kljukec je napisal/-a:Jerch_ je napisal/-a:imam vprašanje... sicer ne spada ravno v debat, ampak vseeno..
par tankov (recimo 5) sem tankal agipov dizel, zadnja 2 pa OMVjev..
porabe imam različne, ker se ne vozim po ustaljenih poteh. sicer pa sploh moj namen ni primerjati in pisati neumnosti, kako moj avto degustira nafto.. in nič ne pije.
Torej: pri cigla gasu v 6. pri max hitrosti oziroma 15km/h prej imam zelo različne TRENUTNE porabe.. Recimo pri agipovi nafti 15,8. sedaj pri OMVjevi 15,6.. sem imel pa tudi že 15,1 (tankal v avstriji).. sicer nevem kaj naj bi to pomenilo..
no če se komu kaj sanja naj poda komentar.. Btw je bilo merjeno na podobnem odseku AC in pri podobnih temperaturah (okoli 20*) in tudi motor je bil popolnoma segret.
je bil avto isto težek??
isto napumpane gume?
isto široke gume??
prtljažnik??
klima??
...
dejavnikov je še pa još
abbe je napisal/-a:kljukec je napisal/-a:Jerch_ je napisal/-a:imam vprašanje... sicer ne spada ravno v debat, ampak vseeno..
par tankov (recimo 5) sem tankal agipov dizel, zadnja 2 pa OMVjev..
porabe imam različne, ker se ne vozim po ustaljenih poteh. sicer pa sploh moj namen ni primerjati in pisati neumnosti, kako moj avto degustira nafto.. in nič ne pije.
Torej: pri cigla gasu v 6. pri max hitrosti oziroma 15km/h prej imam zelo različne TRENUTNE porabe.. Recimo pri agipovi nafti 15,8. sedaj pri OMVjevi 15,6.. sem imel pa tudi že 15,1 (tankal v avstriji).. sicer nevem kaj naj bi to pomenilo..
no če se komu kaj sanja naj poda komentar.. Btw je bilo merjeno na podobnem odseku AC in pri podobnih temperaturah (okoli 20*) in tudi motor je bil popolnoma segret.
je bil avto isto težek??
isto napumpane gume?
isto široke gume??
prtljažnik??
klima??
...
dejavnikov je še pa još
nima nobene veze tole pri polhnem gasu.ce vozis v 6. pa do fula na gas prtises bo trenutna poraba zmeraj enaka pri isti hitrosti neglede na to a mas sirse gume a ne.
ker ko ti na max pospesujes da avto vse kar more iz sebe/v sebe in to je zmeraj isto...zakaj mas ti tko pa nevem
Novo dizelsko gorivo OMV Sprint Diesel je od 5. 5.2008 na voljo na vseh maloprodajnih servisih OMV po Sloveniji.
OMV Sprint Diesel je gorivo z nizko vsebnostjo žvepla. Prednosti goriva OMV Sprint Diesel temeljijo na najnovejši tehnologiji aditivov, ki je bila razvita posebej za sodobne dizelske motorje.
Gorivo OMV Sprint Diesel smo v razvojnem oddelku OMV razvili z namenom, da svojim strankam ponudimo najboljšo kakovost dizelskega goriva.
OMV Sprint Diesel:
Omogoča več kilometrov z vsakim polnjenjem
Z gorivom OMV Sprint Diesel lahko z vsakim polnjenjem prevozite več kilometrov. To vam omogočajo komponente v večnamenskem aditivu, ki zmanjšujejo trenje in obrabo gibljivih delov sistema za dovod goriva (še posebej v črpalki in injektorjih za vbrizgavanje goriva). Komponente v aditivu vplivajo na optimalnejše razprševanje goriva v zgorevalno komoro motorja. S tem je zagotovljeno učinkovitejše delovanje motorja.
Izboljšuje karakteristike celotnega delovanja motorja
OMV Sprint Diesel vsebuje večnamenski kompleksni aditiv najnovejše tehnologije.
Detergentna komponenta aditiva zagotavlja zaščito pred neželenimi oblogami v črpalki, skupnem vodu in injektorjih za gorivo, odstranjuje usedline v zgorevalni komori motorja ter ohranja navedene elemente čiste.
Sredstvo za povečanje cetanskega števila vpliva na manjšo zakasnitev vžiga in s tem na boljši in celovitejši proces zgorevanja goriva. S tem je omogočena večja moč motorja ob nižjih emisijah neželenih snovi.
Z antikorozijsko komponento je izboljšana zaščita sistema za dovod goriva pred korozijo, ki bi lahko povzročila poškodbe na materialih in motnje v sistemu za dovod goriva.
Zmanjšuje hrup motorja
OMV Sprint Diesel z izboljšanim cetanskim številom zagotavlja enakomernejše delovanje motorja. Še posebej se zmanjša glasnost neogretega motorja.
Zmanjšuje emisije škodljivih snovi
Zaradi navedenih lastnosti in prednosti, se z uporabo goriva OMV Sprint Diesel zmanjšajo emisije dušikovih oksidov (NOx) in drugih neželenih snovi v izpušnih plinih.
In nudi še nekatere druge prednosti
Nadležno penjenje pri točenju dizelskega goriva v avtomobilski rezervoar je zmanjšano s pomočjo sredstva proti penjenju.
S pomočjo stabilizatorja in demulgatorja v aditivu je ohranjanje kakovosti goriva izboljšano tudi med skladiščenjem goriva.
OMV Sprint Diesel se priporoča za vse vrste dizelskih motorjev in je sedaj na voljo tudi na vseh maloprodajnih bencinskih servisih OMV po Sloveniji.
kljukec je napisal/-a:abbe je napisal/-a:kljukec je napisal/-a:Jerch_ je napisal/-a:imam vprašanje... sicer ne spada ravno v debat, ampak vseeno..
par tankov (recimo 5) sem tankal agipov dizel, zadnja 2 pa OMVjev..
porabe imam različne, ker se ne vozim po ustaljenih poteh. sicer pa sploh moj namen ni primerjati in pisati neumnosti, kako moj avto degustira nafto.. in nič ne pije.
Torej: pri cigla gasu v 6. pri max hitrosti oziroma 15km/h prej imam zelo različne TRENUTNE porabe.. Recimo pri agipovi nafti 15,8. sedaj pri OMVjevi 15,6.. sem imel pa tudi že 15,1 (tankal v avstriji).. sicer nevem kaj naj bi to pomenilo..
no če se komu kaj sanja naj poda komentar.. Btw je bilo merjeno na podobnem odseku AC in pri podobnih temperaturah (okoli 20*) in tudi motor je bil popolnoma segret.
je bil avto isto težek??
isto napumpane gume?
isto široke gume??
prtljažnik??
klima??
...
dejavnikov je še pa još
nima nobene veze tole pri polhnem gasu.ce vozis v 6. pa do fula na gas prtises bo trenutna poraba zmeraj enaka pri isti hitrosti neglede na to a mas sirse gume a ne.
ker ko ti na max pospesujes da avto vse kar more iz sebe/v sebe in to je zmeraj isto...zakaj mas ti tko pa nevem
to pa ne bo držal
res je lahko isti trenutni pretok goriva, vendar če maš pri polnem gasu manjšo hitrost- je poraba avtomatično večja
torej govorim za različno končno- in ne za pospeševanje pri določeni hitrosti tako kot ti
TrijoAdijo je napisal/-a:Kje zdaj tankaš?
"Komočarjevo" nafto si že probal? Nekaj se okoli govori, da folk dela po 50km več z enim tankom "njegove" nafte in da mašine lepše & tišje delujejo. Kaj praviš?
sašo5 je napisal/-a:TrijoAdijo je napisal/-a:Kje zdaj tankaš?
"Komočarjevo" nafto si že probal? Nekaj se okoli govori, da folk dela po 50km več z enim tankom "njegove" nafte in da mašine lepše & tišje delujejo. Kaj praviš?
...na Obrežju, predno na šiht pridem (odkar je "naš" v prenovi)
P.S nisem še tankal v Krški vasi, sem pa slišal enako kot ti (imajo baje Mol) sosed, ki dela v Ino-tu tanaka tam svoj avto in službeno laguno, nobenega problema - prej so tankali vsepovsod in Laguna je "kihnila" - celo na servisu so rekli da od petrolove nafte
P.S1. šefu petrola v rondoju je nekaj časa nazaj opel crkni; so rekli od slabe nafte....![]()
...resnično_vprašaj prijatla mehanika na Rannu...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov