lancia hf je napisal/-a:Zdaj sem se spomnil nesreče, ki se je zgodila zraven moje službe cca 14 dni nazaj, ko sta se zaletela Polo prve serije, in Daewoo Nexia prve serije, oba sta peljala max 20 km/h, več cesta ne dopušča. Posledice so bile na Daewoo-ju počena prednja leva luč, in na odbijaču odtis tablice od Polota, Polota je pa tako "zmečkalo" spredaj, da je prav hladilnik polomilo.
Zodd je napisal/-a:hmm saj fora je da bolj kot je avto razsut bolje je za voznika notri... potniški prostor mora utrpeti čimanjše poskodbe medtem ko zmečkljive cone morajo razpasti da gre energija tja ne pa na telesa ljudi...
potem pa če smatrate da manj ko je avto razbit bolje je kupite stare ameriške ladje kjer ob crashu ne bo zbito skoraj nič not pa 5 mrtvih.
ESTEMP je napisal/-a:Evo tukaj so testirali renault laguno III pri 80km/h.Razlika je ocitna,predusm pri poskodbah ljudi!
http://www.google.si/url?sa=U&start=5&q ... EEfYLbmSyA
Energetik81 je napisal/-a:Tako je, firme bi komot nardile avto, ki bi ohranil obliko tudi pri 100km/h ampak potniki pa ne bi preživeli in bi bili samo lepa trupla. Notranji organi pač doživijo negativni pospešek in se potrgajo.
W|zz je napisal/-a:Meja je še dosti nižje kot 100 kmh. Bolj nekje pri polovici tega.
(Če se govori o čistem pojemku iz x hitrosti na 0kmh v trenutku, brez kakeršnih koli drugih absorbcij energije. Samo telo.)
Polo78 je napisal/-a:W|zz je napisal/-a:Meja je še dosti nižje kot 100 kmh. Bolj nekje pri polovici tega.
(Če se govori o čistem pojemku iz x hitrosti na 0kmh v trenutku, brez kakeršnih koli drugih absorbcij energije. Samo telo.)
To je 100% "plastičen" trk, ki obstaja samo v teoriji oz. v matematičnih izračunih, zato je brezveze o tem razpravljat. Tudi 100% "elastičen" trk obstaja samo v teoriji. V resničnem življenju je pa vedno nekje vmes. In več kot imamo zmečkljivih con oz. absorbcijskih mest na vozilu, vse bolj je trk "elastičen".
Energetik81 je napisal/-a:Možno, da se da še izboljšati varnost, ampak pri današnjih dolžinah havbe, ne moreš delati čudežev (kot se vidi iz moje formule :P ). Lahko narediš tako kletko, AB, pasove, da boš ostal na zunaj popolnoma cel, ampak kaj, ko boš imel speštane notranje organe.
Energetik81 je napisal/-a:Lej, ne moreš izboljšati/spremeniti fizikalnih zakonov. Če imaš na voljo 1 meter havbe je stvar določena. Spešta se lahko točno tisti meter, kar pomeni točno tak pojemek. Pa imaš lahko nezlomljivo kletko, lahko to celega ovijejo airbagi, pojemek bo še vedno točno tak. In do te stopnje še lahko grejo izboljšave. Če hočeš pa kaj več, moraš pa nujno povečati zmečkljive cone, da se poveča pot ustavljanja. S kvadratom hitrosti trka jih moraš. To je vse.
Polo78 je napisal/-a: vprašanje pa je tudi, kako bi jih sprejeli kupci. Samo spomnimo se, kakšen odpor je bil pri ljudeh, ko so uvedli varnostne pasove oz. jih uzakonili!
fiatpowered je napisal/-a:Polo78 je napisal/-a: vprašanje pa je tudi, kako bi jih sprejeli kupci. Samo spomnimo se, kakšen odpor je bil pri ljudeh, ko so uvedli varnostne pasove oz. jih uzakonili!
Ja to je bilo takrat, ko še ni bilo interneta in ko so bili še tudi tv programi v jugoslaviji nikaki. Ljudje sploh niso vedli kako se avto rasuje že pri hitrosti 60 kaj šele več. Ljudje niso vedeli nič, oz niso hoteli sploh vedet. Danes je ozaveščenost 100 svetlobnih let proti takrat, kaj se ti naredi če nisi privezan, zato ne poznam več človeka ki se ne bi v trenutku pripel ko se vsede za volan. To nam je prišlo v kri, zame je to enako, kot ko nesem žlico proti ustom in takrat usta odprem, enako ko se vsedem se privežem. Zato bi se IMO z izjemno lahkoto navadili privezovat tudi večkovne bolj varne pasove, oziroma ne da bi se navadili, navajeni smo že, enostavno bi se privezali pa čeprav bi bilo malo bolj nerodno. Še vedno pa se ljudje ne privezujejo na zadnjih zicih, sicer se mnogo več kot včasih, ampak vsi pa se še vedno ne.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov