ghandaed je napisal/-a:spet v eno čudno smer peljete debato. ne višat kazni! le kontrole in policiste bi bilo potrebno postavit tja kjer so potrebne. niti malo pa ne bi škodil predmet prometne vzgoje v OŠ, obvezni psiho testi in tečaj varne vožnje. če je obvezen izpit iz prve pomoči bi lahko bil tudi psiho test.
Kritik je napisal/-a:
2: Sam sistem vožnje se avtomatizira tako, da ima voznik čim manjši vpliv na sam potek vožnje (nekaj takega je v tesnih fazah po različnih inštitutih, ko bo prišlo v uporabo smo lahko prvi nasvetu, ki bi ta sistem uvedli (to pomeni optično branje znakov za omejitve hitrosti in račnalniška regluacija hitrosti vožnje, računalniško aktivno spremljanje okolice vozila....))
cesti..
The Stig je napisal/-a:Ok, da se js povem moje mnenje..me prav zanima, kk bi kdo od vas odreagiru ko bi bil recimo star 50 let in ne bi zaradi mogoce malo slabsih motoricnih sposobnosti mogel opravljati oz. podaljasti vozniskega dovoljenja. Pol bi se na tem forumu odprlo 100.000 tem "ZAKAJ MI NE PUSTIJO VOZIT?!?" in bi tema tekla o pac tistem institutu, ki bi zacel uveljavljat to in bi meli vsi pritozbe, da so sposobni za voznjo, ampak, da tega ne morejo dokazati, ker bi pac bla neka meja tam in bi to mejo mogli upostevat..isto je pri starostni meji..nekateri so pri 17 velik bol zreli za voznjo kot pa kak 20 letni frajer, ki misli da je Loeb v maminem C4.
Glede psiho testov bi pa js dal najprej vse ucitelje in profesorje na psiho teste. VSE. Brez izjem. Ker tut vsak ucitelj in profesor vpliva na vzgojo in razvijanje psihe ucencov..
Mogoce se vam smesno zdi, ampak ce profesor pride zafrustriran v solo, ker ga je recimo kdo od domacih razpizdil in to jezo stresa na dijake..potemtakem lahk recemo da bomo mi enaki. Ko te bo doma kdo razpizdil pa se bos pelal v mesto in bos prehiteval izven naselja nekoga ki se 90 vozi, ker bos pac razpizdjen in bo nesreca. Se pa strinjam glede boljsega izobrazevanja ze v OS in srednji soli.
1000% podpiram tut uveljavljanje tecaja varne voznje. Pa da ne bluzim v tri dni, mam konkretno idejo. Mogoce bi avtosole lahko po uspesno opravljenem izpitu vozniku podarili recimo bon za popust za tecaj varne voznje in ga povabili, naj se udelezi. Poznam dost ljudi, ki bi se ga z veseljem udelezili in pac reskirali tistih par evrov..poceni glih ni, ampak v primerjavi s cloveskim zivljenjem je priceless.
Strinjam se tut glede serijsko opremljenih avtov z ESP, TCS in ABS. Tistim ko jim ne pase, ga naj izklopijo, dost ljudem je pa to dobrodoslo pomagalo.
Aja..pa se glede kazni..najbolse da kr podpisemo peticijo, da se dvignejo kazni za prekoracitev 10kmh v naselju na 1.000.000€. To je najboljsa resitev, ne? Pa ce si slucajno pozabil voznisko 100.000€. Ne vem kaj je enim. Je ze en napisu da so vcasih ble manjse kazni in manj nesrec. Ni fora v tem. Pa me zanima kolk od vas, ki podpirate se vecje kazni, ni nikoli peljalo vec kot je bilo predpisano. Se opravicujem tistim, ki se res vedno vozijo do kmh natancno, ampak teh je malo. Js nobenmu nism in niti ne mislim blendat oz. pipkat, ker se vozi po omejitvi oz. 10-20kmh pod omejitvijo. Ce se mi bo mudilo, ga bom na preglednem delu pac prehitel. Ce ne bo slo, se bom pac 10km vozil za njemu, kar se ne zgodi malokrat.
Pa se en komentar. Ce bi Slovenija mela mal vec dirkalisc, bi blo stanje na cestah drugacno. 80% ljudi, ki sedaj picijo po cestah, bi rajse placalo par krogov in bi brez strahu pred policaji picili po stezi. Vsaj js osebno bi rajs dal par evrov in ne bi tvegal, da me policaji uhaklajo in da dobim tako kazn, da bi se lahk cel mesec furu po dirkaliscu. Kje je zdej ta dnar od kazni? Na cestah ze ni. Na dirkaliscih se manj. Ce se ze kazni dvigajo, naj gre dnar vsaj nekam, da pripomore k varnosti na cesti. Stacionarni radarji tega ne bojo resli nikol, razn ce jih postavijo na vsakih 50m na vse ceste v sloveniji.
FBR je napisal/-a:Kritik je napisal/-a:
2: Sam sistem vožnje se avtomatizira tako, da ima voznik čim manjši vpliv na sam potek vožnje (nekaj takega je v tesnih fazah po različnih inštitutih, ko bo prišlo v uporabo smo lahko prvi nasvetu, ki bi ta sistem uvedli (to pomeni optično branje znakov za omejitve hitrosti in račnalniška regluacija hitrosti vožnje, računalniško aktivno spremljanje okolice vozila....))
cesti..
Heheehehe....kater predlog... Ja itak, torej si za uvedbo univerzalnih avtomobilov ene znamke in tipa?!?!! Ko ti bodo to Ferrari, Porsche, BMW, Alfa, Toyota, Honda, Renault, ... dovolili se pa pri meni oglasi. Namreč dreznil si v sršenje gnezdo, ki se mu reče lobi. Se pravi forgetaboutit!!!
Pavel_P je napisal/-a:FBR je napisal/-a:Kritik je napisal/-a:
2: Sam sistem vožnje se avtomatizira tako, da ima voznik čim manjši vpliv na sam potek vožnje (nekaj takega je v tesnih fazah po različnih inštitutih, ko bo prišlo v uporabo smo lahko prvi nasvetu, ki bi ta sistem uvedli (to pomeni optično branje znakov za omejitve hitrosti in račnalniška regluacija hitrosti vožnje, računalniško aktivno spremljanje okolice vozila....))
cesti..
Heheehehe....kater predlog... Ja itak, torej si za uvedbo univerzalnih avtomobilov ene znamke in tipa?!?!! Ko ti bodo to Ferrari, Porsche, BMW, Alfa, Toyota, Honda, Renault, ... dovolili se pa pri meni oglasi. Namreč dreznil si v sršenje gnezdo, ki se mu reče lobi. Se pravi forgetaboutit!!!
Ne, ni za uvedbo univerzalnih avtomobilov. Ko tovarne tekmujejo med seboj, dajejo povdarek na izgled avtomobila, na udobje, na praktičnost v notranjosti, na postavitev armaturke in ostalega, na prostornosti, ergonomijo, na izbiro materijalov, na porabo motorja, da je navor pri čim nižjih obratih, na raznh drugih tehničnih rešitvah, na vodljivost in ne nazadnje na varnost.. Ni večina proizvajalcev usmerjena na prehitro vožnjo. Poleg tega... spremljanje okolice vozila že obstaja, kmalu bomo imeli satelitski nadzor pri plačevanju avtocest. Dvomim da smo ekstremno daleč od tega da se bo spremljala tudi hitrost vožnje, vsaj na kakšnih predelih.. Pa misliš da se bojo potem kar zapirale tovarne in se združile v eno?
The Stig je napisal/-a:Jebiga, js sm pa prebral 2 strani in pol in se mi zdijo nekatere izjave totalno OFF. Nazalost pa ne morm pokomentirat 2 strani v eni vrstici. Ne bluzim po vsaki temi, ker se nocem kregat..kdor bo hotu bo pac prebral, nobenga pa ne silim. Ni pa nic presenetljivega, ker tut ta tema ni. Na koncu bomo spet napisali 4 strani, folk bo ofnu nove teme in ta bo pozabljena. Jebatga
Pavel_P je napisal/-a:@fbr: Zakaj pa ne? Dovoljeno jim bo popolnoma isto kot do sedaj. Zdivjajo se pa lahko na za to namenjenih progah (za kar je tak avto tud narejen), kar je edino prav, razen če podpiraš da tisti avti, ki to zmorejo, pač vozijo hitreje od omejitev in si privoščijo več, kot mi, navadni smrtniki?
FBR je napisal/-a:Pavel_P je napisal/-a:@fbr: Zakaj pa ne? Dovoljeno jim bo popolnoma isto kot do sedaj. Zdivjajo se pa lahko na za to namenjenih progah (za kar je tak avto tud narejen), kar je edino prav, razen če podpiraš da tisti avti, ki to zmorejo, pač vozijo hitreje od omejitev in si privoščijo več, kot mi, navadni smrtniki?
Tudi jaz bi rad videl isto kot ti, da ne bi bili oni kaj več, a kaj ko sam veš da to ni res. In ravno tako so taki avtomobili narejeni dobesedno za to, da jih folk goni po navadnih cestah. Drugače ne bi prodali niti enega.
Primer: Danes, Portorož, nepravilno parkiranje: A) 15 let star avto, lastnik ni zraven, ko pogleda naokoli redarka...dobi kazen B) Maserati, lastnika ravno tako ni zraven, NE dobi kazni!
Njim je to skoraj dobesedno dovoljeno.
Te dvoličnosti se ne bo dalo izbiti iz glave kar tako!
RENO911 je napisal/-a:Smrkci so kekci.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov