Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Sr apr 12, 2006 7:12 pm

Damjan19 je napisal/-a:no...tut tale je neuspešen renojev stvor...
Slika
zakaj pa naj bi se ta slabo prodajal?


Pomoje da iz istga razloga kot vel satis. Avto je preveč radikalen za (praviloma) konservativne petićneže. ;)
 
dare01
Novinec
 
Prispevkov: 347
Pridružen: To jan 03, 2006 11:58 am

Napisal/-a dare01 Sr apr 12, 2006 7:13 pm

[quote="Lignage"][quote="Damjan19"]no...tut tale je neuspešen renojev stvor...
[img]http://www2.radio24.ilsole24ore.com/varie/4ruote/renault_avantime1.jpg[/img]
zakaj pa naj bi se ta slabo prodajal?[/quote]

Ta avto ni bil stvor (stvori so nekateri ssangyongi), bil je v več pogledih izjemen avto. Renault je bil v zadnjih letih pač tako uspešen, da si je lahko privoščil dati na trg avto kot je Avantime. Oni so to že naprej predvideli, da bo prodaja lahko slaba; "če bo pač uspelo bo, če ne bo pa pač ne bo" to so bile besede vodilnih bo predstavitvi Avantima.

Problem Avantima je bila tudi prepozna uvedba na trg. Model Avantime so uvedli na trg precej kasneje kot pa prejšnji model Espaca, iz katerega je nastal Avantime.
S prihodom novega Espaca pa je bil Avantime tehnično zastarel v primerjavi z Espacom in potemtakem bi Avantime že kaj hitro po uvedbi potreboval naslednika.

Nekateri na forumu jemljete, kot da je slaba prodaja Avantima popoln poraz za Renault. Jaz pa vseeno menim, da se bo Avantime zapisal v Renojevi in tudi v avtomobilski zgodovini pozitivno, zaradi tega ker je bil avto popolnoma nekaj novega in ni bil avto za množice, in bo spomin na neko zlato Renaultovo obdobje.

lp, mm[/quote]

Avantime je zamujal zaradi mehanizma vrat. vrata so zelo dolga in imajo poseben mehanizem. sicer pa so z Avantimom pri Renaultu dosegli svoj namen. če bi prišel nov megane ven brez predhodnega Avantima(in njegove riti) je vprašanje če ne bi bil to prevelik oblikovalski šok za končnega kupca. z Avantimom so nakazali oblikovni razvoj naslednjih modelov.
meni osebno je Avantime zelo všeč.
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Sr apr 12, 2006 7:17 pm

Am, po prodaji sodeč, je megane še kr prevelik šok... :lol:
Jebat ga, s tem dizajnom so bl mim brcnl. :-P
 
Uporabniški avatar
ShowDown
Novinec
 
Prispevkov: 453
Pridružen: Po sep 26, 2005 8:54 pm

Napisal/-a ShowDown Sr apr 12, 2006 7:17 pm

No pač jaz sem povedal kako je z novim puntotom. Za ostale nevem, ker še jih nisem peljal.
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Sr apr 12, 2006 7:49 pm

metallic je napisal/-a:Am, po prodaji sodeč, je megane še kr prevelik šok... :lol:
Jebat ga, s tem dizajnom so bl mim brcnl. :-P


Bi ti bil potemtakem tak bolj všeč :?:

Slika


lp, mm
 
Uporabniški avatar
martk
Uporabnik
 
Prispevkov: 837
Pridružen: Ne jun 27, 2004 9:26 pm

Napisal/-a martk Sr apr 12, 2006 7:59 pm

Mah, brez renaulta bi bil svet dolgočasnejši
1. espace
2. twingo
3. kangoo
Vsaj 3-je primeri avtomobilov, ki so se prebili iz sive oblikovne povprečnosti.
Avtomobili, ki so dokazali, da sedan (ali karavan) ni edina "ljudska" oblika, ki jo je mogoče prodajati v miljonih.
Renault ima testise te stvari dat na trg, ne samo kazat na sejmih.
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Sr apr 12, 2006 8:00 pm

Ne me narobe razumet, men so radikalni avtomobili všeč, sploh renaulti. ;)
Aam, a veš, ne bo renault delu megana za par 10k folka na let ne? Pa par kilo vel satisov...
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN Sr apr 12, 2006 8:01 pm

martk je napisal/-a:Mah, brez renaulta bi bil svet dolgočasnejši
1. espace
2. twingo
3. kangoo
Vsaj 3-je primeri avtomobilov, ki so se prebili iz sive oblikovne povprečnosti.
Avtomobili, ki so dokazali, da sedan (ali karavan) ni edina "ljudska" oblika, ki jo je mogoče prodajati v miljonih.
Renault ima testise te stvari dat na trg, ne samo kazat na sejmih.


pravilno. in ne samo pri teh 3 avtomobilih.
 
Uporabniški avatar
_YUGO-GVX_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1583
Pridružen: Po mar 21, 2005 3:20 pm
Kraj: Črnomelj

Napisal/-a _YUGO-GVX_ Sr apr 12, 2006 8:35 pm

Lignage je napisal/-a:
metallic je napisal/-a:Am, po prodaji sodeč, je megane še kr prevelik šok... :lol:
Jebat ga, s tem dizajnom so bl mim brcnl. :-P


Bi ti bil potemtakem tak bolj všeč :?:

[img]http://img213.imageshack.us/img213/710/8102211jm.jpg[img]


lp, mm

meni nikoli :?

meni je megane prav lep...me spomni na sexy ritke (sploh tista reklama z breskvami :oops: :D )
litr bencina, litr olja ;)
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar Sr apr 12, 2006 9:58 pm

Takole bom reku še jaz:

1. Vsakemu je všeč svoje.

2. Vsi oblikovalci živijo v svojem svetu in potem ko nekaj takega ven butnejo je seveda šok za folk. Ne pozabit da so Avantimi bili pogojno praktični saj so vrata dolga kar 180cm kar je za mesta sploh primerno, in je avto bolj kot 2X povečan 3 vratni CLIO. Predvidena prodaja za bila od dejaskih prodajnih številk večja za za 500%

3. Določeni proizvajalci se grejo neko avtomobilsko modo kar je po mojo zelo neumno saj takšen pristop pomeni v 99% izgubo na uporabnosti avtomobila. In potem si nikakor ne morejo dopovedat da avto ni obleka ki bi jo v modni sezoni kupovale množice zato ker je IN! Avtomobil ki je "lep" in ni praktičen kupujejo samo modno osveščeni in snobi, kar se po prodajnih številkah lepo vidi. Delež družinskih dnevnih sob karavan in enoprostorcev je parkrat večji.

4. Dejstvo da prodaja francoskih firm pada pa lahko rečete kar hočete. Delež jim pada ravno na račun avtomobilovin firm ki so ubrali bolj konvencionalni pristop in stavijo na prostornost, uporabnost ter kvaliteto. Pri avtomobilih kjer pa blazne zneske zapraviš za oblikovanje pa kaj kmalu zmanjka za uporabnost in kvaliteto.

5. Na koncu še enkrat naj vsak vozi kar mu je vešč pa MIR ker tele debate nas ne privedejo nikamor saj vsak na svojem bregu na koncu v žolčnem nasprotovanju ne naredimo nič razen vržemo a.com še eno štengico nižje.
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Sr apr 12, 2006 10:45 pm

Templar je napisal/-a:Takole bom reku še jaz:
3. Določeni proizvajalci se grejo neko avtomobilsko modo kar je po mojo zelo neumno saj takšen pristop pomeni v 99% izgubo na uporabnosti avtomobila. In potem si nikakor ne morejo dopovedat da avto ni obleka ki bi jo v modni sezoni kupovale množice zato ker je IN! Avtomobil ki je "lep" in ni praktičen kupujejo samo modno osveščeni in snobi, kar se po prodajnih številkah lepo vidi. Delež družinskih dnevnih sob karavan in enoprostorcev je parkrat večji.


Še enkrat si preberi kaj si napisal :roll: ; če bi to držalo ne bi bil Peugeot 206 prodajna uspešnica. Le zakaj so potemtakem prodali več Peugeotov 206 sw kot pa Škod Fabia kombi.

Templar je napisal/-a:4. Dejstvo da prodaja francoskih firm pada pa lahko rečete kar hočete. Delež jim pada ravno na račun avtomobilov in firm ki so ubrali bolj konvencionalni pristop in stavijo na prostornost, uporabnost ter kvaliteto. Pri avtomobilih kjer pa blazne zneske zapraviš za oblikovanje pa kaj kmalu zmanjka za uporabnost in kvaliteto.



Francoski avtomobilski proizvajalci so najbolj finančno zdravi. Peugeot je verjetno edina avtomobilska znamka, ki nikoli v svoji zgodovini ni zašla v krizo. Še vedno je v večinski lasti družine Peugeot in oni odločajo, kaj se bo proizvajalo in kaj ne. Včasih se zdi, da sta Peugeot in Citroën eni redkih znamk, ki znata več kot odlično poskrbeti za svoj ugled. Kljub temu, da so avti znamk na skupnih platformah, so si med seboj različni in so tudi prepoznavni. Znotraj koncerna GM pa je ugled večine znamk že precej načet.

Če naredim še primerjavo PSA z Renaultom. Tudi Renault se je v zgodovini pokazal kot izjemen. Naj omenim samo Renaulta 5, ki je bil popoln uspeh v avtomobilski industriji. Avto se je v podobni obliki na trgu obdržal celih 24 let.

Francoski avtomobili so pač Modni. Modus je moden, novi Megane je moden in še....

Pač obstajajo znamke, pri katerih imajo oblikovalci tisti kanček smisla za oblikovanje detajlov, ki znajo narediti avtomobile tako zelo lepe.

Če bi razumel, bi vedel, da francoski proizvajalci zdaj še bolj kot kdaj prej potrebujejo modo in ta je tudi ključ do uspeha v prihodnosti... Bog ne daj da jo izgubijo :pray:

Templar je napisal/-a:5. Na koncu še enkrat naj vsak vozi kar mu je vešč pa MIR ker tele debate nas ne privedejo nikamor saj vsak na svojem bregu na koncu v žolčnem nasprotovanju ne naredimo nič razen vržemo a.com še eno štengico nižje.


Ta debata je namenjena prihodnosti Renojevih oblik, tukaj ni bilo nobenih prepirov, ampak so bile samo izmenjave mnenj.

lp, mm
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov