Da se malo pridružim debati...
Kakšni dve leti nazaj sem imel nekaj časa v avtu Cobrin detektor za radarje. Lovil je 3 različne frekvence (X, K, Ka), laser in pa še par drugih signalov.
To so frekvence 10, 24 in 35GHz.
Problem je, da v mestih delujejo na teh frekvenčnih pasovih tudi druge naprave (merilne table, senzorji gibanja raznih alarmnih naprav in avtomatskih vrat). Te naprave pa so se tako razširile, da sem veliko prej kot radar v mestu z detektorjem našel bencinsko črpalko, banko, pošto...
Drugače pa policijski laser ni takšen kot kakšni merilni laserji z rdečo piko, ampak ima precej razpršen snop (na razdalji 100m na približno 1m premera), kar je čisto dovolj, da osvetli prizmo na detektorju, dovolj je že odboj svetlobe od drugega avta. Je pa problem zaznave laserja to, da ga zazna šele takrat, ko laserska svetloba osvetli prizmo na detektorju... Takrat pa je že v večini primerov prepozno.
Detektorji niso prepovedani, drugače pa je z motilniki radarjev. Pri motilniku se policaju na merilniku izpiše koda E14 - Jammed, ki pomeni takojšnjo ustavitev vozila in krepka kazen v višini zneska kar dobrega motilnika. Če motilca ne priznaš, ti odvzame tablice in odredi izreden tehnični pregled. Če takoj priznaš, sledi odvzem naprave in še ca 400€ kazni. Tako da se ni za igrat s tem.
Takole pa izgleda en boljših detektorjev za radar, ki pa je žal z uvedbo novih tehnologij (provida, FLIR, itd) postal samo pogojno uporaben. Zaznava 3 vrste dopplerjevih radarjev in vse tri vrste laserskih merilnikov (360° zaznavanje s prizmo na vrhu merilnika), poleg tega pa še en kup drugih signalov (train, ambulance, itd).
Raje pamet v glavo in previdno vožnjo. Divjakov na cestah je že tako ali tako preveč.