Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Kritik
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 624
Pridružen: Po mar 13, 2006 10:43 am
Kraj: Laibach / Mengeš

Napisal/-a Kritik Po sep 10, 2007 9:07 am

f.taunus je napisal/-a:
Kritik je napisal/-a:kar je resnično pomembno pri trku, da se potniška kabina / celica čim manj deformira, ne pa nek ABS, ESP, in druga sranja ....

Zgleda, da govoriš o tematiki, o kateri nimaš pojma. Mešaš hruška in jabolka ...


Tole je vzeto iz konteksta in se sliši malo drugače kot je mišljeno... Kaj točno te moti sicer ne vem, govoril sem o samem trku, ko se zgodi neizbežno, ne o temu, da ti ta pomagala lahko preprečijo trk....
Hyundai - drive your way
Avto z šibkim motorjem je kot sex z kondomom - sej je, ampak ni pa užitek!
 
Uporabniški avatar
RedBaron
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2260
Pridružen: Ne okt 27, 2002 11:56 am
Kraj: Med Velenjem in Slovenj Gradcem

Napisal/-a RedBaron Če sep 13, 2007 11:50 am

Mater kere izjave mate eni :jao:

4* je DALEČ od poloma!!
Dobro, verjetno je renault res pričakoval 5*,ampak to še vedno na pomeni, da twingo ni varen avto!!

BTW.: Kaj so pa potem kangoojeve 3* - polom??

Pa NCAP tudi ni brezveze, je kar dober pokazatelj varnosti avtov.

Ampak še tako varen avto nič ne pomaga, če sami ne poskrbimo za tiso najosnovnejše - varnostni pas!! In v SLO je kar precej ljudi ki ga ne uporablja - predvsem na zadnjih sedežih :ue
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Če sep 13, 2007 12:09 pm

A ni kangoo dobil 4*? Prejšnji twingo mislim, da je imel 3*...
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
RedBaron
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2260
Pridružen: Ne okt 27, 2002 11:56 am
Kraj: Med Velenjem in Slovenj Gradcem

Napisal/-a RedBaron Če sep 13, 2007 12:15 pm

Polo78 je napisal/-a:A ni kangoo dobil 4*? Prejšnji twingo mislim, da je imel 3*...


Ups, my mistake :oops:

Ja, kangoo ma res 4*, stari twingo pa 3*
 
schaky
Novinec
 
Prispevkov: 147
Pridružen: To mar 20, 2007 4:33 pm

Napisal/-a schaky Če sep 13, 2007 1:15 pm

ne vem zakaj se tak hudo prepirate glede teh zvezdic. eni jih upoštevajo eni pa ne. vsak pa si bo kupo avto ki mu je všeč in za katerega misli da je varn. za ene je to reno, za ene wv, za ene pa volvo. če bi imeli vsi enako razmišlanje in predstavo avtomobilska industrija ne bi živela.
za twingota pa mislim da je za svojo velikost kar varn avto.
 
Uporabniški avatar
ASenna
Uporabnik
 
Prispevkov: 1249
Pridružen: To jan 20, 2004 10:53 am
Kraj: kropa

Napisal/-a ASenna Če sep 13, 2007 1:22 pm

[quote="
za twingota pa mislim da je za svojo velikost kar varn avto.[/quote]

ja novi fiat 500 jih ima pet, pa je skoraj isto velik kot novi twingo. ;)
men mama prav "za vsakmu ovinkom je hodič"
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR Če sep 13, 2007 1:50 pm

Edino pravilno, da Renault ne popušča pri 4 zvezdicah. Samo s takim pristopom so možne vedno nove ideje preko katerih gredo do invencije in na koncu do inovacije.
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Če sep 13, 2007 1:52 pm

Velikost res ni tolk važna. Twingo ma drugačno poslanstvo kot 500, če bi imel enakega, bi bil opremljen z novejšimi varnostnimi sistemi in bi zlahko dobil tistih 5*.
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Če sep 13, 2007 6:43 pm

Sam da si vesel, da je fiat napredoval... :lol:
In še enkrat, če bi bil twingič v osnovi 2k dražji, bi mel najbrž serijsko 4ab (kmal 6), tut mal novejše, uglavnem srp3 in ne 2. Tko ko je pa bl avto za mase in ne klase (a la 500) je pa varnost resda malce povprečna, ampak definitivno ne slaba, kot to nakazuje naslov in kot to želijo prikazat nekateri uporabniki... ;)

nanaša se na ta post:
TWINGO ima "poslanstvo" tovarne RENAULT : znamka z veliko paleto vozil z odlično oceno varnosti. Kar zelo radi poudarjajo in poveličujejo.

Ravno zaradi tega ima ocena varnosti aktualnega TWINGA takšno "težo". Pa tudi dejstva, da je od konstrukcijsko debelo desetletje starejšega predhodnika pridobil vsega oceno več. Konkurenca pa je oceno aktualnega TWINGA dosegala pred slabim desetletjem.
FIAT je na drugi strani v tem razredu napredoval - od ne preveč bleščeče ocene aktualne PANDE, do odlične modela 500.
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Po sep 17, 2007 12:19 am

Pri Renaultu bi se pač morali bolj zavedati, da jim bo marsikdo štiri zvezdice hitro zameril. Glede na to, da so ga precej dolgo rojevali zaradi oblike, bi lahko še nekaj malega naredili na področju varnosti in ga bolje pripravili na crashtest. Sprednja varnostna pasova nista nastavljiva po višini, ob začetku prodaje tudi ni na voljo ESP in prednja varnostna meha imata enojno proženje, kar omejuje učinkovitost delovanja.

Očitno so pri Renaultu tokrat izkazali za nekoliko nerodne in nepripravljene na EuroNCAP. Trka v steber niso opravili, ker avto ni bil opremljen z varnostnima zavesama, ki bi ščitila tudi glavo. Prav tako ni bil opravljen test zaščite otrok. Ob namestitvi prednjih sedežev v srednji položaj (med povsem naprej in nazaj pomaknjenima sedežema) namreč na zadnja sedeža ni bilo mogoče namestiti otroških varnostnih sedežev, ki jih je Renault predlagal za namestitev v Twinga.

Torej ne gre zgolj za poslanstvo. Gre tudi za nekaj malega malomarnosti ;)

Vse bo dobro, če le ne bo kupcem zmanjkalo argumentov, ki bi bili v prid nakupu novega Twinga.

lp
 
Uporabniški avatar
RENO911
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: To jun 26, 2007 9:53 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a RENO911 Po sep 17, 2007 2:42 am

Saj nihče renoja ne potaplja, potaplja se sam s svojimi izjavami. Če so prej na veliko razglašali kako varni so in to tudi oglaševali kot glavnega aduta oz. razlog za nakup njihovih izdelkov, so se sedaj sami konkretno namočili, ko so dosegli samo 4 zvezdice za oceno svojega dela. To pomeni, da niso več odlični na svojem področju ampak povprečni (za svoje področje so izbrali varnost in se na njo obešali).

Recimo, nihče jim ne očita kvalitete in zanesljivosti njihovih avtomobilov, ker se pač s tem dvojim niso hvalili na vse pretege. Vsi pa vemo, da skoraj ni renaulta na cesti brez neke napake na elektriki, ki jo voznik tiho trpi in si misli svoje o renaultu.
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Po sep 17, 2007 10:49 am

Lignage je napisal/-a:
Vse bo dobro, če le ne bo kupcem zmanjkalo argumentov, ki bi bili v prid nakupu novega Twinga.

lp


:?:

Če so prej na veliko razglašali kako varni so in to tudi oglaševali kot glavnega aduta oz. razlog za nakup njihovih izdelkov


Hm, hja, pol praktično nimaš kej kupt v tej klasi, ker majo vsi 4* ali manj. V ostalih klasah majo pa vsi enako varnost kot renault, če ne boljšo. Damit, renault pa še kr stoji... :D
PS, kdo mislš, da kup renaulta zarad varnosti? Pomoje jih je bl mal, sploh ko si ogledajo ncap.

Vsi pa vemo, da skoraj ni renaulta na cesti brez neke napake na elektriki, ki jo voznik tiho trpi in si misli svoje o renaultu.


Ok, od kje pa ta podatek? A delaš na servisu?
No, renault trdi, da ma težave z elektroniko 18% vseh laguna II. Definitivno porazen podatek, ampak daleč od tvoje izjave...
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Po sep 17, 2007 10:55 am

Pomoje je pa novi twingo bil narejen le za to, da ima Renault v ponudbi celotno paleto modelov. Vprašanje, koliko Twingo sploh pomeni za sam Renault. V Sloveniji smo zelo pristranski, ker je pač Twingo "naš". Čeprav itak tega zunaj Slovenije praktično nihče ne sploh ne ve, btw... Za avtomobilski svet je twingo opomba na dnu strani...

S Twingom imajo zapolnjeno nišo mini avtomobilov, lahko ga po potrebi malo predelajo, proizvajajo še kje, če bo povpraševanje dovolj veliko - ali pa se morda izkaže, da je ta niša manj uspešna (ali pa tudi če bo uspešna, pa slučajno znotraj nje Renault ne bi uspel) - tedaj bo pač Twingo stagniral ali bodo celo "pull the plug".
Pravi zaslužek je namreč v razredu golfa (se pravi megane) tam se proda največ avtomobilov, delno še laguna, scenic in clio. Ostalo (twingo, modus itd) je dodatek paleti. In se lahko hitro ukine.
Ne pripisovat twingu prevelikega pomena.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po sep 17, 2007 11:00 am

sonic je napisal/-a:Pomoje je pa novi twingo bil narejen le za to, da ima Renault v ponudbi celotno paleto modelov. Vprašanje, koliko Twingo sploh pomeni za sam Renault. V Sloveniji smo zelo pristranski, ker je pač Twingo "naš". Čeprav itak tega zunaj Slovenije praktično nihče ne sploh ne ve, btw... Za avtomobilski svet je twingo opomba na dnu strani...

S Twingom imajo zapolnjeno nišo mini avtomobilov, lahko ga po potrebi malo predelajo, proizvajajo še kje, če bo povpraševanje dovolj veliko - ali pa se morda izkaže, da je ta niša manj uspešna (ali pa tudi če bo uspešna, pa slučajno znotraj nje Renault ne bi uspel) - tedaj bo pač Twingo stagniral ali bodo celo "pull the plug".
Pravi zaslužek je namreč v razredu golfa (se pravi megane) tam se proda največ avtomobilov, delno še laguna, scenic in clio. Ostalo (twingo, modus itd) je dodatek paleti. In se lahko hitro ukine.
Ne pripisovat twingu prevelikega pomena.


Prodajne številke govorijo drugače kot ti, vprašanje pa je res, kako je s profitom v tej klasi.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Po sep 17, 2007 11:10 am

Sicer pa če pogledaš Euroncap-ovo razvrščanje razredov - twingo je tam v skupini, kjer so sicer tudi polo, corsa, novi clio, na drugi strani pa recimo smart in ford Ka ...
In precej težko je z majcenim avtomobilčkom doseči 5 zvezdic, če jih toliko nimata niti opazno večja/težja fabia in polo... (no ja, fiat 500 jih ima vseeno, ampak si ne predstavljam, koliko je ta avto dejansko velik/težek, je še preveč nov).
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
r3vo
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: To apr 18, 2006 1:38 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a r3vo Po sep 17, 2007 1:08 pm

Meni je že design čisto zgrešen tko da ga že zarad tega sploh kupo nebi :D
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Po sep 17, 2007 10:20 pm

metallic je napisal/-a:Hm, hja, pol praktično nimaš kej kupt v tej klasi, ker majo vsi 4* ali manj. V ostalih klasah majo pa vsi enako varnost kot renault, če ne boljšo. Damit, renault pa še kr stoji... :D


Ja ja... je že res. Samo tako je danes. Treba se je zavedati, da bo prišla nova konkurenca. Pa tudi novi 500 zagotovo ne bo vedno toliko dražji. Sčasoma bo postal cenejši in bo prej ali slej v celoti nadomestil starega Seicenta, ki je trenutno še v prodaji. Razliko v ceni med Twigom in petstotko si sam pač razlagam tako, da si kupci pač toliko bolj želijo 500 kot pa novega Twingota. Za Fiat 500 so pripravljeni plačati več...

Bo pa znal novi Twingo vplivati na prodajo trojčkov iz češkega Kolína, ki ponujajo zagotovo manj kot novi Twingo. Nujno bi potrebovali kakšno posodobitev.

lp
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic To sep 18, 2007 5:50 am

Razlika v ceni je nekje 2k v povprečju. Pri ceni recmo 10k to vsekakor ni mal dnarja, pa kukr kol obrneš. Pa še twingič bo zihr hmal dobu popust, za kar pri 500 kr mal dvomim, vsaj dokler bo dovolj veliko povpraševanje. Da bo ista cena kot za 600? Mislš, da bo popusta 3k? Optimist... :D
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic To sep 18, 2007 8:14 am

Ampak realno gledano, se bo marsikomu zdel novi fiat 500 bolj "cool" avtek kot novi twingo (meni recimo že, če gledam objektivno, sicer me taki majhni avti ne zanimajo preveč).

In res, twingo lahko konkurira "trojčkom iz Kolina", v primerjavi s katerimi verjetno nudi več.
Ampak treba se je zavedati, da v razvitih državah ljudje malih avtov ne kupujejo samo zato, ker si ne bi mogli privoščiti par tisoč evrov za malo večjega - gre tudi za praktičnost malega avta v natrpanih mestih, manj so nerodni, zlasti v ženskih očeh izgledajo "cute", nenazadnje čudovito strežejo novi modi navideznega "ekološkega razmišjanja"... za take kupce je pomoje bolj privlačna izbira fiat 500, ki je oblikovno res dobro uspel, ima definitivno precej več karakterja kot twingo - lastnštvo tega avta bo za marsikoga neke vrste "statement", tako stilski, pa še kak drug.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR To sep 18, 2007 8:53 am

Kakšna pa je sploh cena fiata 500????

Po moje 500 ne more bit neposredni konkurent, ker pri fiatu ciljajo na ubuditev mrtvega, medtem ko je twingo čisti mestni avto... torej za moje pojme dva različna ciljna trga.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov