primozek68 je napisal/-a:Sicer pa, za avtocesto je potrebno mnogo elaboratov, kalkulacij, meritev, standardov. Na projektih delajo vrhunsko izobraženi ljudje, velik del znanja pride tudi iz drugih držav. Načrtovanje je zahteven proces. Tako, da, tako kot je, tako mora bit. In tega ne more spodbijat nekdo, ki ne zna narisat enakostraničnega trikotnika.
ampak zadevo rešimo in spravimo skupaj le s pomočjo praktičnega znanja, iskušenj in improvizacije.
primozek68 je napisal/-a:instrumenti za kotiranje nivelet, pozicije objektov ipd, so natančni v stotinko mm.
primozek68 je napisal/-a:ampak zadevo rešimo in spravimo skupaj le s pomočjo praktičnega znanja, iskušenj in improvizacije.
Ja pa ja de. Pri tehničnem prevzemu se vsak gradbeni element premeri in ugotovi, če je znotraj odstopanja. Ti hočš rečt, da mal po svoje fršolate, pa ulivate. Brez teodolitov,brez libel,... Ne vem v kakšni gradbeni stroki si (mešalec,grablje,..?), instrumenti za kotiranje nivelet, pozicije objektov ipd, so natančni v stotinko mm.
Ne pa improvizacija lepo te prosim.
Lini je napisal/-a:Namen niš je v splošnem varnostni in morjo bit pravokotne da se lahko vanje umakne človek ki se v sili umika iz tunela. Če bi ble pod kotom bi se definitivno našel kak vrli voznik (ki ob rdeči pred tunelom vseen pihne 100 skoz ker pač neve kaj narest če je rdeča na vhodu) ki bi v niši pod kotom speštal človeka v pravokotni ga pa ne more. Sej je preprosta logika samo malo je treba pomislt da je varovanje človeškega življenja pomembnejše od varovanja pleha.
Strokovnjak je napisal/-a:@primozek68
Lep spomenik zaradi strogega dela po načrtu in prisotnosti domačega in tujega "znanja" smo imeli v Ajdovščini, ko so čez avtocesto naredili tak nadvoz, da je prednji del avtobusa na začetku nadvoza podrsal po asfaltu, ker je bil vzpon preveč na ostro narejen. Naslednja napaka je bilo pripadajoče križišče z obvoznico, ker so bistre glave menile, da semafor ni potreben. Šele po nekaj hudih nesrečah in najmanj eni smrti žrtvi so namestili semaforje in od tedaj (čudežno) ni več nesreč. Sploh pa če bi se naši projektanti kaj zgledovali po tujini, bi že zdavnaj pričeli masovno graditi rondoje, žal je to pri nas v zadostni meri prisotno komaj nekaj let.
B|ind je napisal/-a:@C4V4L13R, seveda vem. Namesto da bi naredili konkretno industrijsko pot so raje naredili nek kvazi drevored![]()
Pač eden izmed mnogih 'failov'.
@primozek68, se sprašujem ali si ti morda le še eden izmed mnogih teoretikov ali si že kdaj dejansko bil na gradbišču in od blizu videl kako se zadevam streže.
Sem bil do zdaj prisoten na dveh tehničnih prevzemih kjer je bil investitor Krka d.d. (samo toliko da dobiš predstavo o tem kako strog investitor je bil) in ni nihče od nadzornih ni nič meril. Lahko ti še povem nahitro nekaj napak ki smo jih morali sanirati (oz. naši podizvajalci) in nobena od teh pripomb ni bila v kakršnikoli povezavi s konstrukcijo objekta (ampak bi bili preveč offtopic, lahko na PM če te zanima)
Je pa res da smo neskladnosti v projektu sportno reševali z investitorjem.
Strokovnjak je napisal/-a:@grega
Ne vem če je pljuvati pravi izraz, napisal sem dejstva in če se kot gradbenik počutiš užaljenega je tvoj problem. Da rondoji povečujejo pretočnost prometa, pa res ni treba biti posebno šolan, da to opaziš in tudi posledice prometnih nesreč so bistveno blažje kot v navadnih križiščih.
primozek68 je napisal/-a:B|ind je napisal/-a:@C4V4L13R, seveda vem. Namesto da bi naredili
Sicer pa tkole je... Ne vem koji k***c sem jest, pa še 40 ostali na gradbenem faksu risal k budale na paus papir po 14 dni projekte cest. Pa cestne objekte, pa računal odkopne in nasipne kubikaže, pa merili parkec nasproti FGG-ja, kotitral, izračunaval, pa ne vem kaj še vse.
Vsako nišo je nekdo projektiral in ta je imel malo več soli v glavi kot nekateri ta glasni tukaj. In vsi objekti ustrezajo nekim standardom, ki so evropski.
Tako, da, kakor je narejeno, še enkrat ponavljam je PRAV, saj se je nekdo moral podpisat pod vse to.
Če mate pa klavstrofobijo, se pa ne vozit po tuneli, a ne energetik.
Zgleda smo potem mi budale, vi pa strokovnjaki.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov