Debate, ki niso vezane na ostala področja...

Bi sodelovali v taki skupini pri nas, če bi obstajala?

Da
67
45%
Ne, vendar bi jo po tihem podpiral
35
24%
Ne, ker se strinjam s kaznimi in radarji
41
28%
Ne vem
5
3%
 
Skupaj glasov : 148
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Ne dec 09, 2007 2:27 pm

Pa tist stacionarni radar na Lopati je cist brezveze postavljen, če že mora bit tam, bi moral biti v kontra smeri ( torej proti LJ ). Se pa zadnje čase dosti nesreč dogaja tam na Lopati, ampak ne zaradi prevelikih hitrosti ampak iz drugih razlogov.

Pa jaz še vedno ne vidim kje za vraga vidite na AC problem v preveliki hitrosti, ko se pa večina vozi pod omejitvijo ( šparajo na gorivu :D ), in le zelo zelo mali procent se vozi ce omejitev, še manjši pa resnično divja.
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Ne dec 09, 2007 5:59 pm

Slika
takle mamo
 
Uporabniški avatar
Rottie
Novinec
 
Prispevkov: 251
Pridružen: To maj 08, 2007 8:37 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Rottie Po dec 10, 2007 12:42 pm

Voith je napisal/-a:Slika
takle mamo


Tele table so pa itak magnet za postavljat rekorde in "testirat" točnost števca. Zdaj mogoče malo manj, ko so navigacije že skoraj v vsakem avtu, pa si lahko bolj točno zmeriš preko GPS-a, še par let nazaj so bile pa te table zakon za kj takšnega ;)
Zadnjič spremenil Rottie, dne Po dec 10, 2007 3:37 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Rottie
Novinec
 
Prispevkov: 251
Pridružen: To maj 08, 2007 8:37 am
Kraj: Ljubljana

Re: Civilna iniciativa proti stacionarnim radarjem?

Napisal/-a Rottie Po dec 10, 2007 1:06 pm

FBR je napisal/-a:
Rottie je napisal/-a:Na AC sistem kot je v Nemčiji ... generalno brez omejitve, tam kjer je pa res nevarno pač omejitev tistega kratkega dela...


Žal poznam samo dva odseka vse od NM do KP, kjer bi lahko bilo brez omejitve pa še to samo v dolžini parih kilometrov. Tako da ne, to ni niti približno rešitev (kolikor je meni znano so hoteli letos ali lani dvigniti mejo hitrosti na 140 pa jim EU ne pusti zaradi neprimernosti cest!)!

Je pa dejstvo, da večina radarjev stoji na idiotskih krajih. Naj POSTAVIJO radar pri Trebnjem na ravnino, kjer dejansko ljduje delajo budalo iz sebe.... da ne rečem, da me je zadnjič tam prehiteval avtobus in nato še tovornjaka pred mano, katerega se jaz nisem upal prehitet (vozil je kot da ima športni avto)!!!! Pa kam smo prišli?!?!?!??!


Hmmm ... ne vem kakšne kriterije ti uporabljaš oz. če imaš tako nestabilen in nasploh neprimeren avto za višje hitrosti, da se ti zdi vsak odsek nevaren, ampak jst lahko zase rečem, da se mi zdi na cesti od LJ proti KP ali pa tisti proti MB le par km + tuneli malce bolj čudnih, in bi pustil tam omejitev 130 zaradi neprimerne podlage, ostrejšega zavoja ali čudno postavljenega postajališča, ves ostali del pa se da brez problema pri suhi cesti in malo prometa (npr. ponoči ob suhem vremenu) prevozit s tempom med 200 in 240 km/h... preverjeno. Nekatere ravnine sicer omogočajo tudi več, če imaš dovolj zmogliv avto, da lahko tako hitrost dosežeš ;) Brez problema držiš avto na istem pasu brez kakšnih nemirnosti in sprehajanj na sosednji pas v ovinkih ter tudi ob zaviranju ni težav, če si na levem pasu ... desni ima pač kolesnice in ni primeren za višje hitrosti. Del proti dolenski ne poznam dovolj dobro, tako da ne bi trdil ja ali ne.
To je moj kriterij, da je hitrost še primerna za cesto, če je seveda avto ustrezen. Z jugotom, starim golfom II al pa čem podobnim pač ne gre varno pri visokih hitrostih, četudi mu kakšna predelava motorja to omogoča. Če ni omejitve hitrost na tabli, še ne pomeni, da je ne rabi biti v voznikovi glavi, glede na njegove in avtomobilove vozne sposobnosti.
Seveda pa se za varnost morajo vsi obnašati normalno ... k če ti en psiho pripelje 60 iz postajališča pa direkt na prehitevalni pas al pa kdo zavije direkt pred tebe, ker ni pogledal v vzvratno ogledalo, ko se je odločil prehitevat kamijon s 105 km/h , nisi ti kriv, da je počilo zato ker si pač vozil hitreje. Je pa seveda že zaradi lastnega zdravje pred takimi zadevamu zelo pametno upočasniti, da lahko še ustaviš, ko i**** skoči pred tebe brez da bi pogledal in ponavadi še brez žmigavca in ne izzivat srečo s tem, da pičiš mimo kamijona 200 in upaš, da un za njem ne bo naredil neumnosti.
Nemci dosti vozijo s tempom nad 160, pa jim gre promet čist dobro. Ko sem nazadnje bil v Berlinu, sem lahko tak tempo držal skoraj vso pot od Munchena do Berlina in nazaj, razen mimo dveh mest in enega delovišča, ker je pač vedno gužva. Ob suhem je tam neomejena hitrost, ob dežju pa fixna omejitev na 120 km/h precejšnji del . Tako bi lahko bilo tudi pri nas.
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss Po dec 10, 2007 2:04 pm

@Rottie : dokler ne bodo imeli kamioni strogo prepoved prehitevanja tam kjer sta samo vozni in prehitevalni pas so pri tej frekvenci prometa hitrosti višje od 140-150km/h zelo problematične.

Saj vem, da tukaj sledi odgovor, da ob koloni tovornjakov itak ni pametno divjat, samo je na žalost v prometu ogromno raznoraznih gustljev, ki se držijo pravil in omejitev kot pijanec plota in če bo takšen imel omejitev 160km/h bo tolk tud gonu pa ne glede a mu stanje na cesti to omogoča ali ne.

Samokritičnosti je absolutno premalo, preveč pa nekega lažnega ponosa in prepričanosti da je vsak v svoji glavi itak daleč najboljši in da so po njegovem kreteni vsi ostali. In za take na žalost je edina meja zakon saj se obnašajo kot otroci, ki se počutijo varne šele takrat, ko jim nekdo postavi mejo čez katero ne smejo. S tem ni nikoli ranjen njegov ponos, ker se lahko brez sramu vedno izgovori na zakon, ki mu nalaga takšne in drugačne omejitve - ker je "vesten" državljan spoštuje zakon in je s tem krit - ko j**e moralna načela in neegoističen odnos. ;)

Paciente, ki se pa poskušajo ob normalnih pogojih s hitrostjo 50 ali 60km/h vključiti na AC ali obvoznico je pa treba itak na en pregled poslat pa izpite pobrat. Ker se to v kratkem seveda ne bo zgodilo lahko samo upamo, da bo tazga ob takem manevru kakšen šleper pobral s ceste, še predno bo ta ubil kakšnega nedolžnega.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po dec 10, 2007 2:09 pm

Sej ni problem, da posamezniki ne morejo odvozit po cestah s tako hitrostjo, problem nastopi, ko vsi hočejo s tako hitrostjo vozit po vseh odsekih naših cest. In če bi max hitrost dvignili na 160km/h, potem bi vsi, tudi tisti s slabšimi avtomobili, ki komaj zmorejo to hitrost in so na koncu svojih zmogljivosti, noreli s tako hitrostjo.


Pa da še po kmečk povem - nekateri so sposobni, večina jih ni, zato je kar fino, da imamo omejitve na naših cestah.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Rottie
Novinec
 
Prispevkov: 251
Pridružen: To maj 08, 2007 8:37 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Rottie Po dec 10, 2007 3:08 pm

nebivedu je napisal/-a:Sej ni problem, da posamezniki ne morejo odvozit po cestah s tako hitrostjo, problem nastopi, ko vsi hočejo s tako hitrostjo vozit po vseh odsekih naših cest. In če bi max hitrost dvignili na 160km/h, potem bi vsi, tudi tisti s slabšimi avtomobili, ki komaj zmorejo to hitrost in so na koncu svojih zmogljivosti, noreli s tako hitrostjo.


Pa da še po kmečk povem - nekateri so sposobni, večina jih ni, zato je kar fino, da imamo omejitve na naših cestah.


Vse lepo in prav, samo zakaj smo vedno najbolj tisti prikrajšani, ki največ prispevamo s svojimi avtomobili v državno blagajno ... od dneva ko ga kupimo plačamo največ davka na vse... pol nam pa naj dajo extra popust, k smo prikrajšani za užitke pri svojih avtih, pa naj se lestvica plačevanja obrne ... naj bo 1.0 motor z 45 KM in s slabo stabilnostjo ter bremzami najbolj obdavčen, najdražji pri cestninah, zavarovanjih, itd k vsi trpimo zaradi njih, k delajo gužve in rabijo nizke omejitve. :twisted:
 
ghandaed
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 765
Pridružen: To okt 17, 2006 9:14 pm

Napisal/-a ghandaed Po dec 10, 2007 3:17 pm

:lol: :twisted: malo radikalno ampak se mi še kar dopade :lol:
 
Uporabniški avatar
Jorgi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1934
Pridružen: Po okt 03, 2005 7:50 am
Kraj: zabji raj

Napisal/-a Jorgi Po dec 10, 2007 3:31 pm

Če bi vsi, ki imajo tako polna usta o varnosti v prometu dejansko to tudi izvajali (vozili po omejitvah in z glavo), stacionarni ne kaki drugi radarji ne bi bili potrebni. Da pa je radar neumno postavljen z argumentom, da je treba z bremzat in potem dat spet gas in da to ustvarja nevarne situacije pa ni problem v radarju temveč v vozniku! Mene osebno ne radarji ne provide na karkoli drugega ne moti, motijo me objestni vozniki, ki mislijo, da so pametnejši od vseh pravil v cestnem prometu (ne trdim, da so vsa smiselna, daleč od tega) in zaradi kršenja, postavljanja nad te, ustvarjajo dodaten kaos ob boku tistim, ki so pravila pozabili.
Obey me. You'll be happier.
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR Po dec 10, 2007 3:38 pm

Tukaj je ena razlika. Nekaj je kaj lahko spelješ, nekaj je pa normalna hitrost pri kateri je večina voznikov popolnoma sposobna odreagirati ne glede na okoliščine.
In med LJ in KP sta dve res dolgi ravnini (po cestnini LJ in mimo počivališča po zadnjem odcepu proti italiji (malo pred cestnino KP)). Ostalo so pa sami ovniki, doline, hribi + ovinki (mimo Postojne, podnanos, mimo Loma, tuneli KP, vijadukti, ...). Skratka zelo zelo malo res ceste, ki bi dopuščala normalno vožnjo preko 160 kmh. Če si ti osebno tiščal po vseh teh nepreglednih ovinkih več kot 200, uredu, verjamem da je šlo, ne moreš pa reči, da je cesta zdrava za kakršno koli povišanje omejitve.

Enako velja za LJ-NM. . Že do in od Grosupljega naprej je ubibože (višnjegorski klanec - škoda komentarja, ker se je za ubit), od tega naprej sicer res malo ravnine, vendar takoj potem vijugasta cesta vse do cestninske. Od tam naprej pa vse do konca AC, pred Trebnjem, pa je spet hrib z ovinki in nato takoj spust z ovinki. Mimo trebnjega je adijo pamet (trenutno še ni AC). Pri NM se spet začne AC, kje pa takoj spet naletiš na konkreten hrib z ovinkom in nato enako vijugasto dolino. Tukaj za moje pojme ni niti 15% sposobne ceste za brez omejitev.

Mogoče bi raje, kot stacionarne radarje, videl več policijskih avtomobilov, ki bi nadzorovali promet. Te so sicer tudi pred kratkim nabavili, a najbrš spet v premalem številu. Sploh pa mi je debata enaka, kot že številne poprej. Glavna točka tukaj, kot je bila povsod drugje, je mentaliteta in kultura voznikov.
 
gustelj
Novinec
 
Prispevkov: 154
Pridružen: So jul 09, 2005 9:03 am

Napisal/-a gustelj Po dec 10, 2007 4:55 pm

Jorgi je napisal/-a:Če bi vsi, ki imajo tako polna usta o varnosti v prometu dejansko to tudi izvajali (vozili po omejitvah in z glavo), stacionarni ne kaki drugi radarji ne bi bili potrebni. Da pa je radar neumno postavljen z argumentom, da je treba z bremzat in potem dat spet gas in da to ustvarja nevarne situacije pa ni problem v radarju temveč v vozniku! Mene osebno ne radarji ne provide na karkoli drugega ne moti, motijo me objestni vozniki, ki mislijo, da so pametnejši od vseh pravil v cestnem prometu (ne trdim, da so vsa smiselna, daleč od tega) in zaradi kršenja, postavljanja nad te, ustvarjajo dodaten kaos ob boku tistim, ki so pravila pozabili.


No, vsaj eden z malce inteligence. Žal precej osamljen.
 
Uporabniški avatar
Rottie
Novinec
 
Prispevkov: 251
Pridružen: To maj 08, 2007 8:37 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Rottie Po dec 10, 2007 5:00 pm

FBR je napisal/-a:Tukaj je ena razlika. Nekaj je kaj lahko spelješ, nekaj je pa normalna hitrost pri kateri je večina voznikov popolnoma sposobna odreagirati ne glede na okoliščine.
In med LJ in KP sta dve res dolgi ravnini (po cestnini LJ in mimo počivališča po zadnjem odcepu proti italiji (malo pred cestnino KP)). Ostalo so pa sami ovniki, doline, hribi + ovinki (mimo Postojne, podnanos, mimo Loma, tuneli KP, vijadukti, ...). Skratka zelo zelo malo res ceste, ki bi dopuščala normalno vožnjo preko 160 kmh. Če si ti osebno tiščal po vseh teh nepreglednih ovinkih več kot 200, uredu, verjamem da je šlo, ne moreš pa reči, da je cesta zdrava za kakršno koli povišanje omejitve.

....


Meni se že zdi da je, drugače ne bi tega že prej napisal, da se mi zdi OK. Sj takrat, kadar ni mokra. Zdaj, ko povsod montirajo te svetleče table, da lahko prilagajajo omejitev vsako minuto, bi jih lahko ukinili tudi takrat, ko bi bilo temu primerno vreme in ne preveč gužve ... zagovarjam nemški pristop k tej zadevi pač.
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR Po dec 10, 2007 5:09 pm

Rottie je napisal/-a:Meni se že zdi da je, drugače ne bi tega že prej napisal, da se mi zdi OK. Sj takrat, kadar ni mokra. Zdaj, ko povsod montirajo te svetleče table, da lahko prilagajajo omejitev vsako minuto, bi jih lahko ukinili tudi takrat, ko bi bilo temu primerno vreme in ne preveč gužve ... zagovarjam nemški pristop k tej zadevi pač.


No, tudi to sem že prej napisal, da je evropska komisija precenila, da naše AC niso primerne za povečanje hitrosti niti za 10 kilometrov na uro... se pravi so približno enakega mnenja kot jaz.
 
Uporabniški avatar
Rottie
Novinec
 
Prispevkov: 251
Pridružen: To maj 08, 2007 8:37 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Rottie Po dec 10, 2007 5:20 pm

FBR je napisal/-a:
Rottie je napisal/-a:Meni se že zdi da je, drugače ne bi tega že prej napisal, da se mi zdi OK. Sj takrat, kadar ni mokra. Zdaj, ko povsod montirajo te svetleče table, da lahko prilagajajo omejitev vsako minuto, bi jih lahko ukinili tudi takrat, ko bi bilo temu primerno vreme in ne preveč gužve ... zagovarjam nemški pristop k tej zadevi pač.


No, tudi to sem že prej napisal, da je evropska komisija precenila, da naše AC niso primerne za povečanje hitrosti niti za 10 kilometrov na uro... se pravi so približno enakega mnenja kot jaz.


Sploh ne vem, kaj morajo naši politiki vse spraševati neke EU komisije ... a nimajo svoje pameti al so res taki hlapci, da se ne upajo nič samo narediti ... verjetno ne znajo niti it na WC, brez da jim nek EU birokrat to dovoli. :roll:
Če si se vozil po Nemčiji, sploh po cestah bivše DDR, niso toliko boljše kot naše, pa so AC generalno še vedno brez omejitve in se ne pustijo nekim EU komisijam, ki jim prodajajo iste buče kot nam. To pa zato, ker imajo njihovi politiki sj malo hrbtenice, na pa naši mehkužci, ki verjetno naredijo lužico pod nogami vsakič, ko jih Bruselj grdo pogleda.
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Po dec 10, 2007 6:19 pm

Rottie je napisal/-a:
FBR je napisal/-a:
Rottie je napisal/-a:Meni se že zdi da je, drugače ne bi tega že prej napisal, da se mi zdi OK. Sj takrat, kadar ni mokra. Zdaj, ko povsod montirajo te svetleče table, da lahko prilagajajo omejitev vsako minuto, bi jih lahko ukinili tudi takrat, ko bi bilo temu primerno vreme in ne preveč gužve ... zagovarjam nemški pristop k tej zadevi pač.


No, tudi to sem že prej napisal, da je evropska komisija precenila, da naše AC niso primerne za povečanje hitrosti niti za 10 kilometrov na uro... se pravi so približno enakega mnenja kot jaz.


Sploh ne vem, kaj morajo naši politiki vse spraševati neke EU komisije ... a nimajo svoje pameti al so res taki hlapci, da se ne upajo nič samo narediti ... verjetno ne znajo niti it na WC, brez da jim nek EU birokrat to dovoli. :roll:
Če si se vozil po Nemčiji, sploh po cestah bivše DDR, niso toliko boljše kot naše, pa so AC generalno še vedno brez omejitve in se ne pustijo nekim EU komisijam, ki jim prodajajo iste buče kot nam. To pa zato, ker imajo njihovi politiki sj malo hrbtenice, na pa naši mehkužci, ki verjetno naredijo lužico pod nogami vsakič, ko jih Bruselj grdo pogleda.



nemški politiki majo za sabo nemško avto industrijo, ki jih lepo podkupi, v javnosti pa jamrajo kako bojo propadli, ker ne bo noben hotu kupvat avte k dosežejo 250kmh

Rottie kakšen avto pa voziš?
podpis
 
Uporabniški avatar
Volvo5er
Novinec
 
Prispevkov: 418
Pridružen: To sep 13, 2005 6:15 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Volvo5er Po dec 10, 2007 6:22 pm

Samo dva odseka, po katerih se ob dobrih vremenskih pogojih in malo prometa ter s primernim vozilom ne bi dalo varno voziti z 200 km/h ali več, mi padeta na naših avtocestah na pamet in to sta na na dolenjski avtocesti iz smeri Ljubljane proti Novem mestu po tistem delu, ki poteka direktno po tresi stare ceste (ko se avtocesta razcepi na dva dela) in pa trojanski predori (čeprav tudi tu bi se dalo).

Je pa res, da splošen dvig omejitev ni ravno primeren, pa ne zaradi cest, temveč zaradi mentalitete voznikov, predvsem voznikov šleperjev.

Še največ, kar bi država lahko naredila za varnost na avtocestah je, da bi namesto tistih, ki vozijo ob idealnih pogojih čez omejitev (pa čeprav krepko preko, ampak še zmeraj ne ogrožajo nikogar), sankcionirala tiste, ki so dejansko nevarno ostalim udeležencem (razni brezvestni vozniki šleperjev, dedki ki komaj vidijo, ljudje ki so jim ogledala tuja, gustlji, itd.).
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR Po dec 10, 2007 6:39 pm

Ponovno, tukaj se ne gre, koliko je fizično cesta sposobna držati v ovinku. To je res zelo malo takih primerov, kjer je ovinek toliko oster, da se ne da v polno pripeljat. Gre se zato, da je cesta za splošnega voznika dovolj varna, da se pelje po njej z povečano hitrostjo.

Jaz mislim, da tisti, ki govorite kako bi lahko po celi sloveniji bila omejitev 200 precenjujete (svoje) sposobnosti. Če letiš po ovinkasti cesti, ko ne vidiš pred sabo niti 100m ovinka, mi ne rečt, da bi se lahko vsakič varno ustavil za nekom, ki bi vozil samo 130 po prehitevalnem pasu. Pri dovolj ravni cesti je to pač res drugače. In to je tista razlika pri nas. Vse avtoceste so ovinkaste in naklonsko totalno neprimerne za višje hitrosti (ob prekomernem naklonu omejitev narašča). Pri nas ni 30% avtocest, da bi normalno videl naprej. Po tej relaciji, ki se pa jaz stalno vozim, pa ni niti 15% ravninskih predelov.
 
ghandaed
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 765
Pridružen: To okt 17, 2006 9:14 pm

Napisal/-a ghandaed Po dec 10, 2007 6:47 pm

pa saj to je štos. Večina bi vozila 110 - 160 kmh (recimo da bi bila priporočena hitrost 130). Tistih nekaj, z dovolj zmogljivimi avtomobili in znanjem hitre vožnje pa bi lahko še vedno varno vozili 200 kmh.

Koncept je tak... ker se omejitev naj ne bi kršilo, je potrebno postavit take, da kršenje ne bi bilo niti potrebno, oz. da bi v tem primeru kršenje bilo smatrano resnično kot divjanje in ustrezno sankcionirano.

Če bi bila omejitev 200kmh, bi jaz še vedno vozil 150 - 160 kmh, le v prekršku ne bi več bil. :)
 
ghandaed
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 765
Pridružen: To okt 17, 2006 9:14 pm

Napisal/-a ghandaed Po dec 10, 2007 6:48 pm

p.s. poznam odseke kjer pri vožnji po omejitvi garant zletiš iz ceste. VEDNO je najprej potrebno uporabljati zdravo pamet, šele potem se ozirat na omejitve :)
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Po dec 10, 2007 6:51 pm

in kako bi ugotovil kdo je sposoben in kdo ne?
vsak mau večji avto gre 190 na uro
vsak zase pa itak misli da je najboljši in da obvlada, torej bi vsak vozu 190, čeprou ni nujno sposoben vozit tako hitro
podpis
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov