ferrarist je napisal/-a:jakaracman je napisal/-a:johnyr je napisal/-a:jakaracman je napisal/-a:Ni čisto tako: nobenega sistem za vbrizgavanje goriva v izpuh ni, le primerno nastavljen računalnik vbrizga ...
Lahko tudi razložiš kako "primerno" je nastavljen, da bomo še ostali vedl.
U bistvu zlo simpl: ko voznik odvzame gas, računalnik ugasne vžig, bencin pa še vedno vbrizgava. Potem ta bencin seveda ne zgori v valju, ampak udari v vroč kolektor (zato imajo tej avti tako izolirane kolektorje, da se ne ohladijo) - pok ...
Da se ti nbo kdo smejal...prvič slišim,da kadar spustiš gas,računalnik odvzame samo vžig...
Khm ... Se pa spoznaš ...
Napisal sem zelo preprosto, da folk na hitro razume. In ja, pri večini drikalnih avtov s sekvenčnim menjalnikom (kit car, WRC ...) računalnik ob prestaljanju odklopi vžig. V ex. Jerebovi ibizi, recimo, je stikalo za to na prestavni ročici. Ko jo potegneš k sebi da prestaviš v višjo prstavo, odklopi vžig, da ni treba spuščati gasa in pritiskati sklopke. Odvisno od nastavitve računalnika pa je, ali odklopi tudi vbrizg (ni pokanja) ali ne ali pa ga ne odklopi isti hip (bang, pok, ...).
Č epa voznik samo odvzame plin (recimo med zaviranjem), pa rač. premsakne vžig (naprej, tudi do 40 stop., kar pomeni da so takrat že odprti izpušni ventili in še vedno vbrizgava določeno količino goriva (zelo bogata mešanica), kar privede do enakega efekta.
V sesalnem kanalu je, če ni tega sistema, ob odvzetemn plinu skoraj vakum, če je v avto zelo nežno naštiman bag-bang je tam nekje od 0 od 0.3 bara, pri WRCjih pa do 1,5 bara...
Zmerej odvzame računalnik vbrizg,ne pa vžiga.če bi to blo tko kukr praviš ti,bi vsak avto metal vn fajr kadr bi spustu gas...
Ne govorimo o vseh avtih, ampak nekaterih dirkalnih avtih
pri avtih za rally je pa tko,da gre tričetrt goriva mimo in niti ne izgori v valjih(močen predvžig,menjane odmične==>več obratov==>več bencina........zato pa pri teh avtih poka.
ja seveda, ker če gre večina bencina mimo, ima avto največjo moč, ne?
pri wrc pa je res injektor pred turbino,da ni neželjenega učinka turbo luknje!
LP,ferrarist
Pa ga ni.
