pskoda je napisal/-a:Audi TT 2.0tfsi poje 3.2fsi v vsem oz v pospeških ima nižjo porabo, razpon uporabne moči, odzivnost, pohodiš gas pri 1.800rpm se pri 3.2 ne zgodi nič proti 2.0,.....
pskoda je napisal/-a:Audi TT 2.0tfsi poje 3.2fsi v vsem oz v pospeških ima nižjo porabo, razpon uporabne moči, odzivnost, pohodiš gas pri 1.800rpm se pri 3.2 ne zgodi nič proti 2.0,.....
pskoda je napisal/-a:Poanta je v tem, da je 3.2 zastarel in posledično zanič, zato ga je nadomestil veliko boljši 2.0
J.McLane je napisal/-a:Mogoče je pa 3.2 zastarel samo pri Audiju in jim pač ni v interesu ga posodabljat.
En primer iz prakse, sicer je verjetno edini:
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2
Treba je upoštevati da imajo vse Mazde v linku avtomatski menjalnik, fordi pa vsi ročni. Dejansko ostaja edini minus naša zakonodaja, ker te prvič udarijo z letno dajatvijo na kubaturo, drugič pa zavarovanje na kW, ki jih pač pri NA motorju mora biti malo več da se kompenzira tisti navor pri turbaku.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 24 gostov