Pavel_P je napisal/-a:Zdej ne vem a se delaš al res ne razumeš... A.com i guess..
Napisal je da dlje prideš če maš v leru. To je bistvo. To trdi on, to trdim jaz. Vi pa se obešate na njega in ga citirate in mu dopovedujete kako v prestavi kaže računalnik porabo 0l/100km, kar itak vsak ve... Point?
Otročje, ni kej...
golfTDI je napisal/-a:Pavel_P je napisal/-a:Zdej ne vem a se delaš al res ne razumeš... A.com i guess..
Napisal je da dlje prideš če maš v leru. To je bistvo. To trdi on, to trdim jaz. Vi pa se obešate na njega in ga citirate in mu dopovedujete kako v prestavi kaže računalnik porabo 0l/100km, kar itak vsak ve... Point?
Otročje, ni kej...
bistvo debate sploh ni blo to kar si zdaj napisal.nekaj drugega smo ugotaljali(eni še vedno).
sasiti je napisal/-a:Za "ta počasne" bom razložil še podrobneje na primeru: z avtom si na hribu, voziš se 60 km/h - enkrat se spustiš v leru, drugič v peti prestavi - v obeh primerih se pelješ tako dolgo, dokler ne dosežeš 0 km/h. Mislim, da se boste vsi strinjali, da se v leru pripelješ dlje kot a če bi ga imel v peti prestavi. Zato je v leru večji prihanek na porabi - na prevoženi km je količina porabljenega goriva manjša.
golfTDI je napisal/-a:sasiti,mislim da si ti bl počasen,pa še krivo vero hočš učit
Mate je napisal/-a:... Če bi imel v leru, bi po klancu dol dosegel višjo hitrost in bi več izgubil zaradi zračnega upora. Če bi imel v prestavi, bi motor tekel pod višjimi obrati in bi zato več energije zgubil zaradi trenja v motorju.
---
Avto gre od točke A do točke B in obe točki sta na klancu - avto sploh ne pride do ravnine.
Po forumu brska: Google [Bot] in 2 gostov