Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR Če okt 18, 2007 8:48 pm

Predvidevam, da če se je peljal 180kmh in priletel v tovornjak, ki naj bi se pelajl 80kmh, je bil takoj deležen trenutnega pojemka od 100kmh-0kmh ... če to ni dober razlog, da aktiviraš air bag, kaj pa potem je?!?!
 
Uporabniški avatar
benf1
Novinec
 
Prispevkov: 226
Pridružen: Po jun 18, 2007 1:47 pm
Kraj: Šentjernej

Napisal/-a benf1 Če okt 18, 2007 8:48 pm

pomoči pri 180km/h res ni, ampak airbagi bi se pa morali odpret! :evil: Saj vw-ji 5 zvezdic dobijo samo zaradi opozoril za nepripet pas! :evil: :!: Sploh niso varni --------> tu je prvi Renault, sledijo Toyota, Volvo, Saab! To je dejstvo! :lol:
 
Uporabniški avatar
cliort
Novinec
 
Prispevkov: 338
Pridružen: To dec 05, 2006 8:08 pm

Napisal/-a cliort Če okt 18, 2007 8:51 pm

im nobody je napisal/-a:airbagi so zato da se odprejo pa pika.in tle se niso. ;) nema veze al je prletu 300 al pa 43 km/h.


2x

Vsaj na tisti strani, ki je manj poškodovana.
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Če okt 18, 2007 8:52 pm

benf1 je napisal/-a: Sploh niso varni --------> tu je prvi Renault, sledijo Toyota, Volvo, Saab! To je dejstvo! :lol:


...ja v obratnem vrstnem redu...
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
benf1
Novinec
 
Prispevkov: 226
Pridružen: Po jun 18, 2007 1:47 pm
Kraj: Šentjernej

Napisal/-a benf1 Če okt 18, 2007 8:54 pm

pač ne moreš priznat da Renault dela najvarnejše avtomobile! :lol:
 
Uporabniški avatar
slavcdklavc
Novinec
 
Prispevkov: 140
Pridružen: Sr okt 17, 2007 2:36 pm

Napisal/-a slavcdklavc Če okt 18, 2007 8:54 pm

Tu je res, da mu AB sistem tudi če bi se vklopil (in bi se moral!!), ne bi pomagal se izogniti bridkemu koncu. Vendar te teme ni naslov- bi se ubil če bi AB bil sprožen, vendar pa je naslov neki v zvezi z nobeno sproženo zračno vrečo. Povem vam pa lahko, da bi se sistem sigurno moral sprožiti, najprej čelni, ter nato še stranski sistem, zaradi jakosti trka in to v 2 časovnih intervalih. MU pa verjetno ne bi pomagal ama ništa. Mi je pa sploh čudno, kako se je nesreča pripetila.
In o varnosti posameznih tovarn. Tovarne v sodobnem času ne moreš soditi glede varnosti posameznega modela, ampak celotne palete, in kot taka, v tem primeru med težkokategorniki sigurno ven rineta Renault, ter Fiat- glede varnosti v vseh razredih ne samo heigh class. Najbolj varni so pa na področju celotne avtomobilske varnosti sigurno pri pionirjih Volvu.
Pa ne pozabit, da je za preživetje v avtu potreben dober aktivni sistem in nato še le pasivni.
 
Luky
 

Napisal/-a Luky Če okt 18, 2007 8:59 pm

benf1 je napisal/-a:pomoči pri 180km/h res ni, ampak airbagi bi se pa morali odpret! :evil: Saj vw-ji 5 zvezdic dobijo samo zaradi opozoril za nepripet pas! :evil: :!: Sploh niso varni --------> tu je prvi Renault, sledijo Toyota, Volvo, Saab! To je dejstvo! :lol:


ja, le kaj bi ostalo pri takšni hitrosti od kakšnega renaulta...
edini dokaj primerljiv tuaregu je espace, ki ima sprednji stebriček pokrit s steklom...
 
Uporabniški avatar
benf1
Novinec
 
Prispevkov: 226
Pridružen: Po jun 18, 2007 1:47 pm
Kraj: Šentjernej

Napisal/-a benf1 Če okt 18, 2007 9:01 pm

ja Fiat dela varne avte haha :P :shock: :idea:
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8424
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron Če okt 18, 2007 9:08 pm

@sim: no kot vidim si pobrisal spodnjo izjavo o istovetnosti V10 serije
ker si se ocitno motil ...jaz bom pa samo se investigiral in povedal katera je bila

po tejle sliki sodec je to novi Touareg R5 TDI torej 5 cilindras
http://www.24sata.hr/util_scripts/get_s ... 2737911703

samo za info
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
Uporabniški avatar
slavcdklavc
Novinec
 
Prispevkov: 140
Pridružen: Sr okt 17, 2007 2:36 pm

Napisal/-a slavcdklavc Če okt 18, 2007 9:12 pm

benf1 je napisal/-a:ja Fiat dela varne avte haha :P :shock: :idea:


Naj ti dokažem laik,
Fiat 500, EuroNCAP rezultati: 35 točk Arrow 5 zvezdic
prvi super mini, s 5 zvezdicami
medtem ko twingo le 28 točk in posledično 4 zvezdice.

Med drugimi vozili so pa primerjave nepotrebne, saj ima tako clio, kot Punto enako 5, kot seveda Bravo/Megane. Mislim, da lahko vsak, ki vsebuje vsaj kanček zdrave pameti in razuma lahko prizna, da Fiat z vsakim novim modelom, da izredno veliko na varnost in da se ti rezultati zelo poznajo. Sicer sta imela pa tudi Punto prve generacije, kot Clio 97, ko sta bila preizkušena oba enako zvezdic in to je bilo 2, ali mogoče 2.5- če me spomin ne vara.
Pa sam ne podcenjujem ne Renaulta ne Wvja, ne nobene druge firme, razen mogoče Brilliance :D in na take stvari gledam dokaj objektivno.
Zadnjič spremenil slavcdklavc, dne Če okt 18, 2007 9:15 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN Če okt 18, 2007 9:14 pm

cliort je napisal/-a:
im nobody je napisal/-a:airbagi so zato da se odprejo pa pika.in tle se niso. ;) nema veze al je prletu 300 al pa 43 km/h.


2x

Vsaj na tisti strani, ki je manj poškodovana.


3x
 
Uporabniški avatar
martk
Uporabnik
 
Prispevkov: 837
Pridružen: Ne jun 27, 2004 9:26 pm

Napisal/-a martk Če okt 18, 2007 9:14 pm

benf1 je napisal/-a:pač ne moreš priznat da Renault dela najvarnejše avtomobile! :lol:

Se pač z nečim hvalijo. Ko je mela mazda, volvo, saab, MB, BMW.... že zdavnaj ojačana vrata, zmečkljive cone... so pri renaultu še 19-ke delali. ne s***. Aja, pa svetovn prvak v F1 je renault :bonk Plus to, da tistih 5 renaultovih zvezdic pride v najbolje (najdražje) opremljenih avtih, veliko od varnostnih rešitev dobiš pri RESNIH proizvajalcih gratis.
ON TOPIC:
touareg gor, touareg dol... če avto prileti nekam, se morajo AB odpreti. Če bi gospod pevec preživel, bi bila p*zdarija. Težka. Tako smo pa lahko pametni. Še vedno je pa vredu minus za VW. Pa če ga tisti airbagi mrtvega objamejo, odpreti bi se morali. Konc debate.
 
Luky
 

Napisal/-a Luky Če okt 18, 2007 9:20 pm

avti niso bili nikoli nareti za zaletavat...
poleg tega kar gre pri taki hitrosti mimo šasijskega kraka al pa iz strani mimo praga- je lahko samo pogreb...
ona 2 k sta bla zravn sta se še 1x rodila!
 
Uporabniški avatar
C4V4L13R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1763
Pridružen: To jan 16, 2007 8:34 pm
Kraj: Pod Gorjanci

Napisal/-a C4V4L13R Če okt 18, 2007 9:22 pm

benf1 je napisal/-a:ja Fiat dela varne avte haha :P :shock: :idea:

reno je itak najvarnejši avto, ker je 90% al v garaži reno minute al pa v tvoji lastni garaži :lol:

vidm, da sceno ful spremlaš, pa bi vendar lahko vedu, da ma tud fiat avte s 5 zvezdicami, tako da...tista meja med 4 al pa 5 zvezdicami je pa itak tok tanka, da če mu serijsko fuknejo eno elektronsko pomagalo, mu kar zviša oceno...kter avto je pa praktično varnejši pa tud vprašanje...nebi o tem

glede airbagov v tošejevem tuaregu...pr taki brzini je tolko dejavnikov, da je težko karkoli razparvalt o tem zakaj in kako so se/niso sprožili airbagi.

bedast je pa naslov teme. ker to ni edini avto, prestižni avto, kateremu je varnost zatajila. mogoče pa zadeve le niso tako dovršene kot zgledajo. če vidš kaj vse živo se sprdne domačemu računalniku, ki kar brez razloga zataji za dlje časa, ravn tko se lahko kj sprdne avtomobilski elektroniki...tam gre za sekunde oz. sotinke, tako da je mimgrede prepozno...
Zadnjič spremenil C4V4L13R, dne Če okt 18, 2007 9:27 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6430
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n Če okt 18, 2007 9:27 pm

benf1 je napisal/-a:ja Fiat dela varne avte haha :P :shock: :idea:


Grande Punto, Bravo, 500, Croma so avti s 5imi zvezdicami, jih je pa tud neki s solidnimi 4imi (Idea, Stilo, Punto, Ullysse). Torej tolko o varnosti fiatov... Kdaj se bo folk sprijaznu s tem, da je fiat prerojen.

no sicer pa teče debata o touaregu. se strinjam z im_nobodyjem
Slika
 
Uporabniški avatar
paskvale
Novinec
 
Prispevkov: 379
Pridružen: Če jul 21, 2005 8:54 pm
Kraj: Liberty City

Napisal/-a paskvale Če okt 18, 2007 9:30 pm

Matr kakšen oziv, HE HE!

Sem moral malo pretirano napisati, da ste šli brat! Poudarek je pa zgolj na tem, da se mu airbagi niso odprli. Nič druzga. Je pa vredno nekaj besed o tem reči, mar ne? :P
 
sim
Novinec
 
Prispevkov: 189
Pridružen: Pe okt 31, 2003 3:52 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a sim Če okt 18, 2007 9:36 pm

MacTron je napisal/-a:@sim: no kot vidim si pobrisal spodnjo izjavo o istovetnosti V10 serije
ker si se ocitno motil ...jaz bom pa samo se investigiral in povedal katera je bila

po tejle sliki sodec je to novi Touareg R5 TDI torej 5 cilindras
http://www.24sata.hr/util_scripts/get_s ... 2737911703

samo za info

Ja sem sel se enkrat preverit vir in sem ugotovil da sem prvič preveč površno gledal zato sem pobrisal. Je pa res R5.
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Če okt 18, 2007 9:36 pm

Namestitev airbag senzorjev se sicer razlikuje glede na znamke in modele avtov, ampak v praksi sta najbolj pogosti dve verziji: -Več ločenih senzorjev okoli avta, ali pa -En centralni senzor.

Več ločenih senzorjev imajo ponavadi večji avti, višjega razreda. Senzorji so nameščeni za odbijačem, na boku...
Slika

En centralni senzor pa imajo ponavadi avti srednjega in nižjega razreda. Ta je lahko nameščen nekje na sredini, zraven prestavne ročice.
Slika
Puščica označuje smer vožnje.

Vsi ti senzorji pa delujejo tako, da merijo pospešek, oziroma pojemek vozila. Spodnja dva sta narejena s kroglico, magnetom in cilindrom. Ko je pojemek dovolj velik, se kroglica odlepi od magneta in sklene kontakt.
Slika
Slika

Ti so pa elektronski. Senzor pospeška je v velikosti čipa, ima pa v sebi premične in nepremične kontakte. Deluje kot kondenzator. Ko je pojemek dovolj velik, se spremeni razdalje med temi kontakti, kar pomeni spremembo kapacitivnosti. Čip to obdela v spremembo izhodne napetosti in računalnik sproži airbag. Taki senzorji so tudi prosto dobavljivi v trgovinah, izdeluje jih večinoma Analog Devices.
Slika

In senzorji delujejo najbolje, če pojemek deluje čimbolj ravno na njih. Drugače moramo upoštevati še kosinus naletnega kota. V tem primeru imajo prednost avti z več ločenimi senzorji, saj so montirani pod različnimi koti in pokrivajo celotno območje, pod katerim lahko deluje pojemek na avto.

Toliko o delovanju airbagov, oziroma senzorjev.

Vprašanje pa tudi, če sta onadva sploh bila privezana; pisalo ni nič o tem.

Viri:
http://www.siliconchip.com.au/cms/A_30802/article.html
http://www.airbagcrash.com/sdmairbagtechinfo.html
http://www.bloombergconsulting.com/
www.analog.com
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Uporabniški avatar
Drager
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: Ne sep 12, 2004 6:24 pm

Napisal/-a Drager Če okt 18, 2007 9:43 pm

Če pogledate desno stran avtomobila, vidite da je popolnoma raztrgan in ga v bistvu več ni. Prav tako ni več tistih ˝20˝ airbagov. Airbagi so se sprožili ampak sila udarca je bila tukaj tako velika da jih je odtrgalo stran skupaj z polovico avtomobila. In tukaj dragi moji airbagi ne pomagajo nič. Žal.In pomoje bi bil končni rezultat isti če bi se peljal v Volvu, Saabu ali katerem drugem avtomobilu ki slovi kot biser varnosti. Noben avto ni narejen za zaletavanje v šleper pri hitrosti 180+ km/h.
Kakor vidim pa tudi nekateri nimate pojma kakšna je funcija airbaga. Google search...
L.P.
Dräger
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN Če okt 18, 2007 9:51 pm

- 2001: Laguna II je bila prvi avtomobil, ki je prejel najvišjo oceno 5 zvezdic v preskusnih trkih Euro NCAP.

- 2002: Mégane II je bil prvi avtomobil nižjega srednjega razreda oziroma segmenta C, ki je prejel najvišjo oceno 5 zvezdic Euro NCAP.

- 2003: Espace IV je prejel oceno 5 zvezdic in kot prvi avtomobil v zgodovini preskusov Euro NCAP dosegel več kot 35 točk.

-Espace IV: najvarnejši avtomobil v svojem razredu in najboljši rezultat v zgodovini preskusov Euro NCAP

-Laguna II: najvarnejši avtomobil v svojem razredu

-Twingo: odlična varnostna oprema za najmanjši avtomobil v ponudbi


http://www.avtomobilizem.com/modules/ar ... ?art_id=45
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov