Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak Sr jun 13, 2007 8:21 pm

Klima je poleti ravno tako pomembna kot gretje pozimi. Ne mraz ne vročina nimata pozitivnih učinkov na človeško telo, zato pa nam služi tehnika. Smola za tiste, ki jo nimajo.
 
fušar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: Če apr 12, 2007 11:34 pm

Napisal/-a fušar Sr jun 13, 2007 8:25 pm

Strokovnjak je napisal/-a:Klima je poleti ravno tako pomembna kot gretje pozimi. Ne mraz ne vročina nimata pozitivnih učinkov na človeško telo, zato pa nam služi tehnika. Smola za tiste, ki jo nimajo.


...ja in lahko bi si kupil avto, ki bi imel vsaj klimo dobiš ga že za 1000€.
 
Uporabniški avatar
RedBaron
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2260
Pridružen: Ne okt 27, 2002 11:56 am
Kraj: Med Velenjem in Slovenj Gradcem

Napisal/-a RedBaron Sr jun 13, 2007 9:46 pm

Klima je zakon!

V prejšnjem avtu (polo) nisem mel klime, pa je poleti res mal nerodno, ko ti je vroče, pa švicaš ko konj... ampak preživi se vseeno...

Zdaj v ibizi pa mam klimo. Sicer je ročna ampak vseeno je ZAKON v primerjavi z brez klime. Res ne moreš nastavit temperature do ° natančno, ampak tako po občutku pa kar gre. Jaz vklopim klimo in gumb za gretje zasučem malo na "vroče", da ne piha preveč mrzlo. Ventilator je na 1 ali 2, šobe pa so obrnjene navzgor in vstran od telesa.

In je prav fajn :) Prej v polotu pa ventilator na 4, šobe proti sebi, pa še vedno je blo vroče.... :noro
 
Uporabniški avatar
dnovak24
Uporabnik
 
Prispevkov: 858
Pridružen: Ne nov 12, 2006 7:32 pm

Napisal/-a dnovak24 Sr jun 13, 2007 9:50 pm

ko maš enkrat avto z avtomatsko klimo, ročne itak neb nikol več meu, avta brez klime pa še manj. Super je pozimi za sušenje sprednje šipe, v dežju isto, isklopiš klimo in maš ceu avto zarosen, vklopš klimo in so kristalne čiste šipe.

lp
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Sr jun 13, 2007 10:43 pm

Če ni prevroče odprem šibedah in okna, če pa res pripeka, po možnosti v gneči ali na AC pa obvezno klima na ON na 20stopinj.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
Doche
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1975
Pridružen: Ne maj 06, 2007 7:24 pm
Kraj: Ried

Napisal/-a Doche Sr jun 13, 2007 11:41 pm

Klimo uporabim takrat ko sem v gužvi pa res pripeka sonce. Drugač pa raje šipe dol pa je meni vsaj bolše. Ta suh zrak klime mi ne ustreza sploh, pa še smrdi avto potem ko izklopiš.
 
Uporabniški avatar
traktor TDI
Novinec
 
Prispevkov: 249
Pridružen: Ne apr 01, 2007 4:02 pm

Napisal/-a traktor TDI Če jun 14, 2007 1:10 am

Kako se kaj obnesejo vw 1.4 motorji s 75KM ob delovanju klime? Se poraba močno poveča? Avto še gre kam, ali je potrebno tu pa tam odpret vrata in pomagat z nogo?
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Če jun 14, 2007 1:21 am

Pravilno predvidevaš. Avto je treba skoraj porivat, zato je tudi poraba višja, saj mora več delati desna noga.
Pa že tako žrejo ti motorji 50procentov več kot primerljiva konkurenca (9 vs. 6l/100km).
Definitivno ni rentabilno, niti ne udobno.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Če jun 14, 2007 8:00 am

Kaka finta najbolj pametni so tisti ki nimajo klim pa je kao ne rabijo pa tralala... Klima mora bit že zaradi bistrosti ljudi na cestah boš rekel, da je oni v avtu ko je brez klime pa ima 35 stopinj v avtu prisoten in priseben? Ne ni... Klima je zakon. Najbolje dupla pa avtomatska.
 
weta
Novinec
 
Prispevkov: 152
Pridružen: Pe dec 29, 2006 12:09 pm

Napisal/-a weta Če jun 14, 2007 8:22 am

seveda, avti s klimo pod 100 konjev so nepremičnine...ma dajte se enkrat skulirat. da se vozit tudi avto s klimo in 60 konji, da se z njim iti polno naložen na dopust in še kam. Pri tem pa komot voziš po predpisih.

nekateri vedno navajate kako ti avti nikamor ne grejo, kako porabo imajo itd...v kaki drugi temi pa razlagate kako s svojimi ali očkovimi avti vozite po AC 100 na uro, da je poraba točno 6.34689 litra na sto. poleg tega vžgete klimo, ko je res nuja. a vi ne delate gužve na cesti?

ma meni gre na jok in istočasno na smeh ko berem take budarije, ko vidim kak narod živi na sončni strani alp.

da razjasnim še nekaj...imam avto s 75 konji, s klimo, sicer je TD in ne bencinc 1.4, po vaše nepremičnina, ko je treba z nogo porivat da pelje. Jaz sem s tem avtom prevozil preko 300 kkm skoraj vedno s klimo, na dopust vlečem še čoln s sabo, nikoli ne delam kolone za sabo, torej mati božja, vsak teden kupim nove copate in žena tudi, ker vsak na svojih vratih porivava.

kar se tiče ročne in avtomatske klime..eden nad mano navaja kako z ročno klimo še nekako gre z uravnavanjem temperature, tako bolj po občutku in ne točno na stopinjo.
Tu mi ni nič več jasno, ali je v avtu pomembno da imam temperaturo nastavljeno tako, da se počutim udobno ali je važno da je nastavljena natančno na pol stopinje, torej važno, da je temperatura 21.5 stopinje, pa magari mi je vroče ali pa hladno, da si moram še pulovrček obleči.
iz lastnih izkušenj vem, da v svojem avtu nočem klimatronika od volkswagna, ker je katastrofa, vsaj na krajših relacijah, nekatere druge firme imajo te avtomatske klime bistveno boljše. kar se tiče volkswagnovega klimatronika zahteva bistveno več posegov v delovanje in uravnavanje kot kaka ročna klima, poleg tega je z vidika varnosti v cestnem prometu sporen, ker ima majhne gumbke in je treba ob nastavljanju gledat stran s ceste, ročno klimo pa se da nastavit tudi brez odmika pogleda s ceste.
uporabnost klimatronikov je nekoliko boljša le pri zelo dolgih relacijah, pa še tam je prednost pod vprašajem.
Jaz osebno ne nobenemu priporočam doplačila za avtomatiko, še manj za dvopodročno, če pa ti jo vržejo v hrbet ob nakupu avta, pa naj bo.
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3608
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Če jun 14, 2007 8:48 am

weta je napisal/-a:seveda, avti s klimo pod 100 konjev so nepremičnine...ma dajte se enkrat skulirat. da se vozit tudi avto s klimo in 60 konji, da se z njim iti polno naložen na dopust in še kam. Pri tem pa komot voziš po predpisih.

nekateri vedno navajate kako ti avti nikamor ne grejo, kako porabo imajo itd...v kaki drugi temi pa razlagate kako s svojimi ali očkovimi avti vozite po AC 100 na uro, da je poraba točno 6.34689 litra na sto. poleg tega vžgete klimo, ko je res nuja. a vi ne delate gužve na cesti?

ma meni gre na jok in istočasno na smeh ko berem take budarije, ko vidim kak narod živi na sončni strani alp.

da razjasnim še nekaj...imam avto s 75 konji, s klimo, sicer je TD in ne bencinc 1.4, po vaše nepremičnina, ko je treba z nogo porivat da pelje. Jaz sem s tem avtom prevozil preko 300 kkm skoraj vedno s klimo, na dopust vlečem še čoln s sabo, nikoli ne delam kolone za sabo, torej mati božja, vsak teden kupim nove copate in žena tudi, ker vsak na svojih vratih porivava.

kar se tiče ročne in avtomatske klime..eden nad mano navaja kako z ročno klimo še nekako gre z uravnavanjem temperature, tako bolj po občutku in ne točno na stopinjo.
Tu mi ni nič več jasno, ali je v avtu pomembno da imam temperaturo nastavljeno tako, da se počutim udobno ali je važno da je nastavljena natančno na pol stopinje, torej važno, da je temperatura 21.5 stopinje, pa magari mi je vroče ali pa hladno, da si moram še pulovrček obleči.
iz lastnih izkušenj vem, da v svojem avtu nočem klimatronika od volkswagna, ker je katastrofa, vsaj na krajših relacijah, nekatere druge firme imajo te avtomatske klime bistveno boljše. kar se tiče volkswagnovega klimatronika zahteva bistveno več posegov v delovanje in uravnavanje kot kaka ročna klima, poleg tega je z vidika varnosti v cestnem prometu sporen, ker ima majhne gumbke in je treba ob nastavljanju gledat stran s ceste, ročno klimo pa se da nastavit tudi brez odmika pogleda s ceste.
uporabnost klimatronikov je nekoliko boljša le pri zelo dolgih relacijah, pa še tam je prednost pod vprašajem.
Jaz osebno ne nobenemu priporočam doplačila za avtomatiko, še manj za dvopodročno, če pa ti jo vržejo v hrbet ob nakupu avta, pa naj bo.


S prvim delom tvojga pisanja se v celoti strinjam. Sam sem imel prejt avto z 65 KM in climaticom, torej napol avt. klimo pa nisem nikol delu nobenih zastojev. Avto se je normalno pelu po AC in tud po osatlih cestah, edin v klanec se je mal poznalo da je klima vključena. Največja slabost je bla vožnja po mestu kjerse je pa res poznalo precej, tud pri porabi. Z drugim delom pisanja glede climatronica se pa ne strinjam. Sam ga mam tud zdej v golfu in nimam nobenih težav zarad nastavljanja. Če ga hočem izklopt to storim z pristiskom an tipko, ki ni tako majhna, in mi dela samo ventilacija, temp. se naštima pa z obračanjem gumba levo in desno, je pa glih tako velik kot v prejšnmu avtu. Razen tisto da ma levo pa desno stran ločeno je mal tko, brezveze.
 
weta
Novinec
 
Prispevkov: 152
Pridružen: Pe dec 29, 2006 12:09 pm

Napisal/-a weta Če jun 14, 2007 9:11 am

mogoče sem v zvezi climatronika slabo napisal. pojma nimam kakega ima zdaj nov golf ali kakšen drugi. prejšnja generacija, ki je bila v golfih 4, audijih, škodah itd je bila katastrofa, upam, da so tiste težave oz. nelogičnosti v delovanju in nepreglednost odpravili.
bil sem pa prijetno presenečen nad avtomatsko klimo v peugeotu 307.
 
Uporabniški avatar
jrk0
Novinec
 
Prispevkov: 359
Pridružen: To okt 21, 2003 4:18 pm
Kraj: Ptuj - Podlehnik - Ljubljana

Napisal/-a jrk0 Če jun 14, 2007 9:13 am

samo nekaj bi dodal:

pazite kam mate sobe usmerjene:) meni je tako lepo pihalo nonstop na desno roko, ki je pocivala na naslonu in rezultat je super, da me zdaj tako trga po roki, da bom popizdo (nadlahet).

pa saj to ze veste, samo pac povem iz prve roke =) seveda pa sem to kriv jaz in ne sama klima =)
 
kixs
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 760
Pridružen: Sr feb 09, 2005 5:06 pm

Napisal/-a kixs Če jun 14, 2007 9:16 am

Punto 1.2 60KM + rocna klima in se cisto lepo pelje tudi z vklopljeno klimo. Ima ga moj brat in jo ima itak skoz vklopljeno.

Seveda je cisto relativno kaj je to "se lepo pelje". Za nekoga, ki je navajen 150KM++, je normalno, da 60KM nikamor ne gre. Za normalno voznjo, tudi hitrejso, pa se tudi s tem avtejom da.
Slika
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Če jun 14, 2007 9:19 am

@weta glede climatronica:
to se mi zdi pa zelo čudno, meni se zdi pa climatronic zelo dobra zadeva. Gumbi sicer niso majhni, pa itak jih nikoli ne vrtim, ker ni treba. Pustim vse na avtomatiki in default nastavitev na 22 stopinj, pa dela vse super in se krasno počutim v avtu.

Je pa to šimfanje cliamtronica pomoje podoben sindrom kot tisti "nimam klime, ampak je čisto nič ne rabim, je brezvezna". No ja, če sam sebi verjameš...

Ali pa če si imel izkušnje s kako staro varianto climatronika, tistih pa itak ne poznam.

Jaz bi rekel, da se definitivno splača avtomatika, ročna klima je bolj zasilna rešitev, vedno moraš nekaj štimat. Je pa bolje kot nič.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
jrk0
Novinec
 
Prispevkov: 359
Pridružen: To okt 21, 2003 4:18 pm
Kraj: Ptuj - Podlehnik - Ljubljana

Napisal/-a jrk0 Če jun 14, 2007 9:21 am

Rav 4 of fotra 150KM (bencin) s prizgano klimo - to ne gre nikamor. Ne vem al sem res ze tako razvajen al kaj hudica. Res pa ze dva mesca nisem vozilk nic manj kot 115 KM. No pri rav4 so tudi drugi razlogi, zakaj kljub 150KM ne gre lih na polno.

Se pa tudi pri tem avtu pozna vkloplena al izkloplena klima, brez gre lepse.
 
Uporabniški avatar
bajs
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Ne mar 18, 2007 7:53 pm

Napisal/-a bajs Če jun 14, 2007 9:25 am

Mene pa leva roka j**e, sm revmo fasu zarad klime
 
weta
Novinec
 
Prispevkov: 152
Pridružen: Pe dec 29, 2006 12:09 pm

Napisal/-a weta Če jun 14, 2007 9:50 am

sonic

sem veliko vozil predvsem škodo octavio in golf 4 in vem kako dela tisti klimatronik.
in sem ga preklinjal, dosti sem vozil tudi seata z ročno klimo, pa je bilo vedno vse ok.

glede poseganja v delovanje, pri ročni klimi ima voznik ponavadi tri vrtljive gumbe in slikalo za vklop klime ( vsaj če gledamo vw...pa tudi drugi nimajo bistveno drugače.
ventilator je v avtu vedno vklopljen na 1 ali 2, kam naj piha tudi, razen pri odroševanju, pri meni piha v noge in na vetrobran. potem je gumb za gretje. kar se tiče poseganja na upravljanje, za vklopit klimo pritineš gumb in je, če te je volja, je lahkogumb stalno vklopljen, torej ostaja za regulacijo delovanja klime le gumb za temperaturo, tega pa obračaš po želji, tako, da se v avtu dobro počutiš, pač ko se vsedeš v razgret avto, daš na hladno, kasneje pa malce greješ in to je to....torej po moje ni to neka kako zasilna rešitev. ampak dovolj udobna in nepokvarljiva zadeva v nasprotju z avtomatiko.

pri klimatroniku, ki sem ga omenjal, je na poziciji auto, nastavilo 22 stopin in pihanje samo v reže na armaturki (kot so že nekateri omenili je to pihanje hitra pot na bolniško, trganje v roki, glavobol, prehlad itd.)
torej v klimo posežeš in pritisneš majhen gumb za pihanje v noge, pa še en majhen gumb za pihanje ne vetrobran, ker je avto razgret pritisneš gumb za hladno enih petkrat, da piha hladno in ne 22 stopinj (ker avta v katerem je 60 stopinj jaz ne bom ohlajal na temperaturo 22 stopinj z zrakom s tempreaturo 22 stopinj, temveč s čim hladnejšim) ko se avto ohladi spet pritiskanje na gumb toplo ali pa auto...poleg tega je tu še ventilator, ki ga klimatronik upravlja avtomatsko, torej v razgretem avtu ga navije do konca, meni pa gre ventlator na živce zaradi ropota in ga z večkratnim pritiskom na majhen gumb nižam do sprejemljive hrupnosti. to je to na kratko. velja za kratke relacije, na dolgih stvar deluje, ampak na dolgih ni treba posegat v delovanje tudi pri ročni klimi.

to je moje mnenje iz mojih izkušenj z obema vrstama regulacije in če me kdo vpraša za nasvet, kakko klimo od teh dveh izbrat, mu gladko priporočim mehansko oz. ročno.

če je pa komu drugemu bolj všeč avtomatika pa kar. ne branim nobenemu. je pa res, da je dosti ljudem kaka stvar dosti bolj všeč, če je digitalna, če je komplicirana, ima več gumbov za nastavljanje itd...jaz sem bolj za preproste stvari.
 
Uporabniški avatar
Kritik
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 624
Pridružen: Po mar 13, 2006 10:43 am
Kraj: Laibach / Mengeš

Napisal/-a Kritik Če jun 14, 2007 9:57 am

Vedno me nasmeje ko berem te poste... vsak za svoj avto navija, eni za eni proti... Jest dokler sem imel AX-a nisem rabil klime, ker se avto niti ni toliko segreval, da ga strešno okno in ventilacija nista uspela hladiti... pa je imel 60 KM, kar je zadostovalo tudi za malo daljše poti.
Sedaj pri 1.4, 16V, 97KM pa tudi z klimo lepo vleče... je pa res, da se ta avto bolj segreva, in je vožnja brez klime poleti toliko bolj mučna....je sicer ročna klima, ampak imam že naštudiran položaj hlajenja, da je v avtu prijetna temperatura.
Hyundai - drive your way
Avto z šibkim motorjem je kot sex z kondomom - sej je, ampak ni pa užitek!
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3608
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Če jun 14, 2007 10:13 am

Da povem še kako deluje novi climatronic kot ga ima recimo golf V. Imaš tri okrogle gumbe. Z levim štimaš temp. leve strani, z sredinskim vrtiš stopnjo ventilatorja (nad gumbom imaš svetleče diode ki prikazujejo hitrost ventilatorja), z desnim štimaš temp. desne strani. Na vsaki strani pa imaš display ki prikazuje temp. Potem pa imaš še v levem okroglem gumbu tipko za vklop odrošavanja vetrobranskega stekla (v tem primeru ti piha zrak direkt na šipo), in še eno tipko za gretje zadnje šipe, v sredinskem gumbu imaš tipko ON/OFF s katero vključiš prezračevanje (in ne nujno klimo), spodej maš še dodaten gumb DUAL za štimanje leve in desne strani neodvisno med sabo, v desnem gumbu pa imaš tipko AUTO in spodej tipko ECON. Pri vklopjleni tipki ECON deluje klima po potrebi, v bistvu pa dela takrat obična ventilacija, kot sem pač jst opazu. Nad temi tremi okroglimi gumbi pa imaš še štiri tipke za kroženje zraka, za pihanje iz rež na armaturi, za pihanje pod noge in za pihanje na vetrobransko steklo. Na vrhu armature pa imaš še tako mrežico za katero sem jst prvo mislu da je zvočnik :P , v bistvu je pa tam še ena reža ki ti zrak lepo razpiha navzgor in ki jo tudi edino uporabljam ker mi v tem primeru ne piha direkt v roke ali obraz. Mogoče se sliš komplicirano tole sam v resnici je čist enostavno.

Pa še en link do slikce
http://www.langzeittest.de/vw-touran/fa ... tronic.php
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov