lahko povem, da 90% ljudi od 100, bi ostalo na avtomatskem menjalniku.
to govorim za DSG ali pa za mercedesov menjalnik (7.stop.). je pa res, da avtomatika morda malo bolj paše v dizlaše, ker se recimo ne vrtijo tako hitro. menjalnik je preprosto odličen.
res pa je tudi (po mojih izkušnjah). recimo vozil sem phaetona 5.0 v10 tdi z dsg in phaetona 6.0 w12 z dsg. ampak, tukaj pa tisto zgoraj napisano odpade. dsg menjalnik pri bencinarju deluje odlično (točno tako kot hoče voznik). vrti se v rdeče polje (pri S prestravi). v top gearovi oddaji so ga v phaetonu w12 pohvalili, iz avta so vzeli blokade in šel je 320. menjalnik je deloval brez problemov. še sam jeremy je rekel da je to eden najboljših menjalnikov. (tolk še mal na kratko o podobni temi)
aja, je pa recimo ena zanimiva stvar. predstavlaj si se pelješ v gofu 2.0t priletiš v ovinek
pri ročnem menjalniku daš v nižjo, brez bremzanja (res da ni dobro za motor) in z veliko hitrostjo spelješ ovinek, kaj bi naredil pa pri dsg (avtomatiku)?......
tukaj lahko vidimo eno slabo stran avtomatike
