/miha je napisal/-a:NAGRADNO VPRAŠANJE
Kdo hitreje spravi avto v linijo z vmešavanjem:
a) Kmečki fant z reakcijskim časom polža po večerji
ALI
b) Elektronska pamet, kjer se informacije prenašajo skoraj s svetlobno hitrostjo?
Če misliš, da si car in glavni na cesti in ne vidiš 1m dlje od svojega razmišljanja in in in ...je seveda pravilni odgovor a).
lenivec je napisal/-a:res nevem kaj se šumaherji tolko bunite. kaj ste res vsi vedno ob vsakem času in vremeni 100% v totalni dirkaški koncentraciji.... fantje ne ga srat no.
CHAN je napisal/-a:Citiram s spletne strani Boscha:
"Študije dokazujejo, da sistem ESP® rešuje življenja
Po nemški znanstveni študiji približno četrtino prometnih nesreč s hudimi telesnimi poškodbami povzroči zdrs vozila. 60 % vseh nesreč s smrtnim izidom vključuje bočni trk, ki je posledica zdrsa vozila. (Vir: GDV, Splošno združenje nemških zavarovalnic, 1998.)
V okviru te študije je vrsta proizvajalcev vozil, zavarovalnic in državnih ustanov iz številnih držav preučevala učinkovitost sistema ESP®. Rezultati so nedvoumni: z uporabo sistema ESP® je mogoče število nesreč s hudimi poškodbami ali smrtnim izidom zmanjšati do 80 %."
Še ena simpatična stran: http://www.schutzengel-esp.de/
Torej, ne razumem niti ene neargumentirane pripombe čez sistem, ki lahko rešuje življenja![]()
Če doprinese do VSAJ ene smrtne žrtve manj na cesti, trdim, da mora imeti v letu 2010 VSAK nov avtomobil vgrajen sistem ESP! Tudi v SLO, ne samo v EU!
Strinjamo pa se vsi, da agresivnemu vozniku ne pomaga niti tank.
NejcZ je napisal/-a:CHAN je napisal/-a: Tudi v SLO, ne samo v EU!
esem je napisal/-a:O "objektivnosti" testa pa več tule http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 78#1314778drugmirko je napisal/-a:...
kar se pa prevračanja tiče... mi bolj zgleda, da so se zelo trudli prevrnit nema... ker skozi celoten "losov test" voznik qubota konstantno lovi in korigira z volanom... samo v drugem, desnem zavoju naredi dve orenk korekcije. s prvim dodajanjem levega volana, prepreči ravno začeto bočno drsenje, z drugo, tik pred koncem desnega zavoja pa, z vnovičnim dodajanjem levega volana, orenk zmanjša nagibanje avtomobila...
citroenčka pa pri uvozu v test najprej besno obrne v levi ovinek in brez korekcij pusti, da mu odnese zadek! ko je moment odnašanja riti navečji besno obrne volan desno, da mu rit zapleše na drugo stran in takoj nato "korigira" levo... kar avto ročno kipne na glavo... tako, da tole z nemom meni zgleda bolj kot en ponesrečen poskus dviganja avta in vožnje po dveh kolesih, kot pa ponesrečen "losov test"...
tipček ga niti enkrat ni resno poskusil "ulovit", takrat, ko ga je, ga je pa obrnu na streho... če bi tudi takrat volan pustil na miru, bi avto samo zavrtelo!
...
CHAN je napisal/-a:Citiram s spletne strani Boscha:
"Študije dokazujejo, da sistem ESP® rešuje življenja
Po nemški znanstveni študiji približno četrtino prometnih nesreč s hudimi telesnimi poškodbami povzroči zdrs vozila. 60 % vseh nesreč s smrtnim izidom vključuje bočni trk, ki je posledica zdrsa vozila. (Vir: GDV, Splošno združenje nemških zavarovalnic, 1998.)
V okviru te študije je vrsta proizvajalcev vozil, zavarovalnic in državnih ustanov iz številnih držav preučevala učinkovitost sistema ESP®. Rezultati so nedvoumni: z uporabo sistema ESP® je mogoče število nesreč s hudimi poškodbami ali smrtnim izidom zmanjšati do 80 %."
Še ena simpatična stran: http://www.schutzengel-esp.de/
Kritik je napisal/-a:@Tatto: Tisti filmček sem si ogledal... večjega sranja še nisem videl... Po zasneženem klancu navzdol je tip ves lesen pohodil zavoro do konca... NAPAKA, vsak ki ima vsaj malo več znanja bo vedel da se v takih razmnerah (zimskih) dela s pedali nadvse občutljivo. Pri vožnji v poledenel klanec je nabijal gas do amena ko so se mu kolesa že pričela vrteti v prazno in s tem izgubljal oprijem... NAPAKA, vozi se z občutkom, kombinacija plina in sklopke (beri plin držiš pri miru in s sklopko uravnavaš sile na kolesa).. da ne govorim o divjanju pri izogibu ovir... dirkač.. ja po suhi stezi.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov