Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
/miha\
Novinec
 
Prispevkov: 450
Pridružen: Sr okt 24, 2007 7:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a /miha\ Če apr 29, 2010 9:39 am

NAGRADNO VPRAŠANJE

Kdo hitreje spravi avto v linijo z vmešavanjem:

a) Kmečki fant z reakcijskim časom polža po večerji
ALI
b) Elektronska pamet, kjer se informacije prenašajo skoraj s svetlobno hitrostjo?

Če misliš, da si car in glavni na cesti in ne vidiš 1m dlje od svojega razmišljanja in in in ...je seveda pravilni odgovor a).
Sam ne se kregat :P
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Napisal/-a evilfury Če apr 29, 2010 9:51 am

Kako so pa potem včasih vozili brez ABS-a in ESP-a? V današnjih časih se ljudje vse preveč zanašajo na varnostne mehanizme v avtomobilu in si rečejo saj me bo ESP rešil in divjajo potem po cestah, kot da so na dirkališču.

Če so ceste zasnežene pa itak zmanjšaš hitrost in voziš bolj previdno.

Take škatle kot je ta nemo pa nimajo kaj kriviti v ovinkih saj vidite kako je avto visok in ga normalno takoj vrže iz ravnotežja.
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 Če apr 29, 2010 10:01 am

/miha je napisal/-a:NAGRADNO VPRAŠANJE

Kdo hitreje spravi avto v linijo z vmešavanjem:

a) Kmečki fant z reakcijskim časom polža po večerji
ALI
b) Elektronska pamet, kjer se informacije prenašajo skoraj s svetlobno hitrostjo?

Če misliš, da si car in glavni na cesti in ne vidiš 1m dlje od svojega razmišljanja in in in ...je seveda pravilni odgovor a).


Tu se tudi jaz strinjam, da je pravilni odgovor b)!

Ampak vprašanje ni popolno!
Najbolj pomeben je voznik! In kolikor je varen voznik toliko je varen avto. Prilagojena hitrost, zbranost za volanom, pravilno predvidevanje, spremljanje prometa...je bolj pomebno, kot vsa elektronika! Brez tega ti tudi čudežna elektronika ne pomaga. Morda 1x, 2x tretjič pa v drevo :roll: .
Ne trdim, da je ESP čisto brez veze ampak to je lahko samo dodatna pomoč pri varni vožnji. In tisti, ki misli, da bo v avtu bolj varen, samo zato, ker ima ESP od tistega brez je navaden b****!
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 Če apr 29, 2010 10:17 am

lenivec je napisal/-a:res nevem kaj se šumaherji tolko bunite. kaj ste res vsi vedno ob vsakem času in vremeni 100% v totalni dirkaški koncentraciji.... fantje ne ga srat no.



Največji problem so res šumaherji! Prav o tem govorim. Za normalno civilno vožnjo človek ne rabi biti v totalni dirkaški koncentraciji, kot jo omenjaš. Fora je, da razni šumaherji neglede na delujoč ESP sesujejo avto.
Pa zanimivo je, da se ravno ljudje z avtomobilom, ki ima ESP največkrat najdejo v situaciji kjer jim mora na pomoč priskočit ESP.
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 Če apr 29, 2010 10:24 am

@lenivec

Saj v bistvu misliva isto. Še vedno je pomeben voznik in njegova vožnja. ESP je pač samo majhen pripomoček. Nikakor pa ESP ni garancija, da se pavijan za volanom ne bo sesul! In govorim o tem, ker nekateri trdijo, da brez ESPja pa avto ni varen :roll:
 
Uporabniški avatar
Vz_ace
Novinec
 
Prispevkov: 351
Pridružen: Pe nov 16, 2007 8:02 pm

Napisal/-a Vz_ace Če apr 29, 2010 10:44 am

Šumaher? se mi zdi,da sem ta priimek že nekje slišal... ajaa! to je bil un znani nemški golman...!? :D
**classic power-original power!**
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Napisal/-a el_diablo Če apr 29, 2010 10:45 am

ponavadi itak najbolj pametujejo tisti ki ga nimajo in ga niso še nikoli imeli,sploh v kakih malih švoh avtih,kjer ga včasih še na spisku dodatne opreme ni.

sem pa prepričan,da 90% tistih ki ga imajo,več ne bodo kupili avta brez njega.
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
Uporabniški avatar
BBS
Uporabnik
 
Prispevkov: 1280
Pridružen: Pe avg 07, 2009 12:15 am
Kraj: Kočevje

Napisal/-a BBS Če apr 29, 2010 10:59 am

Pa naredite anketo:

Ali bi pri naslednjem avtomobilu, ki bi ga kupili, izbrali ESP ali ne?

Pa se bo pokazalo ;)
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan Če apr 29, 2010 11:08 am

Citiram s spletne strani Boscha:
"Študije dokazujejo, da sistem ESP® rešuje življenja
Po nemški znanstveni študiji približno četrtino prometnih nesreč s hudimi telesnimi poškodbami povzroči zdrs vozila. 60 % vseh nesreč s smrtnim izidom vključuje bočni trk, ki je posledica zdrsa vozila. (Vir: GDV, Splošno združenje nemških zavarovalnic, 1998.)

V okviru te študije je vrsta proizvajalcev vozil, zavarovalnic in državnih ustanov iz številnih držav preučevala učinkovitost sistema ESP®. Rezultati so nedvoumni: z uporabo sistema ESP® je mogoče število nesreč s hudimi poškodbami ali smrtnim izidom zmanjšati do 80 %."


Še ena simpatična stran: http://www.schutzengel-esp.de/

Torej, ne razumem niti ene neargumentirane pripombe čez sistem, ki lahko rešuje življenja :?: :!: Če doprinese do VSAJ ene smrtne žrtve manj na cesti, trdim, da mora imeti v letu 2010 VSAK nov avtomobil vgrajen sistem ESP! Tudi v SLO, ne samo v EU!

Strinjamo pa se vsi, da agresivnemu vozniku ne pomaga niti tank.
 
Uporabniški avatar
NejcZ
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1506
Pridružen: Po dec 24, 2007 7:35 pm
Kraj: Mozirje

Napisal/-a NejcZ Če apr 29, 2010 11:11 am

CHAN je napisal/-a:Citiram s spletne strani Boscha:
"Študije dokazujejo, da sistem ESP® rešuje življenja
Po nemški znanstveni študiji približno četrtino prometnih nesreč s hudimi telesnimi poškodbami povzroči zdrs vozila. 60 % vseh nesreč s smrtnim izidom vključuje bočni trk, ki je posledica zdrsa vozila. (Vir: GDV, Splošno združenje nemških zavarovalnic, 1998.)

V okviru te študije je vrsta proizvajalcev vozil, zavarovalnic in državnih ustanov iz številnih držav preučevala učinkovitost sistema ESP®. Rezultati so nedvoumni: z uporabo sistema ESP® je mogoče število nesreč s hudimi poškodbami ali smrtnim izidom zmanjšati do 80 %."


Še ena simpatična stran: http://www.schutzengel-esp.de/

Torej, ne razumem niti ene neargumentirane pripombe čez sistem, ki lahko rešuje življenja :?: :!: Če doprinese do VSAJ ene smrtne žrtve manj na cesti, trdim, da mora imeti v letu 2010 VSAK nov avtomobil vgrajen sistem ESP! Tudi v SLO, ne samo v EU!

Strinjamo pa se vsi, da agresivnemu vozniku ne pomaga niti tank.


:lol:
 
mali22
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Če jun 11, 2009 9:26 pm
Kraj: izola

Napisal/-a mali22 Če apr 29, 2010 11:16 am

evo primer, kdaj esp pride prav. cruiser1, kljub predvidevanju, zbranosti, upoštevanju CP predpisov se je težko izognit nesreči v takih okoliščinah. mogoče kaki zelo izkušen šofer

http://www.youtube.com/watch?v=Y04ZSjeD394
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan Če apr 29, 2010 11:30 am

NejcZ je napisal/-a:
CHAN je napisal/-a: Tudi v SLO, ne samo v EU!


:lol:


Da nas ne bo kakšen bruseljski birokrat zopet delil na stare in nove članice EU...če me spomin ne vara, mar ni SLO izpadla leta 2004 iz uredbe EU o uvedbi obveznega ABS?!?
Z letom 2014 naj bi bil ESP obvezen: http://carscoop.blogspot.com/2008/05/eu ... to-be.html
 
bsmuk31
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Pe jul 11, 2003 7:39 pm

Napisal/-a bsmuk31 Če apr 29, 2010 11:33 am

 
Uporabniški avatar
Kritik
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 624
Pridružen: Po mar 13, 2006 10:43 am
Kraj: Laibach / Mengeš

Napisal/-a Kritik Če apr 29, 2010 11:35 am

Ok, vidim da je spet nastala ena velika kregarija okoli tega... brez veze. Zasledil sem da sem dobil etiketo Šumija... ne dragi moji, ne divjam, vozim večinoma po PS-u, ne bom rekel da 100%, ampak se trudim.
Zdej, moram malo vzeti v bran cruiser1, če on divja sicer ne vem, ampak se strinjam z njim. V samem bistvu EP (Elektronska Pomagala) niso slaba, ker kot sem napisal, vsi smo različni, različno leseni, različno se odzovemo na situacije. Pa vendar, še vedno vztrajam pri trditvi, da 95% voznikov ne ve kaj naredit, ko izgubijo oblast nad vozilom. In za take je popolnoma prav, da imajo EP.

@Tatto: Tisti filmček sem si ogledal... večjega sranja še nisem videl... Po zasneženem klancu navzdol je tip ves lesen pohodil zavoro do konca... NAPAKA, vsak ki ima vsaj malo več znanja bo vedel da se v takih razmnerah (zimskih) dela s pedali nadvse občutljivo. Pri vožnji v poledenel klanec je nabijal gas do amena ko so se mu kolesa že pričela vrteti v prazno in s tem izgubljal oprijem... NAPAKA, vozi se z občutkom, kombinacija plina in sklopke (beri plin držiš pri miru in s sklopko uravnavaš sile na kolesa).. da ne govorim o divjanju pri izogibu ovir... dirkač.. ja po suhi stezi.
Hyundai - drive your way
Avto z šibkim motorjem je kot sex z kondomom - sej je, ampak ni pa užitek!
 
Uporabniški avatar
jakaracman
Uporabnik
 
Prispevkov: 829
Pridružen: To sep 03, 2002 1:59 pm

Napisal/-a jakaracman Če apr 29, 2010 11:40 am

esem je napisal/-a:O "objektivnosti" testa pa več tule http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 78#1314778

drugmirko je napisal/-a:...
kar se pa prevračanja tiče... mi bolj zgleda, da so se zelo trudli prevrnit nema... ker skozi celoten "losov test" voznik qubota konstantno lovi in korigira z volanom... samo v drugem, desnem zavoju naredi dve orenk korekcije. s prvim dodajanjem levega volana, prepreči ravno začeto bočno drsenje, z drugo, tik pred koncem desnega zavoja pa, z vnovičnim dodajanjem levega volana, orenk zmanjša nagibanje avtomobila...

citroenčka pa pri uvozu v test najprej besno obrne v levi ovinek in brez korekcij pusti, da mu odnese zadek! ko je moment odnašanja riti navečji besno obrne volan desno, da mu rit zapleše na drugo stran in takoj nato "korigira" levo... kar avto ročno kipne na glavo... tako, da tole z nemom meni zgleda bolj kot en ponesrečen poskus dviganja avta in vožnje po dveh kolesih, kot pa ponesrečen "losov test" ;) ...
tipček ga niti enkrat ni resno poskusil "ulovit", takrat, ko ga je, ga je pa obrnu na streho... če bi tudi takrat volan pustil na miru, bi avto samo zavrtelo!
...


To je mešanje vzrokov in posledic (ki ga je očitno pisal nekdo, ki ne zna vozit). Pri Qubu je korekcij manj (manjši kot zasuka volana) zato, ker ESP drsenje ustavi prej. Pri Nemu se to ne zgodi, zato mora biti korekcija na volanu večja.
Slika
 
Uporabniški avatar
Jedu
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: So mar 20, 2010 11:16 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Jedu Če apr 29, 2010 11:40 am

@cruiser1
Pozdravljeni,

Ko spremljam tole debato nimam kaj da se nebi oglasil. Pasivni varnostni sistemu v avtomobilu niso zato da avto skozi ovinek pripelje še hitreje, da z raznimi sistemi dobimo občutek da smo super varni in tako povečamo hitrost, izvajamo nevarne manevre itd. Pasivna varnost je namenjena v prvi vrsti situacijam katere nam v določenih trenutkih uidejo izpod nadzora. Recimo nenadna ovira na cesti( reciva da je to 10 letni otrok ki teče za žogo-(sicer kliše ampak vseeno zelo pogosta situacija) Če ste v kolikortoliko dobri formi je reakcija povprečnega voznika sledeča-sunkovita sprememba smeri z volanom in pa pritisk na zavoro in v takem primeru se vklopijo razni sistemi brez katerih je nesreča neizogibna(ABS, ESP...) ABS vam omogoča spreminjanje smeri vožnje kljub polnemu zaviranju in pa ESP ki samodejno v delčku sekunde stabilizira vaš avtomobil. In ni ga voznika ki bi lahko z "znanjem" oz "izkušnjami" kot prvo predvidel tako situacijo in kot drugo obvladal vozilo ko pride do skrajnih situacij. Določene reakcije v vozilu so avtomatske in če nas neka situacija ujame nepripravljene lahko hitro napačno odreagiramo. Vzemiva recimo še tale primer: Peljete se po avtocesti recimo z 140km/h, prehitevate kolono tovornjakov ko naenkrat iz te kolone "cukne" drugo vozilo pred vami na vaš pas. Že najmanjši hiter gib z volanom in že se vrtite po avtocesti brez nadzora in če imate srečo jo odnesete brez poškodb. ESP, ABS in ostali sistemi so namenjeni ravo takim situacijam. Ne bodite tako ozkogledni ker kot najbrš tudi sami veste je večina voznikov nepoučena kako se v določenih trenutkih odreagira in nima vsak takega znanja da lahko reši problem na cesti.

Pa Lp
Kategorije B, C, C+E in opravljen NPK.
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 Če apr 29, 2010 11:49 am

CHAN je napisal/-a:Citiram s spletne strani Boscha:
"Študije dokazujejo, da sistem ESP® rešuje življenja
Po nemški znanstveni študiji približno četrtino prometnih nesreč s hudimi telesnimi poškodbami povzroči zdrs vozila. 60 % vseh nesreč s smrtnim izidom vključuje bočni trk, ki je posledica zdrsa vozila. (Vir: GDV, Splošno združenje nemških zavarovalnic, 1998.)

V okviru te študije je vrsta proizvajalcev vozil, zavarovalnic in državnih ustanov iz številnih držav preučevala učinkovitost sistema ESP®. Rezultati so nedvoumni: z uporabo sistema ESP® je mogoče število nesreč s hudimi poškodbami ali smrtnim izidom zmanjšati do 80 %."


Še ena simpatična stran: http://www.schutzengel-esp.de/


No, upam, da po teh raziskavah zavarovalnice priznajo vsaj dober popust za avtomobile z ESPom!
 
Uporabniški avatar
jakaracman
Uporabnik
 
Prispevkov: 829
Pridružen: To sep 03, 2002 1:59 pm

Napisal/-a jakaracman Če apr 29, 2010 11:49 am

Kritik je napisal/-a:@Tatto: Tisti filmček sem si ogledal... večjega sranja še nisem videl... Po zasneženem klancu navzdol je tip ves lesen pohodil zavoro do konca... NAPAKA, vsak ki ima vsaj malo več znanja bo vedel da se v takih razmnerah (zimskih) dela s pedali nadvse občutljivo. Pri vožnji v poledenel klanec je nabijal gas do amena ko so se mu kolesa že pričela vrteti v prazno in s tem izgubljal oprijem... NAPAKA, vozi se z občutkom, kombinacija plina in sklopke (beri plin držiš pri miru in s sklopko uravnavaš sile na kolesa).. da ne govorim o divjanju pri izogibu ovir... dirkač.. ja po suhi stezi.


Mimogrede: ravnokar si opisal vsaj 95% voznikov (kot si ugotovil že sam) ...
Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov