nebivedu je napisal/-a:Jst se pa ne strinjam. Kje je dokaz da je vozil 100km/h. Ko bo takograf pokazal kok je peljal bo uradno, do sedaj je pa vse skupaj samo sklepanje in natolcevanje.
Ne obrekujte voznika tovornjaka, ker sploh ni nujno, da je vozil toliko.

ubogi kamionar, ubil je štiri ljudi eni pa razmišljate a je kriv ali ni... sploh se nisem mislil vmešavat v debato, ampak sorry no, a je sploh važno koliko je vozil 100, 90, 80, 60 ? . Zaletel se je zadaj v kolono in pri tem sploh ni zaviral. Vzroki zakaj, tu sploh niso pomembni in ostali faktorji v tej nesreči tudi ne - poba je prletu, ubil štiri ljudi in bo po vsej verjetnosti moral odsedeti svoje.
V končni fazi to ni naš problem ampak njegov in hrvaškega pravosodnega sistema pa naj mu al dokažejo preveliko ali neprilagojeno hitrost, premajhno varnostno razdaljo, nezbranost pri vožnji, spanje za volanom al pa karkoli drugega je na koncu čisto vseeno - ljudje so mrtvi, fant bo pa moral z dejstvom, da je ubil ljudi pač živeti do konca svojega življenja.
Kar se pa nekaterih tovornjakarjev tiče pa se resnično nekateri obnašajo, kot bi bili kralji ceste in si med sabo merijo tiče, kolk komu gre kamion in potem vidiš prehitevanja pri razliki celih 2km/h, ki se začnejo tako da najprej nekoga izsilijo in potem taka vsporedna vožnja traja 2 kilometra in pol, da se za njimi nabere kolona. In vsi tisti za njimi pač morajo čakati, da se gospoda kamionarji naveličajo in potešijo svoj ego ter sprostijo prehitevalni pas.
Da pa ne boste zdajle skočili pokonci vsi vozniki kamionov, ki ste na tem forumu bom še enkrat dejal, da večina vozi normalno je pa na žalost takih prepotentnežev toliko, da je že močno moteče in istočasno tudi precej nevarno. Podobno je tudi pri motoristih, kjer določen procent neuravnovešencev kazi celotno podobo motoristov, samo je ena velika razlika, ker motorist bo ob napaki v 95% ubil samega sebe medtem, ko bo kamionar ob napaki v 95% ubil nekoga drugega.