Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
samo mesarec
Novinec
 
Prispevkov: 460
Pridružen: Ne okt 21, 2007 12:37 am

Napisal/-a samo mesarec Po nov 05, 2007 10:43 pm

Scuba ima prav, jaz tudi, obenem pa nikomur ne solim pameti z ekologijo, to je stvar posameznika, kaj in kako, samo svoje mnenje sem povedal, ti mojster vseved pa lahko zaklepaš svojo, ne pa debato, ki je namenjena vsem, oziroma zakleni se s tistim ki cevi tišči v rit ali pa kaj drugega :woohoo
 
Uporabniški avatar
Dalmatinec
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 21
Pridružen: Če okt 18, 2007 3:07 pm
Kraj: Zadar

Napisal/-a Dalmatinec Po nov 05, 2007 11:12 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:Za vse wannabe ekologe tu gor:

Vzamite eno cev.In en konc cevi si porinte v rit,drug konec cevi pa v usta.a si zdej lahko predstavljate EGR ventil pri avtu?

LP!


:lol: :lol: :lol: :pivo
Ljubi svoju zemlju, ljubi blagoslovljen plod
i ponosno po njoj hodaj svoj zemaljski hod..
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po nov 05, 2007 11:14 pm

Ah ja otroci.....

Človek je pol lepo reku da bo menjal ventil ko bo to mogoče....... je pa samo vprašal kaj se zgodi in čemu služi. In to kot mehanika zanima tudi mene..........ampak očitno vi tak hudo mislite da je tam le zarad ekologije.... po vsej verjetnosti pa je tud zarad drugega. In enga napadate kako bo svinjal...na drugem delu foruma pa se menimo kako bi kter avto čipali ( pa ne mi reč, da čipanje ne prinese večjega izpuha in tudi državo goljufamo...v prometni 90 konjev v resnici pa 130..) in pa kok konjev ti da odstranjen katalizator....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Po nov 05, 2007 11:18 pm

bravo lisko...kr zapri jim gobec...
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
samo mesarec
Novinec
 
Prispevkov: 460
Pridružen: Ne okt 21, 2007 12:37 am

Napisal/-a samo mesarec Po nov 05, 2007 11:44 pm

no ko smo pri gobcih, bi te rad videl, če bi imel j***a reč to v obraz komu, posebi men, rad bi te videl in da vidiš kako brcne 116 kg konj
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Po nov 05, 2007 11:47 pm

ti pa si frajer.pol bi pa jaz rad tebe vidu kak ti brcneš...ne bom se hvalil samo mam neki ultimate fighta(valetudo) za sabo tak da nebi o tem... ;) vredu
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
samo mesarec
Novinec
 
Prispevkov: 460
Pridružen: Ne okt 21, 2007 12:37 am

Napisal/-a samo mesarec Po nov 05, 2007 11:48 pm

s tem pojdi v vrtec ali pa v dom upokojencev, kajti ti si preu.......... pa še pravo ime imaš, da si nihče!!!!!!!!!
Zadnjič spremenil samo mesarec, dne Po nov 05, 2007 11:52 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Po nov 05, 2007 11:51 pm

upam da neboš kdaj naletu na kirga tazga....resno....116 kilski konj taprvi pade...verjem...al pa mal preveč filme gledaš

sori za OFF sam se ne morem zadržat
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
samo mesarec
Novinec
 
Prispevkov: 460
Pridružen: Ne okt 21, 2007 12:37 am

Napisal/-a samo mesarec Po nov 05, 2007 11:59 pm

filme gledam bolj po redko, naj pa se predstavim, kajti dvomim, da komu dosežeš do brade z 199cm, zato laho padeš ti pod traktor ali vlak, kakor hočeš. Ta forum ni zato, da bi kkdo komu zapiral gobce, temveč, da bi si normalni izmenjavali mnenja ne pa žalili drug drugega.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To nov 06, 2007 12:00 am

Bi jaz rad te videl pri šravfanju kakega avta :) Tepli se bomo na fight forumu...tle bomo pa šravfal :D In ne vem kaj je spornega če ti v obraz rečem da goljufaš državo če daš avto čipat brez da spremeniš promento ?:)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe To nov 06, 2007 12:02 am

evoga se ena tema kjer se bomo tepl.ke je zdj ice angel da vm razlozi kva vm bo z bjzbolko naredu...
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody To nov 06, 2007 12:06 am

samo mesarec je napisal/-a:filme gledam bolj po redko, naj pa se predstavim, kajti dvomim, da komu dosežeš do brade z 199cm, zato laho padeš ti pod traktor ali vlak, kakor hočeš. Ta forum ni zato, da bi kkdo komu zapiral gobce, temveč, da bi si normalni izmenjavali mnenja ne pa žalili drug drugega.


zadnji moj post v tej temi....ni važn kok si velik...sam imam 186 cm...in z nogo ti sežem čez glavo če hočeš...treniram pa zarad sebe...če pa hočeš v brado pa maš lahka 250 kil...zakaj?ker brada je najbol oddaljena od centra glave...mal se udari v brado pa boš videl...dost o tem športu ker tema ni za forum..misli si svoje jz si bom pa svoje.nikoli ne podcenjuj drugega...
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
samo mesarec
Novinec
 
Prispevkov: 460
Pridružen: Ne okt 21, 2007 12:37 am

Napisal/-a samo mesarec To nov 06, 2007 12:12 am

tako je dost o tem in kam ti sežeš, zavedaj se za vsako rit je kahla, tako za tvojo kot mojo, s tem, da jaz ne žalim nikogar tako kot ti. lahko pošiljamo parlamentarce v 3 p..de, ker nas je...o, med sabo pa boljše ne.
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody To nov 06, 2007 12:15 am

ok zmenjeno...konc debate o tem :) še enkrat z moje strani opravičilo za OFF...
lep pozdrav vsem ;) ;)
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
samo mesarec
Novinec
 
Prispevkov: 460
Pridružen: Ne okt 21, 2007 12:37 am

Napisal/-a samo mesarec To nov 06, 2007 12:16 am

opravičilo sprejeto in boljše, da greva na pir kot pa v prepir.
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero To nov 06, 2007 9:03 am

leoCar je napisal/-a:Ti ga samo blindiraj , pa ne poslušaj drugih, sam sem tudi tako naredil na Mitsubishiju, ki je mel motor z direktnim vbrizgom benzina, ki je kar zakompliciran, pa ni nič jebal, še lepše je šel, PA MANJ PIL, pa če bi vsi videli kako sranje naredi EGR v sesalnem kolektorju in na dušilni loputi, bi ga vsi takoj zjutraj odklopili in blindirali, če vam je mar za vaše motorje, pa j**eš tehničnega...... Pa mislim da taki motorji ,ki majo EGR vedno delujoč, ščasoma tako zasajajo da zgubijo dosti moči tudi 30%...
Pa še nekaj si predstavljajte, kaj se lepše vžge oz. bolše zgori čisti zrak ali pa mešanica ispušnih plinov in zraka....?
Ti ga kar pusti priklopljenega in zablindiraj tisto cevko ,ki pelje od ispušnega kolektorja u EGR, z enim tanjšim plehom, ki ga izdelaš po tistem tesnilu, ki je nameščeno....



Pa sploh veš kako EGR deluje? Si ga odklopil ko je še delal pravilno, ali takrat ko je delal nepravilno, grem stavit da v drugem primeru.

in ja, z delom izpušnih plinov ob pravih obratih/razmerah lahko zgoreva bolj učinkovito.

http://en.wikipedia.org/wiki/Exhaust_gas_recirculation

In a typical automotive spark-ignited (SI) engine, 5 to 15 percent of the exhaust gas is routed back to the intake as EGR (thus comprising 5 to 15 percent of the mixture entering the cylinders). The maximum quantity is limited by the requirement of the mixture to sustain a contiguous flame front during the combustion event; excessive EGR in an SI engine can cause misfires and partial burns. Although EGR does measurably slow combustion, this can largely be compensated for by advancing spark timing. The impact of EGR on engine efficiency largely depends on the specific engine design, and sometimes leads to a compromise between efficiency and NOx emissions. A properly operating EGR can theoretically increase the efficiency of gasoline engines via several mechanisms:

* Reduced throttling losses. The addition of inert exhaust gas into the intake system means that for a given power output, the throttle plate must be opened further, resulting in increased inlet manifold pressure and reduced throttling losses.

* Reduced heat rejection. Lowered peak combustion temperatures not only reduces NOx formation, it also reduces the loss of thermal energy to combustion chamber surfaces, leaving more available for conversion to mechanical work during the expansion stroke.

* Reduced chemical dissociation. The lower peak temperatures result in more of the released energy remaining as sensible energy near TDC, rather than being bound up (early in the expansion stroke) in the dissociation of combustion products. This effect is relatively minor compared to the first two.

It also decreases the efficiency of gasoline engines via at least one more mechanism:

* Reduced specific heat ratio. A lean intake charge has a higher specific heat ratio than an EGR mixture. A reduction of specific heat ratio reduces the amount of energy that can be extracted by the piston.

EGR is typically not employed at high loads because it would reduce peak power output. This is because it reduces the intake charge density. EGR is also omitted at idle (low-speed, zero load) because it would cause unstable combustion, resulting in rough idle.




Definition: The EGR valve is the main emissions control component in the exhaust gas recirculation system. The valve is located on the intake manifold, and opens a small passageway between the exhaust and intake manifold to allow a metered amount of exhaust to flow back into the engine. This reduces combustion temperatures and helps control the formation of oxides of nitrogen. The EGR valve is opened by the application of vacuum to its control diaphragm. Some also require a certain amount of exhaust back pressure before they'll open. On newer vehicles, the valve is electronic and uses one or more solenoids or a small stepper motor. The valve should remain closed while the engine is cold and at idle. It should only open once the engine has warmed up and is running at part-throttle. If the valve sticks shut (or is disconnected), NOX emissions will soar and detonation will often result (See Detonation and Spark Knock). If it sticks in the open position or fails to close all the way, it acts like a vacuum leak resulting in a rough idle, hesitation and possible stalling.
 
leoCar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1569
Pridružen: Pe apr 14, 2006 10:13 am
Kraj: prekmurje

Napisal/-a leoCar To nov 06, 2007 3:11 pm

Kaj pa vem kako je delal , ko sem ga odklopil, če je jebal ali ne, sem pa opazil, da ko je bil priklopljen je avto mel neenakomeren prosti tek in je cukal ob enakomernem gasu..., naprimer ko maš v prvi in pelješ 20kmh z enakomernim gasom, je kar cukal in cukal, ko pa sem ga blindiral pa je šel glatko brez kakega cukanja, sem preveril prej in potem, tako da ne filozofiraj, jaz sem mel pač take izkušnje in tako sem napisal :!:

Drugače pa točno vem kako in zakaj je vgrajen EGR, tak da vem kaj sem naredil in zato drugim priporočam isto :!:
BMW E46
 
scuba
Novinec
 
Prispevkov: 305
Pridružen: So feb 24, 2007 8:54 pm
Kraj: Turnišče

Napisal/-a scuba To nov 06, 2007 4:03 pm

če ima kateri voljo in toliko časa bi prosil za prevod v strnjeni obliki, ker verjetno razlaga zakaj se rabi ( moja angleščina ni glih perfektna), :(
....razumem pa vsaj toliko da vem, " DA NE GOVORI O TEM DA SE EGR NE RABI"
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero To nov 06, 2007 4:26 pm

scuba je napisal/-a:če ima kateri voljo in toliko časa bi prosil za prevod v strnjeni obliki, ker verjetno razlaga zakaj se rabi ( moja angleščina ni glih perfektna), :(
....razumem pa vsaj toliko da vem, " DA NE GOVORI O TEM DA SE EGR NE RABI"


Na kratko


Pa opravičujem se, če kakšen izraz ne bo 100% pravilno preveden. V kontekstu tega teksta pa EGR pomeni rekuperacijo plinov nazaj v motor in ne samo EGR ventila oziroma vsega pripadajočega mehanizma.


In a typical automotive spark-ignited (SI) engine, 5 to 15 percent of the exhaust gas is routed back to the intake as EGR (thus comprising 5 to 15 percent of the mixture entering the cylinders). The maximum quantity is limited by the requirement of the mixture to sustain a contiguous flame front during the combustion event; excessive EGR in an SI engine can cause misfires and partial burns. Although EGR does measurably slow combustion, this can largely be compensated for by advancing spark timing. The impact of EGR on engine efficiency largely depends on the specific engine design, and sometimes leads to a compromise between efficiency and NOx emissions. A properly operating EGR can theoretically increase the efficiency of gasoline engines via several mechanisms:


V tipičnih bencinskih motorjih se 5-15% izpuha vrne v sesalno cev. Maximalna količina je omejena z mešanico ki zagotavlja enotno fronto eksplozije v cilindru. Preveč EGR lahko povzroči spuščanje vžigov. Čeprav EGR zmanjša hitrost eksplozije se to lahko veliko kompenzira z povečanjem predvžiga. Vpliv na učinkovitost je odvisen od konstrukcije motorja in je včasih kompromis med učinkovitostjo in emisijo NOx. Pravilno delujoč EGR lahko teoretično poveča učinkovitost goriva na več načinov…

EGR is typically not employed at high loads because it would reduce peak power output. This is because it reduces the intake charge density. EGR is also omitted at idle (low-speed, zero load) because it would cause unstable combustion, resulting in rough idle.


EGR se ne uporablja pri velikih obremenitvah ker bi zmanjšal največjo možno moč ker zmanjša gostoto plinov. Se ne uporablja tudi pri prostem teku oziroma pri majhnih hitrostih in majhnih obremenitvah ker lahko povzroči nestabilno zgorevanje in nemirn prosti tek.

Pa še nekaj: če EGR mehanizem ne dela pravilno, je lahko skozi odprt, skozi zaprt, ali pa da se ne odpira pravilno. Izberite kaj želite.

PS: LeoCar - pa brez zamere no. kot je bilo že napisano, raje na Pir kot Prepir :pivo
 
leoCar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1569
Pridružen: Pe apr 14, 2006 10:13 am
Kraj: prekmurje

Napisal/-a leoCar To nov 06, 2007 4:31 pm

PS: LeoCar - pa brez zamere no. kot je bilo že napisano, raje na Pir kot Prepir :pivo[/quote]
Ni pene :) Maš prav, raje na pir kot prepir... :pivo
BMW E46
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov