nebivedu je napisal/-a:Jst sm po novem že v klubu 4X4.
Pero: Prednji pogon na snegu? ...hmm... Če sem full norel po snegu, mi nikol ni avto šel naravnost skoz ovink - mogoče so pa gume krive, da me ni nikol odneslo. Sem pa vidu že full avtomobilov z zadnjim pogonom, k so bočno letel ven iz ceste, ker jim je zadek odneslo.
Mokro cestišče. Nič ni lepšega kot prvi pogon pa full čez ovink prletet, k zadek odnese za 2 metra. Ampak spet so tukaj gume, ki prvi del avtomobila še vedno držijo in avto spelje ovink brez težav.
To oboje sem počel z petko turbo - naredil sem z njo 290.000km in jo vozil 4 leta. Gume pa vedno dunlop SP SPORT 2000 195/5013 ali pa 205/45/13 - letne in Bridgestone 165/60/13 - zimske.
Vsi ovinki in ves sneg, in ves dež, ki je bil - nikoli nisem letel s ceste. Pa lahko verjameš, da nisem vozil počasi. Če kdo pozna staro cesto, čez Muljavo proti Žužemberku, ti lahko pove, kakšen je ovinek v Smrečju, pa sem ga v pozni jeseni na spolzkem cestišču vedno zvozil z najmanj 140km/h(če je bila prazna cesta seveda), kar ni mogel noben RWD narest, in tut do danes ni noben še tega naredu.
V 290.000km prevoženih sem se enkrat zaletel in to na makadamu, ko se mi je srna nastavila na cesto in sem se ji umaknil, pa je bilo na robu ceste preveč peska in me je obrnilo, pa sem bočno priletel v drevo - hitrost 30km/h, tako da ni bilo ne vem koliko udarca.
Pa ne sedaj da bi rekel, da je sprednji pogon boljši, mislim pa, da če obvladaš enega od teh, potem o drugem govoriš slabo - in to dela večina na tem forumu. Jst še vedno pravim, da sta oba pogona dobra, nista pa odlična - odličen je 4X4, ker ima prednosti obeh, ima pa tudi svoje hibe, ki pa jih moram poznati in se jih naučiti, da bom lahko kaj o tem rekel.
LP
Nebivedu
Kar se tice tistih cest tam dol jih dobro poznam .. fotr zivi na muljavi .. vi tm ste zivi norci ..
