Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
vazman
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 602
Pridružen: Sr apr 23, 2003 6:29 pm

Napisal/-a vazman Če jun 12, 2003 6:44 am

ADAC-ove statistike?Nenci so na svojo avtomobilsko industrijo zelo ponosni (zakaj ne bi bili?)in jo tudi,ce se le da zagovarjajo.Vsaj jaz imam tak obcutek,ce mal pogledam njihove TV oddaje,kadr testirajo avte so vecinoma nemški,po avtorevijah so med primerjalnimi testi ponavadi tudi nemški najboljši.Vedno majo kaj svojega zraven,v vecini primerov je tako.

Glede statistik,hm,ce vzamem za primer Volvovo serijo 850/70 ki se pojavlja med vodilnimi iz spodje strani razpredelnic,ce gledamo (ne)zanesljivost.Vendar,moj fotr ima Volvo 850 ze skoraj 5 let,in do sedaj ni bilo razen okvare klime popolnoma nic drugega.Statistika je statistika,vecinoma neuporabna,vendar pokaze neko priblizno stanje.
Objektivno je,ce priznate ali pa ne na vso stvar izredno tezko gledat in vedno je nekaj tako,da nekomu ne odgovarja.
 
Uporabniški avatar
mmiki
Novinec
 
Prispevkov: 244
Pridružen: Sr apr 24, 2002 4:54 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a mmiki Če jun 12, 2003 12:56 pm

nsx je napisal/-a:Moje mnenje: še kako je pomembno, kje je avtomobil izdelan. Namreč splošno znano je, da so Japončki zelo vestni in natančni pri svojem delu, recimo da tudi Nemci. Njihovo popolno nasprotje so npr Angleži. Totalno šlampasti. Zato je avto, narejen na Japonskem gotovo vreden več zaupanja kot isti v Angliji. Za informacijo naj povem, da novega Accorda delajo na Japonskem, starega so pa v Angliji.


S tem pa se sploh ne strinjam. Od kod tebi podatek, da so angleži tako šlampasti? NI res, da je japonski avtomobil narejen v Angliji kakorkoli slabsi kot enak narejen na Japonskem. Celo nasprotno. Ne vem sicer kje sem ze gledal te statistike, ampak Marsikatera Japonska tovarna ima v Angliji svojo proizvodnjo, ki se VSE po vrsti uvrscajo v sam vrh po kvaliteti izdelave in casu potrebnem za izdelavo enega avtomobila. Mislim da sta na vrhu Mitsubishijeva in Toyotina tovarna vAngliji. Res pa je da so pravi britanski avtomobili (Rover, Jaguar itd.) narejeni zelo pomankljivo. Toda kot je ze bilo povedano je to sama filozofija tovarne (skoraj popolnoma avtomatizirane "Japonske" tovarne nasproti tovarnam, kjer se marsikaj se opravi rocno. Da pa je v teh primerih prav clovek tisti element, na katerega se ne da zanesti, pa ze vemo).

Bi pa se enkrat dodal, da so taksne razprave pravzaprav res brezpredmetne. Tako kot so nasi starsi bili vcasih zadovoljni z jugeci, pa ceprav jeh je obcasno kje pustil na cedilu, tako mi odpuscamo nasi priljubljeni znamki, ceprav vcasih ni vse tako kot bi moralo biti. Tezava nastopi samo takrat, ko bi rad nekdo, ki mu je njegov avtomobilcek vse na svetu preprical ostale, koliko boljsi je njegov. Pac so custva zelo pomembna. Sicer pa je konec koncev avto najvecja izguba denarja. Pa ce si kupim nemca, ki bo v 3 letih izgubil 40% (kar nanese pri kaksem 10mio sit "tezkem" avtu 4mio sit) ali pa pri kaksnem korejcku v 3 letih 50 ali 60% (kar pri kupni ceni 5 mio znese 2,5mio do 3mio). Le kdo bi potem se kupoval avtomobile? Je ze res, da so custva pri nakupu najpomembnejsa. Ne glede na to, ce gre za kaksen lep coupe zanj ali pa kaksen mestni malcek zanjo ;)

Za konec pa se to: kolega je clio ze 2.krat pustil na cedilu (elektronika), pa ga vseeno ne bi zamenjal za nic na svetu.

LP

Miki
 
Njoko
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: To nov 26, 2002 8:12 pm

Napisal/-a Njoko Če jun 12, 2003 1:22 pm

Pri celotni proizvodnji avtomobilov sploh ni toliko kriticna avtomatizacija proti rocnim delom. Rocna dela so v vecini razvitega sveta itak najdrazja, tako, da se dela, ki se lahko avtomatizirajo, itak avtomatizirajo, ker se drugace pac ne izplaca. Bolj je pomembna filozofija od samega nacrtovanja, preko izdelave, pa do prodaje in poprodaje. Iz stalisca ljudi, pa filozofija od samih delavcev na najnizjem nivoju, pa do direktorjev na najvisjem. Pred leti sem gledal en ameriski dokumentarec narejen v 80.ih letih, ki opisuje probleme, oz. skoraj propad takratne ameriske avtomobilske industrije in velik uspeh japonskih proizvajalcev. Pri ameriskih proizvajalcih, je bila ustaljena huda hiererhija, kjer navaden delavec pri proizvodnji avtomobila ni imel nobene besede, ces, kaj bos ti delavski butec, govoril meni gospodu diplomiranemu inzenirju strojnistva. Pri japonskih proizvajalcih, pa je bil tudi navaden delavec za tekocim trakom stimuliran k inovacijam, a la kako izboljsati del, da se ga bo dalo lazje vgraditi v vozilo, oz. da ne bi ze pri vgradnji prislo do napak, in podobno. In tako je bilo na vsakem hierarhicnem nivoju. Ze sama klima v podjetjih je bila precej boljsa pri japoncih.
Po domace: Ni vse samo v tehnologiji, ogromno je tudi v cloveskih virih, v primernem ravnanju le s temi, primerno organizacijo in klimo, ki velja v podjetju. Rezultat vsega skupaj, pa je seveda nek proizvod, v tem primeru avtomobil.
Japonci, kamor so prisli, so vnesli svoje pozitivne vrednote in jih skombinirali s pozitivnimi vrednotami lokalnih ljudi. Na Japonskem je delati in biti dober delavec cast in to se vidi tako pri motiviranju zaposlenih, kot pri koncnem izdelku, ki je zelo dober.
Za njih ni cilj izdelati nekaj, kar je dovolj dobro, ampak nekaj najboljsega, kar je s trenutno tehnologijo, znanjem in sredstvi mozno narediti.

L.p.

Njoko
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen Če jun 12, 2003 1:27 pm

Njoko je napisal/-a:Pri celotni proizvodnji avtomobilov sploh ni toliko kriticna avtomatizacija proti rocnim delom. Rocna dela so v vecini razvitega sveta itak najdrazja, tako, da se dela, ki se lahko avtomatizirajo, itak avtomatizirajo, ker se drugace pac ne izplaca. Bolj je pomembna filozofija od samega nacrtovanja, preko izdelave, pa do prodaje in poprodaje. Iz stalisca ljudi, pa filozofija od samih delavcev na najnizjem nivoju, pa do direktorjev na najvisjem. Pred leti sem gledal en ameriski dokumentarec narejen v 80.ih letih, ki opisuje probleme, oz. skoraj propad takratne ameriske avtomobilske industrije in velik uspeh japonskih proizvajalcev. Pri ameriskih proizvajalcih, je bila ustaljena huda hiererhija, kjer navaden delavec pri proizvodnji avtomobila ni imel nobene besede, ces, kaj bos ti delavski butec, govoril meni gospodu diplomiranemu inzenirju strojnistva. Pri japonskih proizvajalcih, pa je bil tudi navaden delavec za tekocim trakom stimuliran k inovacijam, a la kako izboljsati del, da se ga bo dalo lazje vgraditi v vozilo, oz. da ne bi ze pri vgradnji prislo do napak, in podobno. In tako je bilo na vsakem hierarhicnem nivoju. Ze sama klima v podjetjih je bila precej boljsa pri japoncih.
Po domace: Ni vse samo v tehnologiji, ogromno je tudi v cloveskih virih, v primernem ravnanju le s temi, primerno organizacijo in klimo, ki velja v podjetju. Rezultat vsega skupaj, pa je seveda nek proizvod, v tem primeru avtomobil.
Japonci, kamor so prisli, so vnesli svoje pozitivne vrednote in jih skombinirali s pozitivnimi vrednotami lokalnih ljudi. Na Japonskem je delati in biti dober delavec cast in to se vidi tako pri motiviranju zaposlenih, kot pri koncnem izdelku, ki je zelo dober.
Za njih ni cilj izdelati nekaj, kar je dovolj dobro, ampak nekaj najboljsega, kar je s trenutno tehnologijo, znanjem in sredstvi mozno narediti.

L.p.

Njoko


...komu misliš se to ljubi brat...in to tri strani same doktorske dezertacije...
...ne smem kar želim...
 
Njoko
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: To nov 26, 2002 8:12 pm

Napisal/-a Njoko Če jun 12, 2003 1:39 pm

zoranwagen je napisal/-a:...komu misliš se to ljubi brat...in to tri strani same doktorske dezertacije...



He, he. :P

L.p.

Dr. Njoko
 
Uporabniški avatar
mmiki
Novinec
 
Prispevkov: 244
Pridružen: Sr apr 24, 2002 4:54 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a mmiki Če jun 12, 2003 1:52 pm

vazman je napisal/-a:ADAC-ove statistike?Nenci so na svojo avtomobilsko industrijo zelo ponosni (zakaj ne bi bili?)in jo tudi,ce se le da zagovarjajo.Vsaj jaz imam tak obcutek,ce mal pogledam njihove TV oddaje,kadr testirajo avte so vecinoma nemški,po avtorevijah so med primerjalnimi testi ponavadi tudi nemški najboljši.Vedno majo kaj svojega zraven,v vecini primerov je tako.

Glede statistik,hm,ce vzamem za primer Volvovo serijo 850/70 ki se pojavlja med vodilnimi iz spodje strani razpredelnic,ce gledamo (ne)zanesljivost.Vendar,moj fotr ima Volvo 850 ze skoraj 5 let,in do sedaj ni bilo razen okvare klime popolnoma nic drugega.Statistika je statistika,vecinoma neuporabna,vendar pokaze neko priblizno stanje.
Objektivno je,ce priznate ali pa ne na vso stvar izredno tezko gledat in vedno je nekaj tako,da nekomu ne odgovarja.


Mislim, da si to stvar s statistiko vzel malo prevec k srcu. Se enkrat si preberi droben tisk. Tam pise stevilo okvar na 1000 avtomobilov. Ce pri volvu pise npr. 50, to pomeni, da so imeli preracunano na 1000 avtomobilov 50 okvar. To pomeni, da je avto tvojega oceta lahko zanesljiv, prav tako pa se ostalih 949 volvov. Statistika je samo dokaz, za neko povprecje. Laho pa ti pove tudi to: ce si bom kupil volva, je 5% moznosti, da bo prislo do okvare, pri kaksnem VW polu pa bo ta verjetnost 1,6%. To NE pomeni tega, da je volvo nezaneljiv. Pomeni le to, da je polo bolj zanesljiv. Sicer pa gre v obeh primerih za razmeroma majhne procente, ki dokazujejo, da je zanesljivost avtomobilov zelo napredovala v zadnjih nekaj letih.

Kar pa se zanesljivosti tice pa lahko dodam le to: v italiji pa v primerjavah avtomobilov v revijah zmagujejo italijanski avtomobili. Prav tako v Franciji francoski. Tako pac je, in tega ne bo nic spremenilo. To je pac tisti subjektivni dejavnik, zaradi katerega pac obstajajo vse te revije in oddaje. Mislim da je Martin Cesenj pred leti dejal: Ce bi bila moja ocena popolnoma objektivna, potem je bralci sploh ne bi potrebovali. Dovolj bi bilo, ce bi odprli tovarniski propagandni material s podatki o avtomobilu. Kljub temu pa vse to nic ne vpliva na verodostojnost statistik.

bye

Miki
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky Če jun 12, 2003 2:23 pm

popolnoma se z MMiki-jem strinjam glede duše avta, japonci so vsaj pri nas daleč za evropejci oz. pri malih avtih to ni niti tako izrazito, večje razlike so pri luksuznih avtih in če hočeš bit IN moraš imeti evropejca.

je pa tudi res, da avto, ki ima največ duše, je tisti ki ga voziš. Jaz se v mojem počutim full dobro in poskusim preživet v njemu cim več časa (to se že malo bolano sliši). Ni lepšega kot se zjutraj usest v svoj stroj in zavrtet bate, pravi feeling.

Edino nekaj me zanima MMIKI, praviš da korejci zgubljajo ceno, ko bi bilo vsaj res (pa ne me slabo razumet). Jaz intenzivno iščem coupe-ja 1.6 ampak imajo na trgu take cene, da te kap, npr. 1.6 TOP-K z približno 100.000 km letnik 86-87 ga ni izpod 1.3 mio sit, saj ni to toliko ko pa pomisliš, da ga je prvi lastnik plačal 2,5 mio sit se ti pa zdi kar dosti za avto, ki je star že 6 let in več. Če pa poznaš ti koga, ki ga prodaja bolj poceni pa mi javi, zelo ti bom hvaležen.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 1 gost