Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
vugy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 687
Pridružen: Pe jul 06, 2007 6:59 pm
Kraj: AT-SLO

Napisal/-a vugy Če jun 26, 2008 7:54 pm

NaceM je napisal/-a:
vugy je napisal/-a:
NaceM je napisal/-a:
vugy je napisal/-a:Pa daj nehajte že hvalit te vinjete...kaj pa mi ko smo v prlekiji, tolko dnara ven za dat da greš recimo na obisk enkrat na leto k teti v ljubljano...bedarija da večja ne more bit...celo leto pa se vozimo za debilnimi tovornjaki po regionalkah od ptuja v maribor naprimer....po večini 60 km/h pa še to ne vedno po odcepu z 90 km/ omejitve itd... :roll: :roll: jaz sem za da se da tovornjake na železnico ker tu se ne gre le za avtocesto...treba še pomisliti na počasno vožnjo ljudi vsak dan iz službe v in iz maribora naprimer vsak dan zaradi kamionarjev :roll: :roll:


Kaj se buniš, saj boš imel kmalu AC do Ormoža, takrat pa boš še kako vesel, če bodo še vinjete!


Kaj ti resno misliš....hahahah...ležim...tega še dolgo nebo....bi pa bil vesel normalno...kdo pa nebi bil


Kolk pa boš rabil do Draženec? A? Po tisti ravni cesti.. Manj, kot jaz rabim do autobana tu v Ljubljani!


Kaki draženec :?: :?: pa sej do Ptuja še gre...prej so še zastoji bli na ptuju to so hvalabogu rešli :P :P problem je zdaj cesta gruškovje maribor za moje pojme...celo zdaj ko bo sezona je groza :x :x tu bi bila fajn avtocesta
 
Uporabniški avatar
NaceM
Novinec
 
Prispevkov: 465
Pridružen: Po feb 04, 2008 1:24 am

Napisal/-a NaceM Če jun 26, 2008 7:57 pm

m.a.n. je napisal/-a:Kot so že nekateri pred mano napisal to enostavno ni mogoče ker smo v EU in veljata načeli enakosti in prostega pretoka blaga. Zato tega ni nikjer v Evropi in tudi mi si ne mormo tega privoščit ker bi takoj sledile sankcije s strani EU. Tranzitni promet bi spravili na vlake edino tako da bi ponudili cenovno in časovno konkurenčno alternativo cestnemu tranzitu. To pa je pri naših železnicah utopija. Zmanjšali pa bi ga z višjimi cestninami, vendar bi morali za domače šoferje potem uvesti določene olajšave.
Moti pa me, da nekateri enostavno ne dojamete da je vsak kamion na cesti od nekoga naročen. Da tudi solato, ki jo pozimi kupite nekdo iz nekje pripelje, kavo ki jo zjutraj pijete, da papir za časopis, ki ga zjutraj berete vsakodnevno iz tujine dostavijo na Delo...pa to ne majhni kamiončki ampak veliki šleperji ki vam grejo tako v nos. Na nekaterih kamionih v tujini piše: Brez nas bi bile ceste že zdavnaj prazne, trgovine pa tudi.

Kar se pa prehitevanja tiče: ne vem zakaj kamion ne bi smev prehitevati ko mu to ni prepovedano z omejitvami. In tu bi lahko ljudje v osebnih avtomobilih pokazali malo več potrpljenja. Je pa res da zaradi neprofesionalnosti nekaterih šoferjev včasih ta prehitevanja trajajo v nedogled.



Superca...Fajn si to napisal. Samo prepričal pa me ne boš, da so naše trgovine polne od ruskih, kazahstanskih, ukrainskih, moldavskih (in še in še iz bivše SZ), pa še kak Romunski, Madžarski, Bolgarski se najde...tovornjakov. Le-ti namreč prednjačijo na slovenskih avtocestah. In ti so TRANZITNI tovornjaki, od katerih naše trgovine (in potrošniki) nimajo NIČ.
 
Uporabniški avatar
NaceM
Novinec
 
Prispevkov: 465
Pridružen: Po feb 04, 2008 1:24 am

Napisal/-a NaceM Če jun 26, 2008 9:05 pm

vugy je napisal/-a:
NaceM je napisal/-a:
vugy je napisal/-a:
NaceM je napisal/-a:
vugy je napisal/-a:Pa daj nehajte že hvalit te vinjete...kaj pa mi ko smo v prlekiji, tolko dnara ven za dat da greš recimo na obisk enkrat na leto k teti v ljubljano...bedarija da večja ne more bit...celo leto pa se vozimo za debilnimi tovornjaki po regionalkah od ptuja v maribor naprimer....po večini 60 km/h pa še to ne vedno po odcepu z 90 km/ omejitve itd... :roll: :roll: jaz sem za da se da tovornjake na železnico ker tu se ne gre le za avtocesto...treba še pomisliti na počasno vožnjo ljudi vsak dan iz službe v in iz maribora naprimer vsak dan zaradi kamionarjev :roll: :roll:


Kaj se buniš, saj boš imel kmalu AC do Ormoža, takrat pa boš še kako vesel, če bodo še vinjete!


Kaj ti resno misliš....hahahah...ležim...tega še dolgo nebo....bi pa bil vesel normalno...kdo pa nebi bil


Kolk pa boš rabil do Draženec? A? Po tisti ravni cesti.. Manj, kot jaz rabim do autobana tu v Ljubljani!


Kaki draženec :?: :?: pa sej do Ptuja še gre...prej so še zastoji bli na ptuju to so hvalabogu rešli :P :P problem je zdaj cesta gruškovje maribor za moje pojme...celo zdaj ko bo sezona je groza :x :x tu bi bila fajn avtocesta


Torej.. Do Ptuja tako gre, dalje pa bo avtocesta in boš rabil vinjeto. Pa tudi prej si pa pač šel čez Dornavo in potem čez Vurberk.. Pa je bilo zastojev manj. Če pa se slučajno je tam zaštofalo, pa si imel vsaj 2 vzporedni cesti za prit do Maribora.
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss Če jun 26, 2008 9:21 pm

Kolk ste kamionarji hecna vrsta. Takoj ko nekdo napiše kamion pa tud, če se vas to direktno ne tiče skočte pokonc kot "hrvati na vinjete". Nebivedu sploh ni pisal za naše prevoznike ampak za tranzitni promet.

Pa pustimo zdaj to in vzemimo samo cestnino: danes šlepar iz vzhoda, do zahoda Slovenije plača za cestnino cca 40€ in če cestnino povečamo kamionarjem za 100% imamo priliva letno dodatnih 100milijonov€ od cestnin. Ker pa ob zvišani cestnini marskido od tujcev ne bo delal obvoza preko Slovenije bi se tranzit zmanjšal za cca 25%, kar bi pomenilo, da zaslužimo še vedno 50miljonov€ več kot danes pa še gneče in onesnaževanje bistveno zmanjšamo, da ne rečem, da se življenska doba AC-jev podaljša vsaj za teh 25%.

OK, zdaj pa še odgovor na tisto "hudo" grožnjo kolk se bodo stvari zaradi tega podražil in koliko bo to vplivalo na inflacijo. Pa da vidimo:

Recimo, da pelje prevoznik 20.000 litrov trajnega mleka, ki danes stane na uč v štacuni 0,80€ za liter. In če bi ga peljal po celi trasi od vzhoda na zahod bi to pomenilko dodatnih 40€ stroška in če ga razdelimo na 20.000 delov pomeni, da se bo liter mleka podražil za natanko 0,002€. Se pravi za 0,2 CENTA in mislim, da za tako "podražitev" mleka smo pripravljeni vsi sodelovati, če vemo, da bomo s tem naredili bivanje na naših cestah precej bolj znosno. ;)
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Če jun 26, 2008 9:33 pm

BBoss je napisal/-a: bi se tranzit zmanjšal za cca 25%,

....ne bi se zmanjšal niti za 1% - drugod je še vedno dražje in to bistveno, pa "j......." jih dovolilnice ; za peti koridor (Lisbona-Kijev) alternative NI...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če jun 26, 2008 10:50 pm

ŠE ENKRAT PREBERTE, KAJ SEM NAPISAL!!! (nepismenim vam ni treba - tisti ste idioti že tako ali tako)

VSI KAMIONI, KI NISO SLOVENSKI IN SO SAMO V TRANZITU SKOZI SLOVENIJO(torej samo zasedajo naše ceste in nimamo nič od njih, samo gužvo izsiljevanje in uničene avtoceste) NAJ BI ŠLI NA VLAKE, NAŠI BI ŠE VEDNO VOZILI!!! Seveda pa v centre mest tudi nebi smeli vsi (samo do 7.5 tone - ker en šlepar v center ljubljane ali maribora pač ne paše - ampak vidiš pa ga vsakodnevno)


In ja danes v eni vožnji od ljubljane do maribora je najmanj 30X bilo prehitevanje tovornjaka s tovornjakom. V enem primeru je tak tovornjak tudi porinil kombi v ograjo, ker ga je izsilil (tovornjak je izsilil kombi in ga dobesedno porinil v ograjo in potem čez).
Parkrat sem moral orenk po bremzi pohodit, ker je šlepar s SK tablico dobesedno zavil na prehitevalni pas brez žmigavca in podobno.


Če pa tujcev že ne na vlake, potem pa za vse vsaj 300% povišanje cestnine (ja tudi za slovence).
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster Če jun 26, 2008 10:53 pm

BBoss je napisal/-a:Recimo, da pelje prevoznik 20.000 litrov trajnega mleka, ki danes stane na uč v štacuni 0,80€ za liter. In če bi ga peljal po celi trasi od vzhoda na zahod bi to pomenilko dodatnih 40€ stroška in če ga razdelimo na 20.000 delov pomeni, da se bo liter mleka podražil za natanko 0,002€. Se pravi za 0,2 CENTA in mislim, da za tako "podražitev" mleka smo pripravljeni vsi sodelovati, če vemo, da bomo s tem naredili bivanje na naših cestah precej bolj znosno. ;)


zaka pa so nekatere tuja mleka cenejša od domačih...pa če recimo kaka mlekarna, ki je v bližini prekmurja...zakaj se v tisti okolici (meklarne) prodaja po enako ceni ko pa na drugem koncu SLO???trgovci vedn si in še vedn bodo zglihal ceno
Lep pozdrav :)
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss Pe jun 27, 2008 12:27 am

myster je napisal/-a:
BBoss je napisal/-a:Recimo, da pelje prevoznik 20.000 litrov trajnega mleka, ki danes stane na uč v štacuni 0,80€ za liter. In če bi ga peljal po celi trasi od vzhoda na zahod bi to pomenilko dodatnih 40€ stroška in če ga razdelimo na 20.000 delov pomeni, da se bo liter mleka podražil za natanko 0,002€. Se pravi za 0,2 CENTA in mislim, da za tako "podražitev" mleka smo pripravljeni vsi sodelovati, če vemo, da bomo s tem naredili bivanje na naših cestah precej bolj znosno. ;)


zaka pa so nekatere tuja mleka cenejša od domačih...pa če recimo kaka mlekarna, ki je v bližini prekmurja...zakaj se v tisti okolici (meklarne) prodaja po enako ceni ko pa na drugem koncu SLO???trgovci vedn si in še vedn bodo zglihal ceno


Nisi dojel, a ne? Saj tukaj sploh ni poanta v mleku ampak v prevozu oziroma v tem koliko pomeni 40€ podražitve na nivoju tovora, ki ga prevažate. Tiste desetinke centov na enoto blaga bomo pokrili tudi domači kupci, brez skrbi, pomembno je namreč to, da NE financiramo prevozno dejavnost TRANZITNEMU prometu. Te je treba olupit natanko toliko kot jih lupijo v drugih državah in če nimamo zdaj priložnosti poplačat dolgov DARS-a jih verjetno ne bomo nikoli.

Brez skrbi domači ne boste nič na slabšem za tujca nam mora biti pa glih ene toliko vseeno kolikor je vseeno tujcem ko lupijo slovenske kamionarje, ko se vozite po njihovih cestah.

Dejmo bit enkrat konkretni pa dajte napisat tovornjakarji koliko vas stane kilometer cestnin v posameznih državah. Pri nas je cca 20 centov, Švica mislim, da je malo manj kot 80 centov; kaj pa ostali Nemčija, Avstrija, Francija, ...itd?
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1348
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Napisal/-a xsara Pe jun 27, 2008 6:07 am

dejte eni še enkrat prebrat od nebivedu post, gre se za tranzitni promet tujih kamionov..............al na železnce al pa jim dat 1000 eur cestnine za tranzit, sicer pa kokr se nafta draži, ne bo kmal noben več kej dost vozu po cest, ampak se bo sam še štrajkal................aja pa kaj mislijo kamionarji da so, bodo kr zdej tko štrajkal, da bojo zastonj vozil čez cestninske postaje tm k je za osebna vozila z vinjetami......in še tm gužvo delal........dejte narest kšno drugo bolj normalno obliko stavke, ne pa gužve na cesti...........ma mene ko bom mogu na šiht ne bo ustavu noben kamionar, u nasprotnem primeru pa mi bo plačal dnevno plačo in vse stroške............ne morte tko jebat narod no s takimi stavkami da zaprete pol slovenije ni to to.............
Zadnjič spremenil xsara, dne Pe jun 27, 2008 8:44 am, skupaj popravljeno 1 krat.
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe jun 27, 2008 6:25 am

Kr nej probajo tko štrajkat, da bodo nam normalnim ljudem zapirali poti. Ko se nam bo utrgalo, tovornjakarji ne bodo mel več kamionov, ker bodo vsi zgorel. Sem siguren, da če do doma ne bom mogel normalno al pa v štacuno, da bom vsaj 2 kamiona zakuru pred njihovimi lastniki, tista 2 evra pa pol za 2 molotovke si bom pa že privoščil.

Če štrajkate proti državi, to ne pomeni omejevanja drugih davkoplačevalcev. Tudi jaz davke plačujem in najbrž višje od 50% tovornjakarjev, tko da ni se treba na nas spravljat, ker vam bo žal.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Shebo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Sr apr 27, 2005 4:23 pm
Kraj: Nuclear City

Napisal/-a Shebo Pe jun 27, 2008 7:02 am

V tej temi ste spet pomešali vse hruške, slive pa lubenice... Od tranzita smo prišli do vinjet, ekonomije ter do štrajkov...

No, pa začnimo. Eno stvar se mora(mo)te zavedati: VSI smo odvisni od tovornjakov! Če slučajno tovornjakarji v SLO začnejo s štrajkom imamo v 3 dneh vse trgovine prazne. Potem pa ne bi bil nakup kilograma kruha oz. litra mleka tako samoumneven kot je danes.

Tranzit na vlak. Dobra ideja, vendar neuresničljiva. Zakaj? EU ter ultra moderna slovenska železniška infrastruktura. Osebno bi uvedel okoljsko takso. Nižji EURO standard, dražja taksa. Pa to ne simbolično dražja ampak konkretno dražja.

Pa še nekaj o tovornjakih in vlakih. Oprtni sistem oz. Huckepack sistem (po domače tovornjak na vlak) ne obstaja le v verziji natovora tovornjaka na vlak. Na vlak lahko damo tudi samo polpriklopnik oz. zamenjljivo tovorišče. Vendar ta zadnja dva sta že očitno znanstvena fantastika za naše prevoznike (obstajajo izjeme). In tudi tuje. Na žalost je tako, da se vse dela tako kot včasih in nihče ne gleda kaj preveč v prihodnost. Ko se bo pa prihodnost srečala s sedanjostjo, bo pa nastal velik problem. Takšen kot bo pri avtocestah čez par let...
THE GOLDEN YEARS have come at last - I cannot see, I cannot pee, I cannot chew, I cannot screw, My memory shrinks, my hearing stinks, No sense of smell, I look like hell! My body's drooping, got trouble pooping. The golden years have come at last... THE GOLDEN YEARS CAN KISS MY ASS!
 
Uporabniški avatar
NaceM
Novinec
 
Prispevkov: 465
Pridružen: Po feb 04, 2008 1:24 am

Napisal/-a NaceM Pe jun 27, 2008 7:15 am

Pa ti razlikuješ tranzitni tovorni promet od oskrbovalnega?
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe jun 27, 2008 7:27 am

Očitno nihče ne razume pojma tranzitni promet preko slovenije!!!


Da razložim po kmečko - to so vsi kamioni, ki samo vozijo preko slovenije in imajo štart in cilj v drugih državah evrope. Takim je potrebno nabit ekološko takso in cestnine do cene v tujini ali višje. In take bi jaz dal na vlake.
In za to stvar bi dal referendum - da morajo vsi tranzitni tuji tovornjaki ali na vlak, ali pa plačat enormno vsoto ekološke takse in cestnin.
S tem bi razbremenili ceste vseh teh tujih kamionov, ki nam uničujejo ceste in povzročajo nore zastoje na cestah.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Shebo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Sr apr 27, 2005 4:23 pm
Kraj: Nuclear City

Napisal/-a Shebo Pe jun 27, 2008 7:27 am

Moj drugi odstavek je letel na vse poste, ki omenjajo štrajk. Na splošno, in priznam, bil je malo off.

Drugače pa odgovor na tvoje vprašanje - da razumem.
THE GOLDEN YEARS have come at last - I cannot see, I cannot pee, I cannot chew, I cannot screw, My memory shrinks, my hearing stinks, No sense of smell, I look like hell! My body's drooping, got trouble pooping. The golden years have come at last... THE GOLDEN YEARS CAN KISS MY ASS!
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Pe jun 27, 2008 9:02 am

nebivedu je napisal/-a:Očitno nihče ne razume pojma tranzitni promet preko slovenije!!!

S tem bi razbremenili ceste vseh teh tujih kamionov

......slabo tudi ti bereš odgovore na svojo odprto temo: NE BI RAZBREMENILI CEST- ker kratko malo alternative ni: če bi se hotel razpisat,"zakaj, kako, kje, koliko in predvsem za koliko (eur/usd)) bi to trajalo "tri ure" _ vedi pa, da imam o tem ne malo "pojma" in sem podkovan z vsemi "štosi, forami in žavbami" ker mi je "špediterski" posel vključno z organiziranjem prevoza " v krvi" že skoraj osemnajst let......

P.S. kot sem napisal: moramo jim računat(kakor smo jim nekoč že) naj ("calen, calen in še enkrat calen") pa kot je Shebo rekel, neke euro norme postavit(podobno kot Avstrija) mogoče uvest "L" "H" in uvest neke označbe gleda na hrup..................

P.S 1. kljub dragi nafti, cestninam, vsem stroškom, je prevoz enega kontejnerja(bilo česa) iz Moskve v Barcelono cenejši po cesti za 50% kakor po železnici(tukaj je všteto tovarna/končna destinacija, se pravi FCA)podobno je tudi pri EXW in DDU)da o času ne govorimo: se pravi, danes sem naložil kontejner na vozilo, mu (kot špediter) odprl TIR-carnet, če sta dva šoferja, je roba v treh/štriih dneh na končni destinaciji.........kako je z vlakom...... :roll: vsaj čez Slo :oops: - pa v Dobovi (največja postaja v Evropi(in širše)) za prazen nič stojijo pol dneva...
 
Uporabniški avatar
NaceM
Novinec
 
Prispevkov: 465
Pridružen: Po feb 04, 2008 1:24 am

Napisal/-a NaceM Pe jun 27, 2008 9:20 am

Nekje sem prebral, da ko so hoteli tovornjakarji dnevno vinjeto (za tovornjake), je Evropa rekla... "Ok, dnevna vinjeta, vendar ne dražje od 11€" :D:D
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe jun 27, 2008 9:52 am

sašo5 je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Očitno nihče ne razume pojma tranzitni promet preko slovenije!!!

S tem bi razbremenili ceste vseh teh tujih kamionov

......slabo tudi ti bereš odgovore na svojo odprto temo: NE BI RAZBREMENILI CEST- ker kratko malo alternative ni: če bi se hotel razpisat,"zakaj, kako, kje, koliko in predvsem za koliko (eur/usd)) bi to trajalo "tri ure" _ vedi pa, da imam o tem ne malo "pojma" in sem podkovan z vsemi "štosi, forami in žavbami" ker mi je "špediterski" posel vključno z organiziranjem prevoza " v krvi" že skoraj osemnajst let......

P.S. kot sem napisal: moramo jim računat(kakor smo jim nekoč že) naj ("calen, calen in še enkrat calen") pa kot je Shebo rekel, neke euro norme postavit(podobno kot Avstrija) mogoče uvest "L" "H" in uvest neke označbe gleda na hrup..................

P.S 1. kljub dragi nafti, cestninam, vsem stroškom, je prevoz enega kontejnerja(bilo česa) iz Moskve v Barcelono cenejši po cesti za 50% kakor po železnici(tukaj je všteto tovarna/končna destinacija, se pravi FCA)podobno je tudi pri EXW in DDU)da o času ne govorimo: se pravi, danes sem naložil kontejner na vozilo, mu (kot špediter) odprl TIR-carnet, če sta dva šoferja, je roba v treh/štriih dneh na končni destinaciji.........kako je z vlakom...... :roll: vsaj čez Slo :oops: - pa v Dobovi (največja postaja v Evropi(in širše)) za prazen nič stojijo pol dneva...


Če postavimo cestnino dražje, kot jo imajo države okoli nas, bodo potem vozili čez druge države in s tem razbremenimo ceste, da na njih ne bo tujih kamionarjev.

V osnovi je meni samo to važno, da bodo ceste spet prevozne, ne da se vozim 120kilometrov cele 3 ure, ker je taka gužva zaradi slonjih dirk (en i**** s tovornjakom prehiteva kolono desetih kamionov celih 5 kilometrov, če ne več).
Old subarus never die, they just get faster!
 
_Matej_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 92
Pridružen: So feb 25, 2006 9:08 pm

Napisal/-a _Matej_ Pe jun 27, 2008 10:07 am

Pri nas so dražje cestnine skor nemogoče zaradi domačih avtoprevoznikov, ki za vsako bedarijo kao štrajkajo in država jim ugodi. V kratkem bodo tovornjakarji dobili ABC sistem zato bi bla možnost, da se običajna cestnina močno podraži, ampak za uporabo ABC sistema dobiš popust. Treba bi blo uredit samo še neki podobnega kot avstrijci s prepustnicami. Recimo omejeno št. ABC kartic na posamezno državo.
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR Pe jun 27, 2008 10:47 am

To ni izvedljivo niti v sanjah zaradi EU. Je že nekdo omenil...

Edina rešitev je Avstrijska, če se ne motim. Teška obdavčitev zaradi neizpolnjevanja izpustov toplogrednih in onesneževalnih emisij... in pade notri 3/4 tranzitnih j**c...


Avtoceste so pa živi obup zaradi tovornjakov. In ne! Nismo jih gradili zato da se tovornjaki po njih gonjo in prehitevajo ampak predvsem za avtomobile! Tudi glavnina denarja pride iz tega naslova, če samo pogledamo, da je cestnina za tovornjaka samo cca 5X dražja od avtomobila ob 30X bolj destruktivni vožnji!!!

Cene vsaj za 3X gor pa bo že rezultat. Ne pa da smo s sedanjimi cenami dobesedno oaza... ne vem zakaj čez Madžarsko noče skor noben več it...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe jun 27, 2008 11:26 am

_Matej_ je napisal/-a:Pri nas so dražje cestnine skor nemogoče zaradi domačih avtoprevoznikov, ki za vsako bedarijo kao štrajkajo in država jim ugodi.


Če začnejo štrajkat pa se država userje. Jst osebno bi vojsko in policijo na njih poslal, pa zaplenil kamione od tistih, ki bi štrajkal,bo hitro mir, pa tih bodo ko riti.
Vsi bi samo nekaj izsiljeval, ampak plače si pa minimalce nakazujejo, otroke v vrtcu imajo po najnižji tarifi, vozijo se pa v samih dragih avtomobilih naokoli. Najraj nebi nič delal, mi ostali davkoplačevalci naj bi pa za njih plačeval - so že skor isti ku*rac ko strojani.


FBR je napisal/-a:To ni izvedljivo niti v sanjah zaradi EU. Je že nekdo omenil...

Edina rešitev je Avstrijska, če se ne motim. Teška obdavčitev zaradi neizpolnjevanja izpustov toplogrednih in onesneževalnih emisij... in pade notri 3/4 tranzitnih j**c...


Avtoceste so pa živi obup zaradi tovornjakov. In ne! Nismo jih gradili zato da se tovornjaki po njih gonjo in prehitevajo ampak predvsem za avtomobile! Tudi glavnina denarja pride iz tega naslova, če samo pogledamo, da je cestnina za tovornjaka samo cca 5X dražja od avtomobila ob 30X bolj destruktivni vožnji!!!

Cene vsaj za 3X gor pa bo že rezultat. Ne pa da smo s sedanjimi cenami dobesedno oaza... ne vem zakaj čez Madžarsko noče skor noben več it...


Jebesh evropo, sej oni nimajo darsa, ki dela avtoceste zanič in samo dvopasovne za ceno štiripasovnih nemških.
Pr nas je treba na vse tovornjake, ki ne izpolnjujejo takih in takih norm obdavčit v višave pa naj izbirajo ali na vlak ali pa plačat ali pa okol slovenije.

Na madžarskem so dvignili cestnine za kamione za 500%, pr nas pa za 1% ne upajo.
Old subarus never die, they just get faster!
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov