ČE bi to stvar znal naret, bi naredil tako da bi se vodik porabljal sproti (nekdo je omenil da je problem shranjevanje), tako da v primeru nesreče ne bi bilo krize. Nič potujočih žar, pa to. Delovanje motorja bi lahko recimo vezali na senzorje za airbag (kakorkoli je pač to nareto), tako da bi se ob trku izključil, kar bi še zmanjšalo možnost eksplozije. Bi pa blo dobro če bi se zaletel in pri tem opustošil pol mesta.
"Živel je mirno življenje, za sabo pustil krater", in potem še tisto o tihi vodi...
No potem, pa še performance. Pedal za gas bi reguliral moč elektrod in s tem proizvodnjo vodika, elektronika pa za pravilen dotok kiska. Me res zanima kak bi to tunali. "Yo, yo, mam not močnejše elektrode, pa večji rezervoar za vodo, ki mi jo že prej malo pogreje..."

. Extremisti bi se lahko podali na področje fuzije. Pri 5000 obratov bi zaprli dovod kisika, vodik bi se nakopičil, pritisk bi rasel in potem kot stare turbo mašine, zalepek na zadnje zice in totalni understeer :P. Khm, ja.
Ne me linčat če to že kje piše, nisem še prebral vse dokumentacije, če pa še ne piše nikjer, potem pa... 'bemomater kak sn dober!
Kakorkoli, lobiji v SLO po moje niso problem in če še tisti možakar, ki je bil na tvju, ni usmrčen, zares ni nobenga problema naret VAvto, oz. vsaj probat. Rabiš j***a, preveč cajta, pravtako denarja in smisel za tehniko. Da vidimo kdo bo prvi.
