Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ Če maj 29, 2008 4:09 pm

res se dobro zavedam vseh dejavnikov..

da bili so skoraj identični pogoji in dejavniki. zakaj to smatram? ker se vozim na treninge 120km daleč in vedno po podobnem postopku in vedno sam in vedno z enako napumpanimi gumami( pogosto pregledujem) in vsaj ko sem spremljal porabo enakimi, letnimi gumami, ter vedno brez klime. Poleg tega pa sem se vozil vedno ob enakem času, zato je bila tudi temperatura podobna (pozno ponoči), po dežju pa kaj takega sploh nebi delal, že tako ni odgovorno, ampak pač samo za test sem sprobal..
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Če maj 29, 2008 4:37 pm

kljukec je napisal/-a:
Jerch_ je napisal/-a:imam vprašanje... sicer ne spada ravno v debat, ampak vseeno..

par tankov (recimo 5) sem tankal agipov dizel, zadnja 2 pa OMVjev..
porabe imam različne, ker se ne vozim po ustaljenih poteh. sicer pa sploh moj namen ni primerjati in pisati neumnosti, kako moj avto degustira nafto.. in nič ne pije.

Torej: pri cigla gasu v 6. pri max hitrosti oziroma 15km/h prej imam zelo različne TRENUTNE porabe.. Recimo pri agipovi nafti 15,8. sedaj pri OMVjevi 15,6.. sem imel pa tudi že 15,1 (tankal v avstriji).. sicer nevem kaj naj bi to pomenilo..

no če se komu kaj sanja naj poda komentar.. Btw je bilo merjeno na podobnem odseku AC in pri podobnih temperaturah (okoli 20*) in tudi motor je bil popolnoma segret.

je bil avto isto težek??
isto napumpane gume?
isto široke gume??
prtljažnik??
klima??

...
dejavnikov je še pa još ;)

nima nobene veze tole pri polhnem gasu.ce vozis v 6. pa do fula na gas prtises bo trenutna poraba zmeraj enaka pri isti hitrosti neglede na to a mas sirse gume a ne.
ker ko ti na max pospesujes da avto vse kar more iz sebe/v sebe in to je zmeraj isto...zakaj mas ti tko pa nevem
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Če maj 29, 2008 5:00 pm

abbe je napisal/-a:
kljukec je napisal/-a:
Jerch_ je napisal/-a:imam vprašanje... sicer ne spada ravno v debat, ampak vseeno..

par tankov (recimo 5) sem tankal agipov dizel, zadnja 2 pa OMVjev..
porabe imam različne, ker se ne vozim po ustaljenih poteh. sicer pa sploh moj namen ni primerjati in pisati neumnosti, kako moj avto degustira nafto.. in nič ne pije.

Torej: pri cigla gasu v 6. pri max hitrosti oziroma 15km/h prej imam zelo različne TRENUTNE porabe.. Recimo pri agipovi nafti 15,8. sedaj pri OMVjevi 15,6.. sem imel pa tudi že 15,1 (tankal v avstriji).. sicer nevem kaj naj bi to pomenilo..

no če se komu kaj sanja naj poda komentar.. Btw je bilo merjeno na podobnem odseku AC in pri podobnih temperaturah (okoli 20*) in tudi motor je bil popolnoma segret.

je bil avto isto težek??
isto napumpane gume?
isto široke gume??
prtljažnik??
klima??

...
dejavnikov je še pa još ;)

nima nobene veze tole pri polhnem gasu.ce vozis v 6. pa do fula na gas prtises bo trenutna poraba zmeraj enaka pri isti hitrosti neglede na to a mas sirse gume a ne.
ker ko ti na max pospesujes da avto vse kar more iz sebe/v sebe in to je zmeraj isto...zakaj mas ti tko pa nevem

to pa ne bo držal
res je lahko isti trenutni pretok goriva, vendar če maš pri polnem gasu manjšo hitrost- je poraba avtomatično večja ;)
torej govorim za različno končno- in ne za pospeševanje pri določeni hitrosti tako kot ti ;)
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Če maj 29, 2008 7:07 pm

Se par zadev o gorivu

Novo dizelsko gorivo OMV Sprint Diesel je od 5. 5.2008 na voljo na vseh maloprodajnih servisih OMV po Sloveniji.

OMV Sprint Diesel je gorivo z nizko vsebnostjo žvepla. Prednosti goriva OMV Sprint Diesel temeljijo na najnovejši tehnologiji aditivov, ki je bila razvita posebej za sodobne dizelske motorje.

Gorivo OMV Sprint Diesel smo v razvojnem oddelku OMV razvili z namenom, da svojim strankam ponudimo najboljšo kakovost dizelskega goriva.

OMV Sprint Diesel:

 Omogoča več kilometrov z vsakim polnjenjem
Z gorivom OMV Sprint Diesel lahko z vsakim polnjenjem prevozite več kilometrov. To vam omogočajo komponente v večnamenskem aditivu, ki zmanjšujejo trenje in obrabo gibljivih delov sistema za dovod goriva (še posebej v črpalki in injektorjih za vbrizgavanje goriva). Komponente v aditivu vplivajo na optimalnejše razprševanje goriva v zgorevalno komoro motorja. S tem je zagotovljeno učinkovitejše delovanje motorja.

 Izboljšuje karakteristike celotnega delovanja motorja
OMV Sprint Diesel vsebuje večnamenski kompleksni aditiv najnovejše tehnologije.

Detergentna komponenta aditiva zagotavlja zaščito pred neželenimi oblogami v črpalki, skupnem vodu in injektorjih za gorivo, odstranjuje usedline v zgorevalni komori motorja ter ohranja navedene elemente čiste.

Sredstvo za povečanje cetanskega števila vpliva na manjšo zakasnitev vžiga in s tem na boljši in celovitejši proces zgorevanja goriva. S tem je omogočena večja moč motorja ob nižjih emisijah neželenih snovi.

Z antikorozijsko komponento je izboljšana zaščita sistema za dovod goriva pred korozijo, ki bi lahko povzročila poškodbe na materialih in motnje v sistemu za dovod goriva.

 Zmanjšuje hrup motorja
OMV Sprint Diesel z izboljšanim cetanskim številom zagotavlja enakomernejše delovanje motorja. Še posebej se zmanjša glasnost neogretega motorja.

 Zmanjšuje emisije škodljivih snovi
Zaradi navedenih lastnosti in prednosti, se z uporabo goriva OMV Sprint Diesel zmanjšajo emisije dušikovih oksidov (NOx) in drugih neželenih snovi v izpušnih plinih.

 In nudi še nekatere druge prednosti
Nadležno penjenje pri točenju dizelskega goriva v avtomobilski rezervoar je zmanjšano s pomočjo sredstva proti penjenju.

S pomočjo stabilizatorja in demulgatorja v aditivu je ohranjanje kakovosti goriva izboljšano tudi med skladiščenjem goriva.


OMV Sprint Diesel se priporoča za vse vrste dizelskih motorjev in je sedaj na voljo tudi na vseh maloprodajnih bencinskih servisih OMV po Sloveniji.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Če maj 29, 2008 7:22 pm

kljukec je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:
kljukec je napisal/-a:
Jerch_ je napisal/-a:imam vprašanje... sicer ne spada ravno v debat, ampak vseeno..

par tankov (recimo 5) sem tankal agipov dizel, zadnja 2 pa OMVjev..
porabe imam različne, ker se ne vozim po ustaljenih poteh. sicer pa sploh moj namen ni primerjati in pisati neumnosti, kako moj avto degustira nafto.. in nič ne pije.

Torej: pri cigla gasu v 6. pri max hitrosti oziroma 15km/h prej imam zelo različne TRENUTNE porabe.. Recimo pri agipovi nafti 15,8. sedaj pri OMVjevi 15,6.. sem imel pa tudi že 15,1 (tankal v avstriji).. sicer nevem kaj naj bi to pomenilo..

no če se komu kaj sanja naj poda komentar.. Btw je bilo merjeno na podobnem odseku AC in pri podobnih temperaturah (okoli 20*) in tudi motor je bil popolnoma segret.

je bil avto isto težek??
isto napumpane gume?
isto široke gume??
prtljažnik??
klima??

...
dejavnikov je še pa još ;)

nima nobene veze tole pri polhnem gasu.ce vozis v 6. pa do fula na gas prtises bo trenutna poraba zmeraj enaka pri isti hitrosti neglede na to a mas sirse gume a ne.
ker ko ti na max pospesujes da avto vse kar more iz sebe/v sebe in to je zmeraj isto...zakaj mas ti tko pa nevem

to pa ne bo držal
res je lahko isti trenutni pretok goriva, vendar če maš pri polnem gasu manjšo hitrost- je poraba avtomatično večja ;)
torej govorim za različno končno- in ne za pospeševanje pri določeni hitrosti tako kot ti ;)

ce preberes njegov post govori o max hitrosti(predvidevam da zmeraj enaka) ali pa 15km/h manj.ker ce on ne navaja podatke za enako hitrost potem je brezpredmetno kar koli debatirat in je tvoja trditev popolnoma na mestu...
Ni vse res kar napišem
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak Če maj 29, 2008 7:47 pm

Bi dodal samo to, da če trenutno opažate, da avto manj pije, je to vsekakor tudi posledica toplejšega vremena. Je velika razlika, če je zjutraj 8 st. Celzija, ali pa 16.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Če maj 29, 2008 7:52 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:Kje zdaj tankaš?
"Komočarjevo" nafto si že probal? Nekaj se okoli govori, da folk dela po 50km več z enim tankom "njegove" nafte in da mašine lepše & tišje delujejo. Kaj praviš?

...na Obrežju, predno na šiht pridem (odkar je "naš" v prenovi)

P.S nisem še tankal v Krški vasi, sem pa slišal enako kot ti (imajo baje Mol) sosed, ki dela v Ino-tu tanaka tam svoj avto in službeno laguno, nobenega problema - prej so tankali vsepovsod in Laguna je "kihnila" - celo na servisu so rekli da od petrolove nafte

P.S1. šefu petrola v rondoju je nekaj časa nazaj opel crkni; so rekli od slabe nafte.... :lol:
...resnično_vprašaj prijatla mehanika na Rannu...
 
marjan novak
Novinec
 
Prispevkov: 434
Pridružen: Sr okt 25, 2006 6:24 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a marjan novak Če maj 29, 2008 7:52 pm

Točne in verodostojne rezultate o porabi goriva različnih proizvajalcev je mogoče doseči le z laboratorijskimi metodami. Naj bo vožnja vsak dan enaka, na končni rezultat vpliva vsaj petnajst parametrov - jih ne bom našteval, toliko jih kot laik poznam -, zato je govorjenje koliko se prevozite z enim tankom tega ali onega goriva bolj lari-fari.
S katerimkoli dizlom naredim 1150 km ko se spravim tankat, imam pa občutek, da je s sprint dizlom motor nekoliko tišji in se hitreje ogreje.
LP
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4163
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Če maj 29, 2008 9:00 pm

sašo5 je napisal/-a:
TrijoAdijo je napisal/-a:Kje zdaj tankaš?
"Komočarjevo" nafto si že probal? Nekaj se okoli govori, da folk dela po 50km več z enim tankom "njegove" nafte in da mašine lepše & tišje delujejo. Kaj praviš?

...na Obrežju, predno na šiht pridem (odkar je "naš" v prenovi)

P.S nisem še tankal v Krški vasi, sem pa slišal enako kot ti (imajo baje Mol) sosed, ki dela v Ino-tu tanaka tam svoj avto in službeno laguno, nobenega problema - prej so tankali vsepovsod in Laguna je "kihnila" - celo na servisu so rekli da od petrolove nafte

P.S1. šefu petrola v rondoju je nekaj časa nazaj opel crkni; so rekli od slabe nafte.... :lol:
...resnično_vprašaj prijatla mehanika na Rannu...


To mi je "mulac" razlagal, ni pa povedal da je bil to avto od šefa rondo petrola.

Hm...za štos bom probal it k Komočarju pa pokurit ene dva-tri tanke, da vidim kaj bo. :D

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ Če maj 29, 2008 9:27 pm

kljukec je napisal:
abbe je napisal:

to pa ne bo držal
res je lahko isti trenutni pretok goriva, vendar če maš pri polnem gasu manjšo hitrost- je poraba avtomatično večja
torej govorim za različno končno- in ne za pospeševanje pri določeni hitrosti tako kot ti

ce preberes njegov post govori o max hitrosti(predvidevam da zmeraj enaka) ali pa 15km/h manj.ker ce on ne navaja podatke za enako hitrost potem je brezpredmetno kar koli debatirat in je tvoja trditev popolnoma na mestu...


JA.. o enaki hitrosti govorim. drugače pa abbe.. imava enak motor, enako čipan.. zanimalo me je samo če lahko iz teh različnih porab kaj sklepam.. ker na tisto varianto.. koliko mi pokuri na en tank se ne zanašam.. pa sem mislil po tej plati kej zvedeti.. recimo da slabše gorivo recimo slabše zgoreva in se ga zato več potrebuje oz. kakorkoli že..
verjetno pa je poraba odvisna tudi od krmiljenja sistema- govorim o mojih primerjavah, toda ravno to mi je zanimivo da ko sem nekaj časa tankal pri enem ponudniku sem imel ob recimo kolikor tolkiko enakih dejavnikih vedno zelo malo odstopanj pri tej trenutni porabi pri cigla gasu (situaciji kot sem jo že zgoraj omenil).. ko pa sem menjal ponudnika pa je prišlo do drugačne trenutne porabe..

no sej ne razglabljam o pogojih in kje in kako sem to testiral.. predvsem me zanima, če so bili recimo pogoji enaki.. zakaj sem z agipovo nafto večkrat dosegel XX rezultat in potem sedaj z OMVjevo tudi že 2x YY rezultat?
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov