Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Ne maj 14, 2006 11:10 pm

Sam neki bi reku..če voziš konstantno, tolk kot pač voz desni pas, maš pred seboj skoz enega in istega. Okej, enkrat gre dol iz avtoceste, drugič pride drug, ampak maš še zmer jih na taki poti 10, ki se pred tabo zamenajo, če ne prehitevaš in se ti drugi ne vrivajo pred tebe. Če pa prehitevaš jih pa prehitiš velik več kot pa 25! In možnost da ti od teh, ki si jih prehitel (katerih število je skoraj sigurno 3 mestno) en skoči pred avto, vate, je zaspan in zavije, skratka karkol, je ta verjetnost dost večja, kot pa da bo en od 10 za katerimi voziš celo pot, nenadoma zabremzal..
Strinjam se edini da če prehitevaš, nisi zaspan in si bolj skoncentriran, ampak verjetnost da ti nekdo drug prekriža pot je veliko večja če celo pot prehitevaš... In na tiste, ki prihajajo za tabo, moras bit bolj pozoren če si na prehitevalnem pasu, ker lahko nekdo prinori in se moraš umikat, po možnosti te prehiteva po desni, čeprav voziš nad omejitvijo, če pa si na desnem voznem pasu pa moraš pazit ubistvu edino ko bremzaš, kar pa se ne zgodi velikokrat. Poleg tega ne vem zakaj vse voznike, ki vozijo na voznem pasu imenuješ za slabe voznike in za drekače. Če sem prav razumel je govora o tem katera teorija je v praksi bolj varna, men je čist prov, če se taki umaknejo na desni pas... hmm
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Ne maj 14, 2006 11:37 pm

W|zz je napisal/-a:Sam neki bi reku..če voziš konstantno, tolk kot pač voz desni pas, maš pred seboj skoz enega in istega. Okej, enkrat gre dol iz avtoceste, drugič pride drug, ampak maš še zmer jih na taki poti 10, ki se pred tabo zamenajo, če ne prehitevaš in se ti drugi ne vrivajo pred tebe. Če pa prehitevaš jih pa prehitiš velik več kot pa 25! In možnost da ti od teh, ki si jih prehitel (katerih število je skoraj sigurno 3 mestno) en skoči pred avto, vate, je zaspan in zavije, skratka karkol, je ta verjetnost dost večja, kot pa da bo en od 10 za katerimi voziš celo pot, nenadoma zabremzal..
Strinjam se edini da če prehitevaš, nisi zaspan in si bolj skoncentriran, ampak verjetnost da ti nekdo drug prekriža pot je veliko večja če celo pot prehitevaš... In na tiste, ki prihajajo za tabo, moras bit bolj pozoren če si na prehitevalnem pasu, ker lahko nekdo prinori in se moraš umikat, po možnosti te prehiteva po desni, čeprav voziš nad omejitvijo, če pa si na desnem voznem pasu pa moraš pazit ubistvu edino ko bremzaš, kar pa se ne zgodi velikokrat. Poleg tega ne vem zakaj vse voznike, ki vozijo na voznem pasu imenuješ za slabe voznike in za drekače. Če sem prav razumel je govora o tem katera teorija je v praksi bolj varna, men je čist prov, če se taki umaknejo na desni pas... hmm


Pod drekači sem mislil samo tiste, ki s prepočasno vožnjo ali kako drugače posredno ali neposredno povzročajo nevarne situacije. Se strinjam, da je izraz grd in neprimeren, žal sem že tolikokrat videl piusarije, da me je živ spomin na nekatere malo zanesel. 25x prehitevaš enega ali več avtov. Razlika med recimo skupaj petimi minutami maksimalne pozornosti ali uro uspavanja ni zanemarljiva, če veš, da si v ostalem času, ko ne prehitevaš, pred potencialno oviro in odvisen samo od sebe. V uri, ki jo prevoziš, se najde morda 5-10 hujših padalcev na celotnem odseku avtoceste in moraš imet precej smole, da fašeš takega znotraj te ure točno v trenutku, ko se mu približaš. Provido bi morali uporabljat predvsem za take in posnetke javno kazat v kakšni TV oddaji. Kolikor vem, to v Nemčiji delajo, tudi to naredi ceste bolj varne. Kje si Žlender, si pač ne upaš, če pa raznih forumov sploh ne bereš, se pa poberi.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Ne maj 14, 2006 11:43 pm

pa še to. Ni dosti razlike, če prehitevaš ali te stalno prehitevajo. Oboje je potencialno nevarno. Poleg tega se, če voziš s primerno varnostno razdaljo, dostikrat vrivajo pred tebe. BTW prevelika varnostna razdalja v mestu direktno povzroča slalom prehitevanja na štiripasovnicah.
 
rib0n
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Po maj 08, 2006 6:41 am

Napisal/-a rib0n Po maj 15, 2006 6:16 am

Če po voznem pasu vozijo po omejitvi, voziš z njimi, drugače prehitiš. Preprosto kot pasulj.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po maj 15, 2006 6:52 am

Dejte zdej men tuki neki razložit, ker iz vaših pisarjenj ne dojamem. S čim jaz vas dirkače bolj ogrožam, če vozim po voznem pasu s konstantno hitrostjo 100km/h, kot pa če bi vozil 130km/h??? Tole men ni čist jasno. Sploh če se nikoli ne premaknem na prehitevalni pas.

Ko se mi je še dalo sem imal športen avto s 770kilogrami in s končno hitrostjo malo nad 280km/h. Imel sem možnost vozit celih 7 ur(vmes je bilo eno tankanje na poti proti amsterdamu) naenkrat s hitrostjo nad 230km/h, pa me ni noben izsilil ali me ogrožal, kar pa se mi dogaja na naših avtocestah že pri 100km/h.
Old subarus never die, they just get faster!
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Po maj 15, 2006 7:30 am

nebivedu je napisal/-a:Dejte zdej men tuki neki razložit, ker iz vaših pisarjenj ne dojamem. S čim jaz vas dirkače bolj ogrožam, če vozim po voznem pasu s konstantno hitrostjo 100km/h, kot pa če bi vozil 130km/h??? Tole men ni čist jasno. Sploh če se nikoli ne premaknem na prehitevalni pas.

Ko se mi je še dalo sem imal športen avto s 770kilogrami in s končno hitrostjo malo nad 280km/h. Imel sem možnost vozit celih 7 ur(vmes je bilo eno tankanje na poti proti amsterdamu) naenkrat s hitrostjo nad 230km/h, pa me ni noben izsilil ali me ogrožal, kar pa se mi dogaja na naših avtocestah že pri 100km/h.


Da, tu se popolnoma strinjam s teboj. Težava ni hitrost vozil na voznem pasu, pač pa obnašanje dela le-teh voznikov, ki se, bodisi po nemarnem bodisi namenoma, postavijo predte, brez ozira na to, kakšno nesrečo lahko s tem povzročijo. Vožnja s 100 km/h pa sama po sebi ni nikomur škodljiva.

Lp
 
rib0n
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Po maj 08, 2006 6:41 am

Napisal/-a rib0n Po maj 15, 2006 8:04 am

Škodljiva je zato, ker vzpodbuja prehitevanje. Jaz npr. hočem po avtocesti vozit 130 in grem prehitevat nekoga, ki vozi 100. Dokler ga prehitevam, po prehitevalnem pasu vozim 130-140. 13 let stara Škoda hitreje ne gre. Sicer to nebi bil noben problem, saj je omejitev 130 in po tej logiki nobenega ne ogrožam, samo kaj, ko se mi med prehitevanjem s 140 na rit obesi nek "frajer" s 180...
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Po maj 15, 2006 8:22 am

rib0n je napisal/-a:Škodljiva je zato, ker vzpodbuja prehitevanje. Jaz npr. hočem po avtocesti vozit 130 in grem prehitevat nekoga, ki vozi 100. Dokler ga prehitevam, po prehitevalnem pasu vozim 130-140. 13 let stara Škoda hitreje ne gre. Sicer to nebi bil noben problem, saj je omejitev 130 in po tej logiki nobenega ne ogrožam, samo kaj, ko se mi med prehitevanjem s 140 na rit obesi nek "frajer" s 180...
Ja, ampak eno je da porineš pred nos nekemu ki leti s 180(pustimo to da je omejitev nižja), kar je neopravičljivo ali bedarija ali pa da prehitevaš kolono tovornjakov s 140 in ti zadaj blenda prepotentnež, da se mu umakni, ker on pa ne bo zmanjševal s 180 zato ker se tebi ne mudi...kam se mu bom umaknil, med tovornjake?
Pa ja, še tista dva bom pač prehitel, da ne govorim o takih debilih ki ti blendajo v zgoraj omenjem primeru, s to razliko, da je pred tabo še kolona 15 avtomobilov na prehitevalnem pasu, ki prehiteva kolono počasnih. No saj sem že takem kdaj pokazal, da se mu lahko umaknem na naslednje počivališče...seveda nisem pozabil nakazati, da je tudi on vabljen na postanek :twisted:

Sam drugače vozim po naselju kar po omejitvah, predvsem zaradi otrok oziroma pešcev. Izven naselja pa tam 10-30+ odvisno kako se mudi, največkrat je prekoračitev ravno nekje vmes med omenjenima številkama. torej dobrih 100 in slabih 150. Ponavadi grem raje prej od doma kot da bi se mi mudilo, za sproščanje adrenalina je namreč bistveno boljša kakšna samotna ovinkasta cesta, kot pa prometne magistralke in avtoceste ;)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
rib0n
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Po maj 08, 2006 6:41 am

Napisal/-a rib0n Po maj 15, 2006 8:48 am

Jasno, da preden zamenjaš pas pogledaš če lahko to varno storiš. Sicer obstajajo telički, ki ne vedo zakaj imajo vzvratna ogledala...

Kar se pa tiče hitrosti v naselju: enkrat sem se peljal z eno gospodično po daljši, ozki ulici. Na obeh straneh ulice živa meja, prostora je bilo samo za dovoze (totalno nepregledno)- in ona vozi 50. Pa ji rečem če bo kaj upočasnila, ona pa: saj vozim po omejitvi... Omejitev ni vse.
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Po maj 15, 2006 9:09 am

rib0n je napisal/-a:Jasno, da preden zamenjaš pas pogledaš če lahko to varno storiš. Sicer obstajajo telički, ki ne vedo zakaj imajo vzvratna ogledala...

Kar se pa tiče hitrosti v naselju: enkrat sem se peljal z eno gospodično po daljši, ozki ulici. Na obeh straneh ulice živa meja, prostora je bilo samo za dovoze (totalno nepregledno)- in ona vozi 50. Pa ji rečem če bo kaj upočasnila, ona pa: saj vozim po omejitvi... Omejitev ni vse.


Se popolnoma strinjam, nerodno sem se izrazil. Bolje rečeno, v naselju ne vozim čez omejitev, 50 ali manj glede na razmere seveda. Vsaj v naselju v pravem pomenu besede, kako so pa table postavljene pri nas pa tako vemo :)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po maj 15, 2006 12:08 pm

rib0n je napisal/-a:Škodljiva je zato, ker vzpodbuja prehitevanje. Jaz npr. hočem po avtocesti vozit 130 in grem prehitevat nekoga, ki vozi 100. Dokler ga prehitevam, po prehitevalnem pasu vozim 130-140. 13 let stara Škoda hitreje ne gre. Sicer to nebi bil noben problem, saj je omejitev 130 in po tej logiki nobenega ne ogrožam, samo kaj, ko se mi med prehitevanjem s 140 na rit obesi nek "frajer" s 180...


To pa ni res - konstantna vožnja s 100km/h ne vzpodbuja prehitevanja. To mišljenje imajo samo ljudje, ki jim avto ne gre preko 150, pa so s 140 skos na prehitevalnem pasu. Ti so najbolj nevarni.
In če tebi avto ne gre preko 150km/h - to pomeni da je za ta avto 140 ali celo 130km/h že skoraj končna hitrost.(ker od 130 do 150 rabi nadaljnih 15 minut). Torej imej v zakupu da tvoj avto dela na območju v katerem ni več dobro ne za mašino ne za stare sklope tega avta, avto u bistvu voziš na mejah vzdržljivosti - TOREJ SI TI NA CESTI DOBESEDNO VOZNIK, KI OGROŽA OSTALE UDELEŽENCE V PROMETU, zaradi tega ker materiali v tvojem starem avtu trpijo bolj kot bi to pri 100km/h in je večja verjetnost, da bo kaj narobe.

Nekateri smo si pa malo drugače organizirali življenje in gremo mal prej od doma in nam zato ni treba noreti, poleg tega smo si nekateri tudi vzeli v zakup da avto pri 100km/h požre mnogo manj bencina kot pri 130. Tko da zato vozim 100km/h po avtocesti, po regionalkah 90km/h in v naseljih pod 50km/h.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Loopz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 738
Pridružen: To feb 24, 2004 3:47 pm

Napisal/-a Loopz Po maj 15, 2006 1:46 pm

nebivedu je napisal/-a:Ko se mi je še dalo sem imal športen avto s 770kilogrami in s končno hitrostjo malo nad 280km/h. Imel sem možnost vozit celih 7 ur(vmes je bilo eno tankanje na poti proti amsterdamu) naenkrat s hitrostjo nad 230km/h, pa me ni noben izsilil ali me ogrožal, kar pa se mi dogaja na naših avtocestah že pri 100km/h.


Vem, da si ti tu celo nek moderator, tako da se res ne morem načuditi cvetkam, ki včasih padejo od tebe.

Pustimo tisto o "športnem avtu s 770kg in končno malo nad 280km/h", tega raje ne bi komentiral (pustimo vnemar dejstvo, da nek M3 s 343 konji doseže precej podobno končno hitrost).
Konec koncev lahko pustimo tudi tisto o 7 urah vožnje z 230km/h, s tem da si šel vmes celo enkrat tankat. Zanemarimo dejstvo, da take hitrosti v takem času s težavo razvijejo dirkalni avtomobili na vzdržljivostinih dirkah, katerih motorji so po koncu dirke dobri samo še za na odpad. Ko že ravno gledamo skozi vse prste, spreglejmo še dejstvo, da je na autobahnu na stotine odsekov, kjer potekajo vzdrževalna dela, na katerih je potrebno hitrost za več kilometrov zmanjšati na 80 km/h oz. manj.


Ampak tudi če spregladamo vsa ta očitna dejstva, ne morem mimo tistega, da so v tujini vozniki in ceste popolnoma drugačni kot pri nas, kot nekakšna prometna nebesa. Ja, seveda. :x Do grla sem že sit pravljic o nemških avtocestah, kjer se samo postaviš na skrajni levi pas, pohodiš gas do konca in letiš kot sneta sekira. Bullshit brez primere. Ravno tako kot pri nas obstaja ogromno izsiljevanja, nevarnih manevrov, neuporabe smernikov, neumikanja hitrejšemu, prehitevanja po levi, vrivanja v kolono, tovornjakarjev in avtobusarjev, ki se prehitevajo med seboj, da niti ne omenjam, da je asfalt na nekaterih odsekih obupen, kilometrski zastoji nastanejo mimogrede. Nehajte že enkrat prodajati pravljice o super varnih in dobrih avtocestah - na določenih odsekih so precej slabše kot naše.

Nehajte že sanjati in se sprijaznite, da promet v tujini poteka več ali manj isto kot pri nas, s tem da so nekatere stvari še bistveno slabše, ne pa da letite tu odpirat topic vsakič, ko ste morali 10 min stati na semaforju ali pa se vam na avtocesti nek čiča v stoenki ni mogel umakniti isti trenutek, ko se vam je zaluštalo... :roll:
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po maj 15, 2006 2:17 pm

rib0n je napisal/-a:Škodljiva je zato, ker vzpodbuja prehitevanje. Jaz npr. hočem po avtocesti vozit 130 in grem prehitevat nekoga, ki vozi 100. Dokler ga prehitevam, po prehitevalnem pasu vozim 130-140. 13 let stara Škoda hitreje ne gre. Sicer to nebi bil noben problem, saj je omejitev 130 in po tej logiki nobenega ne ogrožam, samo kaj, ko se mi med prehitevanjem s 140 na rit obesi nek "frajer" s 180...


Mene motijo samo tisti počasneži, ki se veselo vozijo v klanec po srednjem pasu, čeprav imajo na desni še enega prostega, za njimi pa kolona, ki skače na prehitevalni pas in povzroča (ali res samo oni?) nevarne situacije. Ne samo, da se ne zavedajo oz jim je vseeno nevarnosti vožnje po avtocesti, nimajo niti odnosa do ostalih (ne oviraj brez potrebe), niti ne poznajo CPP.

Slide je napisal/-a:Ja, ampak eno je da porineš pred nos nekemu ki leti s 180(pustimo to da je omejitev nižja), kar je neopravičljivo ali bedarija ali pa da prehitevaš kolono tovornjakov s 140 in ti zadaj blenda prepotentnež, da se mu umakni, ker on pa ne bo zmanjševal s 180 zato ker se tebi ne mudi...kam se mu bom umaknil, med tovornjake?


To je značilno samo za naše avtoceste, da ljudje prehitevajo tovornjake in ostale, med katerimi je npr 300 m var. razdalje, zvezno (verjetno mislijo, da imajo prav - tudi zato so potrebne TV oddaje, ker neki obvezni testi ali šole dobre vožnje gotovo ne bodo uvedeni) in se ne umaknejo hitrejšim od sebe, čeprav bi to lahko povsem varno in udobno ter brez vpliva na njihov ritem storili. V Italiji, ki je za nekatere nevedne sinonim slabih voznikov, marsikdo celo skače v nekajdesetmetrske luknje med kamioni in se pri tem celo brez potrebe opravičuje. Tudi zato teče promet na Zahodu hitreje in varneje kljub veliko večji gostoti. Da ne govorim o tistih, ki prehitevajo s par km/h večjo hitrostjo, čeprav imajo soliden avto, ali se po prehitevanju ne umaknejo še 50 m in več.

Slide je napisal/-a:Pa ja, še tista dva bom pač prehitel, da ne govorim o takih debilih ki ti blendajo v zgoraj omenjem primeru, s to razliko, da je pred tabo še kolona 15 avtomobilov na prehitevalnem pasu, ki prehiteva kolono počasnih. No saj sem že takem kdaj pokazal, da se mu lahko umaknem na naslednje počivališče...seveda nisem pozabil nakazati, da je tudi on vabljen na postanek :twisted:


Take debile je treba javno razkrinkavat in policijsko obravnavat - ampak to so le sanje

Nebivedu - žal te moram obvestiti, da s 100 na uro de facto povzročaš prehitevanja. Verjamem, da se umakneš, če je potrebno in možno, ampak kljub temu te dohitevajo tisti, ki mislijo, da je njih pravica vozit 130 in te prej ali slej tudi prehitijo. Če bi ti vozil 120, te morda ne bi oz bi prej 2x razmislili.

Loopz Glede primerljivosti vožnje pri nas in na Zahodu en primer (precej znotraj povprečja): Vozil sem od Malpense (naprej od Milana) proti Lj s čisto povprečno hitrostjo okoli 150 - popoldan, delavnik. Do Divače sem v Italiji doživel eno samo situacijo, niti ne nevarno,, naprej do Lj obvoznice 4 (2 nevarni), na Lj obvoznici pa še 5 (3 zelo nevarne), nikoli zato, ker bi jaz pretiraval. Res jih je v povprečju v It nekaj več, a glede na km sploh ni nobene primerjave z našimi.

Na koncu se vse zvede ne na znanje ampak na vozniško kulturo oz splošen odnos do soljudi, ko je večini vseeno za druge. To ni samo zaradi političnih sprememb, so pa le-te to še povdarile in povnanjile. Dokler se ne zavemo, da so še drugi in pridobimo nazaj nekaj osnovne solidarnosti ter začnemo za voditelje voliti kulturne, tolerantne in sposobne ljudi, ne bo sprememb. Kajti zgledi vlečejo.
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a ice Po maj 15, 2006 2:41 pm

Zj za avtoceste ne vem kako je točn po Italiji, mam pa feeling da so pa bolj posrani, ker te hitr čopnejo... prejšnji teden moja pelje v Italiji pa ji rečem da more bl aktivno vozit pa pazit k so Italjani odfakanci pa ni dost vrjela in pravla da je cesta zelo easy za vozit tam... čez pol kilometra prideva v ovink, nasproti tovornjak in takrat en d(i)rkač z alfo direkt mimo tovornjaka prot nama, tko da sva mogla čist na rob ceste zapeljat in se skoraj ustavt... podobno se je zgodil čez ca. 50km, ko se pogovarjava in sem ravno pravočasno odvil ko je en cepec prehiteval sred mesta kolono in poblendal naj se mu umaknem ker ON pač prehiteva :))) ampak še vedno raje vozim v Italiji, je večji feeling kot pri nas ko je neprimerno več "posrancev" na cesti.

posranc = slab voznik ki vozi le poredko in ponavadi ne vidi skoraj nič kaj se dogaja okol njega
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Po maj 15, 2006 2:54 pm

esem je napisal/-a:
Slide je napisal/-a:Ja, ampak eno je da porineš pred nos nekemu ki leti s 180(pustimo to da je omejitev nižja), kar je neopravičljivo ali bedarija ali pa da prehitevaš kolono tovornjakov s 140 in ti zadaj blenda prepotentnež, da se mu umakni, ker on pa ne bo zmanjševal s 180 zato ker se tebi ne mudi...kam se mu bom umaknil, med tovornjake?


To je značilno samo za naše avtoceste, da ljudje prehitevajo tovornjake in ostale, med katerimi je npr 300 m var. razdalje, zvezno (verjetno mislijo, da imajo prav - tudi zato so potrebne TV oddaje, ker neki obvezni testi ali šole dobre vožnje gotovo ne bodo uvedeni) in se ne umaknejo hitrejšim od sebe, čeprav bi to lahko povsem varno in udobno ter brez vpliva na njihov ritem storili. V Italiji, ki je za nekatere nevedne sinonim slabih voznikov, marsikdo celo skače v nekajdesetmetrske luknje med kamioni in se pri tem celo brez potrebe opravičuje. Tudi zato teče promet na Zahodu hitreje in varneje kljub veliko večji gostoti. Da ne govorim o tistih, ki prehitevajo s par km/h večjo hitrostjo, čeprav imajo soliden avto, ali se po prehitevanju ne umaknejo še 50 m in več.


Drugje tudi tovornjaki povečini ne vozijo eden drugemu za ritjo ampak imajo razdaljo vmes ki omogoča varno prehitevanje in umikanje.
Jaz sem govoril o vožnji že tako nad omejitvijo, mimo kolone(torej prehitevam) in o bedakih, ki bi se radi peljali 5,432 kilometra na uro več kot ti in ti blendajo kot da si jim resnično napoti...
Naprimer nedavno primer pacienta, z mlinčkom 1.2, ki je mislil, da se mu bom pri cca 150kmh(ki je itak že 20 nad omejitvijo) umaknil med 2 tovornjaka, ki peljeta 100, zato ker je 17kilometrov nabiral tisti zalet, se je pa hudo zmotil. Pa se ne gre tukaj za princip ali bog ne daj foušijo, ampak za povsem debilno vedenje tistega zadaj.
Da ne govorimo o tem, da se je tisti debilček 500m naprej skoraj ustavil, ker njegov avto v avtocestni klanec ni šel več kot kakšnih 110...o takih debilih in takih primerih jaz govorim...taki največkrat blendajo.

No pa razni ateji ponavadi s svojimi TDI karavani ali enoprostorci, s tremi otroki na zadnji klopi in 3 kolesi na strehi ter dvema na prtljažnih vratih, tudi radi gonijo 150+ in ti blendajo da se umakni...se mudi domov na pir pa masten zrezek k ga žena že od odhoda na dopust marinira v hladilniku :lol: To da pa po poti zgubi pol biciklov in da otroci kozlajo zadaj ga pa itak ne gane :lol:
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
maniaxxx
 

Napisal/-a maniaxxx Po maj 15, 2006 3:10 pm

Sej kolesa izgublja programirano da s tem pridobi še večjo hitrost.. :D :D :P :P ..problem je v te, da ti bruhajoči otroci zadaj nekoč dobijo izpit in vozijo prav tako kot njihovi starši..tu pa bi mogla vskočiti vzgoja, ampak v sloveniji so to le še sanje :x
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Po maj 15, 2006 5:40 pm

Loopz je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Ko se mi je še dalo sem imal športen avto s 770kilogrami in s končno hitrostjo malo nad 280km/h. Imel sem možnost vozit celih 7 ur(vmes je bilo eno tankanje na poti proti amsterdamu) naenkrat s hitrostjo nad 230km/h, pa me ni noben izsilil ali me ogrožal, kar pa se mi dogaja na naših avtocestah že pri 100km/h.


Vem, da si ti tu celo nek moderator, tako da se res ne morem načuditi cvetkam, ki včasih padejo od tebe.

Pustimo tisto o "športnem avtu s 770kg in končno malo nad 280km/h", tega raje ne bi komentiral (pustimo vnemar dejstvo, da nek M3 s 343 konji doseže precej podobno končno hitrost).
Konec koncev lahko pustimo tudi tisto o 7 urah vožnje z 230km/h, s tem da si šel vmes celo enkrat tankat. Zanemarimo dejstvo, da take hitrosti v takem času s težavo razvijejo dirkalni avtomobili na vzdržljivostinih dirkah, katerih motorji so po koncu dirke dobri samo še za na odpad. Ko že ravno gledamo skozi vse prste, spreglejmo še dejstvo, da je na autobahnu na stotine odsekov, kjer potekajo vzdrževalna dela, na katerih je potrebno hitrost za več kilometrov zmanjšati na 80 km/h oz. manj.


Ampak tudi če spregladamo vsa ta očitna dejstva, ne morem mimo tistega, da so v tujini vozniki in ceste popolnoma drugačni kot pri nas, kot nekakšna prometna nebesa. Ja, seveda. :x Do grla sem že sit pravljic o nemških avtocestah, kjer se samo postaviš na skrajni levi pas, pohodiš gas do konca in letiš kot sneta sekira. Bullshit brez primere. Ravno tako kot pri nas obstaja ogromno izsiljevanja, nevarnih manevrov, neuporabe smernikov, neumikanja hitrejšemu, prehitevanja po levi, vrivanja v kolono, tovornjakarjev in avtobusarjev, ki se prehitevajo med seboj, da niti ne omenjam, da je asfalt na nekaterih odsekih obupen, kilometrski zastoji nastanejo mimogrede. Nehajte že enkrat prodajati pravljice o super varnih in dobrih avtocestah - na določenih odsekih so precej slabše kot naše.

Nehajte že sanjati in se sprijaznite, da promet v tujini poteka več ali manj isto kot pri nas, s tem da so nekatere stvari še bistveno slabše, ne pa da letite tu odpirat topic vsakič, ko ste morali 10 min stati na semaforju ali pa se vam na avtocesti nek čiča v stoenki ni mogel umakniti isti trenutek, ko se vam je zaluštalo... :roll:


Ne primerjaj turistične sezone v Nemčiji, ko tam vozi neprimerno več tujcev in nedeljskih voznikov, z normalnimi razmerami. Večina voznikov v Nemčiji je proti našemu povprečju nedosegljiv ideal. Kar se tiče slabih avtocestnih odsekov, si poglej celotno kilometrino njihovih avtocest ter izračunaj odstotek slabega vozišča. Potem to primerjaj z našimi 400 kilometri in katastrofalno zanič odseki, ki jih je za nekaj deset kilometrov.
Kolikor sem po Nemčiji prevozil jaz, je dovolj, da sem si ustvaril jasno sliko o sposobnosti voznikov. Ni primerjave. Ravno zaradi tega pa potem vsak voznik, ki skače iz kolone, uporablja mobitel ali ne daje smernikov, izpade še toliko bolj očiten. Odseki z 80 km/h so redki, bolj pogosti so tisti s 120 km/h, vendar njihova policija pogosto tolerira tudi veliko višje hitrosti, če le ne gre za križišče ali gradbeno območje (če je del avtoceste zaradi lepšega s tablo omejen na 120, se ne sekirajo kaj dosti). Izjema je sedaj, ko se pripravljajo na svetovno prvenstvo in so poostrili kontrole ter kazni, vendar to ni njihov normalen modus operandi.

Lp
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To maj 16, 2006 6:30 am

Loopz je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Ko se mi je še dalo sem imal športen avto s 770kilogrami in s končno hitrostjo malo nad 280km/h. Imel sem možnost vozit celih 7 ur(vmes je bilo eno tankanje na poti proti amsterdamu) naenkrat s hitrostjo nad 230km/h, pa me ni noben izsilil ali me ogrožal, kar pa se mi dogaja na naših avtocestah že pri 100km/h.


Vem, da si ti tu celo nek moderator, tako da se res ne morem načuditi cvetkam, ki včasih padejo od tebe.

Pustimo tisto o "športnem avtu s 770kg in končno malo nad 280km/h", tega raje ne bi komentiral (pustimo vnemar dejstvo, da nek M3 s 343 konji doseže precej podobno končno hitrost).
Konec koncev lahko pustimo tudi tisto o 7 urah vožnje z 230km/h, s tem da si šel vmes celo enkrat tankat. Zanemarimo dejstvo, da take hitrosti v takem času s težavo razvijejo dirkalni avtomobili na vzdržljivostinih dirkah, katerih motorji so po koncu dirke dobri samo še za na odpad. Ko že ravno gledamo skozi vse prste, spreglejmo še dejstvo, da je na autobahnu na stotine odsekov, kjer potekajo vzdrževalna dela, na katerih je potrebno hitrost za več kilometrov zmanjšati na 80 km/h oz. manj.


Doma imam še vedno listke od kazni, ki sem jih pokasiral s tem avtom v avstriji(najvišja nagrada je bila sicer takratnih 4000 šilingov(najnižja možna za 130 čez omejitev), vendar z drugim avtom). Pa če že govorimo o tem avtu, bil je predelan za vzdržljivostne dirke in M5 ni imel za burek proti njem - na višnjegorskem klancu se je trudil, pa mu ni uspelo. Tok o tem avtu.

Kar se pa tiče kulture vožnje so pa na nekaterih koncih avtocest v tujini res veliko veliko bolj strpni in mnogo bolj uporabljajo ogledala, ki jih pri nas zna samo do 25% ljudi, ostali jih imajo pa za makeup štimat in podobno.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Bel-Tirid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1547
Pridružen: Po feb 09, 2004 7:52 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Bel-Tirid Sr maj 17, 2006 11:44 am

Kakšne so pa oznake tega avta?
Jest pa po pravici povem, da sm skoraj ves čas na prehitevalnem pasu. Zame je potovalna hitrost 160/kmh prfekt, pa mi skačejo tovornjaki na prehitevalnega, pa se ustavlam... ampak to je pač cena za plačat :)
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO Sr maj 17, 2006 1:00 pm

Hitrost je vzrok za prometne nesreče v 7% prometnih nesreč na evropski ravni. Država pač mora od nečesa živet.

LP,
don CONSIGLIO
Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov