Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
LudiLimun
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 620
Pridružen: So avg 19, 2006 3:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a LudiLimun To avg 29, 2006 8:03 pm

Spyker je napisal/-a:Si mi vzel z jezika, verjetno se je zapisal, TFSI in TSI ni isto. Po domače povedano, TFSI je motor podkrepljen s turbino, TSI pa motor podkrepljen s turbino IN kompresorjem.


Hmmmm, tut TFSi motor ma kompresor, sej s turbino ne dosegas tlacnega polnjenja, ampak s kompresorjem. Turbina sluzi le za pogon kompresorja.

Da ne bo kdo mislil, da vrtenje turbine daje moc motorju. Turbina sluzi le za pogon kompresorja, ki dvigne tlak polnilnega zraka, le-ta sodeluje pri zgorevanju, ki je intenzivnejse in od tu pride moc, ki jo mi cutimo za volanom.

FSI princip delovanja, je pa nic drugega kot ukradena varjanta GDI motorja, k jo je VW spi!du mitsubishiju. Gre se pa za dvojno delovanje: delovanje v popolni obremenjenosti (kot navadn bencinar), pa delovanje v delni obremenjenosti (tuki pride do tiste manjse porabe).

LP
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide To avg 29, 2006 8:07 pm

LudiLimun je napisal/-a:
Spyker je napisal/-a:Si mi vzel z jezika, verjetno se je zapisal, TFSI in TSI ni isto. Po domače povedano, TFSI je motor podkrepljen s turbino, TSI pa motor podkrepljen s turbino IN kompresorjem.


Hmmmm, tut TFSi motor ma kompresor, sej s turbino ne dosegas tlacnega polnjenja, ampak s kompresorjem. Turbina sluzi le za pogon kompresorja.

Da ne bo kdo mislil, da vrtenje turbine daje moc motorju. Turbina sluzi le za pogon kompresorja, ki dvigne tlak polnilnega zraka, le-ta sodeluje pri zgorevanju, ki je intenzivnejse in od tu pride moc, ki jo mi cutimo za volanom.

FSI princip delovanja, je pa nic drugega kot ukradena varjanta GDI motorja, k jo je VW spi!du mitsubishiju. Gre se pa za dvojno delovanje: delovanje v popolni obremenjenosti (kot navadn bencinar), pa delovanje v delni obremenjenosti (tuki pride do tiste manjse porabe).

LP


Mišljen je bil kompresor v smislu mehanskega polnilnika, ki ga poganja jermen in se navadno vrti s precej manjšo hitrostjo kot polnilnik ga poganjajo izpušni plini in kateri je bil mišljena kot "turbina". Takšen žargon se namreč ponavadi uporablja.

da bo jasno...

Slika
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
LudiLimun
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 620
Pridružen: So avg 19, 2006 3:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a LudiLimun To avg 29, 2006 8:13 pm

OK, sam je vec kot ocitno, da ljudje kle ne vejo vsi zakaj se gre. Tko, da ne mors uporablat zargona :P

Je pa res, da gre v primeru TFSI za kompresor gnan na izpusne pline, v unem pa za mehansko gnani kompresor (bodisi preko jermena, ketne,...)

Mal off-topica, ne skoduje, se posebej ce je debata konstruktivna. Lp
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker To avg 29, 2006 8:33 pm

LudiLimun, prav je da si na to opozoru in imaš čist prav, upam da je zdaj vsem jasno kako sem mislil ko sem napisal razliko med TFSI in TSI.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr avg 30, 2006 6:54 am

Slide je napisal/-a:TFSI pomeni Turbo + Fuel Stratified Injection ali turbo + direktni vbrizg goriva


Tole je že nekaj zelo starega. Subaruji so imel v subaru leone turbo že tole pred 20 leti. Direkten vbrizg goriva in če ti je crknila mašina se je obnašal kot 90KM avto(ni imel znižane kompresije), če je pa turbina delala pa kot 135KM avto. Pa subaruji pred 20 leti tudi niso imel interkulerja.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček Sr avg 30, 2006 10:55 pm

Kako je pa pri avtih, ki nimajo turbine in si to želiš na motorju predelat, kaj je treba pri tem menjat.

lp
Osu gre samo enkrat na led.lp
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če avg 31, 2006 6:21 am

sonček je napisal/-a:Kako je pa pri avtih, ki nimajo turbine in si to želiš na motorju predelat, kaj je treba pri tem menjat.

lp


Prvo zmanjšat kompresijo, menjat bate(razen, če niso za kaj takega že pripravljeni - subaru leone je imel to že v osnovi na N/A mašinah), predelava izpuha, močnejša pumpa za bencin in vbrizg, če imaš računalnik nadgradnja le tega.

Skratka preveč, da bi se ti na starih jajcih splačal to delat, razen če delaš iz užitka.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
LudiLimun
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 620
Pridružen: So avg 19, 2006 3:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a LudiLimun Če avg 31, 2006 7:31 am

sonček je napisal/-a:Kako je pa pri avtih, ki nimajo turbine in si to želiš na motorju predelat, kaj je treba pri tem menjat.


kot prvo se mors odloct, kero varjanto bos instaliru na motor.
Mehansko gnan kompresor, al kompresor gnan s turibno. Jst bi pr tej zadevi izbral mehansko gnani kompresor, ker NI turbo lukne (npr.: mercedez kompresor).
Mislm pa, da je pr tej izvedbi bl problem prostora pod haubo, kot kar kol druzga, predn sploh zacnes mansat kompresijsko razmerje, etc.

Je pa definitivno uprasanje cene investicije v primerjevi cene avtomobila. RAjs se odlocis za nakup novega s turbino ze po defaultu.

Lp
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov