Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Če nov 13, 2008 10:13 pm

H-FReAK je napisal tak lepo obrazložil način delovanja sistema, da negre lepše :bow

Edino tiste table niso vsepovsod isto razporejene in vrjetno je to probljem pri ljudeh. Morali bi uvesti nek enoten sistem postavljanja tabel pri zožanju, ne pa da je teh načinov skoraj neomejeno.
Tisti ki pa grejo po odstavni mimo, se pa lepo postaviš na desno, da ne more iti mimo. Je pa zanimivo, da če to narediš z avtom od ene izmed "tistih" znamk skoraj nobenega ne moti :?
LP Rok
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Pe nov 14, 2008 10:21 am

kratek in jedrnat povzetek prebranega bi bil, da vas več kot polovica nezna vozt. žalostno, da imate izpite in upravljate vozila, ki so lahko potencialno orožje, ker ste s svojim egoističnim nastopom v prometu grožnja vsem ostalim in so zaradi vas ceste nevarne. rezultat tega pa je tudi stroga kaznovalna politika.

jaz se, in se bom vedno peljal po levem do ovire, potem pa se bom po pravilu zadrge uvrstil na desni pas. in to iz enakega razloga kot se voda, ki jo spustiš v lijak ne zoži 3cm pred lijakom ampak se zoži točno tam kjer je ovira.

je pa taka egocentrična miselnost, kot jo imate nekateri vredna obsojanja.
 
Bor
Uporabnik
 
Prispevkov: 1370
Pridružen: Sr maj 22, 2002 9:59 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Bor Pe nov 14, 2008 10:40 am

Ja sam ne spreglej znaka prepovedano prehitevanje. Od tega znaka naprej ne smeš biti hitrejši od desnega pasa.
 
Uporabniški avatar
uros_p
Novinec
 
Prispevkov: 485
Pridružen: Ne jul 01, 2007 4:37 pm
Kraj: Prevalje

Napisal/-a uros_p Pe nov 14, 2008 10:47 am

Voith je napisal/-a:...in to iz enakega razloga kot se voda, ki jo spustiš v lijak ne zoži 3cm pred lijakom ampak se zoži točno tam kjer je ovira....

:tomidelej:

Sistem lahko deluje samo če je točka združevanja natanko ENA. Če jih je več, pride do kaosa, ker se nekdo poravna 1 km prej, drugi 600m, tretji pri 590m, dva pri 700m, potem spet eden pri 400m, itd... To pa lahko hitro pripelje do zastoja pasa, ki se ne zožuje. ZAto pa je predpisano da se je potrebno po zadrgi uvrstiti par metrov pred zožitvijo in nadaljevati pot ena ena. In jaz se takoj strinjam s tem, da začno v večernih urah po TV predvajat način združevanja, ker eni enostavno ne morejo doumeti. To pa je spet problem, ker drugi pogoj, da sistem deluje je ta, da se ga drži velika večina.
Slika
 
Uporabniški avatar
uros_p
Novinec
 
Prispevkov: 485
Pridružen: Ne jul 01, 2007 4:37 pm
Kraj: Prevalje

Napisal/-a uros_p Pe nov 14, 2008 10:49 am

Bor je napisal/-a:Ja sam ne spreglej znaka prepovedano prehitevanje. Od tega znaka naprej ne smeš biti hitrejši od desnega pasa.


Če bi se vsi avti razvrstili v oba pasa enakomerno, bi bil rep kolone na obeh pasih približno poravnan. Problem rešen.
Slika
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Pe nov 14, 2008 11:38 am

Tule se moram strinjat z Voithom. V cem je problem, ce spustis eno vozilo predse? Ce bi tako storil vsak in pri tem jasno vzdrzeval varnostno razdaljo bi promet potekal tekoce. Mene osebno ne motijo tisti, ki do zadnjega vozijo po pasu, ki se bo kmalu zozal...me pa blazno nestrpnega dela masa vseh tistih, ki mislijo, da so bog i batina, ce se razvrstijo na pas veliko prej potem pa vozijo po njem kot petelini in ne spustijo pred seboj nikogar, z miselnostjo, ces, zakaj pa sem jaz lahko v vrsti, ti pa ne. Zalostno, ampak resnicno...

Kultura slovenskih voznikov je tule povsem na psu. Neobzir, nestrpnost, egoizem, mentalna ozkost so oznacbe s katere bi lahko pripopall vecini udelezencem v prometu pri nas.

Ko smo ze tule, bom dodal se naslednje:

Zakaj prihaja do "vrivanja" in "izsiljevanja"?
Samo zato, ker smo se zal navadili, da drugace ne gre - in prav to je povzrocila zgoraj opisana masa "ta-kulturnih" voznikov. Enostavno grozno bi bilo, ce bi nekdo prisel pred nas. Vsak naj se pri sebi malo zamisli...

LpF
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Pe nov 14, 2008 12:11 pm

H-FReAK je napisal/-a:In še vedno vztrajam pri tem (okej mogoče še tega tu gor nisem omenil), da bi morali na POP TV in RTV SLO 1, 15 minut pred večernimi poročili, predvajati program: Vožnja v prometu,



super ideja, verjetno bi to imelo 2x vecji ucinek kot kazni.

nekdo bi ta predlog moral resno razposlati na tv in mogoce se kam..
 
AndrejD
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 770
Pridružen: Po jun 14, 2004 10:48 am

Napisal/-a AndrejD Pe nov 14, 2008 1:22 pm

Ko berem te odgovore mi postaja jasno zakaj je taka situacija na cestah kot je. Saj skoraj noben ne pozna zakonov in se vozi vsak po svoje. In tako nastane vsakdanji kaos.

Kako ugotovite da ne znate uporabljati vozila / sistema zadrge ?

-znaki ob cestah so vam "španska vas"
-vozite v koloni po desnem pasu, medtem ko je levi prazen
-vozite kot vlak (0.5m za odbijačem prvega vozila)
-...


Priporočam:

-obisk avtošole
-obisk "optika" oziroma zdravnika za oči
-obisk psihiatra
-obisk psihologa
Slika
 
Uporabniški avatar
graal
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Če nov 30, 2006 2:33 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a graal Pe nov 14, 2008 1:42 pm

Voith je napisal/-a:
H-FReAK je napisal/-a:In še vedno vztrajam pri tem (okej mogoče še tega tu gor nisem omenil), da bi morali na POP TV in RTV SLO 1, 15 minut pred večernimi poročili, predvajati program: Vožnja v prometu,



super ideja, verjetno bi to imelo 2x vecji ucinek kot kazni.

nekdo bi ta predlog moral resno razposlati na tv in mogoce se kam..


Že nekaj časa intenzivno delam na tem in čakam, da se zadeve premaknejo.
Da poučimo ljudi, da moramo biti kot voda pred oviro. Voith, ti si legenda :-P

lp, Aleš.
Slika
 
marsus
Novinec
 
Prispevkov: 111
Pridružen: Po nov 29, 2004 9:33 pm

Napisal/-a marsus Pe nov 14, 2008 2:51 pm

Jaz pa mislim da sistema zdrge sploh ne potrebujemo če se vsi "pravi" čas razvrstimo v desni pas.Sistem zadrge in levi pas je samo za impotentne prenapihnjene fraječke ki mislijo da so bogovi ko priletijo mimo po levem pasu čeprav so šli mimo znaka ki kaže da je prehitevanje prepovedano.V bistvu sistem zadrge deluje samo takrat ko te ne bo nobeden prehitel po levem pasu.Zdaj pa gospodje na levem pasu zakaj se pritožujete da vas je nekdo zaprl ali stisnil v zaporo če po levem pasu gonite 120 km/h in več?Zakaj se pritožujete da zadrga ne dela?Seveda ne dela saj jo sami onemogočate s svojim kretenskim egoističnim kršenjem prometnega znaka ki omejuje hitrost na 80 km/h.
 
Uporabniški avatar
joke
Novinec
 
Prispevkov: 111
Pridružen: Ne feb 06, 2005 7:46 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a joke Pe nov 14, 2008 3:45 pm

Raznim veleumom v tej temi bi postavil eno vprašanje. Zakaj je pravilo zadrge pomembnejše oziroma superiorno prometnemu znaku, ki prepoveduje prehitevanje?
 
Uporabniški avatar
graal
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Če nov 30, 2006 2:33 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a graal Pe nov 14, 2008 3:58 pm

joke je napisal/-a:Raznim veleumom v tej temi bi postavil eno vprašanje. Zakaj je pravilo zadrge pomembnejše oziroma superiorno prometnemu znaku, ki prepoveduje prehitevanje?


Razni veleumi, pa ti bodo odgovorili: Zato, ker smo pismeni in nam ni težko vzeti v roke knjigo, na katere platnici piše: ZVCP. In ko prelistamo to knjigo naletimo na 23. člen in 75. odstavek v katerem piše tole:

75. prehitevanje je vožnja mimo drugega udeleženca cestnega prometa, ki se premika v isti smeri po prometnem pasu ali delu smernega vozišča, ki je namenjen prometu. Hitrejša vožnja ene kolone vozil od druge na cesti, ki ima najmanj dva prometna pasova za vožnjo v isto smer, ni prehitevanje;


p.s.: Za vse, ki imate pred spanjem kakšno uro časa ponovno prilagam link do spletne različice ZVCP, kjer nikomur ne more zaškodit, če ga na hitro prelista!


http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?urlid=200856&stevilka=2345



lp, Aleš.
Slika
 
Uporabniški avatar
joke
Novinec
 
Prispevkov: 111
Pridružen: Ne feb 06, 2005 7:46 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a joke Pe nov 14, 2008 4:30 pm

H-FReAK, to da znaš zelo lepo citirati ZVCP si že dokazal. Če se kaj voziš po naših avtocestah, pa si mogoče celo opazil, da je v praksi ta zadeva malce drugačna. Na voznem pasu kolona, po prehitevalnem pa posamezniki, ki jih tu vneto zagovarjaš, veselo mimo znaka, ki prepoveduje prehitevanje. V enem prejšnjih postov si celo napisal približno takole, da " če je na desnem pasu kolona, zapelji na levega pa bejž mimo". Tu ni govora o dveh kolonah ampak o prehitevanju. In ravno takšni, ki pred zožanjem zavestno naredijo 2-3 prekrške so potem najbolj glasni in srditi zagovorniki t.i. "pravila zadrge".
 
Uporabniški avatar
rhino
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 741
Pridružen: Če nov 30, 2006 2:21 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a rhino Pe nov 14, 2008 4:41 pm

nebivedu je napisal/-a:Sam do 50m pred koncem še spuščam tiste iz leve pred sebe, od 50m pa do tabel pa se ne umikam in ne spuščam nikogar razen rešilcev in gasilcev. Če je pa kter preveč pameten in se hoče tik pred koncem vrint, lahko pa dobi odbijač v bok avta, al pa bo zrinjen v table. Potem pa ga še tožim, in mu poberem kuponček, ter počakam (tko da cela kolona čaka) da se pripelje policija, ki mu bo dala kazen za izsiljevanje.
Oznaka je ponavadi od 1.2km do 300m prej in vsaj od zadnje table naprej (postavljena je na 300m pred oviro) je 250m dosti, da se prestavite na vozni pas, brez da ovirate kogarkoli in da se kolona z normalno hitrostjo premika naprej.

Tisti, ki pa čisto do konca vozite in se potem vrinete v kolono pa vedite, da zakon tukaj ni na vaši strani, ker bi morali že najmanj 300m prej zmanjšat hitrost na omejitev (ponavadi 60 ali 80km/h) in se bi morali tukaj že vključevat na vozni pas. Na ta način bi tudi dosegli, da bi bila pretočnost večja in tudi z bolj enakomerno hitrostjo bi lahko vsi vozili.

Sicer pa kakršna je kultura na naših cestah, tako se tudi večina vozi in ni pričakovat zboljšanja kmalu, ker ljudje ne znajo pred svojim pragom pometat, ampak to vedno počnejo na tujem.

Slika Slika
 
gustelj
Novinec
 
Prispevkov: 154
Pridružen: So jul 09, 2005 9:03 am

Napisal/-a gustelj Pe nov 14, 2008 4:53 pm

Unikat2 je napisal/-a:Jaz bi se strinjal s tvojim očetom. Zaradi tistih, ki zadnji hip zavijejo na vozi pas se delajo kolone in zastoji. Ljudje zavirajo, da bi jih spustili na vozi pas, posledično tudi vsi ostali, ki peljejo po voznem pasu zavirajo in s tem delajo zamaške. Ko tisti prvi ki je nekoga spustil pred seboj spet ponovno pospeši, takrat deseti avto za nejem šele začne zavirat saj seveda ne zavirajo vsi hkrati in se tisto zaviranje prenese na avtomobile, ki vozijo zadaj šele čez nekaj časa. In tako se to nadaljuje v več kilometrske kolone, ljudje spredaj spet pospešijo, tisti čisto zadaj pa šele zavirajo še od prejšnje "četrte" runde, in tako se cjazijo gas-zavora-gas-zavora.
Če bi se recimo že predhodno vsi razvrstili desno na vozi pas, ne bi bilo nobene potrebe po zaviranju, saj se ne bi nihče vrival in bi vsi skupaj peljali enako in enakomerno.
Sam se namreč pravočasno razvrstim na vozni pas in če zagledam v ogledalu, da nekdo po levi žge mimo vseh, se postavim na levi - prehitevalni pas, in vozim enako hitro kot tisti na desni. Ponavadi potem vsi tisti, ki pripeljejo za mano vidijo da jih ne bom spustil mimo, in se takoj razvrstijo na desno, tisti, ki pa vozim vzporedno z njim pa ponavadi ve zakaj se gre in mi drži prostor, tako da lahko nemoteno zapeljem nazaj desno in ne oviram celotne kolone, ki že vozi po desni. Mogoče si že opazil, da to kar jaz počenem, delajo vozniki tovornjakov. Upam, da sem bil dovolj razumen.


Tako je! Ti si naš.
 
Uporabniški avatar
graal
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Če nov 30, 2006 2:33 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a graal Pe nov 14, 2008 5:06 pm

joke je napisal/-a:H-FReAK, to da znaš zelo lepo citirati ZVCP si že dokazal. Če se kaj voziš po naših avtocestah, pa si mogoče celo opazil, da je v praksi ta zadeva malce drugačna. Na voznem pasu kolona, po prehitevalnem pa posamezniki, ki jih tu vneto zagovarjaš, veselo mimo znaka, ki prepoveduje prehitevanje. V enem prejšnjih postov si celo napisal približno takole, da " če je na desnem pasu kolona, zapelji na levega pa bejž mimo". Tu ni govora o dveh kolonah ampak o prehitevanju. In ravno takšni, ki pred zožanjem zavestno naredijo 2-3 prekrške so potem najbolj glasni in srditi zagovorniki t.i. "pravila zadrge".


Ravno tukaj je težava! Tukaj se jasno pokaže, da 90% voznikov ne pozna CPP! In zaradi tega kolone lezejo z 40km/h in ne 80 oz. 60km/h, kot je predpisano. Saj ob razvrščanju v en pas nastane toliko stičnih točk kot je vozil na "zaprtem" pasu namesto ENE same stične točke, kar bi pomenilo manj "vrivanja" v prometu! "bejž na levi pas" pa zato da sta koloni približno izenačeni in promet teče gladko in tekoče! Slovenijo oz. relacijo MB-kozino oz. Mb-Fernetiči prevozim nekje do 3X tedensko in zelo dobro vem kako žalostno to zgleda na naših cestah!


p.s.:
MacTron je napisal/-a:Tema vrnjena v pogon...
Upam, da se konstruktivni posti (vizualni) kot jih je zacel H-FReAK ne bodo sprevrgli v
nasprotno. Lepo prosim, da se tako tudi nadaljuje... tema je prevec delikatna, da bi jo
se dodatno obremenjevali z off topici oz. to se posebej oznacevali s "poprom". Hvala


gustelj je napisal/-a:
Patrik_A3 je napisal/-a:pravilo zadrge oz. vklučevanja. če pa keremu ni prav da se do konca po praznem levem pasu zapeljem do zoožitve, pa lahko komot grem z avta ven pa ga a prve na gobec,pol pa naj še se kaj pizdi da že 2 km se vozi v vrsti


Prav, zmenjeno! Kdaj se dobiva in pri kateri zožitvi?


Dajmo ugodit MacTron-ovi prošnji in držat to temu na solidnem nivoju!



lp, Aleš.
Slika
 
gustelj
Novinec
 
Prispevkov: 154
Pridružen: So jul 09, 2005 9:03 am

Napisal/-a gustelj Pe nov 14, 2008 5:26 pm

H-FReAK je napisal/-a:Ravno tukaj je težava! Tukaj se jasno pokaže, da 90% voznikov ne pozna CPP! In zaradi tega kolone lezejo z 40km/h in ne 80 oz. 60km/h, kot je predpisano. Saj ob razvrščanju v en pas nastane toliko stičnih točk kot je vozil na "zaprtem" pasu namesto ENE same stične točke, kar bi pomenilo manj "vrivanja" v prometu! "bejž na levi pas" pa zato da sta koloni približno izenačeni in promet teče gladko in tekoče! Slovenijo oz. relacijo MB-kozino oz. Mb-Fernetiči prevozim nekje do 3X tedensko in zelo dobro vem kako žalostno to zgleda na naših cestah!


Tu se predvsem jasno pokaže, da ti ne razumeš ne fizike in ne matematike. Ne meči v isti koš mestne ceste z več pasovi na katerih so zožitve in avtocesto. Ravno na avtocesti se začne ustvarjati zamašek zaradi vedno enih in istih vrivačev na levem pasu. Ti seveda že vnaprej vedo, da je na določenem mestu ovira in se namerno postavijo na levi pas že 5 km prej, zato da čisto vsiljevalsko na koncu gonijo svoj prav in se vsiljujejo na desni pas tik pred oviro. To povzroča prekomerno zaviranje avtomobilov na desnem pasu in posledično daljše in počasnejše kolone.
Če bi se vozniki že prej, tako po vrsti kot so hiše v Trsti, razvrstili na desni pas, do tega fenomena ne bi prihajalo tako močno in promet bi bil bolj tekoč.
 
goldhorn
Novinec
 
Prispevkov: 124
Pridružen: Sr maj 28, 2008 1:13 pm

Napisal/-a goldhorn Pe nov 14, 2008 5:57 pm

gustelj je napisal/-a:
H-FReAK je napisal/-a:Ravno tukaj je težava! Tukaj se jasno pokaže, da 90% voznikov ne pozna CPP! In zaradi tega kolone lezejo z 40km/h in ne 80 oz. 60km/h, kot je predpisano. Saj ob razvrščanju v en pas nastane toliko stičnih točk kot je vozil na "zaprtem" pasu namesto ENE same stične točke, kar bi pomenilo manj "vrivanja" v prometu! "bejž na levi pas" pa zato da sta koloni približno izenačeni in promet teče gladko in tekoče! Slovenijo oz. relacijo MB-kozino oz. Mb-Fernetiči prevozim nekje do 3X tedensko in zelo dobro vem kako žalostno to zgleda na naših cestah!


Tu se predvsem jasno pokaže, da ti ne razumeš ne fizike in ne matematike. Ne meči v isti koš mestne ceste z več pasovi na katerih so zožitve in avtocesto. Ravno na avtocesti se začne ustvarjati zamašek zaradi vedno enih in istih vrivačev na levem pasu. Ti seveda že vnaprej vedo, da je na določenem mestu ovira in se namerno postavijo na levi pas že 5 km prej, zato da čisto vsiljevalsko na koncu gonijo svoj prav in se vsiljujejo na desni pas tik pred oviro. To povzroča prekomerno zaviranje avtomobilov na desnem pasu in posledično daljše in počasnejše kolone.
Če bi se vozniki že prej, tako po vrsti kot so hiše v Trsti, razvrstili na desni pas, do tega fenomena ne bi prihajalo tako močno in promet bi bil bolj tekoč.


Bingo :). Sicer pa je resnica v tej temi preprosta. Vozniki na levem pasu prehitevajo (kljub prepovedi) in namerno spregledajo to in ko jim zmanjka ceste kričijo o zadrgi.

P.S.: Sam se poslužujem tega le, če je desni pas precej prost in so na njemu nedinamični vozniki.

P.S. 2: Nekaj mesecev nazaj je bil na forumu objavljen odličen video neke Japonske raziskave o temu, kako nastajajo zastoji v krožnem križišču. Vsem, ki vam ni jasno oz. mislite, da vam je jasno priporočam ogled.
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Pe nov 14, 2008 6:05 pm

H-FReAK je napisal/-a:
joke je napisal/-a:Raznim veleumom v tej temi bi postavil eno vprašanje. Zakaj je pravilo zadrge pomembnejše oziroma superiorno prometnemu znaku, ki prepoveduje prehitevanje?


Razni veleumi, pa ti bodo odgovorili: Zato, ker smo pismeni in nam ni težko vzeti v roke knjigo, na katere platnici piše: ZVCP. In ko prelistamo to knjigo naletimo na 23. člen in 75. odstavek v katerem piše tole:

75. prehitevanje je vožnja mimo drugega udeleženca cestnega prometa, ki se premika v isti smeri po prometnem pasu ali delu smernega vozišča, ki je namenjen prometu. Hitrejša vožnja ene kolone vozil od druge na cesti, ki ima najmanj dva prometna pasova za vožnjo v isto smer, ni prehitevanje;


p.s.: Za vse, ki imate pred spanjem kakšno uro časa ponovno prilagam link do spletne različice ZVCP, kjer nikomur ne more zaškodit, če ga na hitro prelista!


http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?urlid=200856&stevilka=2345



lp, Aleš.


Mi lahko poveš razliko med PREHITEVALNIM in navadnim(i) prometnim(i) pasom/vi ?

Se pravi da so tiste table o prepovedanem prehitevanju pred zožitvijo čisto brez veze :?:

Pa brez zamere.

LP
 
Uporabniški avatar
graal
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Če nov 30, 2006 2:33 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a graal Pe nov 14, 2008 6:18 pm

Pero je napisal/-a:
H-FReAK je napisal/-a:
joke je napisal/-a:Raznim veleumom v tej temi bi postavil eno vprašanje. Zakaj je pravilo zadrge pomembnejše oziroma superiorno prometnemu znaku, ki prepoveduje prehitevanje?


Razni veleumi, pa ti bodo odgovorili: Zato, ker smo pismeni in nam ni težko vzeti v roke knjigo, na katere platnici piše: ZVCP. In ko prelistamo to knjigo naletimo na 23. člen in 75. odstavek v katerem piše tole:

75. prehitevanje je vožnja mimo drugega udeleženca cestnega prometa, ki se premika v isti smeri po prometnem pasu ali delu smernega vozišča, ki je namenjen prometu. Hitrejša vožnja ene kolone vozil od druge na cesti, ki ima najmanj dva prometna pasova za vožnjo v isto smer, ni prehitevanje;


p.s.: Za vse, ki imate pred spanjem kakšno uro časa ponovno prilagam link do spletne različice ZVCP, kjer nikomur ne more zaškodit, če ga na hitro prelista!


http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?urlid=200856&stevilka=2345



lp, Aleš.


Mi lahko poveš razliko med PREHITEVALNIM in navadnim(i) prometnim(i) pasom/vi ?

Se pravi da so tiste table o prepovedanem prehitevanju pred zožitvijo čisto brez veze :?:

Pa brez zamere.

LP


Lahko!
Prehitevalni in navadni prometni pas, sta dve besedi ki jih CPP in ZVCP NE POZNATA! To so pogovorna poimenovanja, ki so zrasla za lažjo (kmečko) predstavo kako voziti po AC in HC. ZVCP pozna le prometne, odstavne, zaviralne, pospeševalne.. pasove.

primer tega je:

Slika

To kar pa hočeš ti povedati, torej da se vozi po navadnem prometnem pasu pa je strokovno povedano tako:

Avtocesta in cesta, rezervirana za motorna vozila

110. člen

(1) Na avtocesto ali cesto, rezervirano za motorna vozila, lahko zapeljejo in vozijo po njej le vozniki motornih vozil in skupin vozil, ki po deklaraciji proizvajalca dosegajo hitrost, večjo od 60 km/h.
(2) V promet na avtocesti in cesti, rezervirani za motorna vozila, se sme voznik vključiti in izključiti le na označenih priključkih.
(3) Vozila, ki že vozijo po smernem vozišču avtoceste ali ceste, rezervirane za motorna vozila, imajo prednost pred vozili, ki se vključujejo v promet na tej cesti.
(4) Voznik, ki se z motornim vozilom vključuje v promet na avtocesti ali cesti, rezervirani za motorna vozila, mora voziti po pospeševalnem pasu in se z ustrezno hitrostjo vključiti v promet, pri tem ne sme ovirati ali ogrožati vozil, ki vozijo po njej.
(5) Voznik, ki se izključuje iz prometa na avtocesti ali na cesti, rezervirani za motorna vozila, se mora z vozilom pravočasno pomakniti na desni prometni pas in brez zmanjševanja hitrosti zapeljati na začetek zaviralnega pasu.
(6) Na avtocesti in cesti, rezervirani za motorna vozila, z dvema ali več prometnimi pasovi za vožnjo v eno smer, morajo motorna vozila voziti po skrajnem desnem prometnem pasu, ki ni zaseden z vozili v koloni.

iz česar sledi, da če je skrajni desni pas zaseden smo DOLŽNI voziti po sosednjem levem.


Pa kaj ljudje zares niste nikoli videli od blizu literature kot so: "ZVCP" ali "CPP"...?

pa brez zamere!



lp, Aleš.
Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov