jakaracman je napisal/-a:.... pa teorija. Važn da leti, pa tud če po 1 kolesu
se strinjam,

Blinder je napisal/-a:Sem videl F1 ko so pred 10-15 leti dvigale prednjo notranjo v montecarlu. Kdor sledi motoGP je lahko pred nekaj dirkami videl ko je McWilliams dobil 2. mesto na kvalifikacijah z njegovim Protonom. Veste zakaj je njegov motor šel tako dobro na tisti progi, polni ovinkov in na kateri ni bila tako pomembna moč? Ker njegov 3Cil. 2t ima 115kg proti 145 od ostalih. Njemu mu je nizka teža pomagala imeti višjo hitrost skozi ovinke.
Nov primer:
1. avto:900 kg
2. 1800kg
Oba sta brez vzmetenja, njihove gume se ne deformirajo(stisnejo ipd) in imajo vse enak koef. lepljenja. Kateri bo vozil hitreje po krožnem??? Samo teža jih loči.
Pugi je napisal/-a:iKst je napisal/-a:Po kakšni teoriji pa širina gum ne vpliva na oprijem ?
jao
Po teoriji unih ki avta še niso vozili in teoriji unih ki so u 0 v fiziki, pa lahko da vozijo avto, vendar ne na meji.
BOLI MENE KURAZZ KAJ PRAVI TEORIJA, ČE POZNAM PRAXO!
JohnyR je napisal/-a:oba enako!!!!!
Dej preber kak učbenik za fiziko no, ker si po vseh teh debatah ratu naporen. Bolj ko ti razlagamo manj razumeš ( ali pa nočeš verjeti pametnejšim od sebe )
Voith je napisal/-a:kok teza pomeni v ovinku lahko prakticno preizkusmo tko da damo v pralni stroj 5kilsko utez pol pa na centrifugo, pol pa ponovimo postopek z 200g utezjo.
tezje ko je bolj sili naravnost.
Mate je napisal/-a:Ce das utez v pralni stroj naredis enako(ker se premakne ob eno steno bobna), kot ce das utez na sprednji desni blatnik od avtomobila - v obeh primerih nekaj zelo neugodnega. Ce pa das utez na sredino bobna (jo pac nekako fiksiras) pa je enako, kot ce se avtu poveca masa.
Sirina in visina profila gume vpliva na voznjo - samo osnove fizike tega ne pokazejo nazorno, ker sila lepenja ali trenja ni odvisna od povrsine. S sirso gumo se spremeni koeficient lepenja ali trenja, vzrok temu pa je guma sama - je mehka in se ob stiku s podlago deformira - ta vrsta deformacije je dobra. Ce je guma nizja se v ovinku manj krivi (ta vrsta deformacije pa ni dobra) in je obremenitev bolje razporejena po celotni sticni povrsini.
Zelo tezko je takole govort kaj je vzrok cemu, ker je dejavnikov enostavno velik prevec, da bi lahko vse uposteval in prsli to tocnega rezultata.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov