Pero je napisal/-a:Mojster Miha je napisal/-a:Mislim, da pri vseh pozitivnih lastnostih, ki se tukaj navajajo pozabljate "operirat" z največjim minusom - cena vgradnje
Če računamo s ceno 400 tisočakov pomeni to, izraženo v prevoženih km z gorivom nabavljenim za ta denar,
- pri porabi 6 l /100 km slabih 30.000 km,
- pri porabi 5 l /100 km nekaj manj kot 35.000 km,
- pri porabi 4 l /100 km število naraste na dobrih 43.000 km
To so porabe sodobnih dizlov pri normalni vožnji.
Torej med 30 in 40.000 km - kar ni zanemarljiva številka.
S tega vidika ostajam pri svojem prepričanju - če želim varčevat nabavim dizelski agregat, v nasprotnem primeru se požvižgam na porabo in si kot rečemo "dam duška" s konji, porabo .... ter seveda "guštiram" (uživam) v zmogljivostih katere prinašajo temu primerno zmogljivi motorji.
LP
Dizli so ponavadi (pri primerljivi moči) dražji od bencinarjev
Obstajajo avti (bencinarji) ki porabijo drastično več kot 10L/100km
Obstajajo tudi cenejši plinski sistemi!
Je pa res da je treba s plinom naredit XY...km da se splača. Se strinjam.
...Evo dost mam zdej si grem prerezat žile. :P :P :P