Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Po mar 30, 2009 10:12 am

cliort je napisal/-a:
Drocky je napisal/-a:Pa včasih je čez polno črto bolj varno prehitevati, kot čez prekinjeno.


No fino...a lahko malo bolj natančno razložiš zakaj je temu tako?
mimo kamnoloma v poljčanah je cel čas prekinjena črta pa ne vidič čisto nič na enem delu. Imaš pa dostikrat pregleden del ravnine ki ima polno črto, na drugi strani ravnine pa prekinjena črta v ovinek. Je pa res da so v zadnjem času dosti takšnih bedarij popravli in kr polno črto potegnali.
Pač človek pričakuje, da bo tisti, ki je določil kje bo polna in kje prekinjena črta, ti jasno pokazal kje je varno prehitevat. Če pa je to nareto po kavbojsko je pa boljše, da je skos prekinjena črta. Majn barve gre, pa še ljudje bi bolje pogledal kdaj grejo prehitevat, ne pa da se slepo zanašajo na prekinjeno črto, potem pa se od nikoder(z "mrtvega kota") par deset metrov pred njim naenkrat pojavi avto, medtem ko on prehiteva prikoličarja.
LP Rok
 
Uporabniški avatar
ducky
Novinec
 
Prispevkov: 381
Pridružen: Pe dec 07, 2007 7:19 am

Napisal/-a ducky Po mar 30, 2009 10:33 am

ma na cesti je ogromno idiotov, takih ki mislijo da so neki vozniki F1, "direktorji", gangsterji itd. ali pa taki, ki mislijo, da če bodo šli v normalnih razmerah po AC 110, po regionalni 75 in mestu 40 da s tem pripomorejo k varnosti v prometu - oboji povzročajo ogromno preglavic in zaradi obojih prihaja do neljubih incidentov...

tristan01 je napisal/-a:V razmislek pa še tole: Pred nekaj meseci sem bil na tečaju varne vožnje, kjer pa se za razliko nismo vadili v reševanju kritičnih situacij temveč v preprečevanju nastanka. Ena izmed vaj je bila tudi ocenjevanje dogajanja v prometu za naslednjih 10 sek in ocena ostalih udeležencev, kaj bodo storili. Edina praktična vaja ta dan pa je bila vožnja (15-20km) v kateri smo vozili in svoja opažanja na cesti poročali ostalim tečajnikom v vozilu in inštruktorju. Ko začneš tako spremljati promet, hitro ugotoviš, da vsak dan spregledamo na tisoče malih znakov, ki bi lahko preprečili kritične situacije pa tudi marsikatero nesrečo.
LP Tristan01

Saj to je to problem večine ljudi da ne gledajo celotnega dogajanja okrog sebe in ne znajo predvidevati v naprej, amak bulijo sam kakih par metrčkov predse in vidijo le avto tik pred sabo..... jaz zmeraj spremljam ostale avtomobile in ne gledam le pod svoja kolesa, ampak po možnosti čim dlje naprej, in tako lahko sklepam, kaj bo sledilo in pravočasno ukrepam ...
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Po mar 30, 2009 10:38 am

plansar je napisal/-a:
KiNOS je napisal/-a:V vsakem primeru je krivec zadnji, torej tisti ki nabaše prvega, v omenjeni situaciji.

Tole pa ne drži ;) Je že neki časa zakon, če kdo namerno zabremza da je on kriv...


Zdaj pa mu dokaži, da je namerno zabremzal? Letela mi je mačka po cesti pa sem naglo zabremzal, da je nebi povozil ti pa si se mi v rit zaletel.... simpl ko pajek...

mene najbolj razpizdi ko eni cincajo pa drkajo pa se pod omejitvami vozijo polp aga prehitiš pa ti idot začne blendat pa trobit pa se nekaj razburjat... takega pa bi najraje šel ven pa mu avspuh okoli vraza namotal...
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Po mar 30, 2009 10:39 am

@svadreb; dobro si tole napisal. Vsi bi morali pomislit na druge, se postavit v njihovo kožo. Vsi se pritožujemo nad starejšimi vozniki, ampak vsi bomo enkrat (če bomo imeli srečo) v takih letih, a se bomo takrat sami izločili iz prometa, tako kot sedaj zahtevamo od drugih?
Potem okrog počasnetov, cesta je za vse in po njih se pravaža marsikaj in ne moreš zahtevat da se vsak čez neke ovinke vozi 90, ker je pač toliko omejitev. Kaj pa veš, če ima prazen avto, kaj pa če v prtljažniku ali pa na zadnjih sedežih vozi kak občutljiv tovor. Recimo jaz sem pred kratkim vozil neko pecivo na pladnjih, ne morem se s tistim 90 vozit čez ovinek, ker se bi vse razletelo. Že po ravnem je bilo treba čist po pameti, ker so pladnji na vsaki grbini začeli lepo poskakovat.
Potem voziš kake tehnične stvari pa kako elektroniko. Kupiš eno drago LCD televizijo, boš potem reli vozil čez te naše luknje? Itd... ljudje vse mogoče vozijo po cesti in je treba to tudi upoštevat. Ko pa si starejši pa tudi normalno da bolj počasi voziš. Ne bo se en 70 letni ata preganjal čez ovinke kot en 30 letnik.
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Po mar 30, 2009 10:43 am

Jaz včasih vidim ateje ki komaj iz vozila zlezejo ker komaj hodijo.... Kakšen je to voznik avtomobila? Brez vsakih reakcij, refleksov in še česa... Zato obstajajo Avtobusi (jih imajo zastonj) ter taxiji. Proda avto pa ima za 5 let za taxi... Pa se bo peljal lepo pa še do vra pa še parkirat nebo rabil... ne govorim za vse je pa dosti takih...
 
Uporabniški avatar
ducky
Novinec
 
Prispevkov: 381
Pridružen: Pe dec 07, 2007 7:19 am

Napisal/-a ducky Po mar 30, 2009 10:48 am

xandrej je napisal/-a:Jaz včasih vidim ateje ki komaj iz vozila zlezejo ker komaj hodijo.... Kakšen je to voznik avtomobila? Brez vsakih reakcij, refleksov in še česa... Zato obstajajo Avtobusi (jih imajo zastonj) ter taxiji. Proda avto pa ima za 5 let za taxi... Pa se bo peljal lepo pa še do vra pa še parkirat nebo rabil... ne govorim za vse je pa dosti takih...

to maš prav.
Saj tudi jaz sem že videl starega ata, ki je komaj, res komaj zavil na parkirišče, potem pa je na skoraj praznem parkirišču pred trgovino stal še kake 3 minute in ni vedel, kako naj parkira..
 
Legoless
Novinec
 
Prispevkov: 271
Pridružen: To avg 21, 2007 1:35 am

Napisal/-a Legoless Po mar 30, 2009 11:05 am

Se popolnoma strinjam s CHANom in esemom. Lepo sta napisala fanta. :)

Jaz imam tudi precej takšnih izkušenj, a najbolj mi je ostala v spominu ena izpred par dni na AC. Jaz se vozim s konstantno hitrostjo 130-140 km/h, lepo dinamično po avtocesti. Je kar precej prometa, saj je veliko tovornjakov. In seveda ko se približujem šleparju, pogledam v ogledala in ker ni nobenega dam smerokaz in zavijem na prehitevalni pas. Prehitim šleparja in ko prehitevam drugega (bila sta čisto eden za drugim, nisem mogel vmes zavit na vozni pas), vidim zadaj črnega Audija A6, ki tera okoli 180 km/h in že na daleč blenda. Si mislim, kaj naj, zapeljem pod šleparja? Ko ga prehitim (pred mano je bilo še eno vozilo), se umaknem na vozni pas in spustim nestrpnega voznika Audija naprej. Tip zapelje mimo mene in ko vidi, da ga čudno gledam zabremza, vozi vzporedno z mano in oba s sovoznikom vred (starost 18-20) mi pokažeta sredinca, potem pa gas naprej in 2 avta naprej izsilita prednost in zavijeta na izvoz. Tudi jaz sem tam zavil dol, a raje nisem sledil bedakoma, čeprav bi jima z veseljem povedal svoje. Takšnih prigod je nešteto...

Lp
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Po mar 30, 2009 11:26 am

abbe je napisal/-a:
tristan01 je napisal/-a:
V razmislek pa še tole: Pred nekaj meseci sem bil na tečaju varne vožnje, kjer pa se za razliko nismo vadili v reševanju kritičnih situacij temveč v preprečevanju nastanka. Ena izmed vaj je bila tudi ocenjevanje dogajanja v prometu za naslednjih 10 sek in ocena ostalih udeležencev, kaj bodo storili. Edina praktična vaja ta dan pa je bila vožnja (15-20km) v kateri smo vozili in svoja opažanja na cesti poročali ostalim tečajnikom v vozilu in inštruktorju. Ko začneš tako spremljati promet, hitro ugotoviš, da vsak dan spregledamo na tisoče malih znakov, ki bi lahko preprečili kritične situacije pa tudi marsikatero nesrečo.

LP Tristan01


to je ze res.sam jst se nocem vozt vs na trnih pa spremljjat premike za deset avtou naprej in nazaj.rd bi se sprosceno vozu v avtu,ne pa da skrbim se za druge udelezence.


Abbe potem si boš moral pa zmisliti svojo zasebno cesto. Na cesti nas je veliko in če bi vsi vozili kot ti razmišljaš bi bilo še veliko več mrtvih kot jih je. Sam verjetno veš kaj pomeni sekunda nepazljivosti na cesti. Torej dokler nas bo na cestah toliko kot sedaj moramo paziti drug na drugega, še posebej pa na takšne kot si ti, ki se radi vozji (preveč) sproščeno.

V tem je bil tudi bil namen tega treninga.

LP Tristan01
Zadnjič spremenil tristan01, dne Po mar 30, 2009 11:38 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Po mar 30, 2009 11:29 am

recept je napisal/-a:
tristan01 je napisal/-a:V razmislek pa še tole: Pred nekaj meseci sem bil na tečaju varne vožnje, kjer pa se za razliko nismo vadili v reševanju kritičnih situacij temveč v preprečevanju nastanka. Ena izmed vaj je bila tudi ocenjevanje dogajanja v prometu za naslednjih 10 sek in ocena ostalih udeležencev, kaj bodo storili. Edina praktična vaja ta dan pa je bila vožnja (15-20km) v kateri smo vozili in svoja opažanja na cesti poročali ostalim tečajnikom v vozilu in inštruktorju. Ko začneš tako spremljati promet, hitro ugotoviš, da vsak dan spregledamo na tisoče malih znakov, ki bi lahko preprečili kritične situacije pa tudi marsikatero nesrečo.


Kje je tak tečaj varne vožnje?


Tole je organizaral OMTC v okolici Dunaja.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Po mar 30, 2009 11:43 am

tristan01 je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:
tristan01 je napisal/-a:
V razmislek pa še tole: Pred nekaj meseci sem bil na tečaju varne vožnje, kjer pa se za razliko nismo vadili v reševanju kritičnih situacij temveč v preprečevanju nastanka. Ena izmed vaj je bila tudi ocenjevanje dogajanja v prometu za naslednjih 10 sek in ocena ostalih udeležencev, kaj bodo storili. Edina praktična vaja ta dan pa je bila vožnja (15-20km) v kateri smo vozili in svoja opažanja na cesti poročali ostalim tečajnikom v vozilu in inštruktorju. Ko začneš tako spremljati promet, hitro ugotoviš, da vsak dan spregledamo na tisoče malih znakov, ki bi lahko preprečili kritične situacije pa tudi marsikatero nesrečo.

LP Tristan01


to je ze res.sam jst se nocem vozt vs na trnih pa spremljjat premike za deset avtou naprej in nazaj.rd bi se sprosceno vozu v avtu,ne pa da skrbim se za druge udelezence.


Abbe potem si boš moral pa zmisliti svojo zasebno cesto. Na cesti nas je veliko in če bi vsi vozili kot ti razmišljaš bi bilo še veliko več mrtvih kot jih je. Sam verjetno veš kaj pomeni sekunda nepazljivosti na cesti. Torej dokler nas bo na cestah toliko kot sedaj moramo paziti drug na drugega, še posebej pa na takšne kot si ti, ki se radi vozji (preveč) sproščeno.

V tem je bil tudi bil namen tega treninga.

LP Tristan01

jst tebe ze zastopim.
samo ce bi vsak voznik poskrbel zase pa za varno voznjo,potem nebi blo toliko nesrec.jst vozim varno premisljeno in gledam kaj se dogaja okoli mene.
ne bom pa gledal 10 avtou naprej pa nazaj,medtem ko 3 avte naprej en telefonar,en je med voznjo,en mejava cd-je nekdo tretji spet nekaj drugega,jst nj pa skrbim kaj bo on naredu.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
ducky
Novinec
 
Prispevkov: 381
Pridružen: Pe dec 07, 2007 7:19 am

Napisal/-a ducky Po mar 30, 2009 12:00 pm

tristan01 je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:
tristan01 je napisal/-a:
V razmislek pa še tole: Pred nekaj meseci sem bil na tečaju varne vožnje, kjer pa se za razliko nismo vadili v reševanju kritičnih situacij temveč v preprečevanju nastanka. Ena izmed vaj je bila tudi ocenjevanje dogajanja v prometu za naslednjih 10 sek in ocena ostalih udeležencev, kaj bodo storili. Edina praktična vaja ta dan pa je bila vožnja (15-20km) v kateri smo vozili in svoja opažanja na cesti poročali ostalim tečajnikom v vozilu in inštruktorju. Ko začneš tako spremljati promet, hitro ugotoviš, da vsak dan spregledamo na tisoče malih znakov, ki bi lahko preprečili kritične situacije pa tudi marsikatero nesrečo.

LP Tristan01


to je ze res.sam jst se nocem vozt vs na trnih pa spremljjat premike za deset avtou naprej in nazaj.rd bi se sprosceno vozu v avtu,ne pa da skrbim se za druge udelezence.


Abbe potem si boš moral pa zmisliti svojo zasebno cesto. Na cesti nas je veliko in če bi vsi vozili kot ti razmišljaš bi bilo še veliko več mrtvih kot jih je. Sam verjetno veš kaj pomeni sekunda nepazljivosti na cesti. Torej dokler nas bo na cestah toliko kot sedaj moramo paziti drug na drugega, še posebej pa na takšne kot si ti, ki se radi vozji (preveč) sproščeno.

V tem je bil tudi bil namen tega treninga.

LP Tristan01


se strinjam s tristanom... saj ne rabiš bit na trnih ampak to lahko delaš povsem mimogrede, čist podzavestno in voziš povsem sproščeno in umirjeno, tako da uživaš v vožnji... vidim, da eni delate iz vožnje avtomobila pravo znanost..
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Po mar 30, 2009 2:22 pm

Legoless je napisal/-a:Se popolnoma strinjam s CHANom in esemom. Lepo sta napisala fanta. :)

Jaz imam tudi precej takšnih izkušenj, a najbolj mi je ostala v spominu ena izpred par dni na AC. Jaz se vozim s konstantno hitrostjo 130-140 km/h, lepo dinamično po avtocesti. Je kar precej prometa, saj je veliko tovornjakov. In seveda ko se približujem šleparju, pogledam v ogledala in ker ni nobenega dam smerokaz in zavijem na prehitevalni pas. Prehitim šleparja in ko prehitevam drugega (bila sta čisto eden za drugim, nisem mogel vmes zavit na vozni pas), vidim zadaj črnega Audija A6, ki tera okoli 180 km/h in že na daleč blenda. Si mislim, kaj naj, zapeljem pod šleparja? Ko ga prehitim (pred mano je bilo še eno vozilo), se umaknem na vozni pas in spustim nestrpnega voznika Audija naprej. Tip zapelje mimo mene in ko vidi, da ga čudno gledam zabremza, vozi vzporedno z mano in oba s sovoznikom vred (starost 18-20) mi pokažeta sredinca, potem pa gas naprej in 2 avta naprej izsilita prednost in zavijeta na izvoz. Tudi jaz sem tam zavil dol, a raje nisem sledil bedakoma, čeprav bi jima z veseljem povedal svoje. Takšnih prigod je nešteto...

Lp


Sorry samo prehitevalni pas je namenajan temu, da ČIMPREJ prehitiš objekt prehitevanja in, da se čimprej vrneš na vozni pas nazaj... V menčiji ti nebi sredinca pokazali ampak še kaj drugega... Če prehitevaš prehiti čimprej pa je... ne pa da cincaš s 140 naprej...
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1613
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan Po mar 30, 2009 2:35 pm

xandrej je napisal/-a:
Legoless je napisal/-a:Se popolnoma strinjam s CHANom in esemom. Lepo sta napisala fanta. :)

Jaz imam tudi precej takšnih izkušenj, a najbolj mi je ostala v spominu ena izpred par dni na AC. Jaz se vozim s konstantno hitrostjo 130-140 km/h, lepo dinamično po avtocesti. Je kar precej prometa, saj je veliko tovornjakov. In seveda ko se približujem šleparju, pogledam v ogledala in ker ni nobenega dam smerokaz in zavijem na prehitevalni pas. Prehitim šleparja in ko prehitevam drugega (bila sta čisto eden za drugim, nisem mogel vmes zavit na vozni pas), vidim zadaj črnega Audija A6, ki tera okoli 180 km/h in že na daleč blenda. Si mislim, kaj naj, zapeljem pod šleparja? Ko ga prehitim (pred mano je bilo še eno vozilo), se umaknem na vozni pas in spustim nestrpnega voznika Audija naprej. Tip zapelje mimo mene in ko vidi, da ga čudno gledam zabremza, vozi vzporedno z mano in oba s sovoznikom vred (starost 18-20) mi pokažeta sredinca, potem pa gas naprej in 2 avta naprej izsilita prednost in zavijeta na izvoz. Tudi jaz sem tam zavil dol, a raje nisem sledil bedakoma, čeprav bi jima z veseljem povedal svoje. Takšnih prigod je nešteto...

Lp


Sorry samo prehitevalni pas je namenajan temu, da ČIMPREJ prehitiš objekt prehitevanja in, da se čimprej vrneš na vozni pas nazaj... V menčiji ti nebi sredinca pokazali ampak še kaj drugega... Če prehitevaš prehiti čimprej pa je... ne pa da cincaš s 140 naprej...


Hm, pri nas je še omejitev 130 km/h na avtocesti? 140 je cincanje???
Prehitevalni pas je očitno postal adrenalinski park, kjer se morajo "počasnejši" umikati in pri tem zavirati za tovornjaki. Zanimivo razmišljanje.

OKI, da me kdo ne bo napačno razumel - prehitevalni pas seveda ni namenjen temu, da si na njem aboniran, premišljujoč, da bo po vsej verjetnosti čez cca 1 km na voznem pasu zopet tovornjak in se boš moral neizmerno potruditi, da vklopiš smernik, se vključiš na prehitevalni pas ter ga prehitiš.

Ampak, če nekdo na prehitevalnem pasu ne zna oziroma ne zmore samo malce spustiti noge s plina (in, ne, ni potrebno zavirati) ter počakati, da nekdo v miru prehiti tovornjake s hitrostjo 130 km/h, potem je nekaj hudo narobe z njim! Mene osebno ne zanima, če nekdo vozi po avtocesti 350 km/h - nisem policist, da bi ga opozarjal in kaznoval - me pa hudičevo moti, če VOZIM PO PREDPISIH, da spravlja mene in družino ne samo v slabo voljo, temveč tudi v nevarnost.
Mar je tako težko razumeti, da nismo vsi vozniki enaki in ima vsakdo enak način vožnje - zato pa, ne boste verjeli, obstajajo PROMETNI ZAKONI!

Čedalje bolj mislim, da postaja slovensko cestišče en velik športni poligon, kjer bi vsi radi tekmovali - očitno smo res "športen" narod.
 
Uporabniški avatar
ducky
Novinec
 
Prispevkov: 381
Pridružen: Pe dec 07, 2007 7:19 am

Napisal/-a ducky Po mar 30, 2009 2:37 pm

@ CHAN
še kar pretiravaš... :P
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1613
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan Po mar 30, 2009 2:39 pm

Ma, rajši se tukaj "raz....", kot potem na cesti. :lol:
 
Legoless
Novinec
 
Prispevkov: 271
Pridružen: To avg 21, 2007 1:35 am

Napisal/-a Legoless Po mar 30, 2009 2:45 pm

xandrej je napisal/-a:
Legoless je napisal/-a:Se popolnoma strinjam s CHANom in esemom. Lepo sta napisala fanta. :)

Jaz imam tudi precej takšnih izkušenj, a najbolj mi je ostala v spominu ena izpred par dni na AC. Jaz se vozim s konstantno hitrostjo 130-140 km/h, lepo dinamično po avtocesti. Je kar precej prometa, saj je veliko tovornjakov. In seveda ko se približujem šleparju, pogledam v ogledala in ker ni nobenega dam smerokaz in zavijem na prehitevalni pas. Prehitim šleparja in ko prehitevam drugega (bila sta čisto eden za drugim, nisem mogel vmes zavit na vozni pas), vidim zadaj črnega Audija A6, ki tera okoli 180 km/h in že na daleč blenda. Si mislim, kaj naj, zapeljem pod šleparja? Ko ga prehitim (pred mano je bilo še eno vozilo), se umaknem na vozni pas in spustim nestrpnega voznika Audija naprej. Tip zapelje mimo mene in ko vidi, da ga čudno gledam zabremza, vozi vzporedno z mano in oba s sovoznikom vred (starost 18-20) mi pokažeta sredinca, potem pa gas naprej in 2 avta naprej izsilita prednost in zavijeta na izvoz. Tudi jaz sem tam zavil dol, a raje nisem sledil bedakoma, čeprav bi jima z veseljem povedal svoje. Takšnih prigod je nešteto...

Lp


Sorry samo prehitevalni pas je namenajan temu, da ČIMPREJ prehitiš objekt prehitevanja in, da se čimprej vrneš na vozni pas nazaj... V menčiji ti nebi sredinca pokazali ampak še kaj drugega... Če prehitevaš prehiti čimprej pa je... ne pa da cincaš s 140 naprej...


Aha, in zdaj sem jaz en jebiveter, ker nimam avta, ki zmore 300 km/h, da bi zviznil mimo?

Daj malo premisli in ne govori bedarij.. Kar imajo v Nemčiji mi je malo mar, pri nas je omejitev 130 km/h, že tako sem jo kršil.. Za tebe je pa cincanje 140 km/h?? Saj se nisem vozil po prehitevalnem, ampak samo hotel sem čimprej prehiteti "objekt prehitevanja". Z pač neko normalno hitrostjo, ne mislim zdaj tvegat življenja in se umikat b*****m pod šleparja.. Ko sem začel prehitevat ni bilo nobenega zadaj. Umaknil sem se takoj ko je bilo možno, poznam predpise.

Kaj bi ti genij naredil v moji situaciji?

Očitno ti ne veš, da je prehitevalni pas namenjen prehitevanju, ne DIRKANJU!

LP
 
alex3
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: Če feb 05, 2009 10:14 am

Napisal/-a alex3 Po mar 30, 2009 2:52 pm

Morda še eno opažanje, resda subjektivno, a mislim, da zna biti kaj na tem.

Sam opažam, da je največ prepotentnežev na AC na relaciji LJ - KP - LJ. Sledi LJ - MB - LJ, še najlepšo in najbolj tekočo vožnjo, z najmanj izpadov bedakov pa doživljam na dolenjski AC (če odštejem odsek od LJ do Grosuplja, ki se mi zdi eden najbolj problematičnih po številu bedakov za volanom).

Nikakor nočem začeti še ene vojne na podlagi "geografskega porekla", a zdi se mi, da Dolenjci delajo še najmanj problemov na AC. Kadar pa že naletim na nakšnega b*****, je ta skoraj po pravilu iz drugega registrskega območja.

Drugače pa se strinjam, da je treba biti na cesti strpen in pozoren. Sam imam pri spremljanju prometa v glavi vedno najslabši možen scenarij, tako da že vnaprej pričakujem oz, predvidevam možne nevarnosti, ki se glede na okoliščine lahko zgodijo.
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Po mar 30, 2009 3:14 pm

Legoless je napisal/-a:
xandrej je napisal/-a:
Legoless je napisal/-a:Se popolnoma strinjam s CHANom in esemom. Lepo sta napisala fanta. :)

Jaz imam tudi precej takšnih izkušenj, a najbolj mi je ostala v spominu ena izpred par dni na AC. Jaz se vozim s konstantno hitrostjo 130-140 km/h, lepo dinamično po avtocesti. Je kar precej prometa, saj je veliko tovornjakov. In seveda ko se približujem šleparju, pogledam v ogledala in ker ni nobenega dam smerokaz in zavijem na prehitevalni pas. Prehitim šleparja in ko prehitevam drugega (bila sta čisto eden za drugim, nisem mogel vmes zavit na vozni pas), vidim zadaj črnega Audija A6, ki tera okoli 180 km/h in že na daleč blenda. Si mislim, kaj naj, zapeljem pod šleparja? Ko ga prehitim (pred mano je bilo še eno vozilo), se umaknem na vozni pas in spustim nestrpnega voznika Audija naprej. Tip zapelje mimo mene in ko vidi, da ga čudno gledam zabremza, vozi vzporedno z mano in oba s sovoznikom vred (starost 18-20) mi pokažeta sredinca, potem pa gas naprej in 2 avta naprej izsilita prednost in zavijeta na izvoz. Tudi jaz sem tam zavil dol, a raje nisem sledil bedakoma, čeprav bi jima z veseljem povedal svoje. Takšnih prigod je nešteto...

Lp


Sorry samo prehitevalni pas je namenajan temu, da ČIMPREJ prehitiš objekt prehitevanja in, da se čimprej vrneš na vozni pas nazaj... V menčiji ti nebi sredinca pokazali ampak še kaj drugega... Če prehitevaš prehiti čimprej pa je... ne pa da cincaš s 140 naprej...


Aha, in zdaj sem jaz en jebiveter, ker nimam avta, ki zmore 300 km/h, da bi zviznil mimo?

Daj malo premisli in ne govori bedarij.. Kar imajo v Nemčiji mi je malo mar, pri nas je omejitev 130 km/h, že tako sem jo kršil.. Za tebe je pa cincanje 140 km/h?? Saj se nisem vozil po prehitevalnem, ampak samo hotel sem čimprej prehiteti "objekt prehitevanja". Z pač neko normalno hitrostjo, ne mislim zdaj tvegat življenja in se umikat b*****m pod šleparja.. Ko sem začel prehitevat ni bilo nobenega zadaj. Umaknil sem se takoj ko je bilo možno, poznam predpise.

Kaj bi ti genij naredil v moji situaciji?

Očitno ti ne veš, da je prehitevalni pas namenjen prehitevanju, ne DIRKANJU!

LP



Če ti je bil na riti in si prehiteval 1 tovornjak pol si 100% bil v napoto. Ali si ga spregledal, ali si mu vzel prednost ali kakorkoli... Si vskočil? Saj ni prišel 400 km/h, da ga nisi videl v ogledalu madona! Pa ne mi zdaj o divjakih... Če vidiš, da ga nisi sposoben prehitet dovolj hitro kakor se ti pribljižuje vozijo po prehitevalnem pasu pač ne gre prehitevat...
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Napisal/-a uros11 Po mar 30, 2009 3:16 pm

@Chan ima prav. Tisti, ki ne zmore voziti po omejitvah, je psihopat.
 
excalibur
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: To maj 17, 2005 5:57 pm

Napisal/-a excalibur Po mar 30, 2009 3:34 pm

Tudi zame ima CHAN popolnoma prav.
Glede na zakon ki pravi da se treba čimmprej umakniti iz prehitevalnega pasu,bi jaz vprašal:Zakaj bi se sploh umaknil?V Chanovem primeru ko je vozil celo 140 km/h to je več kot je dovoljeno ni storil nobenega prekrška.
Če jaz pri 130 km/h vozim na prehitevalnem pasu in dohitevam oziroma prehitevam tovornjak ki vozi 110 km/h po desnem pasu se mi ne zdi smiselen takojšen umik nekemu prenapetemu frajerčku z neko super duper mašino,ker itak se tudi po prehitevalnemu pasu ni dovoljeno peljati več kot 130 km/h.Omejitev velja za oba pasova.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 9 gostov