lenivec je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Slide, volvo ima skoraj meter in pol havbe, ki se v celoti mečka, tako da potrebuje nekaj časa, da pride do voznika in se ogromno energije prenese v to mečkanje površine pred voznikom.
Modus tega pleha pred seboj nima, tako da se vse prenese na kletko in voznika, ki takega udarca verjetno nebi preživel.
V tem je tudi največja razlika med velikim avtom in majhnim.
kaj mu pomaga ta meter in pol havbe če pa niso to zmečkljive cone, in se sile prenesejo v kabino in kabino deformirajo... poglej si kabino volvota in kabino modusa in ti bo jasno kaj pomeni zmečkljiva cona proti 1.5 metra havbi... ni vse v veliksoti še 1x. pa poglej si recimo c.a.r.t dirkalnike, nevem če še majo. ampak včasih so meli na zadnjem delu dobesedno škatlico iz karbona, ki je delala čudeže. zakajŽ? zaradi tega ker je sprejela ogromno energije, ki se ni prenesla v menjalnik in motor pa še potem v voznika.
isto je pri zmečkljivi coni in pri navadnem sprednjem delu, ki se pač zvije kolk se pač zvije.
sicer pa posnetek pove dovol, tut posnetek espace proti suv-ju je povedal dovol, ampak eni pač nebote tega sprejeli kaj vam ti posnetki pokažejo
INFINITI je napisal/-a:
Če bi se zabil modus v modus bi bil rezultat še boljši, saj bi oba s pridom izkoristila te zmečklive cone. Volvo jih sploh ni imel; imel je neke navadne panele pleha ki so se razcvetli kot staro listje ob udarcu.
nebivedu je napisal/-a:INFINITI je napisal/-a:
Če bi se zabil modus v modus bi bil rezultat še boljši, saj bi oba s pridom izkoristila te zmečklive cone. Volvo jih sploh ni imel; imel je neke navadne panele pleha ki so se razcvetli kot staro listje ob udarcu.
Modus ima zmečkljive cone lih ene tok kot volvo 940. Ima pa zato mnogo bolj trdno kletko, kar pa se je pokazalo pri tej nesreči, ko je kletka parala pleh volva.
Bi bilo pa zanimivo videt kako reagira tak modus na bullbar(ne okrasni, ampak pravi iz debelostenskih cevi fi60) ob kakem terencu, ki ima bullbar raztegnjen čez celi prvi del zato, da ga ščiti in ne zato, da se kaže, da ga ima.
nebivedu je napisal/-a:INFINITI je napisal/-a:
Če bi se zabil modus v modus bi bil rezultat še boljši, saj bi oba s pridom izkoristila te zmečklive cone. Volvo jih sploh ni imel; imel je neke navadne panele pleha ki so se razcvetli kot staro listje ob udarcu.
Modus ima zmečkljive cone lih ene tok kot volvo 940. Ima pa zato mnogo bolj trdno kletko, kar pa se je pokazalo pri tej nesreči, ko je kletka parala pleh volva.
Bi bilo pa zanimivo videt kako reagira tak modus na bullbar(ne okrasni, ampak pravi iz debelostenskih cevi fi60) ob kakem terencu, ki ima bullbar raztegnjen čez celi prvi del zato, da ga ščiti in ne zato, da se kaže, da ga ima.
lenivec je napisal/-a:ja enim vam pa še zdaj ni jasno da samo havba po defoltu ni zmečkljiva cona pa če je je 1000m .. ampak so to posebne konstrukcije, več kot je seveda je bolše. ampak še vedno je bolše malo zmečkljivih con kot veliko trdega togega pleha . na pa pač neki traverz ko ga najdeš za tovarno
monster_d je napisal/-a:tehnologija tega volvota je zastarela ko biblija, ucasih je veljal volvo za mocen avto, te je ze ucasih bilo tak, dandanes ga je povozil cas, manjsi avti bolj pametno narjeni, pomenijo vec varnosti. Uprasanje je tudi kolko se avto z leti ¨zrahlja¨ in rja...
Zaminivo je pogledat crash test smarta v betonski zid, prav dobro prenese mocan udarec, od oke pa bi reko da pri 30km/h mas volan v glavi. Sklepam da dolzina ni pojem za varnost.
Se en porazen crash http://www.youtube.com/watch?v=pfQuNsgT ... ed&search=
lenivec je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:), kar je kr velika razlika.
2.) ni niti približno tok trd, kot kaka toyota, patrol, pajero ali LR defender
haha, glih v tem je finta in to je blo lepo prikazano. trd avto=nič kaj varn avto. lepo se je vidlo kak se je espace zmečkal do kabine in lepo se je vidlo kak se diskoveri ni zmečkal do kabine, se je pa zato kabina zmečkala, ker je celotno šasijo z motorjem vred potisnilo v kabino. nebi melo veze če bi vzeli kaj novejšega, še vedno so na prenicipu kabina našraufana na šasijo.
res zanimivo zakaj potem vsi silijo k nekim zmečkljivim conam, če pa je star debel skandinavski pleh plus debela traverza za adbijačem vrhunska varnost.
monster_d je napisal/-a:tehnologija tega volvota je zastarela ko biblija, ucasih je veljal volvo za mocen avto, te je ze ucasih bilo tak, dandanes ga je povozil cas, manjsi avti bolj pametno narjeni, pomenijo vec varnosti. Uprasanje je tudi kolko se avto z leti ¨zrahlja¨ in rja...
Zaminivo je pogledat crash test smarta v betonski zid, prav dobro prenese mocan udarec, od oke pa bi reko da pri 30km/h mas volan v glavi. Sklepam da dolzina ni pojem za varnost.
Se en porazen crash http://www.youtube.com/watch?v=pfQuNsgT ... ed&search=
nebivedu je napisal/-a:lenivec je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:), kar je kr velika razlika.
2.) ni niti približno tok trd, kot kaka toyota, patrol, pajero ali LR defender
haha, glih v tem je finta in to je blo lepo prikazano. trd avto=nič kaj varn avto. lepo se je vidlo kak se je espace zmečkal do kabine in lepo se je vidlo kak se diskoveri ni zmečkal do kabine, se je pa zato kabina zmečkala, ker je celotno šasijo z motorjem vred potisnilo v kabino. nebi melo veze če bi vzeli kaj novejšega, še vedno so na prenicipu kabina našraufana na šasijo.
res zanimivo zakaj potem vsi silijo k nekim zmečkljivim conam, če pa je star debel skandinavski pleh plus debela traverza za adbijačem vrhunska varnost.
Novi pajero, RR, novi disko - to nimajo več tega, da je kabina prišraufana na karoserijo. (A sem ti že povedal, da nimaš pojma o SUVih in terencih?) In ravno v tem je poanta. Naj vzamejo novega RR-ja ali pa novega pajerota, pa naj ga zabijejo v espacea.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov