Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Pavel_P
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: To jun 26, 2007 8:47 am
Kraj: Kr&Lj

Napisal/-a Pavel_P To avg 14, 2007 11:16 pm

RED_line, lahko mal razlozis kako je blo, da te je esp skor na streho vrgel? Prosim...
Pa kaj to pomen- "če ne bi bilo zaradi mene"? Sej če esp deluje, se nimaš ti kej dost možnosti vmešat:)
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Sr avg 15, 2007 1:24 am

O koristih ESPja, oziroma ESCja, kakor naj bi bila sedaj uradna oznaka za vsa elektronska pomagala, ki služijo boljši stabilnosti, je bilo veliko napisano v prejšnji Motoreviji. Prav tako so avtorji predlog, da bi bil ESC serijski del opreme vseh avtomobilov tudi naslovili na vlado, a zaenkrat neuspešno.

Predlog, da bi ESC moral biti del serijske opreme podpiram in sem tudi mnenja, da bi preprečil veliko nesreč, katerim vzrok je večinoma neprilagojena hitrost oziroma izguba nadzora nad vozilom. Jasno je, da ESC ni vsemogočen in da ne more premagati zakonov fizike in zato ne sme biti nikakršna tolažba za hitrejšo vožnjo ali pa za nadomestilo dobrih gum :!:

Seveda pa obstajajo ljudje, ki se ga bodo otepali z vsemi štirimi, češ da znajo oni bolje in da je nevaren. Človek ima povprečen reakcijski čas nekaj pod eno sekundo in tudi dobri dirkači nimajo nič boljšega, ampak so dobri dirkači zato, ker predvidevajo gibanje avtomobila vnaprej in pravilno odreagirajo že pred samo kritično situacijo, pa še tukaj morajo biti pogoji taki, kot so jih predvidevali. Če se asfalt kar naenkrat poslabša, ali je na njem olje, ... to predvidevanje odpove. Jasno je, da med vsakodnevno vožnjo nihče (!) ni popolnoma osredotočen na vožnjo in da se kritičnih situacije v veliko primerih rešujejo naknadno, zato je treba dolg človeški reakcijski čas upoštevati. ESC pa odreagira precej hitreje od ene sekunde, poleg tega pa lahko nadzoruje oziroma zavira vsako kolo posebej, česar pa noben voznik ne more.

Tudi sam sem na žalost že imel nesrečo, za katero sem precej prepričan, da se ne bi zgodila, če bi avto imel ESC. Seveda se nesreča tudi ne bi zgodila, če bi vozil počasneje.

Kljub ESCju, se bodo nesreče še vedno dogajale zaradi naših napak in napak drugih, gotovo pa bo na ta račun nesreč manj. In verjetno bi na ta način tudi precej poceni izboljšali statistiko naših cest.
Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr avg 15, 2007 1:31 am

Jst se otepam teh elektronskih pomagal z vsemi štirimi. Pa ne zato, ker nebi pomagala, ampak zato, ker jih ljudje jemljejo kot vsemogočne in ker imajo vso to elektroniko se jim pa na cesti ne more nič zgodit. ESP-ja pa se še najbolj otepam, ker bo postal izgovor za slovenske "gorenjce" da jim ne bo treba kupovat novih gum.

"Saj imajo gume še 1mm profila pa še ESP imam, zakaj bi pa gume rabil zimske gume."

V sloveniji na kaj takega še nismo pripravljeni, ker pozimi ravno toliko da policisti nebi morali hoditi od hiše do hiše, ali so ljudje zamenjali letne gume za zimske ali ne, ker drugače jih sploh nebi menjali - pol pa po snegu delajo kolone in probleme.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael Sr avg 15, 2007 6:12 am

Najboljši pripomoček za slovenske voznike bi bil sistem Garmin + tahograf + bluetooth + račulaniški program pri policajih, ki si logira vožnje. Policaj te ustavi, pogleda s programom tahograf in ti lepo izstavi račun za norenje. Edino to js vidim kot rešitev, da folk nau več furu tako, kot da je na veliki nagradi Monze + seveda še alkotester. Druga naši zabiti mentaliteti, razen voznika, ki vozi namesto nas, preprosto ne preostane.

Kar se tiče ESP, ne vidim razloga, zakaj bi se ga branil - vsaka pomoč v kritičnih situacijah pride prav in če pomagal malo, je v kritični situaciji smiselno, da ga maš. Je pa res, kot nekateri pravite, da ESP ni nemogočen. Mama ima WV Tourana s športnim podvozjem in prekleto širokimi gumami (morda je to vzrok) in v deževnem vreemu imam en super ovinek, ki visi v smer napačno smer (podobno kot če bi obrnil naklon na ameriškem ovalu). No če pripelješ tam do 25 na uro, ti na mokrem avto fino zapleše, a fukne te še ne z ovinka. Spreljam taisti ovinek z ESP malo boljše - n "cik caka", a avto še vedno bočno prekleto drsi. To je meni potrdilo, da norca, ESP nebo rešil - je pa res oapzno boljše izklopljenem ESP, kjer me je prestavilo na bankino taistega ovinka, pri isti hitrosti.

Drugače pa je mogoče v vozilo, ki ima TCS, ABS vgraditi ESP za neko razumno ceno? Po ceniku vozil, je doplačilo ob nakupu novega 60.00 - za Seat Leona?

Mi je pa ob vseh teh elektronskih pipomočkih čudno, da nihče ne razmišlja o tem, da bi dali serijsko tudi xenonske luči. Tudi te bi preprečle marsikatero nesrečo, predvsem v dežju in ponoči, saj se z njimi vozi, napram navadnim lučem mnogo mnogo lažje in bolj pregledno. Pa skoraj gotovo bi morale bit cenejše ob masovnih proizvodnji.
 
Zodd
Novinec
 
Prispevkov: 451
Pridružen: To okt 17, 2006 9:38 pm

Napisal/-a Zodd Sr avg 15, 2007 7:09 am

kot sem ze 100x napisal in vedno bom to trdil.

NEHAJO naj se igrati z nasim davkoplacevalskim denarjem in naj kot prvo zacnejo delati ceste take da si bodo zasluzile to ime! nehajo naj krivdo valiti vedno izkljucno na voznike! asfalt je pri nas ponekod oz bolje receno totalen drek ker je enostavno PREGLADEK! najlazje je zmer krivit neumen folk medtem ko si samo polnijo zepe z nasim denarjem zato da se potem lahko vozimo po drsaliscih in pofukanih flikah in jamah, za ceste ki zahtevajo najvec zivljenj oz bolje odseke cest SAMO JAMRAJO ZE 15 let! NAREDIJO pa NIC ! kar pomeni da se jim j**e za nasa zivljenja s pridom izkoriscajo medije se naprej polagajo asfalt ki bolj spominja na ploscice v kopalnici ki je seveda blazno poceni, računajo ogromno in si filajo denarnice tako je to.

in takrat ko pride do situacije ko guma more prijeti in ne prime tudi ce imas cisto nove in ne vem kaksne super gume bos zletel ven in seveda kriva je hitrost ker pri 25km/h se to ne more zgoditi

je pa res da folk je in bo vedno umiral na cestah zaradi latsnih napak bi bilo pa precej bolje ce bi ceste gradili pametno (grob asfalt tak na katerega se clovek lahko zanese se posebno v dezju) in dobre siroke ceste (pregledne)

dokler pa gradijo "po domace" tako da je za njih cim ceneje in nekateri kurci bogatijo na nas racun se pa osebno poscijem na nabijanje TVja in Medijev da je skor za vsako nesreco kriva hitrost... bogve koliko je samo mehanskih okvar malce pred nesreco kot so pocene pnevmatike ali kaj takega

tocno se ve da velik motoristov pomre ker priletijo v previsoke zascitne ograje s telesom v tiste kolicke pa za to da umres ni treba it 200 pomoje je ze 50 dost zadnje case kjerkoli delajo nove ceste so robniki taki DA JE CLOVEKA STRAH KAJ BI SE ZGODILO ce bi S KOLESOM PADEL NANJ kaj sele z motorjem pišuka ker genij je izumil 25 centimeterske robnike ki so za namecek ostri kot noz ? odprite oci zaboga

celo zivljenje bomo placevali kot bedaki zato da se bomo vozili po luknjah
 
Uporabniški avatar
KARL ABARTH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: Sr avg 08, 2007 6:48 pm

Napisal/-a KARL ABARTH Sr avg 15, 2007 7:26 am

Pri cestah in vsem kar se financira iz žepa navadnega smrtnika se bo moral zgoditi najprej premik v razmišljanju slednjega. Dokler namreč vsak posamezno protestira, na tak ali drugačen način, je vse skupaj brezupno v smislu pričakovanja, da bo država karkoli spremenila na bolje.
Slednje se lahko pričakuje takrat, ko se posamezniki združijo v dovolj veliko množico in izkoristijo temu primerno večje možnosti, ki so na voljo.

LP
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR Sr avg 15, 2007 9:20 am

Zodd je napisal/-a:kot sem ze 100x napisal in vedno bom to trdil.

NEHAJO naj se igrati z nasim davkoplacevalskim denarjem in naj kot prvo zacnejo delati ceste take da si bodo zasluzile to ime! nehajo naj krivdo valiti vedno izkljucno na voznike! asfalt je pri nas ponekod oz bolje receno totalen drek ker je enostavno PREGLADEK! najlazje je zmer krivit neumen folk medtem ko si samo polnijo zepe z nasim denarjem zato da se potem lahko vozimo po drsaliscih in pofukanih flikah in jamah, za ceste ki zahtevajo najvec zivljenj oz bolje odseke cest SAMO JAMRAJO ZE 15 let! NAREDIJO pa NIC ! kar pomeni da se jim j**e za nasa zivljenja s pridom izkoriscajo medije se naprej polagajo asfalt ki bolj spominja na ploscice v kopalnici ki je seveda blazno poceni, računajo ogromno in si filajo denarnice tako je to.

in takrat ko pride do situacije ko guma more prijeti in ne prime tudi ce imas cisto nove in ne vem kaksne super gume bos zletel ven in seveda kriva je hitrost ker pri 25km/h se to ne more zgoditi

je pa res da folk je in bo vedno umiral na cestah zaradi latsnih napak bi bilo pa precej bolje ce bi ceste gradili pametno (grob asfalt tak na katerega se clovek lahko zanese se posebno v dezju) in dobre siroke ceste (pregledne)

dokler pa gradijo "po domace" tako da je za njih cim ceneje in nekateri kurci bogatijo na nas racun se pa osebno poscijem na nabijanje TVja in Medijev da je skor za vsako nesreco kriva hitrost... bogve koliko je samo mehanskih okvar malce pred nesreco kot so pocene pnevmatike ali kaj takega

tocno se ve da velik motoristov pomre ker priletijo v previsoke zascitne ograje s telesom v tiste kolicke pa za to da umres ni treba it 200 pomoje je ze 50 dost zadnje case kjerkoli delajo nove ceste so robniki taki DA JE CLOVEKA STRAH KAJ BI SE ZGODILO ce bi S KOLESOM PADEL NANJ kaj sele z motorjem pišuka ker genij je izumil 25 centimeterske robnike ki so za namecek ostri kot noz ? odprite oci zaboga

celo zivljenje bomo placevali kot bedaki zato da se bomo vozili po luknjah


Točno tako. Pa da ne govorim, da je letos naša fina vlada vsa vzdrževanja regionalnih cest obesila še na pleča občin. Zdaj bodo šele redno obnovljena?!?!!?!!!!!!!!!!?!!!! Da jih ni sram.

Najprej naredte "normalne" ceste potem se pa lahko pogovarjamo o čem drugem. Bemti, se pelem po frišni avtocesti pa je že vsa zjebana. Pa ljudje k je to čemu podobno!?!?!?!?!
 
Uporabniški avatar
Pavel_P
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: To jun 26, 2007 8:47 am
Kraj: Kr&Lj

Napisal/-a Pavel_P Sr avg 15, 2007 2:03 pm

nebivedu je napisal/-a:Jst se otepam teh elektronskih pomagal z vsemi štirimi. Pa ne zato, ker nebi pomagala, ampak zato, ker jih ljudje jemljejo kot vsemogočne in ker imajo vso to elektroniko se jim pa na cesti ne more nič zgodit. ESP-ja pa se še najbolj otepam, ker bo postal izgovor za slovenske "gorenjce" da jim ne bo treba kupovat novih gum.

"Saj imajo gume še 1mm profila pa še ESP imam, zakaj bi pa gume rabil zimske gume."

V sloveniji na kaj takega še nismo pripravljeni, ker pozimi ravno toliko da policisti nebi morali hoditi od hiše do hiše, ali so ljudje zamenjali letne gume za zimske ali ne, ker drugače jih sploh nebi menjali - pol pa po snegu delajo kolone in probleme.

To mi je pa zelo čudno, da se oziraš na ostale, ko gre za tvojo varnost. Zarad ostalih ljudi nočeš imeti bolj varnega avta. Potem bi moral tudi zamenjat avto, ker je za ostale udeležence terenec bolj nevaren, kot osebni avto :) . (Vem da tvoje miselnost ni taka, sam po tej logiki je pač tko.)
No, jst se ne strinjam s tem napisanim, tudi do sedaj še nisem niti enkrat slišal za primer, niti nisem nikoli prebral na forumu z 18.000 uporabniki, da bi nekdo napisal da ne misli zamenjat gum, ker ima ABS :D
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Sr avg 15, 2007 2:15 pm

Za ABS ne, je pa nekdo malo višje spraševal, če se lahko zaradi ESPja dalj vozi s slabimi gumami. Tudi ESP bolje obdrži avto na cesti, če imajo gume boljši oprijem. Na gumah ne šparat. Na gumah se lahko špara edino tako, da se kupi dobre in drage gume in se tako privarčuje kakšen odbijač, avto, poškodbe ljudi ali celo življenje.
Slika
 
Uporabniški avatar
TomyBoy2
Uporabnik
 
Prispevkov: 823
Pridružen: To jul 15, 2003 9:40 pm

Napisal/-a TomyBoy2 Sr avg 15, 2007 4:43 pm

Tako kot je ABS in AirBag postal del serijske opreme v novih avtomobilih, se nam v bližnji prihodnosti obeta enako glede ESP-ja.

The market for this system is growing at a very robust rate, especially in European countries such as Sweden and Germany. Despite criticism, it is expected that the ESC system will be installed in most vehicles post 2015 in most countries in Europe and also in Japan.
In the US, the NHTSA has recently mandated that ESC be included on every new vehicle by the model year 2012


http://www.howsafeisyourcar.com.au/elec ... ontrol.php
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Sr avg 15, 2007 9:57 pm

Dariooo je napisal/-a:ma ce priletis po mokrem v avinek s tako hitrostjo ti esp prav nic ne more pomagat, ker avto kr naprej leze...
esp ti pomaga ce ti v ovinku dodajas gas, pa se to pri meni avto leze na drug pas...torej morem gas jaz odvzemat.Ne vem za vas, ampak meni so najbolj vsec avto brez bilo kire elektronike....

LP
... Abs je dober na vseh avtih ko sem imel avdija sem z izklopljenim namesto zavit moral kljub žmigavcu it v križišču naravnost ... pojemek z in brez ni primerljiv ... da ne povem koliko manj zavornih ploščic gre in koliko več možnosti imaš z njim pri izogibanju nepredvideni oviri za ovinkom na cesti v slabših pogojih vožnje - sneg, led, dež, listje, blato ... itd. L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Sr avg 15, 2007 10:03 pm

Pavel_P je napisal/-a:RED_line, lahko mal razlozis kako je blo, da te je esp skor na streho vrgel? Prosim...
Pa kaj to pomen- "če ne bi bilo zaradi mene"? Sej če esp deluje, se nimaš ti kej dost možnosti vmešat:)
... Po mojih izkušnjah za nekoga, ki resnično divja po cesti ESP iz lastnih izkušenj začne reagirat prepočasi in spravi avto v obratno situacijo kakor bi moral - zaustavlja ga kjer ni potreba in potem ne pusti pospešiti kjer resnično rabi (Audi A4 2.5 180 Ps TDi Karavan B6) z vklopljenim ESP se voziš če divjaš skozi zaporedne ovinke bolj nevarno kakor z izklopljenim ... Probal ... - ni tako Berto ? ... L.p. Max
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
Pavel_P
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: To jun 26, 2007 8:47 am
Kraj: Kr&Lj

Napisal/-a Pavel_P Sr avg 15, 2007 10:32 pm

Mad je napisal/-a:
Pavel_P je napisal/-a:RED_line, lahko mal razlozis kako je blo, da te je esp skor na streho vrgel? Prosim...
Pa kaj to pomen- "če ne bi bilo zaradi mene"? Sej če esp deluje, se nimaš ti kej dost možnosti vmešat:)
... Po mojih izkušnjah za nekoga, ki resnično divja po cesti ESP iz lastnih izkušenj začne reagirat prepočasi in spravi avto v obratno situacijo kakor bi moral - zaustavlja ga kjer ni potreba in potem ne pusti pospešiti kjer resnično rabi (Audi A4 2.5 180 Ps TDi Karavan B6) z vklopljenim ESP se voziš če divjaš skozi zaporedne ovinke bolj nevarno kakor z izklopljenim ... Probal ... - ni tako Berto ? ... L.p. Max


@Tvoj zadnji stavek: Poglej na Youtube teste o ESP. V enem filmčku imaš 5 avtov, ki vozijo slalom po snegu. Enkrat z esp, enkrat brez. Pri izklopljenem esp jih vedno zanese in obrne ;) Pri testih v ovinku isto (understeer ali oversteer), ker esp takoj poravna avto nazaj..

@Tvoj prvi stavek: Reagira se mi zdi takoj ko kolo zgubi oprijem (prej mu pač ni treba), možno da tudi že prej, če voziš na meji zdrsa, tolk hitro človek pač ni zmožen reagirat in tud ni zmožen tako pravilno ukrepat (ker ne more bremzat samo z enim kolesom).
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Sr avg 15, 2007 10:38 pm

Mad, se strinjam. Avto sploh ni pod kontrolo ko greš v ovinke z vklopljenim ESPjem, kar nekaj popravlja tam ko nebi rabil. Zlo neprijetno. Brez ESPja pa točno veš kako se obnaša.

Sprobano v Golfu IV variant (se ne da izklopit) in Octviji Combi.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če avg 16, 2007 6:53 am

Pavel_P je napisal/-a:To mi je pa zelo čudno, da se oziraš na ostale, ko gre za tvojo varnost. Zarad ostalih ljudi nočeš imeti bolj varnega avta. Potem bi moral tudi zamenjat avto, ker je za ostale udeležence terenec bolj nevaren, kot osebni avto :) . (Vem da tvoje miselnost ni taka, sam po tej logiki je pač tko.)
No, jst se ne strinjam s tem napisanim, tudi do sedaj še nisem niti enkrat slišal za primer, niti nisem nikoli prebral na forumu z 18.000 uporabniki, da bi nekdo napisal da ne misli zamenjat gum, ker ima ABS :D


Kar se pa tiče "gorenjskega" ESP-ja sem lepo napisal, da bodo ljudje začeli to s pridom izkoriščat, ko bodo imeli slabše gume češ " saj imam ESP, ne rabim še menjati gum", tko da bo več nesreč v mokrem in zasneženem. Pa ne na ovinkih, ker tam jih bo ESP res malo reševal. Nesreče bodo v križiščih, kjer jim zaradi slabih gum ne bo uspelo ustavit za avtomobilom pred njim.

Jst osebno ne rabim ne ABS-a in ne ESP-ja. Z njima bi mi bila vožnja po terenu in v snegu mnogo bolj nevarna. Tam avto mora obrnit v kolesnicah tako kot jaz hočem in ne tako kot to dela ESP. ABS pa je smrtno nevaren pri spustih po mokrem listju ali blatu ker gume ne blokirajo in ne narinejo listja in zemlje pred sabo, da bi se lahko ustavil. Guma mora blokirat in narinit pred sebe dovolj zemlje, da se avto ustavi, ne pa da mi takrat, ko bi morala blokirat vklopi ABS in jst se lepo spustim po hribu dol direktno v drevo, namesto, da bi se pred njim ustavil. So že sprobal to "varianto" in verjemi, da jim ni bila všeč. So si kasneje naredili stikalo za izklop ABS-a (ampak šele, ko je bil avto popravljen).
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Če avg 16, 2007 8:20 am

Mad je napisal/-a:
Pavel_P je napisal/-a:RED_line, lahko mal razlozis kako je blo, da te je esp skor na streho vrgel? Prosim...
Pa kaj to pomen- "če ne bi bilo zaradi mene"? Sej če esp deluje, se nimaš ti kej dost možnosti vmešat:)
... Po mojih izkušnjah za nekoga, ki resnično divja po cesti ESP iz lastnih izkušenj začne reagirat prepočasi in spravi avto v obratno situacijo kakor bi moral - zaustavlja ga kjer ni potreba in potem ne pusti pospešiti kjer resnično rabi (Audi A4 2.5 180 Ps TDi Karavan B6) z vklopljenim ESP se voziš če divjaš skozi zaporedne ovinke bolj nevarno kakor z izklopljenim ... Probal ... - ni tako Berto ? ... L.p. Max


no eto edn k je reku da lah clovek hitrj odreagira k esp.tega nism prj upau napisat da se neb folk buniu.men se je to ze parkrat nardil pa vem kako je.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če avg 16, 2007 9:50 am

hladni je napisal/-a:Eni divjate z 180 konji čez zaporedne ovinke, druge se spuščate z gore po mokrem listju in na koncu noben ne rabi Esp. Ok, tudi prav, vsak ima svoje mišljenje glede tega in dostim je že rešil življenje. Esp bo kmalu serisko v avtih, v avtobusih je v nemč že po zakonu. Čemu če pa le ogroža? Dajte si res malo pogledat zadeve. Če pa koga moti, naj ga sklopi. Jaz samo vem, da avta brez esp več ne želim videt v garaži! Za suho cesto ne vem kak je kr avto zelo nevtralen tudi pri pretiravanju(kak kateri), se pa odlično obnese v snegu,ledu in DEŽJU! Pol ko pa bote kupovali spet kakega avdija ali bmw z 250konji pa prijazno rečite prodajalcu, da vi nočete Esp ker vas le ogroža in nočete nesreče in naj vam odbije tistih 800eur. Veliko sreče!
Ps Nebivedu: Kaj ti se vse življenje voziš samo po mokrem listju in blatu? Po asfaltu nikoli?
:P
lp


Velik se vozim po terenu, recimo vsak dan par km. Na cesti pa sem 14 km na dan - tok da pridem v službo in domov ( pa še to če je gužva vžgem bližnjico po makadamu), sem pa jaz eden izmed tistih, ki dela kolone z vožnjo po omejitvah ali malo pod njimi (mogoče kdaj pa kdaj 5km počasneje od najvišje dovoljene hitrosti na navadnih cestah in 30km/h počasneje od najvišje dovoljene hitrosti na avtocesti). IN KER SO V SLOVENIJI OMEJITVE POSTAVLJENE ZELO DOBRO IN PAMETNO, NE RABIM NOBENIH ELEKTRONSKIH POMAGAL V AVTU, SAJ VOZIM ZELO VARNO ŽE BREZ NJIH (skrajno nevarni ovinek 90km/h omejitev, ravnina, nobene hiše okoli 50km/h omejitev - A NI TO PAMETNO POSTAVLJENO - jst bi dal kr doktorski naziv vsem postavljalcem omejitev. :twisted:

Hladni, lahko pa te enkrat mal po kakem klancu dol peljem, pa boš povedal zakaj bi bilo tam bolje peljat z ABS-om in ESP-jem.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Če avg 16, 2007 11:31 am

:cry
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR Če avg 16, 2007 11:38 am

Na žalost je oboje resnica. V situaciji ti lahko zelo pomaga, lahko te pa ubije. Kot varnostni pas. Kolk jih je že preživelo, ker niso bili pripeti, pa še zmeri niti ne pomislm, da se ne bi pripel!
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov