Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
maliBobi
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Če jun 03, 2010 6:02 pm

Napisal/-a maliBobi Ne jun 27, 2010 6:29 pm

@loco, wuky
Lemmiwinks :idea:
Bom pa za svoj ego enkrat izmeril razliko IT-ja med SLO 95 in AT V-Power, recimo pri 5000RPM.
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Ne jun 27, 2010 8:00 pm

V power se v povprečnem avtu ne pozna toliko, da bi bil vreden razlike v ceni. Naj bi bil 107 oktanski, iz že navedenih razlogov tega večina avtomobilskih mašin ne izkoristi.

Po drugi strani se bo pa povprečnemu motociklu strgalo na tem benzinu.
Po mojih izkušnjah odpravi vsakršno cukanje pri vožnji v (pre)nizkih obratih (2 osebi+prtljaga počasi po makadamu v klanec, smooth all the way), odzivnost je izredno izboljšana čez cel rpm range, porabe pa niti nisem primerjal.

Če tankaš v cliota 1.2 je to potrata denarja. Če pa tankaš v ultra high performance stroj je neka razlika. Za probat je.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Ne jun 27, 2010 9:38 pm

wuky je napisal/-a:
sašo5 je napisal/-a:
LoCo je napisal/-a:
Noben ne oporeka dejstvu - V-Power je superioren pretty much kateremukoli drugemu bencinu na črpalkah, ne da pa sam od sebe konjev.

kaj pa porečeš na to(bilo pisano in opisano na mnogih avto straneh časopisov in forumov) da golf V (izpeljanka R36) da na osnovni bencin 360ps na boljši pa 400......sicer testirano v ZDA kjer imajo drugačne standarde - navadni bencin je roš 88(vendar je to adekvatno našumu 95) super pa kao 94



Pravim da je treba če hočeš pisat komentarje o tem kaj bencin pomeni motorju treba razumeti kako deluje bencinski motor, kako deluje ECU in kaj oktanska vrednost sploh pomeni.

......nikoli noben slišal za tipala in senzorje, ki merijo kakovost goriva in adekvatno temu tudi prilagajajo kot predvžiga :?: :shock: :?:

PS. seveda v APN-u tega ni.....
PS.1 in boljši bencin se je že na Z.101 poznal, res pa da si moral dat predvžig malo "u for" recimo iz 7 stopinj na 12......
 
maliBobi
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Če jun 03, 2010 6:02 pm

Napisal/-a maliBobi Ne jun 27, 2010 10:20 pm

lenivec je napisal/-a:in kateri avti majo senzorje ki merijo kakovost goriva?

Jaz mislim, da je to knock senzor. Z zgoraj omenjenim programom se lahko nastavi poljubna vrednost stopinj, če to odobrava knock sezor, če pa nastaviš na več stopinj in k. senzor zataji oz. crkne pa je bum ka bum.
Torej vsem tistim, ki ta senzor imajo se kot nastavlja avtomatično, kar pomeni več oktanov večji kot. Simpl as that
Kdo pa lahko to izkoristi pa je @loco na hitro zajel.
In jaz avtorju teme na podlagi motorja, ki ga ima vgrajenega verjamem, de se mu je zdelo, da leti oz. da ima čipjen avto.
Poglejte posnetek v katerem je WRX in poglejte kolikšen je prirastek TQ in HP, SAMO ZARADI KOTA
Lahko pa probate z Race gorivom, vso srečo :EE

@loco
Preden me napadeš....vem, če je kot specificiran na določeno število v določeni mapi, preko njega ne bo šlo pa vlil not 543,17 oktansko gorivo.

@sašo
Tvoji 1.8t so vsi bli zmožni večjega kota po remapu pa še večjega, zato so ti svetovali minimalno 98 oktanov, no sicer pa itak sam veš kako in kaj ;) (to je bolj namenjeno drugim kot tebi)
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Po jun 28, 2010 12:40 am

In smo prišli do tega kar sem hotel povedati... Če ima avto knock senzorje jih ima zato da odpravi klenkanje z dodajanjem bencina in odvzemanjem predvžiga. Vse kar dosežemo s tem da damo boljši bencin je to da avto dela na mape na katere je bil izdelan ker na boljši bencin ne klenka in ne rabi odvzemati predvžiga in dodajati bencina da rešuje sam sebe pred generalko motorja.

Še vedno pa če je avto narejen optimalno (se pravi da je recimo pri X obratih 15 stopinj predvžiga napisano v mapi in jih prav toliko uporablja že ves čas ker pri toliko stopinjah avto še ne klenka) se z boljšim gorivom ne bo spremenilo dejstvo da bo tam še vedno 15 stopinj predvžiga in ne 18 ali 20 ali pač kolikor bi jih šlo še zmeraj brez težav na boljši bencin.

Na ultra high performance avtomobilih so narejene mape v štartu tako da je verjetnost da avto zaklenka zelo majhna. Specifičen primer - Lancer Evo iz tovarne ima mape tako zategnjene da bi lahko točil 95 pa divjal okrog pa bi še vedno avto zelo dolgo delal preden bi zaropotalo... Pa ne pozabimo da je to 2.0 turomotor s skoraj 300 konji iz tovarne. Je pa veliko avtov ki iz tovarne klenkajo močno in se s časoma "naučijo" delat na naš slab bencin. Potem pa natočiš v-power pa ne klenka več pa občutiš razliko kako leti avto k sneta sekira... Ubistvu je pa vse kar si dosegel to da avto dela tako kot bi že v štartu moral iz tovarne.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
Cornelius
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 505
Pridružen: So maj 05, 2007 10:45 pm

Napisal/-a Cornelius Po jun 28, 2010 11:01 am

Moj avto ima klenk senzor in ima low pressure turbo.
Ze na 1200 obratih zacenja a ne na 6000 kot ostali High P.T.
Pika in gre obcutno boljse.Pika.
Samo to. Hvala.
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mito155 Po jun 28, 2010 11:37 am

Ne vem zakaj taka burna debata.... dvomim da je moj punto imel za časa shella 200 konjev namesto 133 .. :lol: ...ampak občutek delovanja motorja, je bil z v-powerjem bistveno boljši... in če bi v LJ imeli tak bencin bi ga punto še danes prejemal .. ne vidim razloga zakaj ne...
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Po jun 28, 2010 12:04 pm

Eh ja...

So avtomobili, ki imajo v osnovi optimisticne mape, pa so taki, ki imajo optimalne, so pa tudi taki, ki imajo pesimisticne.
Na boljso kakovost goriva se bodo privadili samo tisti z optimisticnimi. In se to ne tako, da natocis, pa takoj vidis. Po moje bo treba par kant skurit, da se bo zacelo kaj poznat. Hkrati pa je dovolj za par sekund slabega goriva, da se spet postelajo nekam tja na slabo. Tisti optimalni in pesimisticni, bodo sli na "boljse" gorivo zelo verjetno slabse.

Vec oktansko gorivo po definiciji zmore dat manj od sebe kot manj oktansko. Natoci v kak star Jeep motor 100 oktanov, pa bos videl. Ali pa v stirko, kot je nekdo napisal, ki je bila narejena za 86 okt. Se bolje je dat 120 oktanski avio benz v stock avto, pa da vidis kako nikamor ne gre. Druga je zgodba, da motorji zahtevajo vec oktansko gorivo, ker z manj oktanskim klenkajo. Kak Lycoming s svojimi 400HP @ 2650 RPM in 12 litri gibne prostornine je vzorcni primer. V tistih kahlastih izgorevalnih prostorih pac ne more goret nekaj na hitrco, ker bi pokrovko odneslo. Zato pa kuri 120 okt avio benz, da lepo pocasi gori...

AFR tuning... Kaksen pa je pravi AFR za Shell V Power? Niti en dirkalni bencin nima 14.7 AFR za Lambda 1! Torej???

In na koncu najdes na netu, da je v Shell V Power bencin dodanih 10% celuloznega etanola. Kje se na formuli pozna, da je celulozni??? Me se najbolj spominja na nebuloze o organskem jodu. Jod je jod, etanol pa etanol. In to je ves misterij tega benza. Motor bo sel bolj na suho, bo vec zmogel, bo bolj mehko tekel, ker vsi alkoholarji itak mehkeje tecejo. Ne razumem pa zakaj bi bilo treba dat vec gnarja za litrco, kakor za navaden benz. (Bio)etanol oziroma E85 je na sosednji pumpi cenejsi od navadnega benza. Natocis 45 litrov benza, pa dodas 5 litrov bioetanola, pa je to to. Ali pa najdes kje E15 benz, ki je verjetno se malo boljsi kot Shell V Power.

No, pa da ne bo prevec nakladanja. Sem si dal pripeljat en sod V Powerja, pa bomo v kratkem videli kaj zmore zadeva.
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Po jun 28, 2010 12:07 pm

Aja!

Pa se eno prasanje volvo farerju.. Preko katerih sraufov motor pove menjalniku kdaj prihaja navor iz Shell V Powerja, kdaj pa zarad tuninga (da menjac ve kdaj naj se zlomi in kdaj ne)??
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Po jun 28, 2010 1:36 pm

MikeLima sam nasvet, ko bos natocil V Power ultra super gorivo moras pedal za gas sam pipnut ker drugac ti bo valarje ven fuknl :rofl
 
Uporabniški avatar
Cornelius
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 505
Pridružen: So maj 05, 2007 10:45 pm

Napisal/-a Cornelius Po jun 28, 2010 2:53 pm

MikeLima je napisal/-a:Aja!
Pa se eno prasanje volvo farerju.. Preko katerih sraufov motor pove menjalniku kdaj prihaja navor iz Shell V Powerja, kdaj pa zarad tuninga (da menjac ve kdaj naj se zlomi in kdaj ne)??


Cipani xc90 vsem do zdaj je sel menjalnik in se kaj. Ker sem na forumu swedespeed in ostalim ze leta in leta se kako berem o tem...enako je ko dajo xc90 znizati ali delati predelave...obnasa se degenericno na cesti. Menjalnik vsaka komponenta je narejena se posebej tiste ki prenasajo obremenitve do dolocenih mej...mar ni tako?
Najbolji primer ti je Hyundai katerega sem imel unikat v Slo. 2005 kupljen.
Nov Tucson V6 z motorjem od starega Santa Fe a zal so dali presvoh menjalnik z 4 prestave na avtomatika...dvakrat nov menjalnik je sel dokler niso priznali napake v tovarni. Zakaj so ga ukinili in ga ne mores vec narociti? Isto je z obremenitvami ce dodajas konje na standarden motor a ne menjas osnovnih delov itn. A sem laik v tem. Nisem toliko brihten da dajam izjave kot je tvoja zgoraj... :roll: vprasaj mal sturckote pri tuningu zakaj gre menjalnik.
 
Uporabniški avatar
damjan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1630
Pridružen: So okt 19, 2002 10:46 am
Kraj: črnomelj

Napisal/-a damjan Po jun 28, 2010 3:26 pm

huh cornelius....
če je kdo stručko za tuning je to ravno MikeLima...
tako da.....owned
 
maliBobi
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Če jun 03, 2010 6:02 pm

Napisal/-a maliBobi Po jun 28, 2010 4:03 pm

lenivec je napisal/-a:
maliBobi je napisal/-a:
lenivec je napisal/-a:in kateri avti majo senzorje ki merijo kakovost goriva?

Jaz mislim, da je to knock senzor. )

senzor klenkanja in senzor kvalitete goriva sta dva različna pojma


Prvo kaj pljune googl...

http://www.volkswagen.com.hr/sve_o_vw_u/inovacija/leksikon_tehnike/klopfsensor.html

Cornelius je napisal/-a:
MikeLima je napisal/-a:Aja!
Pa se eno prasanje volvo farerju.. Preko katerih sraufov motor pove menjalniku kdaj prihaja navor iz Shell V Powerja, kdaj pa zarad tuninga (da menjac ve kdaj naj se zlomi in kdaj ne)??


Cipani xc90 vsem do zdaj je sel menjalnik in se kaj. Ker sem na forumu swedespeed in ostalim ze leta in leta se kako berem o tem...enako je ko dajo xc90 znizati ali delati predelave...obnasa se degenericno na cesti. Menjalnik vsaka komponenta je narejena se posebej tiste ki prenasajo obremenitve do dolocenih mej...mar ni tako?
Najbolji primer ti je Hyundai katerega sem imel unikat v Slo. 2005 kupljen.
Nov Tucson V6 z motorjem od starega Santa Fe a zal so dali presvoh menjalnik z 4 prestave na avtomatika...dvakrat nov menjalnik je sel dokler niso priznali napake v tovarni. Zakaj so ga ukinili in ga ne mores vec narociti? Isto je z obremenitvami ce dodajas konje na standarden motor a ne menjas osnovnih delov itn. A sem laik v tem. Nisem toliko brihten da dajam izjave kot je tvoja zgoraj... :roll: vprasaj mal sturckote pri tuningu zakaj gre menjalnik.


Daj večji-zmoglivejši pretvornik navora pa ga lahko odpreš na 500 horsijev
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Po jun 28, 2010 5:50 pm

Da slučajno ne misliš da če bi avtomatik imel 5 oziroma 6 prestav bi bilo pa OK?

Po mojih opažanjih so starejši menjalniki celo robustnejši od današnjih - seveda kakšni multitronici izvzeti. Prav tako pa Hyundai-jev motor V6 nima navora v izobilju, da bi menjalnike lomilo.
 
maliBobi
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Če jun 03, 2010 6:02 pm

Napisal/-a maliBobi Po jun 28, 2010 6:54 pm

Sašo priznaj, da si se zmotil pa gremo naprej, prosim :roll:
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov