PureTNT je napisal/-a:juhica je napisal/-a:firebird je napisal/-a:PureTNT je napisal/-a:RED_line je napisal/-a:no, lahko je tehnična napaka.samo koliko se jih je že ubilo zaradi svoje napake? če bi vozil po omejitvah se mu ne bi nič zgodilo ne? če pa greš preko omejitev pa sam odgovarjaš za posledice!
Ne nakladaj, če ne veš kaj se je zgodilo. Možna je materialna napaka, ko se razleti zavorni disk, defekt pnevmatike in mnogo drugih tehničnih težav. Nato pridejo v igro še eksterni faktorji, kakršni so brezvestni vozniki, ki ne uporabljajo smernikov in ogledal, pa so le-ti najbolj glasni glede varnosti in divjanja. Voznik je bil daleč od neizkušenega, saj je šlo za 47-letnega dirkača.
Lp
Bravo Pure TNT,izgleda,da se je ravno zavorni disk razletel,je bilo že kar nekaj identičnih nesreč z Lamboti.
Italijansko sranje pač,raje bi ostali pri traktorjih in motokultivatorjih.
Zunaj uj,znotraj fuj
hitr si ugotovil da je italijansko sranje. na se tole si preber da bos reku se nemsko sranje...
http://www.businessweek.com/autos/content/jun2006/bw20060608_466074.htm...
Prosim lepo, ne poznaš vseh okoliščin. V tej nesreči je umrl prijatelj, ki je bil voznik te Carrere. Nad avtomobilom je izgubil kontrolo, ko mu je pri 260 km/h iz boksa pot presekal drug dirkalnik s hitrostjo ca, 60 km/h. Avtomobil je zaneslo postrani, na mokri travi pa se ni imel možnosti ustavit, in je z visoko hitrostjo treščil v nepravilno postavljeno bariero. On in sovoznik nista umrla zaradi nekvalitete avtomobila, pač pa zaradi hudih poškodb vratu (nihče ni nosil opornika HANS). Sedaj vdova sovoznika toži vse po vrsti in upa na čim višjo odškodnino. Zanjo tožbo izvaja tudi odvetnik, ki je v začetku osemdesetih tožil Porsche in v enako absurdni tožbi iztožil ca. 2 milijona dolarjev, ko se je pripetila smrtna nesreča z 930 Turbom. Vozniška napaka in neizkušenost, mediji pa to napihnejo v krivdo proizvajalca, kar ne bi bilo prvič. Mimogrede, tudi vdova voznika je tožena s strani te mlade gospodične, tako da sem mnenja, da izvaja preizkušeno tehniko metanja dreka ob zid, ki se bo nekje že moral prijeti.
In Lamborghini Murcielago res ni nemški, saj je bil izdelan še preden je tovarno prevzel Audi.
Lp
dragi pureTNT, ni bilo bistvo zakaj sta umrla ampak zakaj je ta avto sploh bil na tej stezi. lastnik avtomobila (ki ni bil ne voznik ne sovoznik mimgrede) je prisel s carrero na to stezo ker je imel baje probleme z odnasanjem zadka svojega avtomobila... malo pobrskaj po netu (ali pa bom mogoce to jutri storil jaz) in bos nasel kar nekaj ljudi, ki imajo prav tako probleme brzdati zverino od carrere. kar se pa tice 911 turbo, zaradi katerega je isti odvetnik tozil porsche pa ti dobro ves kaksno znanje je ta avto zahteval in kaksne probleme so imeli z njim vaski dirkaci z veliko denarja.
skratka tnt, malo si zgresil kaj sem hotel povedati. in sicer da so to zverine in ne avtomobili in da ja, nekaj je vozniskih napak in ja, verjetno je v nekaterih primerih kriv tudi material. glede linka na tozbe vdove proti vsem po vrsti pa je bil odgovor na firebirdov post, ki je avtomatsko razglasil lambote za italijanska j***a. verjetno ce bi mu serviral se nekaj strani z nezadovoljnimi strankami carrere, ki se pritozujejo da je 600 konjski avto nervozen na zadnji osi in kako jim cudezno odnasa zadke bi pa zacel vpiti da so porscheji nemska j***a.
kar se pa tice murcija pa poglej kaksni problemi so z LP640. rumen zleti z avtoceste, drugi se zavrti sredi vasi pri prehitevanju, zleti v drevo in zagori, tretjega razbije sama eminenca Valentino Balboni pred novinarji. nisem bral ampak a nima pri tem avtu veliko audi zraven???