motor bo vsekakor tudi popolnoma zadovoljen z 1.6 prisilno polnjenim dizel motrojem ....in pri takem motorju ne bo povprečna poraba 12 litrov ampka nekje 7-8. Sposobnosti pa bo vsekakor imel vsaj iste - načelo pa terenca še bolje (beri: dobro vleče pri nizkih vrtlajih).

Tako da res ne vidim razloga zakaj so bencinarji cenejši za vzdrževanje?....če že..potem je treba primerjati motroje pribl. istih kubatur....ne 1.6 z 2.5...logično da bodo končni zneski drugačni.


LP


Mislim da se tukaj zelo motiš. 1.6TD nebo dal toliko moči kot 1.6 16V, poleg tega nima obratov dovolj za reduktor. Poraba pa bo iz golfovih 7-8 litrov narastla na 12 do 15 litrov, ker mora premagovat skor 3 kvadratne metre stene pred seboj. Terenci so mnogo bolj kockasti in še predobro vedo kaj je to zračni upor.
Pri terencu si z bencinarjem v veliki prednosti. Ko enkrat vklopiš reduktor gredo obrati nad 5000, jst jih celo dostkrat spravim na 7000. Da to naredim na dizlu mu dušo ven vržem po parih kilometrih terena.
Nekako primerljiva sta 1.6 bencinar in 2,5TD pri terencih - sej manjših dizlov skoraj ni, razen v cherokeeju, kjer je 2.1TD, sam tist ne gre nikamor po terenu. Že za na sneg veliko premalo moči.
Poraba teh dveh motorjev(1.6 benc in 2.5TD) je približno enaka, kar se pa tiče servisa, pa dizla ne znam šraufat, torej moram vozit na servis tak avto, pri bencinarju pa sam lahko naredim čisto vse na mašini, kar je velika prednost in zato zame dizel v prvem koraku odpade.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha To jan 31, 2006 5:25 pm

nebivedu - počasi bom začel dvomit v tvoje znanje o tehniki

Premalo obratov za reduktor ???

Dej ti to razložit !!!

Mimogrede - pri bencinskemu motorju je "tiščanje" nujno, posebno pri 16 V - dizel agregat reduktor "obrača" na drug način - do tebe bi pričakoval, da to veš 8)

LP
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To jan 31, 2006 11:52 pm

sevnican je napisal/-a:Tanka kdo na Tuševih pumpah? Staradva namreč veliko kupujeta v Tuševih trgovinah, tak da imam polno kupočkov za -5sit na liter. Pa me zanima kakšna je kaj kvaliteta njihovega bencina?


Jaz mojga dizlčka tankam še samo na tušu......
Nardim u povprečju od 50-100 km več z enim tankom......motor teče mirneje.... lepše vžiga..... pri mrazu ni blo blema.....
Petrol in ostale firme me vidijo sam ko morm tankat za jurja da se privlečem do tuša.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To jan 31, 2006 11:59 pm

nebivedu je napisal/-a:
vincent je napisal/-a:no ja, no ja....tale debata kaj se splača imeti je rahlo bosa

komur v terencu zadostuje 1.6 bencinski motor bo vsekakor tudi popolnoma zadovoljen z 1.6 prisilno polnjenim dizel motrojem ....in pri takem motorju ne bo povprečna poraba 12 litrov ampka nekje 7-8. Sposobnosti pa bo vsekakor imel vsaj iste - načelo pa terenca še bolje (beri: dobro vleče pri nizkih vrtlajih).

Tako da res ne vidim razloga zakaj so bencinarji cenejši za vzdrževanje?....če že..potem je treba primerjati motroje pribl. istih kubatur....ne 1.6 z 2.5...logično da bodo končni zneski drugačni.


LP


Mislim da se tukaj zelo motiš. 1.6TD nebo dal toliko moči kot 1.6 16V, poleg tega nima obratov dovolj za reduktor. Poraba pa bo iz golfovih 7-8 litrov narastla na 12 do 15 litrov, ker mora premagovat skor 3 kvadratne metre stene pred seboj. Terenci so mnogo bolj kockasti in še predobro vedo kaj je to zračni upor.
Pri terencu si z bencinarjem v veliki prednosti. Ko enkrat vklopiš reduktor gredo obrati nad 5000, jst jih celo dostkrat spravim na 7000. Da to naredim na dizlu mu dušo ven vržem po parih kilometrih terena.
Nekako primerljiva sta 1.6 bencinar in 2,5TD pri terencih - sej manjših dizlov skoraj ni, razen v cherokeeju, kjer je 2.1TD, sam tist ne gre nikamor po terenu. Že za na sneg veliko premalo moči.
Poraba teh dveh motorjev(1.6 benc in 2.5TD) je približno enaka, kar se pa tiče servisa, pa dizla ne znam šraufat, torej moram vozit na servis tak avto, pri bencinarju pa sam lahko naredim čisto vse na mašini, kar je velika prednost in zato zame dizel v prvem koraku odpade.


Mal se motiš...... so pač reduktorji drugač skontruirani...... če bi blo tko kot ti praviš bi vsi 40 tonski vlačilci bli bencinci ker po tvojem mnenju dizl nima dost obratov.....
Vsekakor je pa za teren dost dost bolši dizl motor kot pa bencinc...... in noben me ne bo prepričal da je u terencu bolši bencinc..... že iz samega razloga da dizl bo vleku skoz konstantno (beri: dost močnemu dizlu ne bo zmankal moči) pri bencincu bo pojemek dost hitrejši..... mogu boš dodat gas..... motor bo sunkovito skočil ( dejstvo pri bencincih) in kole bodo u trenutko zguble stik s podlago.....tu je glavna prednost dizlov in njihov len ritem......)

Drgač pa verjem da ko dizla zgruntaš... ga je mnogo lažje šravfat kot bencinca... res da je mal bolj zakompliciran..... ampak vse se da če je volja.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr feb 01, 2006 7:30 am

Mojster Miha je napisal/-a:nebivedu - počasi bom začel dvomit v tvoje znanje o tehniki

Premalo obratov za reduktor ???

Dej ti to razložit !!!

Mimogrede - pri bencinskemu motorju je "tiščanje" nujno, posebno pri 16 V - dizel agregat reduktor "obrača" na drug način - do tebe bi pričakoval, da to veš 8)

LP


Mojster miha
Motor je z eno samo odmično(SOHC) gredjo in 16v tehnologijo, ampak je še s frgazerjem. Avto ima zato največji navor pri 2800 obratih(kar je za moje pojme ravno najboljše, ker od 2500 do 300 obratov se avto vozi) in največjo moč pri 4800 obratih. Če bi imel injection bi bil največji navor za 2Nm večji ampak šele 1000 obratov višje, ter 7KM več. Ko pelješ po terenu rabiš ali veliko navora(kar ga dizli imajo) ali pa veliko moči(kar jo imajo tisti bencinarji z 200 in več KM). Ko pa imaš avto z malim navorom in malo močjo(skoraj premalo za normalno vožnjo po terenu) vklopiš reduktor in z njim voziš po terenu.
Problem sedaj nastane ko voziš po blatu in se gume zafilajo z blatom in avto ne gre nikamor več. Z reduktorjem se obrati koles reducirajo, kar pomeni da je manj obratov koles pri istih obratih v mašini, kot če bi imel reduktor izklopljen(zato to je reduktor). Vendar kaj se naredi s tem; ne moreš dobit dovolj hitrosti na kolesih in se kolesa ne čistijo(centrifugalna sila povleče blato iz rež na gumah). Torej rabiš dovolj visoke obrate, da se gume vrtijo hitreje( in da se zaradi tega čistijo), da gre avto po blatu sploh kam. Torej bencinarja naviješ do 7000 obratov, gume dobijo večjo hitrost se sčistijo blata ter spet grabijo drugo blato in tko se premikaš po terenu z avtom, ki ima samo 1600ccm in 63kW. Če pa preveč hitrosti na gumah dobiš, se pa prevečkrat zavrtijo v prazno, potem pa sploh ostaneš na mestu, ker se grdo vkoplješ. Torej moraš nek kompromis vseeno narest.
Če bi dal notri mašino 1600ccm in 75KM turbo dizel, bi imel dovolj navora za normalno vožnjo, na terenu, ko bi pa probal v hrib bi se pa ustavilo. Imajo v ladah tudi 2.4D mašine od mercedesa, pa kaj ko če je dolg hrib zmanjka moči, ko pa prestavi v prvo prestavo, pa se avto vkoplje in ne gre nikamor več, ker pa ima preveč moči na kolesih.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
hipy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Pe jan 27, 2006 1:43 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a hipy Sr feb 01, 2006 8:25 am

@vincent

Katerega dela ne zastopiš?Avto mi je napisal na ekrančku Antipolution fault in je po parih kilometrih avto ugasnil.Na servisu so mi rekli, da je filter za diesel, ki je na liniji od tanka do mašine poln svinjarije.Skratka je poln usedlin in malih neindetificiranih delcov.Sem ga videl filter, ki je ponavadi rumene barve je bil sluzasto rjavo-črne barve.Mislil je da tankam na Petrolu in je rekel, da bi bilo fajn menjat bencinsko, ker 99% problemov ki jih imajo z bencinom/dieslom izvira iz Petrola.Off-record pa je izjavu, da je diesel na Agip in OMV dober.Vsaj za zdaj.Ker mi pa ni bilo jasno kakšne veze in Antipolution fault z diesel filtrom mi pa je razložu, da je ta opis napake skupek možnih napak.Podrobno kaj je narobe z avtom šele pokaže računalnik.
 
traktorist
Novinec
 
Prispevkov: 115
Pridružen: To jan 10, 2006 6:40 pm

Napisal/-a traktorist Sr feb 01, 2006 10:00 am

Jest sem nazadne točil 100 okt. pa se mi je poraba povečala sigurn za 1L. Prej pa sem skoz točil 95. Porabo si skoz zapisujem pa mam tam okol 7L/100km. Golf 1.3B, 4pr., l. 91.
Tako da bom verjetno zdej šel nazaj na 95. Morde bi mogu ene tri tanke stočit s 100 okt., da bi se pol poznal. No je pa tud zima, tko da je lahko poraba večja zarad zime??
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr feb 01, 2006 11:32 am

hipy je napisal/-a:@vincent

Katerega dela ne zastopiš?Avto mi je napisal na ekrančku Antipolution fault in je po parih kilometrih avto ugasnil.Na servisu so mi rekli, da je filter za diesel, ki je na liniji od tanka do mašine poln svinjarije.Skratka je poln usedlin in malih neindetificiranih delcov.Sem ga videl filter, ki je ponavadi rumene barve je bil sluzasto rjavo-črne barve.Mislil je da tankam na Petrolu in je rekel, da bi bilo fajn menjat bencinsko, ker 99% problemov ki jih imajo z bencinom/dieslom izvira iz Petrola.Off-record pa je izjavu, da je diesel na Agip in OMV dober.Vsaj za zdaj.Ker mi pa ni bilo jasno kakšne veze in Antipolution fault z diesel filtrom mi pa je razložu, da je ta opis napake skupek možnih napak.Podrobno kaj je narobe z avtom šele pokaže računalnik.


Lahko da so bile vse smeti v tanku že v novem avtu in je potem smeti povleklo v filter.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
hipy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Pe jan 27, 2006 1:43 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a hipy Sr feb 01, 2006 12:04 pm

Ja vse je možno.Ampak avto ima 17.000 km.Tako, da ne vem zakaj zdaj, ne pa že prej.Vsakokrat pa bolj kot ne spraznim tank do konca.
Kdo bi vedel za kaj je šlo.Vem samo da sem to plačal 15.000 sit.Najbolj žalostno pa je, da filter košta cca 5.000 sit.Vse ostalo so storitve, priklop računalnika.........
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Sr feb 01, 2006 6:24 pm

nebivedu - no to je že boljši odgovor.

Motijo me 2 malenkosti
- govoriš o vožnji v blatu - normalno ta ima svoja recimo jim pravila, ampak pri terenski vožnji nimaš samo to podlago. V večini drugih podlag pride prav tudi nasprotje tega - moč pri nizkih vrtjajih - pač "vržeš" v reduktor in terenec "melje" počasi, a sigurno meter za metrom.
- niva z motorjem MB 2,4 L D - normalno kot sem rekel so reduktorji "od - do" oz mora biti usklajen celoten pogonski sklop od motorja do koles. Ampak recimo iz izkušenj (vojska) ti lahko povem, da z nekoliko močnejšim motorjem 3 L D MB G oz Puh po domače na terenu s primernimi gumami praktično ne pozna ovir. Na drugi strani je recimo ta 2,4 D zelo priljubljen agregat v barkah - ima dovolj moči, je praktično neuničljiv, zelo preprost za predelavo (mariniziranje) obenem pa skromen glede porabe. Agregat mora na kratko "pašat", šele potem lahko od njega pričakuješ določene koristi.

LP

LP
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov