Lemmiwinks

Bom pa za svoj ego enkrat izmeril razliko IT-ja med SLO 95 in AT V-Power, recimo pri 5000RPM.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
wuky je napisal/-a:sašo5 je napisal/-a:LoCo je napisal/-a:
Noben ne oporeka dejstvu - V-Power je superioren pretty much kateremukoli drugemu bencinu na črpalkah, ne da pa sam od sebe konjev.
kaj pa porečeš na to(bilo pisano in opisano na mnogih avto straneh časopisov in forumov) da golf V (izpeljanka R36) da na osnovni bencin 360ps na boljši pa 400......sicer testirano v ZDA kjer imajo drugačne standarde - navadni bencin je roš 88(vendar je to adekvatno našumu 95) super pa kao 94
Pravim da je treba če hočeš pisat komentarje o tem kaj bencin pomeni motorju treba razumeti kako deluje bencinski motor, kako deluje ECU in kaj oktanska vrednost sploh pomeni.
lenivec je napisal/-a:in kateri avti majo senzorje ki merijo kakovost goriva?
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.
MikeLima je napisal/-a:Aja!
Pa se eno prasanje volvo farerju.. Preko katerih sraufov motor pove menjalniku kdaj prihaja navor iz Shell V Powerja, kdaj pa zarad tuninga (da menjac ve kdaj naj se zlomi in kdaj ne)??
lenivec je napisal/-a:maliBobi je napisal/-a:lenivec je napisal/-a:in kateri avti majo senzorje ki merijo kakovost goriva?
Jaz mislim, da je to knock senzor. )
senzor klenkanja in senzor kvalitete goriva sta dva različna pojma
Cornelius je napisal/-a:MikeLima je napisal/-a:Aja!
Pa se eno prasanje volvo farerju.. Preko katerih sraufov motor pove menjalniku kdaj prihaja navor iz Shell V Powerja, kdaj pa zarad tuninga (da menjac ve kdaj naj se zlomi in kdaj ne)??
Cipani xc90 vsem do zdaj je sel menjalnik in se kaj. Ker sem na forumu swedespeed in ostalim ze leta in leta se kako berem o tem...enako je ko dajo xc90 znizati ali delati predelave...obnasa se degenericno na cesti. Menjalnik vsaka komponenta je narejena se posebej tiste ki prenasajo obremenitve do dolocenih mej...mar ni tako?
Najbolji primer ti je Hyundai katerega sem imel unikat v Slo. 2005 kupljen.
Nov Tucson V6 z motorjem od starega Santa Fe a zal so dali presvoh menjalnik z 4 prestave na avtomatika...dvakrat nov menjalnik je sel dokler niso priznali napake v tovarni. Zakaj so ga ukinili in ga ne mores vec narociti? Isto je z obremenitvami ce dodajas konje na standarden motor a ne menjas osnovnih delov itn. A sem laik v tem. Nisem toliko brihten da dajam izjave kot je tvoja zgoraj...vprasaj mal sturckote pri tuningu zakaj gre menjalnik.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov