Kot voznik s četrt stoletnim staležem na RWDju se takim samo smejim
BMW 520I (205) - Srednja žalost, kljub ASC
BMW 318 CI (225) Katastrofa kljub vsej elektroniki
Tole lahko napiše samo nekdo, ki je vozil RWD enkrat v življenju in se še ni naučil da se v snegu izklopi elektroniko (ASC) in uporabi samo volan ter občutek na gasu!
Dokaz: serija 3 v sneg z 225

Glede tega kater pogon je bolje imet bi reku da sprednji . Ko te z zadnjim enkrat počez zamakne si adijo.
Tole lahko napiše samo nekdo, ki nima j**c da bi smer/spodnašanje zadka izravnal z volanom in potem gasom - ali pa se tega v lastni paniki ne spomni in še ni slišal za blago obliko drifta z RWDjem.
Zato velja in bo da je FWD za amaterje, RWD pa za sposobne oziroma profije, ki znajo iz tehnike iztisnit maksimum.
P.S poznate tisto o kočiji? ...ne vem, kdo je že Enza spraševal, češ naj mu pove, ali je že videl, da bi konji kočijo "porivali" in ne vlekli.....
Tole lahko napiše samo nekdo, ki še ni vozil samokolnice ali kakšnega težkega vozička v klanec (in Enzo jo/ga še ni). Če bi ga/jo bi vedel da se bo vlečni osel v FWD načinu vlečenja hitro znašel na riti karjola pa bo šla sama v dolino.
AWD tukaj izvzamem ker je seveda boljši od prej naštetih!
Btw, pred davnimi leti sem iz zasnežene doline bp izvlekel lado samaro (FWD) s fiatim 132 (RWD). Oba pa sva imela gor enake nove zimske gume. Le zakaj je bila potem potrebna vleka čeprav je šel moj RWD med vleko bolj počez kot naravnost .........
