Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee To sep 07, 2010 4:01 pm

zaradi tega sistema so pol gužve na semaforjih??? sem zadnjič videl to foro... bi šla dva avta skozi predno je tisto čudo se vžgalo in speljalo :roll:
Slika
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx To sep 07, 2010 4:10 pm

killah bee je napisal/-a:zaradi tega sistema so pol gužve na semaforjih??? sem zadnjič videl to foro... bi šla dva avta skozi predno je tisto čudo se vžgalo in speljalo :roll:


Off.

Čebelca, ti še živiiš? :lol:
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
Ausc
Novinec
 
Prispevkov: 193
Pridružen: Pe apr 09, 2010 1:40 pm

Napisal/-a Ausc To sep 07, 2010 4:38 pm

killah bee je napisal/-a:zaradi tega sistema so pol gužve na semaforjih??? sem zadnjič videl to foro... bi šla dva avta skozi predno je tisto čudo se vžgalo in speljalo :roll:


Ne, verjemi, da niso zaradi tega sistema guzve na semaforjih. Guzva je zaradi pocasnih voznikov :lol:
 
Uporabniški avatar
reber
Uporabnik
 
Prispevkov: 836
Pridružen: Pe maj 16, 2003 12:12 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a reber To sep 07, 2010 6:06 pm

Če je zaganjač (štarter) res dobro dimenzioniran, potem naj ne bi bilo problema, saj ogret motor z lahkoto štarta, še vedno pa se poraja dvom v suhe zobnike, ki jih bo po določenem času treba zamenjati v rednem servisnem intervalu.

Olje se mi ne zdi problem, saj ne odteče tako hitro, sicer pa ostanejo gibljivi deli motorjakar nekaj časa mastni, čeprav olje ni pod pritiskom. Vsekakor so pri zagonu slabši pogoji, kot med delovanjem, je pa vprašanje ali res opazno škoduje, saj to ni hladen zagon.

Poraba goriva ne bo bistveno manjša, še manj pa prihranek zaradi goriva, bo pa ves ta prihranek izpuhtel zaradi nekoliko večjih vzdrževalnih stroškov, torej ostane le ekološka osveščenost, če bo pridobitek v tej smeri.

Vsekakor je možno sistem zaganjača izpopolniti, narediti nekoliko drugače, da bo primeren za veliko več zagonov, kot običajno, sistem bo najbrž dražji, ampak z masovno proizvodnjo se potem izravna.

Moje mnenje je, da bi namesto start-stop sistema morali razvijati še možnost pol hibridnega delovanja za premikanje v koloni z ugasnjenim motorjem. Ja, zadeva bo bistveno dražja, ker to pomeni večji akumulator in elektromotor in seveda nekaj elektronske pameti ;) Tak sistem je seveda čisto nekaj drugega kot start-stop, katerega je možno vgraditi v vsak avto brez bistvenih predelav, če seveda odštejemo zaganjač, ki je prav gotovo šibki člen, če ni predimenzioniran.

Nimam izkušenj s tem sistemom, si pa lahko predstavljam. Nimam nič proti sistemu, še več, mislim, da je dober, ampak verjetno samo za ekologijo, ne pa tudi za žep in če dobro premislimo, je tudi ekologija veliko vredna.

.
www.reber.si - www.elektron.si - www.pastir.info
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee To sep 07, 2010 7:42 pm

speedfreak je napisal/-a:
killah bee je napisal/-a:zaradi tega sistema so pol gužve na semaforjih??? sem zadnjič videl to foro... bi šla dva avta skozi predno je tisto čudo se vžgalo in speljalo :roll:


Off.

Čebelca, ti še živiiš? :lol:



off.. po kakih 2 letih prvi post :lol:
Slika
 
pikoli
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 41
Pridružen: Pe jan 08, 2010 4:10 pm

Napisal/-a pikoli To sep 07, 2010 7:43 pm

Kaj pa če bi kar oreng predimenzioniral zaganjač, do te mere, da bi se lahko v koloni premikal kar z njim? Dodaš še kako malo sklopko, da ko zaganjač premika avto, se motor ne vrti, in pa še kakšen akumulator.
Kaj mislite? Bi zadeva lahko funkcionirala?
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx To sep 07, 2010 7:46 pm

killah bee je napisal/-a:
speedfreak je napisal/-a:
killah bee je napisal/-a:zaradi tega sistema so pol gužve na semaforjih??? sem zadnjič videl to foro... bi šla dva avta skozi predno je tisto čudo se vžgalo in speljalo :roll:


Off.

Čebelca, ti še živiiš? :lol:



off.. po kakih 2 letih prvi post :lol:


WB 8)
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
Mgajvr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1359
Pridružen: Ne feb 18, 2007 7:12 pm
Kraj: okolica litije

Napisal/-a Mgajvr To sep 07, 2010 8:12 pm

a ni meu pred leti že LUPO 3L podoben sistem?
xXx

Skoda driver

tolk časa sm jo porivou, da je mi je vžgala in ušla...
 
Uporabniški avatar
MyWay!
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 687
Pridružen: Sr okt 29, 2008 10:30 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a MyWay! To sep 07, 2010 9:26 pm

killah bee je napisal/-a:zaradi tega sistema so pol gužve na semaforjih??? sem zadnjič videl to foro... bi šla dva avta skozi predno je tisto čudo se vžgalo in speljalo :roll:
Meni ni nikoli uspelo prehiteti sistema :!: Torej, kolikor hitro sem mogel, sem pritisnil sklopko, prestavil v prvo in speljal. Ne govori bedarij.

Kot že nekajkrat rečeno - tisti, ki niso nikoli probali so kritični do zadeve.
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee To sep 07, 2010 9:57 pm

ne govorim neumnosti... videl na lastne oči... vzporedno sva bila... ko se je prižgala zelena sem bil jaž že v polovici križišče, predno je model avto prižgal in speljal... :roll:
Slika
 
Uporabniški avatar
moj-avto
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 670
Pridružen: Če apr 17, 2008 4:46 pm

Napisal/-a moj-avto To sep 07, 2010 9:57 pm

Ne vidim razloga, da tej, ki imajo ta sistem ga tudi prehitro hvalijo. Sigurno njihovi avti niso stari in materjal ni še pošteno načet. Bomo videli pod rubriko POPRAVILA IN OKVARE če bodo z leti nastopile kake težave.
Sploh pa inovacije, ki jih uvajajo v avtomobilih ni nujno, da se bodo obnesle.
Avto, moj partner!
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz To sep 07, 2010 11:17 pm

killah bee je napisal/-a:ne govorim neumnosti... videl na lastne oči... vzporedno sva bila... ko se je prižgala zelena sem bil jaž že v polovici križišče, predno je model avto prižgal in speljal... :roll:

Ja pa to ne pomeni, da je sistem kriv. Je pač voznik počasen. Tak bi verjetno tudi brez tega sistema s 5 sekundnim zamikom dal v prvo in speljal..
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Sr sep 08, 2010 6:21 pm

Nekje je to obvezno, pri nas k sreči ni. Ricl na štarterju že zamenjaš, na vztrajniku pa krono šele potem, ko je menjalnik dol, torej grozovit poseg. Zanimivo, kako vas take brezvezne rešitve pripeljejo do bogatega dialoga, ko sem odprl temo dvomasnih vztrajnikov se tudi eden ni oglasil, pa bo najmanj vsak drugi plačal več kot 1000€ za kompletno popravilo te nekoristne yebe. Pri rampah in koloni menda vsak zna ugasniti avto, zakaj bi to delal avto sam na silo?? 10x
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Sr sep 08, 2010 8:31 pm

Dvomasni vztrajnik, egr, dpf, start&stop... same tempirane bombe, le da start&stop potegne še par stvari za sabo. Če mislijo tako dodajat to ne ravno preveč trpežno tehniko, bodo avti pri 200-300k km direkt za na odpad!
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
moj-avto
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 670
Pridružen: Če apr 17, 2008 4:46 pm

Napisal/-a moj-avto Sr sep 08, 2010 9:21 pm

~toMmy~ je napisal/-a:Dvomasni vztrajnik, egr, dpf, start&stop... same tempirane bombe, le da start&stop potegne še par stvari za sabo. Če mislijo tako dodajat to ne ravno preveč trpežno tehniko, bodo avti pri 200-300k km direkt za na odpad!


To je sistem trženja. Naj lastnik zapravi čim več denarja za kose in popravila!
Nato čim prej še avto zamenja, po možnosti za nov.
Italijani vedo kje iskati denar. Tipičen primer je FIAT EVO. Vsi vsebujejo serijsko sistem START STOP.
LINK:http://www.fiat.si/o_fiatu/novice.asp?id=388
Avto, moj partner!
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Sr sep 08, 2010 10:01 pm

killah bee je napisal/-a:
speedfreak je napisal/-a:
killah bee je napisal/-a:zaradi tega sistema so pol gužve na semaforjih??? sem zadnjič videl to foro... bi šla dva avta skozi predno je tisto čudo se vžgalo in speljalo :roll:


Off.

Čebelca, ti še živiiš? :lol:



off.. po kakih 2 letih prvi post :lol:


off:
sosed pozdravljen zopet na a.com-u :lol:
 
Uporabniški avatar
YOC
Uporabnik
 
Prispevkov: 887
Pridružen: Pe feb 14, 2003 10:53 am
Kraj: Spredi levo (LJ)

Re: start&stop

Napisal/-a YOC Pe okt 12, 2012 7:03 pm

Malce oživljam temo in sicer z vprašanjem.
Avtomobile s start&stop sistemi sem že večkrat vozil in načeloma zadeve funkcionirajo čisto OK.
Ampak, kaj pa če recimo sistema v avtomobilu ni. Pustimo zdaj obrabo in "dimenzioniranje" štarterjev. Zanima me predvsem v zvezi s porabo in sicer: Ali ob ponovnem prižiganju avtomobila na semaforju porabiš več goriva, kot bi bila poraba pri minuti, dveh lera?

Hvala!

lp

YOC

8)
Bolje 10 konjev premalo pod haubo, kot en osel preveč za volanom!!!
WWWWRRRRRRRRUUUUUUUMMMMMMMMM..........
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: start&stop

Napisal/-a lisko Pe okt 12, 2012 7:59 pm

YOC je napisal/-a:Malce oživljam temo in sicer z vprašanjem.
Avtomobile s start&stop sistemi sem že večkrat vozil in načeloma zadeve funkcionirajo čisto OK.
Ampak, kaj pa če recimo sistema v avtomobilu ni. Pustimo zdaj obrabo in "dimenzioniranje" štarterjev. Zanima me predvsem v zvezi s porabo in sicer: Ali ob ponovnem prižiganju avtomobila na semaforju porabiš več goriva, kot bi bila poraba pri minuti, dveh lera?

Hvala!

lp

YOC

8)



Odgovor je ne. So testirali in pri prižiganju in ugašanju motor ni porabil več goriva kot pa takrat ko je delal (seveda gledal se je efektivni čas delovanja). Torej pri start stop sistemu motor porabi manj goriva. Koliko manj in koliko to presega stroške (mercedes ima svoj aku in popolnoma ločen sistem vžiga....tako da glavni aku še vedno ostaja samo za hladen zagon....start stop pa prevzame drugi manjši, ki skrbi samo za vžig....shranjen v dno prtljažnika) je pa seveda poglavje zase....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: start&stop

Napisal/-a sonic Pe okt 12, 2012 9:35 pm

Mene papri teh start/stop sistemih zanima le eno - ali se jih da izklopiti?
(recimo kupiš avto ki ti je sicer všeč, pa ima serijsko start/stop)
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
YOC
Uporabnik
 
Prispevkov: 887
Pridružen: Pe feb 14, 2003 10:53 am
Kraj: Spredi levo (LJ)

Re: start&stop

Napisal/-a YOC Pe okt 12, 2012 9:44 pm

@lisko: torej, če avtomobil sploh nima vgrajenega start&stop sistema je smiselno ob kakšnih daljših semaforjih, železniških prehodih, ... tudi tak avtomobil ugasniti in počakati do zelene, ko ga spet sam prižgeš, in to brez "hujših" dolgoročnih posledic pri obrabi komponent ali porabi materiala? Upam, da razumem prav.

@sonic: seveda ga lahko ugasneš. Je tipka za izklop sistema.
Bolje 10 konjev premalo pod haubo, kot en osel preveč za volanom!!!
WWWWRRRRRRRRUUUUUUUMMMMMMMMM..........
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov