Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Black Jack
Uporabnik
 
Prispevkov: 997
Pridružen: Po jun 19, 2006 3:00 pm
Kraj: Mozirje/Velenje

Napisal/-a Black Jack Če avg 03, 2006 8:21 pm

pele je napisal/-a:Voznik tovornjaka je kriv, tukaj ni dileme.Ali se je kdo vprašal ,zakaj je bila stoječa kolona vozil v predoru?Predvidevam,da so zastoj povzročili "polži".Tega ne omenjam "na pamet"! Včeraj sem se vračal iz Zadra(promet srednje gost) in pred predorom sv. Rok dohitim "polža ", ki je vozil s hitrostjo od 55 do 60 km/h.Za seboj je v kratkem času naredil dolgo kolono, prepričan sem da zadnji v koloni ni vozil hitrejše od 40 km/h- to pa je lahko že nevarno.Sokrivci (šoferji - polži) pa na žalost ne bodo kaznovani!



Po moje morjo ugotovit vse vzroke zakaj je do tega prišlo........potem pa krivdo dokazovat....mi tle mislim da nismo dovolj usposobljeni za dokazovanje krivde na podlagi enga posnetka....treba še vse ostale faktorje nesreče upoštevat......
From Polo 9N 2003 1.2 12V 47kW/64KM Comfortline ->->-> to Polo 9N2 2005 1.9TDI 74kW(85kW)/101KM(116KM) Comfortline
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss Če avg 03, 2006 9:08 pm

nebivedu je napisal/-a:Jst se pa ne strinjam. Kje je dokaz da je vozil 100km/h. Ko bo takograf pokazal kok je peljal bo uradno, do sedaj je pa vse skupaj samo sklepanje in natolcevanje.

Ne obrekujte voznika tovornjaka, ker sploh ni nujno, da je vozil toliko.


:? ubogi kamionar, ubil je štiri ljudi eni pa razmišljate a je kriv ali ni... sploh se nisem mislil vmešavat v debato, ampak sorry no, a je sploh važno koliko je vozil 100, 90, 80, 60 ? . Zaletel se je zadaj v kolono in pri tem sploh ni zaviral. Vzroki zakaj, tu sploh niso pomembni in ostali faktorji v tej nesreči tudi ne - poba je prletu, ubil štiri ljudi in bo po vsej verjetnosti moral odsedeti svoje.

V končni fazi to ni naš problem ampak njegov in hrvaškega pravosodnega sistema pa naj mu al dokažejo preveliko ali neprilagojeno hitrost, premajhno varnostno razdaljo, nezbranost pri vožnji, spanje za volanom al pa karkoli drugega je na koncu čisto vseeno - ljudje so mrtvi, fant bo pa moral z dejstvom, da je ubil ljudi pač živeti do konca svojega življenja.


Kar se pa nekaterih tovornjakarjev tiče pa se resnično nekateri obnašajo, kot bi bili kralji ceste in si med sabo merijo tiče, kolk komu gre kamion in potem vidiš prehitevanja pri razliki celih 2km/h, ki se začnejo tako da najprej nekoga izsilijo in potem taka vsporedna vožnja traja 2 kilometra in pol, da se za njimi nabere kolona. In vsi tisti za njimi pač morajo čakati, da se gospoda kamionarji naveličajo in potešijo svoj ego ter sprostijo prehitevalni pas.

Da pa ne boste zdajle skočili pokonci vsi vozniki kamionov, ki ste na tem forumu bom še enkrat dejal, da večina vozi normalno je pa na žalost takih prepotentnežev toliko, da je že močno moteče in istočasno tudi precej nevarno. Podobno je tudi pri motoristih, kjer določen procent neuravnovešencev kazi celotno podobo motoristov, samo je ena velika razlika, ker motorist bo ob napaki v 95% ubil samega sebe medtem, ko bo kamionar ob napaki v 95% ubil nekoga drugega.
 
ngc2392
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Pe apr 15, 2005 8:31 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a ngc2392 Če avg 03, 2006 9:40 pm

no fantje...ne preveč čez kamionarje udrihat :) sicer nisem kamionar, sem se pa nekaj časa vozil z njimi po dolgem in počez po evropi. poznam vse probleme glede utrujenosti in hitrosti...vendar, tudi navadni šoferji so pacienti. nekoč mi je en šofer reku, da se mu bo enkrat "scufalo", ker folk tako vozi. vsak ga izsiljuje, on pa vozi s 40 tonami. in kje naj ustavi? no, saj je rekel, da je že mel dva pod sabo...torej, vsi šoferji s(m) barabe, kajne :)
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE Če avg 03, 2006 9:49 pm

Kot zanimivost v tej koloni za tem tovornjakom je bil z vozilom pevec Petar Grašo
CARPE IMPREZAM
 
Uporabniški avatar
tejo996
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: So jun 04, 2005 8:57 pm

Napisal/-a tejo996 Če avg 03, 2006 10:07 pm

ngc2392 je napisal/-a: vsak ga izsiljuje, on pa vozi s 40 tonami. in kje naj ustavi? )


podpis

pa ne pluvajte po šoferjih ampak se postavte v njihovo kožo
glede blokade pa ni blokada točno na določeni hitrosti(90) ampak pusti tudi malo čezi odvisno od kamjona (od 90 do 99) , gled odstranitve blokade pa varovalko vn pa je :shock:
 
Uporabniški avatar
Ronin
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 722
Pridružen: So jul 24, 2004 12:29 pm

Napisal/-a Ronin Če avg 03, 2006 10:40 pm

Fora je v tem, da se ne gre o pljuvanju voznikov tovornih oz. enačenje in metanje v isti kos, ampak zal so tud pokvarjeni kokr drugod.

Pa še to....eni so pravili, da ne smemo krivdo za katero po moznosti sploh ni odgovoren. Vse lepo in prav, ampak rad bi vas slisal ko boste to podobno govorili takrat ko bo nekdo od vasih sorodnikov ali bliznjih vpleteno v to podobno situacijo kot je bila zdaj. Da ne omenjam, da bi bili celo mrtvi. Bi enako trdili?
There is no time...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe avg 04, 2006 6:05 am

BBoss je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Jst se pa ne strinjam. Kje je dokaz da je vozil 100km/h. Ko bo takograf pokazal kok je peljal bo uradno, do sedaj je pa vse skupaj samo sklepanje in natolcevanje.

Ne obrekujte voznika tovornjaka, ker sploh ni nujno, da je vozil toliko.


:? ubogi kamionar, ubil je štiri ljudi eni pa razmišljate a je kriv ali ni... sploh se nisem mislil vmešavat v debato, ampak sorry no, a je sploh važno koliko je vozil 100, 90, 80, 60 ? . Zaletel se je zadaj v kolono in pri tem sploh ni zaviral. Vzroki zakaj, tu sploh niso pomembni in ostali faktorji v tej nesreči tudi ne - poba je prletu, ubil štiri ljudi in bo po vsej verjetnosti moral odsedeti svoje.

V končni fazi to ni naš problem ampak njegov in hrvaškega pravosodnega sistema pa naj mu al dokažejo preveliko ali neprilagojeno hitrost, premajhno varnostno razdaljo, nezbranost pri vožnji, spanje za volanom al pa karkoli drugega je na koncu čisto vseeno - ljudje so mrtvi, fant bo pa moral z dejstvom, da je ubil ljudi pač živeti do konca svojega življenja.


Kar se pa nekaterih tovornjakarjev tiče pa se resnično nekateri obnašajo, kot bi bili kralji ceste in si med sabo merijo tiče, kolk komu gre kamion in potem vidiš prehitevanja pri razliki celih 2km/h, ki se začnejo tako da najprej nekoga izsilijo in potem taka vsporedna vožnja traja 2 kilometra in pol, da se za njimi nabere kolona. In vsi tisti za njimi pač morajo čakati, da se gospoda kamionarji naveličajo in potešijo svoj ego ter sprostijo prehitevalni pas.

Da pa ne boste zdajle skočili pokonci vsi vozniki kamionov, ki ste na tem forumu bom še enkrat dejal, da večina vozi normalno je pa na žalost takih prepotentnežev toliko, da je že močno moteče in istočasno tudi precej nevarno. Podobno je tudi pri motoristih, kjer določen procent neuravnovešencev kazi celotno podobo motoristov, samo je ena velika razlika, ker motorist bo ob napaki v 95% ubil samega sebe medtem, ko bo kamionar ob napaki v 95% ubil nekoga drugega.


Noben ni reku, da je ubogi ali da jni kriv. Kriv je sigurno, o njegovi hitrosti pa ne moremo nič pravit, ker iz posnetka se ne vidi da je vozil 100km/h - to se bo videlo iz tahografa.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe avg 04, 2006 6:07 am

Ronin je napisal/-a:Fora je v tem, da se ne gre o pljuvanju voznikov tovornih oz. enačenje in metanje v isti kos, ampak zal so tud pokvarjeni kokr drugod.

Pa še to....eni so pravili, da ne smemo krivdo za katero po moznosti sploh ni odgovoren. Vse lepo in prav, ampak rad bi vas slisal ko boste to podobno govorili takrat ko bo nekdo od vasih sorodnikov ali bliznjih vpleteno v to podobno situacijo kot je bila zdaj. Da ne omenjam, da bi bili celo mrtvi. Bi enako trdili?


In kje je kdo v tej temi izjavil, da voznik ni odgovoren za to kar je naredil?
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Jorgi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1934
Pridružen: Po okt 03, 2005 7:50 am
Kraj: zabji raj

Napisal/-a Jorgi Pe avg 04, 2006 6:47 am

Mene pa zanima, kako je možno, da v predoru, kjer je omejitev 80km/h, sploh lahko pride do situacije, da nastane kolona vozil, ki jo, recimo da, pravilno v okviru omejitve, nekdo ne more pravočasno opaziti, kaj šele odreagirati? Mogoče pa v takem predoru ne bi smela biti tako visoka dovoljena hitrost? Po mojem mnenju, bi v vsakem tuneli morala biti takoj spremenjena signalizacija, ki opozarja na upočasnjeno vozilo oz. table, ki bi sicer tisto za predor predvideno hitrost zmanjšala na manjšo. Glede na katastrofalne posledice večine nesreč v predorih, so se dandanes standardi opreme predorov zelo poostrili, vsekakor sem menja, da če pride do zastojev v predoru, da bi sistem TAKOJ moral spremeniti signalizacijo prek svetlobnih znakov in na to opozoriti! Verjetno je pri tej nesreči res bil tak splet okoliščin, da je prišlo do tega, kar se je zgodilo, vsekakor še en podatek več, kaj še je potrebno zagotoviti, da ne pride do take tragedije.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe avg 04, 2006 7:26 am

jorgeus je napisal/-a:Mene pa zanima, kako je možno, da v predoru, kjer je omejitev 80km/h, sploh lahko pride do situacije, da nastane kolona vozil, ki jo, recimo da, pravilno v okviru omejitve, nekdo ne more pravočasno opaziti, kaj šele odreagirati? Mogoče pa v takem predoru ne bi smela biti tako visoka dovoljena hitrost? Po mojem mnenju, bi v vsakem tuneli morala biti takoj spremenjena signalizacija, ki opozarja na upočasnjeno vozilo oz. table, ki bi sicer tisto za predor predvideno hitrost zmanjšala na manjšo. Glede na katastrofalne posledice večine nesreč v predorih, so se dandanes standardi opreme predorov zelo poostrili, vsekakor sem menja, da če pride do zastojev v predoru, da bi sistem TAKOJ moral spremeniti signalizacijo prek svetlobnih znakov in na to opozoriti! Verjetno je pri tej nesreči res bil tak splet okoliščin, da je prišlo do tega, kar se je zgodilo, vsekakor še en podatek več, kaj še je potrebno zagotoviti, da ne pride do take tragedije.


Sej signalizacijo imajo, samo so operaterji raje gledali, kaj se dogaja namesto da bi vklopili rdečo luč, da je v tunelu nekaj narobe.
Največji prioblem vsega je ker se to lahko zelo hitro tudi pri nas zgodi ali pa celo še kaj hujšega, če se kaka cisterna takole zaleti. Pa da še zagori kaj, potem bo šele štala.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8424
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron Pe avg 04, 2006 7:34 am

Polo78 je napisal/-a:Točno s tako preventivo sem nedolgo nazaj preprečil nesrečo na trzinski obvoznici. Bil je zgoščen promet in že od daleč sem videl da vsi zavirajo, zato sem tudi jaz začel postopoma zavirat, vendar sem vseeno držal varnostno razdaljo pred mano vozečim. Očitno pa prometa ni spremljal voznik za mano in v vzratnem ogledalu sem samo nemočno opazoval kako se mi približuje. Ko mi je blo jasno, da ne bo mogel pravočasno odreagirat, sem pospešil (do rahlega trčenja je sicer prišlo, vendar se na srečo na avtomobilih ni nič poznalo). To da sem lahko pospešil mi je pa omogočala ravno varnostna razdalja, ki sem jo držal pred seboj vozečim. Če ne bi blo varnostne razdalje, bi bili razbiti takrat verjetno vsaj trije avti. Tisti, ki je bil za mano, mu očitno sploh ni blo jasno, kako smo kar naekrat vsi stali, bil je pa vsaj toliko fair da se je opravičil in upam da ga je kaj izučilo.
V glavnem dobra izkušnja tudi zame in od takrat dalje še bolj spremljam promet tako pred kot tudi za sabo in držim varnostno razdaljo, še posebno sem pa pozoren v tunelih.


...vendar ni vedno samo nujna varnostna razdalja v primeru da kaksn pilot
pred tabo vidi malo "vec" prostora se zna to zakomplicirat in se bo
ravno za las pred tabo vrinu potem pa nimas kaj :?
ja pa res da varnostna razdalja precej lahko pomaga v tunelih.
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe avg 04, 2006 7:37 am

MacTron je napisal/-a:
...vendar ni vedno samo nujna varnostna razdalja v primeru da kaksn pilot
pred tabo vidi malo "vec" prostora se zna to zakomplicirat in se bo
ravno za las pred tabo vrinu potem pa nimas kaj :?


V tem primeru ga prijaviš, da te je izsilil in pomagaš tistemu za tabo da ne da kupončka, ker je povzročitelj ta ki je izsilil.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
HeP][MeN
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2341
Pridružen: Če feb 05, 2004 3:38 pm
Kraj: Trbovlje

Napisal/-a HeP][MeN Pe avg 04, 2006 7:58 am

Po nekaterih postih sodeč bo na koncu kriv voznik vozila s cerado, ker je oviral pregled temu tovornjakarju, ki sicer ni imel varnostne razdalje še za dva avtomobila naprej, ne pa do vozila pred sabo :P

edit: mogoče je imel tudi reflekse kot crknjen konj in je napol dremal, ker je verjetno vozil že krepko preko 8 ur in bi tudi to lahko bil eden izmed razlogov izginulega tahografa :P
[i]Weeeeeeee![/i]
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a ice Pe avg 04, 2006 8:21 am

Voznik se sprašuje, zakaj ni raje mrtev...
http://www.index.hr/clanak.aspx?id=323785
... ter par sarkastičnih komentarjev hrvatov na: http://www.index.hr/forum/?q=t&idf=43&idt=99181
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE Pe avg 04, 2006 8:30 am

Danes zjutraj sem se vrnil iz Italije,kar sem videl na avtocesti zraven Benetk prava groza. Cisterna z bencinom al pa neki vosek,ker je bilo rjavo po cesti mislim da je bilo to :?: ,se je prevrnila.Vsa ta reč se je naenkrat vžgala, toliko ognja če nisem videl nikdar, potem pa vsa norija okoli tega gasilci,helikopterji,reševalci....,kot v filmu. Potem pa čakanje in ubijanje dolgcajta,kolone so se vile po neki lokalni poti.
CARPE IMPREZAM
 
Uporabniški avatar
the_man
Novinec
 
Prispevkov: 349
Pridružen: So jun 10, 2006 4:33 pm
Kraj: all around

Napisal/-a the_man Pe avg 04, 2006 9:50 am

kakorkoli gledano, sofer kriv ali ne, stirje ljudje so umrli. in vam se zdi predmetno kregat ali je voznik kriv ali ne. res inteligentna tema za razpravo. kot prvo niste za ugotovitev krivde strokovno usposobljeni, morda nekateri ste, kot drugo pa to ni stvar slovenskih pravosodnih organov temveč hrvaskih.

lp
za prepoznavnost športnosti avtomobilske firme tekmujejo v formuli 1, rally-u, nascar,...vw pa svojim izdelkom preprosto nadane oznako GTI
 
Uporabniški avatar
BoneS
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2556
Pridružen: To jul 19, 2005 1:56 pm
Kraj: Moćvara

Napisal/-a BoneS Pe avg 04, 2006 10:17 am

dejstvo je, da zastoj v tunelu NI bil oznacen. tudi ce bi tovornjakar vozu po predpisih mu tragedije njbrz nebi uspelo preprecit.

po moje gre krivda pridstojnim sluzbam za varstvo v cestnem prometu, se pravi IZKLJUCNO sluzbi za vzdrzevanje/varnost v tunelih

glede tovornjakarjev in obnasanja na cestih pa dodam le to, da prevec posplosujete njihovo obnasanje..pozabljate pa na dejstvo, da so najslbsi vozniki prepotentnezi v osebnih vozilih, ki se vsakodnevno izzivljajo na cestah in v nevarnost spravljajo ne le sebe pac pa druge udelezence.
Slika
 
matej_jack
Novinec
 
Prispevkov: 287
Pridružen: Po jun 16, 2003 3:36 pm

Napisal/-a matej_jack Pe avg 04, 2006 10:54 am

Tule je zlo dobro pokazano kake sile se sprostijo če se tovornjak zaleti od zadaj v kolono... Poglejte si recimo prva dva avta, kaj naredi z njima. Me pa itak čudi da se ni vse skup vžgalo :?
RIP
Slika
 
Uporabniški avatar
Ronin
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 722
Pridružen: So jul 24, 2004 12:29 pm

Napisal/-a Ronin Pe avg 04, 2006 11:32 am

nebivedu je napisal/-a:
Ronin je napisal/-a:Fora je v tem, da se ne gre o pljuvanju voznikov tovornih oz. enačenje in metanje v isti kos, ampak zal so tud pokvarjeni kokr drugod.

Pa še to....eni so pravili, da ne smemo krivdo za katero po moznosti sploh ni odgovoren. Vse lepo in prav, ampak rad bi vas slisal ko boste to podobno govorili takrat ko bo nekdo od vasih sorodnikov ali bliznjih vpleteno v to podobno situacijo kot je bila zdaj. Da ne omenjam, da bi bili celo mrtvi. Bi enako trdili?


In kje je kdo v tej temi izjavil, da voznik ni odgovoren za to kar je naredil?


No, mogoce sem se malo cudno izrazil, ampak pr nekaterih stavkih je bilo res tako "slisati"
There is no time...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe avg 04, 2006 12:06 pm

Ronin je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:
Ronin je napisal/-a:Fora je v tem, da se ne gre o pljuvanju voznikov tovornih oz. enačenje in metanje v isti kos, ampak zal so tud pokvarjeni kokr drugod.

Pa še to....eni so pravili, da ne smemo krivdo za katero po moznosti sploh ni odgovoren. Vse lepo in prav, ampak rad bi vas slisal ko boste to podobno govorili takrat ko bo nekdo od vasih sorodnikov ali bliznjih vpleteno v to podobno situacijo kot je bila zdaj. Da ne omenjam, da bi bili celo mrtvi. Bi enako trdili?


In kje je kdo v tej temi izjavil, da voznik ni odgovoren za to kar je naredil?


No, mogoce sem se malo cudno izrazil, ampak pr nekaterih stavkih je bilo res tako "slisati"


Krivda je vsekakor na voznikovi strani in tudi delno na strani upravljalca tunela - v tunelu ne sme biti stoječe kolone.
Gre pa za drugo stvar - ne strinjam se s tem, da vsi pišejo da je priletel 100 v tunel - to naj dokažejo tožilci in sodniki. Lahko je pa pripeljal po omejitvi in bil vsekakor presenečen - zunaj nobenih oznak, da je lahko kolona v tunelu, pa tudi nobenih opozoril, 20m pred njim pa stoječa kolona.

Tut jst ne vem, če bi sploh prtisnu na bremzo - pomoje bi bil preveč začuden, da vozim 80km/h, potem pa kr naenkrat vse stoji na mestu. Pomoje bi tam vsaj 90 ljudi naredilo isto, kot je ta voznik.

Noben pa recimo ni upošteval sonca v oči. Pred tunelom je sonce nabijalo vozniku v glavo in ko je zapeljal v temen tunel rabijo oči nekaj časa da se privadijo - mogoče je tudi to razlog, da ni bremzal.

Pa ne da bi voznika branil - kriv je tudi on, ker bi moral zmanjšati hitrost.
Vsekakor pa je naloga tožilcev in sodnikov da se ukvarjajo s tem.
Old subarus never die, they just get faster!
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov