Damjan19 je napisal/-a:no...tut tale je neuspešen renojev stvor...
zakaj pa naj bi se ta slabo prodajal?
Pomoje da iz istga razloga kot vel satis. Avto je preveč radikalen za (praviloma) konservativne petićneže.

martk je napisal/-a:Mah, brez renaulta bi bil svet dolgočasnejši
1. espace
2. twingo
3. kangoo
Vsaj 3-je primeri avtomobilov, ki so se prebili iz sive oblikovne povprečnosti.
Avtomobili, ki so dokazali, da sedan (ali karavan) ni edina "ljudska" oblika, ki jo je mogoče prodajati v miljonih.
Renault ima testise te stvari dat na trg, ne samo kazat na sejmih.
Lignage je napisal/-a:metallic je napisal/-a:Am, po prodaji sodeč, je megane še kr prevelik šok...![]()
Jebat ga, s tem dizajnom so bl mim brcnl.
Bi ti bil potemtakem tak bolj všeč![]()
[img]http://img213.imageshack.us/img213/710/8102211jm.jpg[img]
lp, mm
Templar je napisal/-a:Takole bom reku še jaz:
3. Določeni proizvajalci se grejo neko avtomobilsko modo kar je po mojo zelo neumno saj takšen pristop pomeni v 99% izgubo na uporabnosti avtomobila. In potem si nikakor ne morejo dopovedat da avto ni obleka ki bi jo v modni sezoni kupovale množice zato ker je IN! Avtomobil ki je "lep" in ni praktičen kupujejo samo modno osveščeni in snobi, kar se po prodajnih številkah lepo vidi. Delež družinskih dnevnih sob karavan in enoprostorcev je parkrat večji.
Templar je napisal/-a:4. Dejstvo da prodaja francoskih firm pada pa lahko rečete kar hočete. Delež jim pada ravno na račun avtomobilov in firm ki so ubrali bolj konvencionalni pristop in stavijo na prostornost, uporabnost ter kvaliteto. Pri avtomobilih kjer pa blazne zneske zapraviš za oblikovanje pa kaj kmalu zmanjka za uporabnost in kvaliteto.
Templar je napisal/-a:5. Na koncu še enkrat naj vsak vozi kar mu je vešč pa MIR ker tele debate nas ne privedejo nikamor saj vsak na svojem bregu na koncu v žolčnem nasprotovanju ne naredimo nič razen vržemo a.com še eno štengico nižje.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov