Očitno ima moj 2.5 turbo dizel turbino samo kot neko pomožno puhalo.....Sicer mu čuti prirastek moči ( hura za makadam in zadnji pogon

Ni pa adis nič brcnil v temo ko je napisal da se turbina ohlaja zadnjih par km vožnje....sicer res , da ne s pomočjo zraka, kot je opisal ( razen pri meni kjer je motor vgrajen vzdolžno , ventilator pa prek visko sklopke piha po celem motorju) ampak s pomočjo olja. Vsem je jasno , da ko je motor obremenjen se tudi greje bolj .....vodo že uspe ohladit ampak olje pa se kr hitro začne gret....če pa proti koncu vožnje omejimo hitrost se pa tud olje lepo primerno ohladi in stem tudi turbino.
Kot pa je že bilo mnogokrat povedano ogrevanje na mestu ni priporočljivo. Motor leti z minimalnimi obrati za delovanja in posledično tudi vse ostalo....oljna pumpa počasneje tišči olje po sistemu, vodna pumpa počasneje meša vodo.....
Kot spet ni priporočljivo "tiščanje na polno" pri mrzlem. Lepo se zakurbla in odpelje z zmenirnimi obrati. V vednost pa da se motor dosti bolj obrablja če se ga recimo matra pri 1500 vrtljajih s 3/4 gasa kot pa pri 2200 obratih s polovico gasa. "Tiščanje na polno " ne pomeni dobesedno obrati malo pod blokado ali celo pri njej.....ampak recimo polni plin pri 2000 obratih....lepo zmerno z dosti pred igre in potem ruker na polno potem pa spet lepo umirjeno do konca.....še nobena ni zaribala

Mašina in turbina da se razumemo
