RaVeN je napisal/-a:Pa kako lahko primerjate golfa pa cliota katera sta v čisto drugih razredih. Primerjajte Polota s Cliotom III ne pa golfa. Zanima me koliko bi se vas odločilo med temi dvemi, pa s polno opremo in kakšna cena bi bila na koncu?
Ljudje a se zavedate da obstajajo še kakšni drugi avtomobili kot samo golfi. Očitno ne, ker po prebranih komentarjih vidim da bi se večina rajši peljala v stari golfovi kripi, kot pa z novim cliotom z boljšo opremo in večjo varnostjo.
Sicer naj pa vsak dela kaj hoče s svojim denarjem.
No kot prvo je itak tema (spet) ušla na to naganjanje vw vs. renault in ti s tem "stari golfovi kripi" ne pomagaš preveč. Torej moj odlično ohranjen 4 leta star golf z 90k km, dvopodročno klimo, ogravanimi ogledali ipd., airbagi kamor se obrneš, 5 zvezdicami, ki imajo tudi za višje potnike zadaj nekaj pomena, ker niso z glavo nabiti ob strop že ob normalni vožnji, je stara kripa?
Kot drugo se tu ne gre za večino, ker zagovornikov ene in druge opcije je na tem forumu veliko!
Razlog, da je clio tako prodajan, je pač kot sam namiguješ cena. Pač slovenci nismo ravno bogat narod. Potem je tu še namig koliko staneta polo in clio s polno opremo. Polo s polno opremo(tukaj se znajde tudi vsevprek hvaljeni DSG in še kaj česar clio sploh ne ponuja) je od cliota s polno opremo tudi boljši avto. Je novejši model, kar pri približno primerljivih znamkah vedno prinese nekaj prednosti, evropski avto leta verjetno ni brez razloga, ponuja recimo DSG in odlične(objektivno sklepam po vseh nagradah in hvalah) TSI motorje, pa tudi blumotion je tu z rekordno nizko porabo. Vsak poznavalec avtomobilov, bo objektivno postavil pola pred clia. Sicer je pa takšna primerjava absurd, ker se avtov s polno opremo pri nas proda bolj malo.
Če bi finančno stanje v naši lepi deželici bilo takšno, da bi se recimo avti takšnega razreda večinoma kupovali zaradi potrebe po manjšem avtu in ne zaradi pomanjkanja denarja, bi bila ta lestvica popolnoma drugačna. Nasplošno v tem segmentu je še kar nekaj malčkov, ki so se v evropskem/svetovnem merilu izkazali kot boljši od clia. Nekako najbolj odmevno zadnja leta mogoče mazda 2, fiesta in nazadnje polo.
Pač tako reanult kot vw sta v glavah slovencev globoko zasidrana, vsak iz svojega razloga. Pa tudi vsak človek, ki mu je nakup avtomobila zelo velik zalogaj in mora pri dobrih 10k € prekleto pazit na vsak evro, da se finančno ne pokoplje, bo svojo poceni izbiro zagovarjal na nož in mu ne bo nikakor jasno, kako lahko nekdo da recimo za enega golfa(ali kaj podobnega) čez 20k €. S tem, da prvi bo iskal največ kar lahko dobi za svoj denar, drugi pa najbolj dovršeno(tehnika, ergonomija, prostornost ipd.).
Potem je tu še dejstvo, da ker še vedno nismo na nivoju razvitejših držav oz. smo tako dolgo bili omejeni s strani ex juge, pri nas pojem "vsa oprema" pomeni približno isto kot v Nemčiji, Belgiji, Veliki Britaniji ipd. "osnovna oprema". In namesto, da bi raja zahtevala več opreme za svoj denar, se je še par let nazaj pomanjkanje klime v avtu vneto utemeljevalo s tem, da ni zdrava. Isto tako se še zdaj nakup poceni avtomobila utemeljuje s tem, da kao ni nič slabši in se vsak argument še kako poveličuje(pri renoju je to recimo varnost, pa je tudi lep kup najmanj tako varnih avtomobilov).
S svojim postom skušam malo bolj objektivno plat te kregarije pokazat in zato prosim, da ga skušate obravnavat kot zdravo debato in ne kot poveličevanje/poniževanje bilokatere znamke.