Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 Če nov 01, 2007 7:43 pm

jst sm vozu TTja s tem motorjem, če imaš kakšno vprašanje, lahko na PM....
Slika
 
Uporabniški avatar
RED_line
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 670
Pridružen: To jun 20, 2006 4:17 pm
Kraj: Markovec City

Napisal/-a RED_line Če nov 01, 2007 7:49 pm

zupi13 je napisal/-a:jst sm vozu TTja s tem motorjem, če imaš kakšno vprašanje, lahko na PM....


nisi, ker nove TT nima tega motorja v paleti.
gassssssssssssssssss
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Če nov 01, 2007 10:46 pm

Malo offtopic v tej vojni o tem koliko oktanov bolj paše tej mašini, ali ipak- naredili so 170-konjskega 1.4 tfsi, potem pa 160-konjskega 1.8tfsi?

Zakaj ne pokažejo kaj lahko naredijo iz 1.8 litra? Ali se je 1.4/170 kvaril?
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Napisal/-a el_diablo Če nov 01, 2007 10:50 pm

phoebus je napisal/-a:Malo offtopic v tej vojni o tem koliko oktanov bolj paše tej mašini, ali ipak- naredili so 170-konjskega 1.4 tfsi, potem pa 160-konjskega 1.8tfsi?

Zakaj ne pokažejo kaj lahko naredijo iz 1.8 litra? Ali se je 1.4/170 kvaril?


1.4 je tsi-twincharger in je čist neki druzga kot 1.8tfsi
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 Pe nov 02, 2007 7:44 am

RED_line je napisal/-a:
zupi13 je napisal/-a:jst sm vozu TTja s tem motorjem, če imaš kakšno vprašanje, lahko na PM....


nisi, ker nove TT nima tega motorja v paleti.


:oops: 2.0 TFSI
Slika
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Pe nov 02, 2007 9:26 am

V B8 bo 1.8 TFSI 160 konjev - ne vem od kod jim tam 170? (Čeprav je res samo v elektroniki razlika - mogoče specialno za slo(in še ktere trge 10 konjev manj)
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Pe nov 02, 2007 12:00 pm

Templar je napisal/-a:@ Voith
FSI ni samo šoba. Gre za sistem zelo podoben Mitsubishijevem GDIju, za katerega ti lahko vsak njegov lastnik pove da je bil alergičen že na 98 ki se je tankala pri nas pred 10leti. TFSI pa ima samo gor nabito turbino.
Ti sistemi so zelo občutljivi na kvaliteto goriva pa če gre samo za fucking šobo. Sicer pa naj nekdo kupi tole pa tanka 95 na petrolu for all what I care. Če bom jaz kdaj kupoval avtomobil s tem ali podobnim sistemom ne grem šparat 1€ na tank pri vozilu ki je stalo prek 30k€


ok. mozno. samo v 98 oktancu je vseeno zveplo, to pomen da po teoriji sasota je to smrt za cilindre..

po drugi strani pa kje se pol tak avto prodaja? stroga severna evropa only?
zelo dvomim. se pr ns mamo miljon pump kjer je samo 95 oktanc.

js bi si upu stavt da ta zadeva dela na 95 oktanca bp, ce pa to ni res pa nej to kdo dokaze sej smo na netu ffs in bom pol tih.
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Pe nov 02, 2007 12:29 pm

Voith je napisal/-a:
Templar je napisal/-a:@ Voith
FSI ni samo šoba. Gre za sistem zelo podoben Mitsubishijevem GDIju, za katerega ti lahko vsak njegov lastnik pove da je bil alergičen že na 98 ki se je tankala pri nas pred 10leti. TFSI pa ima samo gor nabito turbino.
Ti sistemi so zelo občutljivi na kvaliteto goriva pa če gre samo za fucking šobo. Sicer pa naj nekdo kupi tole pa tanka 95 na petrolu for all what I care. Če bom jaz kdaj kupoval avtomobil s tem ali podobnim sistemom ne grem šparat 1€ na tank pri vozilu ki je stalo prek 30k€


ok. mozno. samo v 98 oktancu je vseeno zveplo, to pomen da po teoriji sasota je to smrt za cilindre..

Kater 98 ima žveplo? Petrol trdi da ga nima...
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Pe nov 02, 2007 12:37 pm

evo primer js mam 3 motorje ki so narejeni na isti bazi sam da sta 2 N/A en je pa turbo in pri obeh na je takale nalepka na tanku, pri turbotu je pa ni..

zakaj? ce po vase turbo razpade ce nima 100 oktanca...

aja fsi je cel sistem, samo opravlja samo eno enostavno funkcijo in to je da plune bencin v cilinder, ce ga pri tem lepse razprsi super, samo 95 benz ima isto gostoto kot 100 in vec al mn iste fizicne lastnosti kot tekocina zato fsi-ja nima ta razlika kej mott.
fora je lahko sam v kompresijskem razmerju v cilindru, ki ga imajo turbo motorji pa manjsega kot naviti N/A motorji.

@W|zz: to bi blo zanimivo zmert kako. kokr js vem je blo oglasevano, ko je dal omv 100tko ven, da je to edini bencin brez zvepla pri nas. zdj so pa kr vsi brez zvepla naenkrat... zanimivo
Priponke
P1010585.JPG
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Pe nov 02, 2007 1:59 pm

Na kratko: že za stari 1.8T se priporoča 98 in 100 oktanc. (100% za 180ps verzijo)
Zakaj?? Zaradi klenkanja in ker enostavno z 95 maš manj konjev, avto manj potegne..
Sprobane te zadeve z VAG com itd nešteteokrat..
Zadnjič spremenil CupraR, dne Pe nov 02, 2007 2:11 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Pe nov 02, 2007 2:00 pm

W|zz je napisal/-a:Kater 98 ima žveplo? Petrol trdi da ga nima...

..niti 100 od OMV-ja....

..Za Voita lahk tud certifikat nalimaš tle gor, pa bo drugače trdil, zato mi je z njim brezveze razpravljat, ni pa definitivno žvepla, ker le to je največji problem v vsej igri - oktani sploh ne, 1.8 turbo 2001 letnik ki sem ga imel je imel na pokrovu tanka napisano 91/95 bencin - vozil sem pa od prvega dneva na omv 100.
 
Uporabniški avatar
Turbobitch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Po okt 04, 2004 10:18 am
Kraj: Prvi levi sedež 5ke GTT

Napisal/-a Turbobitch Pe nov 02, 2007 2:30 pm

sašo5 je napisal/-a:
W|zz je napisal/-a:Kater 98 ima žveplo? Petrol trdi da ga nima...

..niti 100 od OMV-ja....

..Za Voita lahk tud certifikat nalimaš tle gor, pa bo drugače trdil, zato mi je z njim brezveze razpravljat, ni pa definitivno žvepla, ker le to je največji problem v vsej igri - oktani sploh ne, 1.8 turbo 2001 letnik ki sem ga imel je imel na pokrovu tanka napisano 91/95 bencin - vozil sem pa od prvega dneva na omv 100.


Ja kok si ti faca ker uporabljaš 100 oktanski bencin.. :roll:
Slika
Ne mene krivit za Mobisux, če maš pa probleme pa sam prtiski prekliči.
 
Uporabniški avatar
bigturbo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 766
Pridružen: To jul 24, 2007 11:19 am
Kraj: lj

Napisal/-a bigturbo Pe nov 02, 2007 5:44 pm

sploh ne vem zakaj se bockate,95oktanski bencin lahko tankajo vsa vozila,torej turbo in visokozmogljiva atmosferrska vozila,vsi ki imajo katalizator to je vse res ,je pa res da je zelo priporočljivo tankanje 100oktanca,ker bolje izgoreva in to je to na moči pa ne pridobiš skorajda nič,res res malenkostno,ampak to ni omembe vredno,je pa bolje,ker ga lahko takoj prtisneš do daske,kajti pri 95oktancu na začetku delček sekunde zaštopa nato pa potegne in to je to :tomidelej:
biturbo SKN Project CT3 50
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Pe nov 02, 2007 5:44 pm

Turbobitch je napisal/-a:Ja kok si ti faca ker uporabljaš 100 oktanski bencin.. :roll:

...ne, sedaj že dobro leto nafto.. :lol:
mi je "dnara" zmankalo za benz(verjetno zato, ker sem "tadrazga" skoz tankal :roll:

P.S. p...., modeli, če´b vas z lučjo pr belem dnevu iskal, vas nebi skup zbral....(čast izjemam)
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE So nov 03, 2007 11:19 am

Avto sem sprobal A3 Sporback Ambition oprema z dodatno S-line notranjo opremo,z 1.8Tfsi motorjem.Avto vleče in vleče,prodajalec mi je svetoval da je nuja tankati 98 okt.,lahko tudi 95 okt.,ampak rajš ne :oops:
Štos je bil v tem da so imeli na razpolago prav takšen avto,kot bi ga jaz kupil.
Pri Audiju imajo kdor se pač odloči zelo ugoden način financiranja,kredit do 84mesecev ali pa plačljivost avta po 1/3,z razmakom 1 leta,brez obresti.
CARPE IMPREZAM
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE Po nov 05, 2007 2:11 pm

Še kdo kaj ve,vsaka informacija je dobrodošla
CARPE IMPREZAM
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply To nov 06, 2007 5:27 pm

No sam imam izkušnje z malček predelanim 2.0 TFSIjem. Zmeraj tankam 100 oz. sem ter tja tudi 98 oktanca. Enkrat pa na hrvaškem do tega goriva nisem prišel in sem natankal 95. Motor je tekel malček glasneje, razlike pri moči nisem opazil ( nisem pa divjal ). Pač motorna elektronika prilagodi delovanje motorja.
Nikjer pa ne piše, da je 95 oktansko gorivo prepovedano oziroma, da če boš 1x oziroma 2x v življenski dobi avtomobila natankal le tega, da bo šel motor "falit".

Vsekakor pa se v avtomobil tanka 98 oz. 100 oktansko gorivo ( kot je predvidel proizvajalec ) in če to uporabniku ne paše/se mu zdi predrago/nima možnosti naj vzame drugo izvedbo motorja.

Še enkrat, ni pa to motor za katerega bi kontinuirano uporabljal 95oktansko gorivo, kot ni 2.0 TDI 170KM motor kateri bi uporabljal kurilno olje.

LP
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay To nov 06, 2007 6:11 pm

CupraR je napisal/-a:Na kratko: že za stari 1.8T se priporoča 98 in 100 oktanc. (100% za 180ps verzijo)
Zakaj?? Zaradi klenkanja in ker enostavno z 95 maš manj konjev, avto manj potegne..
Sprobane te zadeve z VAG com itd nešteteokrat..

kak pa pol v ameriki vozijo 1.8T z 91 oktani al pa še manj ?
Slika
dB team united
16. dB awards 2009
Slika
irmscher vectra C GTS
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To nov 13, 2007 11:38 am

jay je napisal/-a:
CupraR je napisal/-a:Na kratko: že za stari 1.8T se priporoča 98 in 100 oktanc. (100% za 180ps verzijo)
Zakaj?? Zaradi klenkanja in ker enostavno z 95 maš manj konjev, avto manj potegne..
Sprobane te zadeve z VAG com itd nešteteokrat..

kak pa pol v ameriki vozijo 1.8T z 91 oktani al pa še manj ?


Še nisi slišal za nastavitev elektronke :lol: :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith To nov 13, 2007 1:04 pm

simply je napisal/-a:Še enkrat, ni pa to motor za katerega bi kontinuirano uporabljal 95oktansko gorivo, kot ni 2.0 TDI 170KM motor kateri bi uporabljal kurilno olje.

LP


cist kontinuirano ga lahko uporabljas in tut v 2.0 tdi lahk kurilca uporabljas. pac folk to pocne in jim lepo znese nevem od kot vam tle topla voda pol..
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov