Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Jorgi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1934
Pridružen: Po okt 03, 2005 7:50 am
Kraj: zabji raj

Napisal/-a Jorgi Pe nov 23, 2007 8:41 am

Tipično za Slovenijo. Uvedli bodo takse, kar se infrastrukture tiče pa nič. Samo poglejte, kako sranje imamo od glavne avtobusne postaje v sami prestolnici... In kaj se bo zgodilo. Ljudje itak nikjer ne bomo imeli za parkirat, ker parkirnih mest na obrobju enostavno ni. Torej bomo vsi lepo pridno plačali tisto takso, država bo ogromno zaslužila, osnaževanje pa bo ostalo isto. Hkrati pa bodo tisti, ki živijo v mestu, kaznovani za to. Kot da se lahko pri teh cenah nepremičnin lahko kaj zmišljujemo...Bognedaj, da bi začeli resnično zmanjševati osnaževanje tam, kjer je to res pereče. Recimo v Zasavju... Samo v tem ni profita. Da ne začenjamo, koliko pravzaprav onesnažujejo avtomobilske industrije, da ti s tekočega traku spravijo en avto na trg. Roko na srce, imamo bore malo izbire, kar se alternativ tiče. Raje naj uvedejo subvencije za nakup okolju prijaznih avtov, naj raje ponudijo konkurenčnost in ugodnost v tem segmentu. Sicer pa, krave s svojimi prdci bolj onesnažujejo zrak kot izpušni plini avtomobilov. Dejmo še kmetu nabit 50 evrov na vsak kravji prdec. Gospodarski razcvet Slovenije garantiran! ...
Obey me. You'll be happier.
 
Uporabniški avatar
avtomobil
Novinec
 
Prispevkov: 287
Pridružen: Če apr 28, 2005 8:40 am

Napisal/-a avtomobil Pe nov 23, 2007 8:59 am

Dejstvo pa je to, da bodo nazadnje nastradali tej, ki živijo z malo denarja.
Avto,moj partner!!!!!!!!
 
Uporabniški avatar
jarko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Po jun 11, 2007 5:55 am
Kraj: ljubljana

Napisal/-a jarko Pe nov 23, 2007 9:17 am

NO bom pa se na avtomobilizmu povedal, kaj bi resilo marsikatero tezavo v sloveniji...

Ce bi decentralizirali drzavo, bi resili veliko problemov... ministrstva in ostale drzavne sluzbe bi morali porazdeliti po drzavi. recimo prometno m. v kp, financno v ce, pravososdno v mb, parlament v kr, predsednika v lj, zdravstveno v go.... itd. sluzbe bi bile povsod, ljudje ne bi vsi rinili v lj, nepremicnine bi se v lj pocenile, na stajerskem bi se podrazile in bi bilo vse skupaj bolj usklajeno. promet bi bil bolj lokalen, ker se ne bi vsi vozili v lj, mb in ce v sluzbo ampak bi bili v sluzbah v svojem domacem okolju.

ce bi politiki sprejeli tako odlocitev, bi tudi ostale firme sledile in ne bi vsi rinili v centre. konec koncev imamo internet, vlada ima ze zdaj dopisne seje, sirokopasovni dostop ni vec privilegij, videokonference so nekaj vsakdanjega...

kar se tice onesnazenja, bi bilo za razmislit tudi o odpravi obvezno prizganih luci sploh sredi mesta sredi belega dne.

takse so ekonomska zlata jama in ekoloski larifari. tudi ce bi se vsi odlocili in kupili hibride, ki so cudezno precej bolj cisti, bo za ta manever precej vec onesnazenja - kaj bo s starimi vozili, tudi pri pdedelavi in reciklazi se sprosca ogromno energije in onesnazenja okolja - tudi vsak nov avto ze v casu nastanka pridela posredno preko tovarne znaten del onesnazenja okolja v svoji zivljenjski dobi.

mislim pa, da ce bo slo tako naprej, bomo lahko kmalu pricakovali mitnice in obzidja, mostnine, mestnine ... za vsako rec kot v dobrih crnih casih srednjega veka. mogoce bodo obdavcili tudi brade in brke, pa seveda tudi britje, samske ljudi, ljudi brez otrok, otroke itd...

na koncu se bomo se vedno zadusili v onesnazenju, res pa je, da bodo nekateri bogatejsi, vecina pa mocno revnejsa.
jarkobilizem.com
 
Fingi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Pe mar 31, 2006 3:00 pm
Kraj: Trbovlje

Napisal/-a Fingi Pe nov 23, 2007 9:19 am

[quote="xandrej"]EU slovenijo opozarja ja ko mamo 2 malo večja mesta ki jih obdaja veliko gozdov, kjer so vsi semaforji rdeči pa vse stoji. Ker se meščani vozijo po mestu vsak s svojim avtom tisti od zunaj ki pa se pripeljejo v službo 30 kilometrov pa potem domov pa bom plačeval al kaj? Pa daj ga srat.... Naj se malo prvo EU zamisli s svojimimesti pol pa pridejo v slovenijo nadihat se čistega zraka... Pol pa meni merijo izpušne pline dizlašom pa ne... Kaj še povem ene dobre stvari ne morem povedat... Tega pa ko je to govoril peder mamim bi rad videl prasca polnega denarja pripeljal z vlakom pizdek jedni bi ga na gobec.[/quote]


HAHAHA, se strinjam s teboj, to si dobr napisu :):)
Ma Polo je zakon ;)
 
Uporabniški avatar
jarko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Po jun 11, 2007 5:55 am
Kraj: ljubljana

Napisal/-a jarko Pe nov 23, 2007 9:23 am

kljukec je napisal/-a:zakaj lahko podobna zadeva deluje v piranu???
sicer je za domačine praktično zastonj pa vendar


kljukec... mogoce v piran ne pride pol slovenije v sluzbo vsak dan...
jarkobilizem.com
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Pe nov 23, 2007 9:28 am

Nikjer niso poročali o tem, kdaj, kje in kako, so merili zrak v mestu?? :? Če sploh...
Sicer sem jaz v LJ le enkrat ali dvakrat letno, tako da se še zaenkrat ne sekiram. Do MB pa imam tudi vlak in 15 minut hoje od doma do postaje in nato še 15 minut od postaje do faxa, oziroma centra mesta. Kar je logistično precej ugodno.

Je pa edino smotano pri nas to, da sta mesto Sl. Bistrica in železniška postaja Sl. Bistrica, razmaknjena dobre 3 kilometre. Izstopiš iz vlaka, greš iz postaje, pa ni Bistrce nikjer :lol: Še večji kiks pa je, da je ob tej glavni (trenutno precej prometni) cesti med postajo in mestom, včasih dejansko bila enotirna proga za povezavo. Ki so jo brihtneži nekaj desetletij nazaj, vtrgali in pobrali ven. Sedaj pa jim je očitno lepše natovoriti vagone na šlepar, jih zapeljati do fabrik, tam naložiti, in polne zapeljati nazaj na postajo. :roll: Na vlaku pa večinoma opažam tiste, ki so doma iz naselij na južni strani proge (torej stran od mesta); medtem ko se tisti na severni strani (proti mestu) vozijo z avtobusi.
Če bi tisto progo nazaj vzpostavili, si omislili magari en majhen dvočlenski vlakec za prevoz od mesta do postaje, bi rešili marsikateri problem tu.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Pe nov 23, 2007 9:31 am

na obrobju bi mogli narediti velika parkirišča za pavšalno ceno, nato zajeziti tudi same lj da se nebi po ''praznih'' cestah vozili iz enega konca na drug sami v avtu ;)- zato sem poredlagal zastonj koridorje za domačine
jst lahko rečem, da bo to mene udarilo po žepu- zato ker se bom vseeno vozil po lj- doma imamo storitveno podjetje, ter nam drugo kot z avti oz kombiji po mestu ne pride v poštev ;)
tko da bi bili še najbolj kaznovani privatniki, ki bi morali dodatno plačevati - čeprov so že dovolj obdavčeni
kar se tiče trgovin- bi ble itak dostavne ure
v vsakem primeru je šmorn zapirat nekomu pot domov, vendar tako kot je tudi ne more ostati- zdaj kaj je najboljša rešitev je pa težko rečt- je verjetno najdražja podzemna :)
lp
 
Uporabniški avatar
Kritik
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 624
Pridružen: Po mar 13, 2006 10:43 am
Kraj: Laibach / Mengeš

Napisal/-a Kritik Pe nov 23, 2007 9:54 am

Mislim da bi se dalo popraviti javni prevoz... Glede na to, da bi z tem aktom upadel promet po centru, bi se število zelencev lahko povečalo, povečala bi se frekvenca voženj in število prog, vsi ki bi pustili avto zunaj mesta bi pa dobili celodnevno karto za LPP (subvencionirano s strani MOL-a). Da ne bo nesporazumov, govorim za tiste ki se pripeljejo v službo. Mene sedaj najbolj moti to, da moram čakati več kot pol ure na bus, če se zgodi da mi uide. Sicer pa tisti prispevek je bil tako na hitro skupaj spacan... Mislim da še ni vse dorečeno in premišljeno, tisti tip pa si je za moje pojme malo sproti zmišljeval...
Hyundai - drive your way
Avto z šibkim motorjem je kot sex z kondomom - sej je, ampak ni pa užitek!
 
vinci
Novinec
 
Prispevkov: 304
Pridružen: Pe maj 24, 2002 6:41 am

Napisal/-a vinci Pe nov 23, 2007 10:10 am

Lahko bi rekli da nič novega v Sloveniji.Spet se stvari rešujejo nekje na sredi problema ker najlažje in najhitreje je sprejet zakon in stvar je rešena.Dejstvo je da se 15 let ni vlagalo ne v železnice,mestni promet,prometno varnost.....
Naši državi ne diši vlaganje truda v kompleksne rešitve ki zahtevajo čas in denar.
Kot primer imate varnost v cestnem prometu zmeraj višje kazni mrtvih pa vsako leto več.
Kar se Ljubljane tiče jaz mislim da je problem ker se preveč stvari nahaja v centru mesta in kot posledica je zato velika koncentracija prometa na neko zelo ozko področje.Če bi samo javno upravo (ministrstva,vladne službe,parlament...) preselili na rob mesta bi zelo razbremenili ceste.
Tako bi rešili problem ljudem ki se vozijo od drugje saj bi direktno iz obvoznice prišli v službo in se jim nebi bilo treba voziti čez mesto.Tisti ki smo pa iz Ljubljane pa ne bi imeli zagotovljenih parkirišč in bi tako morali priti z avtobusi v službo.
Ampak tukaj pa seveda pride problem LPP ki bi ga morali konkretno posodobit tako kar se tiče prog kot tudi samih avtobusov ki bi morali delati na kakšno drugo gorivo kot nafto.
In še bi lahko pisal ampak vse to naši državi ne diši ker so to zanjo in našo vlado prezahtevni problemi.
Hvala.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Pe nov 23, 2007 10:13 am

Sicer mi je všeč, da se v tej smeri nekaj premika, ker je stanje v prometu porazno, ampak ne na tak način.

1. bogati se bojo še naprej vozili po LJ in to z ogromnimi SUVi - naj bojo takse zaračunane glede na dohodke in premoženje

2. kje je tu enakopravnost: ker stanujem v LJ, bom moral plačevati takso če bom hotel imeti avto parkiran doma v garaži in se bom 1x na tedn zapeljal v štacuno in na obisk k sorodnikom, medtem ko se bojo tisti iz manjših mest in vasi lohk vsak dan furali po 100m v štacune, gostilne kadar jim bo zapasalo... Problem gužve v LJ nismo stanovalci ampak tisti, ki se pripelejjo iz drugih krajev. Ste se mogoče kdaj peljali po LJ v nedeljo dopoldne? Milina, ceste prazne, plac za parkirat itd.

3. naj take takse uvedejo, ko bo pri AC obroču okoli LJ 200.000 parkirnih mest z minimalno parkirnino, kjer boš za ta denar dobil še žetone in bojo busi vozili na 3min in to od 6h zjutri do 24h zvečer in ko bojo zrihtane kolesarske steze v LJ in okolici recimo v radiju 20km iz centra

LP
 
vinci
Novinec
 
Prispevkov: 304
Pridružen: Pe maj 24, 2002 6:41 am

Napisal/-a vinci Pe nov 23, 2007 10:35 am

Ob sobotah in nedeljah pa tudi med tednom zvečer ali pa poleti med počitnicami je dejansko malo prometa.Jaz vsak večer peljem psa na sprehod in vam povem da je zelo malo prometa tako da ceste v ljubljani niso nabito polne problem so špice.
Dejansko bi pa morali te ki se vozijo v ljubljano v službo od drugje preusmerit na LPP.
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Pe nov 23, 2007 10:43 am

Kaj pa recimo si kupim Pirusa ali pa kakega hibrida? Kaj pa pol? Onemu teh 50€ v rit zatlačim samo lahko.
 
Uporabniški avatar
eclipse_R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2889
Pridružen: Ne feb 27, 2005 12:46 am

Napisal/-a eclipse_R Pe nov 23, 2007 10:59 am

večkrat na teden se mi zgodi, da mam po ljubljani po 15 opravkov na 15 različnih mestih. kaj nej se pol z busom vozm cel dan okol, da bom naredu jih 6?

če že bojo taki ukrepi, pol nej dajo še buse zastonj pa taxije pol ceneje alpakej takega.. al se bomo pa pač nehal v ljubljano vozit pa se bojo spet trgovci pa gostinci (sedaj še bolj) penili kok nimajo več prometa..

ne bi reku če bi zaprli strogi center, samo kokr sm razumel bojo zaprli vse kar je znotraj obvoznice?

lp
Slika
 
Uporabniški avatar
bigturbo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 766
Pridružen: To jul 24, 2007 11:19 am
Kraj: lj

Napisal/-a bigturbo Pe nov 23, 2007 11:12 am

še ena dobičkonosna poteza države,banda frdamana :evil:
biturbo SKN Project CT3 50
 
Uporabniški avatar
CERES
Novinec
 
Prispevkov: 439
Pridružen: Če dec 22, 2005 2:27 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a CERES Pe nov 23, 2007 11:31 am

Totalno zgrešeno. :o Že same grednje velikih parkerišč izven LJ bo velik strošek. Da ne omenjam novi vozni park LPP. Tko da dvomim, da bo država potem še dala simbolično ceno vozovnice oz. parkarišča. Mislim, da bo težko izvedljivo. Jaz osebno se vozim v LJ z avtom in tako je najhitrejše in najbolj sm fleksibilen. Sem študent in moram 1x na tedn skakati iz enega faksa na drugi faks ki pa je čisto na drugem koncu LJ. In za pot imam časa 1uro. In z avtom rabim 30 minut. Me prav zanima kako bi bilo če grem na trolo. Mislm, da mi ne bi ratalo. :x

Problem je v tem da je v lj preveč skoncetrirano in da bi se podjetja morala širiti v nekakšna "središča" izven LJ (obrobje). In s tem bi že marsikaj rešili. Drugo da bi dali neko subvencijo za nakup čistejših avtomobilov. Ja problem so tudi stari avtomobili, težki tovornjaki, veliki SUV-i, itd :roll: Kot prvo pa mislim da bi morali naši državniki kupiti hibride in ne bmw x5, audi a8 itd.... Naj začnejo pri sebi :!:

Ta ideja je že v samem začetku zgrešena in mislim, da ta gospod mislim ravno primeren za upokojitev. Naj najprej naredijo veliko raziskavo in potem se naj odločajo.... Potem bi morala vsa evropska mesta narediti isto. Ne vem občutek imam kot da se LJ primerja s Parizom, Londonom, Berlinom :?: Pa Ljubljana, je za njih vas :D

Lp
remember: it can always get worse!
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Pe nov 23, 2007 11:54 am

Trole sem uporabljal ko sem v Lj hodil v šolo. In mi niso bile prav nič všeč. Tut kakšen mesec nazaj, ko sem mel avto naservisu sem šel s trolo v in iz službe. To mi predstavlja tak stres, da ga še Rugelj ne more pojasniti. :D
Zakaj bi se moral po Lj ganjati s trolami. Avto za katerega je plačano zavarovanje in cestnina mi bo pa stal. Avta ne dam. :D
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
avtomobil
Novinec
 
Prispevkov: 287
Pridružen: Če apr 28, 2005 8:40 am

Napisal/-a avtomobil Pe nov 23, 2007 12:12 pm

Parne in neparne tablice pa stvar rešena.
Avto,moj partner!!!!!!!!
 
Uporabniški avatar
CERES
Novinec
 
Prispevkov: 439
Pridružen: Če dec 22, 2005 2:27 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a CERES Pe nov 23, 2007 12:29 pm

Sej nimam nič proti ideji da se zmanjša onesnaženost. Sam problem je v tem, da mi ljudje nismo pripravljeni tako hitrih nenadnih sprememb. Mislim, da se boš tukaj strinjal. Treba je postopoma počasi. Najprej naj začnejo pri velikih onasneževalcih. Glej naša država je v bistvu zlata jama. Koliko denarja je v naši državi a beda pa je vedno večja. Ne vem sem za to ampak postopoma in da se kot ti praviš infrastruktura izboljša. S tem da se oblastniki začnejo obnašati racionalno in bi lahko v svojem voznem parku začeli uvesti hibride, itd... s tem bi se počasi spreminjat miselnost. Seveda tudi to kar si omenil, da je v centru LJ večina ministerstev in uradov to bi morali enostavno premestiti.

Problem je v tem času da je čas vse. Čas je vladar. Vedno manj je časa in vedno bolj nimamo časa za sebe. In še nekaj. Kdaj se delajo kolone v LJ in v njeni okolici? Zutraj se začne ob pol 7 do 9 ure. In potem se vse umiri. Ja če tko gledaš potem bi rabili ne vem koliko trol da bo vse ljudi pobralo iz pred parkirišč in peljalo ljudi na delo? Edino če bi se podjetja zmenila da bi nekateri hodili prej v službe nekateri pa kasneje v zamiku ure in pol. Problem je da je vsip ljudi v LJ preveč naenkrat. In popoldan ista zgodba. Tko da vsak se bo moral znajti po svoje :roll:


To bo še vroča tema :D


Lp
remember: it can always get worse!
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Pe nov 23, 2007 12:54 pm

avtomobil je napisal/-a:Parne in neparne tablice pa stvar rešena.

Moja je konča na "K"..a je to parno al neparno? :twisted:

Zdaj ste nekateri malo zašli pri javnem prometu- javni promet je u qrcu (malo prog, cene, slabi busi in vlaki), ker se ga ne izkorišča. Če bi se ga dejansko uporabljalo, torej bi bili avtobusi bolj polni (seveda je proga 6 polna ob konicah, ampak govorim za vse proge, vlak,...) kot so bili 30 let nazaj, ko je imelo bistveno manj ljudi avto, bi se stvar veliko bolj pokrila; lahko bi bili boljši BUSi (novi imajo že celo klime :-) ), več prog, ipd. Enako velja za vlak.

ČE pa se avtobus vozi, s tremi potniki, pa bo normalno naredil samo izgubo. Enako velja za vlak- tovorni promet prinaša dobiček ker nafilajo vagone s tovorom do vrha, potniški pa so prazni.
 
Uporabniški avatar
aygo
Novinec
 
Prispevkov: 241
Pridružen: Če sep 07, 2006 3:05 pm
Kraj: slovenija

Napisal/-a aygo Pe nov 23, 2007 1:06 pm

Ne vem kateri delodajalec te bo gledal,da boš vsak dan zamudil na delo,ker javni prevoz največja tema kar jih je.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov