Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
fifty
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: To avg 01, 2006 10:11 pm

Napisal/-a fifty Če avg 24, 2006 4:00 pm

jaz osebno nebi dal v avto tablet za manjšo porabo, full so mi sumljive.Pa itak če avto manj pije tut manj gre.Za čisčenje je pa že druga pesem.
 
Uporabniški avatar
Italian Stallion
Novinec
 
Prispevkov: 184
Pridružen: Sr avg 16, 2006 10:14 am

Napisal/-a Italian Stallion Če avg 24, 2006 4:17 pm

Za manjšo porabo jaz tudi ne verjamem, da deluje. Za čiščenje pa mogoče, ker posledica čistejšega izgorevalnega prostora pa ventilov je pol tudi boljše izgorevanje - posledica, majn plinov, mogoče tudi 1-2% boljši pospešek, ki ga pa ravno včasih rabiš. :D
Cuore Sportivo
 
Uporabniški avatar
Dejan1
Novinec
 
Prispevkov: 239
Pridružen: So maj 01, 2004 4:01 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Dejan1 Če avg 24, 2006 6:01 pm

če je poraba pri avtu problem, pol kupte 1.3 D pa bo ql :) mal bo pil pa nikamor šlo ;) Drugače pa še kolo :D Pač avto porabi kot potrebuje, ne vem zakaj bi neke tablete in to dajal v njega...ženski sindrom k jejo vse možne tablete, da bi shujšale (mn jedle) :lol: :lol: :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
Italian Stallion
Novinec
 
Prispevkov: 184
Pridružen: Sr avg 16, 2006 10:14 am

Napisal/-a Italian Stallion Če avg 24, 2006 9:20 pm

Poraba že ni problem - obraba pri starih avtih in saje pa ostale packarije, ko jih je delal prejšnji lastnik, ki tebi niso znane. Brez skrbi, da če bi imel nov avto se takšne reči ne dotaknejo njega.
Cuore Sportivo
 
crnogorac
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: Sr avg 23, 2006 7:57 pm
Kraj: krsko

Napisal/-a crnogorac Če avg 24, 2006 11:10 pm

malo sem bral poste o tej temi no bolj receno preletel jih jaz niti u snu ne dam notr
vidim pa da nekatere to zanima ,ce ze hocte dajte tisto notr ko dajejo spidwejisti ali pa ricinusovo olje hehhehehe notr sam u kaplcah in bo motor podivjal in na koncu menjava motorja
in tiste prodaje na nasih kanalih ko prodajajo ameri neka olja iin ne vem kaj se to je sam za naivneze
to je moje misljenje in nic drugega
hm tabletke tabletomanija
:lol: :lol: :lol: :lol: moj auto na tablete

crnogorac-krsko
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee Če avg 24, 2006 11:26 pm

nebivedu je napisal/-a:
mmiki je napisal/-a:
killah bee je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Šobe so majhne in imajo majhne odprtine za vbrizg goriva, zato se tam tudi majhen magnet lahko že pozna.


Ne bo držalo :D Je prevelika hitrost vbrizga, da bi lahko v tem kratkem času magnet kaj spremenil ;)


Se cisto strinjam: cisto natepavanje. A ste ze kdaj slisali za placebo? Kupi nekomu tabletke ali magnetke pa mu povej za kaj so in naredita test. Ce bo prisparal bo zaradi tabletk, ce pa bo poraba enaka ali celo vecja pa bo to ker je grse vozil. Po taksnem princimu so vecinoma preizkusene. Pa se za tiste, ki se na veliko pogovarjate o vplivu magnetkov na gorivo: tudi ce razporedi molekule, pa kaj potem? Ce ste ze tako pametni z raznimi ucbeniki iz osnovne in srednje sole pa si poglejte poglavje o energiji: ce ima 1 l x kJ energije je z magnetkom iz iste kolicine ne bos mogel pridelati 10 do 20 % vec. Prav tako ne s kaksno tabletko. Lahko pa pogledate v cenik kaksne servisne delavnice, koliko vas bo stalo popravilo avta, ko se vam bodo zamasile sobe za vbrizg. Kaj je potem bolje?

LP, M.


Lepo sem napisal, na grand cherokee 4.7 se je z magneti poraba spustila iz 18 na 15 litrov , na japonskem avtu z manj kot 2000ccm pa je poraba ostala enaka ob uporabi magnetov. Pač vsak naj sam presodi, jaz sem delovanje magnetov videl, v tablete pa ne verjamem.


Nebivedu, nočem ti nasprotovati. Ampak :D Poraba je odvisna od mnogih dejavnikov. In boh ve zakaj je bila takrat manjša za 3 litre. Recimo tud meni včasih zelo niha, pa se mi zdi da vedno isto vozim( beri 1-2 litra razlike)

Da pa bi lahko dokazal delovanje takih zadev, bi pa moral v enakih pogojih, na enaki stezi, prevoziti mnogo km( z konstantnim gasom,brez bremzanja in pospeševanja) in primerjati razliko.

Je bil dan tudi link http://www.ftc.gov/bcp/conline/pubs/autos/gasave.htm
Kjer so lepo napisal, kaj so dobili ven z testiranj. Malo oziroma enako nič.

Z eno besedo je to bull_es in ne nasedajte ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
Courage™
Mojster foruma
 
Prispevkov: 8038
Pridružen: Pe nov 14, 2003 2:48 am
Kraj: Sitting in the front seat, chillin' around while pimpin' the streets!

Napisal/-a Courage™ Pe avg 25, 2006 9:54 am

nebivedu je napisal/-a:
Courage™ je napisal/-a:Pa se vi zavedate da je to spet ena trzna fora, vsem poznana kot piramida ?


Sem bil povabljen v to, pa sem zavrnil, nimam ne casa ne interesa se ubadat s tem.


Kaka piramida? O tem pa nič ne vem, razloži?


Se spominjas kako je nas clan yugoboy napizdoval po forumu naj se pridruzimo neki piramidi, kao za vsakega clana ki ga pripeljes dobis nekaj denarja bla bla jada jada.


To je ista zadeva.

Mel priliko bit 5 na levi veji, pa sem zavrnil. Nimam ne volje ne interesa do takih zadev.
Slika
GET IN - SIT DOWN - SHUT UP - HOLD ON
 
Uporabniški avatar
Italian Stallion
Novinec
 
Prispevkov: 184
Pridružen: Sr avg 16, 2006 10:14 am

Napisal/-a Italian Stallion So avg 26, 2006 11:00 am

Ja pa "Gas-saving product" ni to kar jaz mislim. Mislim tablete za čiščenje cevi, injektorjev, ventilov in izgorevalnega prostora. To bi po mojem vsaj delno bilo možno! Ampak to bi, če bi naredil samo zato da bi bilo boljšo/optimalno zgorevanje, ne pa da bi manj pil (za tisto je vseeno) ;)
Cuore Sportivo
 
Uporabniški avatar
Falco'
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2188
Pridružen: Sr apr 06, 2005 10:55 am

Napisal/-a Falco' Ne avg 27, 2006 10:31 am

jaz sem vrgel 5 tablet v rezervoar in poraba je bila -2 litra/100 kilometrov. :EE
[OO-(||||)(||||)-OO]
 
Uporabniški avatar
Italian Stallion
Novinec
 
Prispevkov: 184
Pridružen: Sr avg 16, 2006 10:14 am

Napisal/-a Italian Stallion Ne avg 27, 2006 10:33 am

Kaj pa performance vozila? Se je kaj spremenil boljši/slabši/isto
Cuore Sportivo
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Ne avg 27, 2006 10:54 am

A če jo poješ al pol lahko manj ješ?

Baje da dajo tok moči da morš ojnice menjat :D

Takerič je že tale tema? Tema kot tema ponoč ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
Falco'
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2188
Pridružen: Sr apr 06, 2005 10:55 am

Napisal/-a Falco' Ne avg 27, 2006 10:58 am

Italian Stallion je napisal/-a:Kaj pa performance vozila? Se je kaj spremenil boljši/slabši/isto


jaz se norčujem, da imam porabo pod 0 litri. a ti si resno mislil? :cry
[OO-(||||)(||||)-OO]
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss Ne avg 27, 2006 3:53 pm

Fabrizio je napisal/-a:
Italian Stallion je napisal/-a:Kaj pa performance vozila? Se je kaj spremenil boljši/slabši/isto


jaz se norčujem, da imam porabo pod 0 litri. a ti si resno mislil? :cry


verjetno je mislil, da imaš porabo za dva litra manjšo od prejšnje porabe

Kaj pa uporaba acetona, ki ga daš cca 1 liter na 50litrski tank pa baje pomaga pri cca 10% prihranku pa še vse ti spuca v nulo ;) ? Načeloma deluje tudi v dieslu sam, da daš tam 0,75litra na 50 litrov nafte.
 
Uporabniški avatar
Dejan1
Novinec
 
Prispevkov: 239
Pridružen: So maj 01, 2004 4:01 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Dejan1 Ne avg 27, 2006 5:16 pm

Italian Stallion je napisal/-a:Poraba že ni problem - obraba pri starih avtih in saje pa ostale packarije, ko jih je delal prejšnji lastnik, ki tebi niso znane. Brez skrbi, da če bi imel nov avto se takšne reči ne dotaknejo njega.


Tud jst sm imel do pred kratkim 33ko, pa nism razmišljal o tem, ker se mi zdi da to ni neka rešitev da v avto mečeš tablete...pol bi pred 5 leti vsi avti crkoval pa se bi jim vse zamašil, k teh tablet še ni blo...tko da raj poglej za kakšno drugo možnostjo kako bi to spucal oz prepucal...
Je pa tud kolega kemik, in meša vse živo....pa pač se on vozi s tem že cca 80.000km in vse dela BP, pa še avto gre dosti bolje...seveda pa je to treba pravilno zmešat in ni vsak bencin enak...baje da sta iz dveh različnih izvorov (različne primesi), tako da se tudi ne da z vsakmu to delat, ker se ne veže na bencin....sicer jst se ne spoznam velik na to, sm se pa prepričal pri njemu, ker skuter z navadnim 95 bencinom, in njegovo mešanico....razlika je očitna v pospeševanju, končne nima skoraj nič spremenjene...samo pospeški zaradi hitrejšega izgorevanja..itd (men se zdi, ne bom trdil)
Dost o tem, upam da bote vsi svoje avte spedenal da ne bojo "zamašeni", s tabletam al pa čem drugim :D
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Ne avg 27, 2006 6:27 pm

a je kksna tle k papa tabletke za zmanjsanje porabe mocefita? ce ja, pa ce ma kvaliteten, ohranjen gestel, jo vabim na pijaco :*
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Ne avg 27, 2006 6:37 pm

Voith je napisal/-a:a je kksna tle k papa tabletke za zmanjsanje porabe mocefita? ce ja, pa ce ma kvaliteten, ohranjen gestel, jo vabim na pijaco :*

Če pa zarad tablet tud boljše vleče, hitreje pride na cilj, ima čistejši auspuh, pol pa tud večerja. :twisted: :D
 
Uporabniški avatar
mmiki
Novinec
 
Prispevkov: 244
Pridružen: Sr apr 24, 2002 4:54 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a mmiki Po avg 28, 2006 12:47 pm

killah bee je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:
mmiki je napisal/-a:
killah bee je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Šobe so majhne in imajo majhne odprtine za vbrizg goriva, zato se tam tudi majhen magnet lahko že pozna.


Ne bo držalo :D Je prevelika hitrost vbrizga, da bi lahko v tem kratkem času magnet kaj spremenil ;)


Se cisto strinjam: cisto natepavanje. A ste ze kdaj slisali za placebo? Kupi nekomu tabletke ali magnetke pa mu povej za kaj so in naredita test. Ce bo prisparal bo zaradi tabletk, ce pa bo poraba enaka ali celo vecja pa bo to ker je grse vozil. Po taksnem princimu so vecinoma preizkusene. Pa se za tiste, ki se na veliko pogovarjate o vplivu magnetkov na gorivo: tudi ce razporedi molekule, pa kaj potem? Ce ste ze tako pametni z raznimi ucbeniki iz osnovne in srednje sole pa si poglejte poglavje o energiji: ce ima 1 l x kJ energije je z magnetkom iz iste kolicine ne bos mogel pridelati 10 do 20 % vec. Prav tako ne s kaksno tabletko. Lahko pa pogledate v cenik kaksne servisne delavnice, koliko vas bo stalo popravilo avta, ko se vam bodo zamasile sobe za vbrizg. Kaj je potem bolje?

LP, M.


Lepo sem napisal, na grand cherokee 4.7 se je z magneti poraba spustila iz 18 na 15 litrov , na japonskem avtu z manj kot 2000ccm pa je poraba ostala enaka ob uporabi magnetov. Pač vsak naj sam presodi, jaz sem delovanje magnetov videl, v tablete pa ne verjamem.


Nebivedu, nočem ti nasprotovati. Ampak :D Poraba je odvisna od mnogih dejavnikov. In boh ve zakaj je bila takrat manjša za 3 litre. Recimo tud meni včasih zelo niha, pa se mi zdi da vedno isto vozim( beri 1-2 litra razlike)

Da pa bi lahko dokazal delovanje takih zadev, bi pa moral v enakih pogojih, na enaki stezi, prevoziti mnogo km( z konstantnim gasom,brez bremzanja in pospeševanja) in primerjati razliko.

Je bil dan tudi link http://www.ftc.gov/bcp/conline/pubs/autos/gasave.htm
Kjer so lepo napisal, kaj so dobili ven z testiranj. Malo oziroma enako nič.

Z eno besedo je to bull_es in ne nasedajte ;)




Evo, se strinjam. Ce bi zeleli imeti vse skupaj natancno izmerjeno, bi morali vzeti 2 nova motorja, oba prikljuciti na 1000 litersko cisterno goriva, nato pa oba turati pri 2000 obratih ali kaj podobnega dokler ne bi vsega porabili. Pa vse skupaj v kaksnem skladiscu ali kaj (tako kot testirajo motorje v F1). Enega brez, enega pa z tabletko. Potem pa se lahko pogovarjamo objektivno o prihrankih. V tem primeru pa ne verjamem da lahko kaj zalezejo razno razni zvarki...
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr sep 13, 2006 2:28 am

ugledna institucija je uspešno testirala magnete
press release

LOS ANGELES, CA--(MARKET WIRE)--Sep 7, 2006 -- Save the World Air, Inc. Vice President of Environmental Affairs, Erin Brockovich, today announced that she and other members of the STWA team (including former SEMA Chair, Nate Shelton) will be presenting two new product lines which feature air pollution reduction, fuel savings and overall performance enhancement technologies at this year's SEMA show in Las Vegas.

Ms. Brockovich said, "For over five years STWA has been actively engaged in the development of new technologies designed to reduce harmful air emissions and to improve fuel economy and overall performance of internal combustion engines. STWA has commissioned laboratory tests conducted by EPA, CARB, and/or EURO certified labs on its 'ZEFS(TM)' and 'CAT-MATE®' technologies. These technologies not only provide substantial reductions in the amount of harmful emissions produced by internal combustion engines, but also significantly improve fuel economy by as much as thirty percent. We believe our products offer practical solutions to help reduce air pollution and improve fuel economy and performance. We look forward to showcasing the company's new ECOChargR(TM) and MAGChargR(TM) products at this year's SEMA show."

The ECOChargR(TM) product line employs our ZEFS(TM) and MARK IV technologies and is designed to optimize emissions reduction capabilities based on the flux field technology and, along with the company's CAT-MATE® enhanced catalytic converter product line, is being marketed to OEMs and distributors world wide.

The new MAGChargR(TM) product line features our ZEFS(TM) and MARK IV technologies and is designed specifically to maximize the fuel and performance enhancement attributes of the flux field effect.

STWA's Executive Vice President of Operations, John Baustista, stated, "Testing by our own research and development efforts, as well as by independent sources, has demonstrated that the use of ZEFS(TM) and CAT-MATE® devices generate significant reductions in hydrocarbon, oxides of nitrogen and carbon monoxide emissions and, in the case of ZEFS(TM) devices, also improves fuel efficiency by lowering gas consumption and increases engine performance. We are especially excited about our new MAGChargR(TM) products and expect that it will penetrate the consumer market in a broad range of applications."

In related news, STWA President and Chief Operating Officer Bruce McKinnon today announced STWA has received from Motorcycle Products Consulting Inc. STWA's first order for MAGChargR(TM) products designed for use on Harley-Davidson® style motorcycles. STWA expects to ship the first 1,000 units covered by this order in October 2006.

About Save the World Air, Inc.

Save the World Air, Inc., is currently engaged in the product development, initial sales and marketing of devices using proprietary technologies that can be installed on motor vehicles, motorcycles and stationary engines to reduce harmful emissions caused by internal combustion engines, as well as improve fuel efficiency and/or improve performance. The company's patented ZEFS(TM) devices have been shown to reduce harmful emissions, improve both fuel efficiency and enhance engine performance in repeated independent laboratory testing. The company's patent-pending CAT-MATE® devices have been shown to reduce harmful emissions in repeated independent laboratory testing. For more information, visit the company's website at

http://www.stwa.com.
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 Sr sep 13, 2006 6:52 am

Erin Brokovich :lol:
saj ne vem, če je za verjamt :P
Slika
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr sep 13, 2006 7:15 pm

zupi13 je napisal/-a:Erin Brokovich :lol:
saj ne vem, če je za verjamt :P


V borbi malega človeka proti korporaciji je gotovo bolj za verjet malemu človeku, ne glede na simpatije, sploh če dokaže svoj prav.

to piše o njej v wikiju:
Erin Brockovich-Ellis (born Erin L.E. Pattee June 22, 1960 in Lawrence, Kansas[1]) is a woman who, despite the lack of a formal law school education, was instrumental in constructing a case against the $30 billion Pacific Gas & Electric Company (PG&E), of California in 1993. The case alleged contamination of drinking water with hexavalent chromium in the southern California town of Hinkley. At the center of the case is a facility called the Hinkley Compressor Station, part of a natural gas pipeline connecting to the San Francisco Bay Area and constructed in 1952. The case was settled in 1996 for $333 million, the largest settlement ever paid in a direct action lawsuit in U.S. history.

Working with Thousand Oaks, California-based lawyer Ed Masry, Brockovich went on to participate in other anti-pollution lawsuits. One accuses Whitman Corporation of chromium contamination in Willits, California. Another lawsuit, which lists 1,200 plaintiffs, alleges contamination near PG&E's Kettleman Hills Compressor Station in Kings County, California, along the same pipeline as the Hinkley site.

After experiencing problems with mold contamination in her own home in the Conejo Valley, Brockovich became a prominent activist and educator in this area as well. Today, Brockovich is a noted speaker in demand all over the U.S.

Her story is the topic of a feature film, Erin Brockovich, starring Julia Roberts in the title role.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov