Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
uros_p
Novinec
 
Prispevkov: 485
Pridružen: Ne jul 01, 2007 4:37 pm
Kraj: Prevalje

Napisal/-a uros_p Po okt 18, 2010 9:38 am

Buggy, tvoji posti so res izstopajoči po miselnosti in mislim da sta možni samo dve varianti. Prva je, da resnično verjameš v vse to, kar praviš in te grozno frustrira, kako ne najdeš več somišljenikov in si hkrati prepričan, da si prepameten za ta poneumljen svet in vse te ljudi okoli sebe? Druga pa je, da te iz nekega osebnega razloga matra nekdo, ki očitno ima ali pa samo preferira nekaj poavtomatiziranega in si tukaj našel idealno priložnost za anonimni izliv svojih frustracij, preprosto zato, ker si želiš krega. Jaz upam, da je tvoj razlog slednji, ker po tem pač zapadeš v grupo povprečnega človeka, ki občasno zateži naključnim mimoidočim. Če pa je razlog prvi, potem pa imaš zgleda blazne osebnostne težave. Namreč nikakršnega smisla ni, da se kar naenkrat vmešaš v debato o avtomatskih menjalnikih in začneš s filozofijo o poneumljanju ljudi, kriplih in poženščenih snobih, samo zato, ker po tvojem takšni ljudje niso pravi dedi. Polek tega očitno misliš, da je zbranost pri vožnji povezana s tem, ali imaš kaj za stisnit z levo nogo ali ne oz. da tebe očitno pri zbranosti ohranja zvok motorja, ki te s svojimi obrati opominja, da bi bilo dobro, da prestaviš v višjo prestavo. Se ti ne zdi, da si tukaj ravno ti tisti problem nezbranosti?

S tvojo miselnostjo daješ občutek, da je vsakršen napredek poneumljanje in bralec si ne more kaj, da se ne vpraša podobnih vprašanj kot je recimo to, ali tvoja mama mogoče lika perilo z likalnikom, ki ga mora predhodno segret na štedilniku? Namreč tisti električni likalnik lahko popolnoma odtegne zbranost tvoje mame in jo skozi leta popolnoma poneumi.
Naravnanost po razvoju je pač lastnost intelegentnih bitij in oprekanje temu s tezo po poneumljanju je rahlo si nasprotujoče. Namreč zbranosti za vozilom ne narekuje tip menjalnika, temveč tvoja osebna zavednost odgovornosti v času ko si za volanom. Mogoče pa ti tukaj pešaš?
Slika
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Po okt 18, 2010 9:48 am

buggy je napisal/-a:tristan01
lepo da se strinjava o tem da je vedno vec "voznikov", ki delajo za volanom marsikaj drugega kot to da bi vozili. Razlika je le to, da sem jaz preprican, da ta novodobna "pomagala" (kamor spada tudi avtomatski menjalnik) ljudi poneumljajo in jim dajejo se vecjo potuho, da so na cesti popolnoma nepazljivi in dalec od nekoga, za katerega bi lahko rekli, da obvladuje situacijo. Gre za stanje duha.
Lp,
buggy


Men se pa zdi, da so avtomatiki fajn, ker razbremenijo človeka in so tako vozniki bolj pazljivi in bolj spremljajo promet. Tudi prej štartajo na semaforju, tako da je manj gneče, tisti z ročnimi pa kažejo neobvladanje situacije, ko jih je treba čakat, da dajo v prvo prestavo, ko enkrat že gori zelena na semaforju.
 
Uporabniški avatar
SašoP
Uporabnik
 
Prispevkov: 984
Pridružen: Po jul 07, 2008 10:17 am
Kraj: Domžale

Napisal/-a SašoP Po okt 18, 2010 10:25 am

Mene pa res zanima kakšn auto fura buggy da ne mogoče VW 1200, k je auto res za prave dece??
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Napisal/-a _BANDIT_ Po okt 18, 2010 10:31 am

Suljo20 je napisal/-a:Mene pa res zanima kakšn auto fura buggy da ne mogoče VW 1200, k je auto res za prave dece??


Mogoče pa sploh ne uporablja avta ampak okrog hodi peš in bos, ker obutev je že za pomehkužene snobe in ni dovolj hard zanj, ki je pravi dec. ;)
http://www.zup-racing.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! Slika
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 Po okt 18, 2010 10:45 am

buggy je napisal/-a:Nic se razburjat, stvar je misljena v kontekstu poneumljanja ljudi kjer je danes ze vse avtomatizirana v duhu kako si "poenostaviti zivljenje".


buggy je napisal/-a: Razlika je le to, da sem jaz preprican, da ta novodobna "pomagala" (kamor spada tudi avtomatski menjalnik) ljudi poneumljajo in jim dajejo se vecjo potuho, da so na cesti popolnoma nepazljivi in dalec od nekoga, za katerega bi lahko rekli, da obvladuje situacijo. Gre za stanje duha.


Za začetek, avtomatski menjalnik ni neka nova pogruntavščina ampak stara fora,ki je v avtomobilih pristotna že več, kot 60 let.

buggy je napisal/-a:...skratka, poanta mojega posta je bila da ni vazno samo priti na cilj nekaterim je vsec tudi kako se na ta cilj prihaja in ta obcutek, ti doda tudi to da imas popolno kontrolo nad vozilom/situacijo in ne obratno. Pri voznji je potrebno biti skoncentriran in vsa "pomagala" ljudi se bolj razvajajo da v avtomobilih delajo vse kaj drugega kot pa vozijo.


Meni je tudi pomebno kako pridem do cilja in ravno vožnja z avtomatikom mi je v zadovoljstvo, prav tako upam trditi, da ima človek z aut. menjalnikom boljšo kontrolo nad vozilom in prometom. Razen v primeru, če si vaški posebneš in po ozkih podeželjskih cestah priganjaš avto krepko čez omejitve in meje zdravega razuma, sekaš nepregledne ovinke vmes pa stalno šaltaš in se zdiš samemu sebi tako zelo kool, pravi moški, pravi dirkač.


W|zz je napisal/-a:Men se pa zdi, da so avtomatiki fajn, ker razbremenijo človeka in so tako vozniki bolj pazljivi in bolj spremljajo promet. Tudi prej štartajo na semaforju, tako da je manj gneče, tisti z ročnimi pa kažejo neobvladanje situacije, ko jih je treba čakat, da dajo v prvo prestavo, ko enkrat že gori zelena na semaforju.


Največji absurd je, da marsikdo zagovarja ročni menjalnik zaradi neke športne vožnje, hitre odzivnosti in podobne traparije, potem moram pa prav te z ročnim menjalnkom vedno čakat, da se spomni prešaltati in speljati, če mu seveda pri tem opravilu avto ne crkne ali pa se popolnoma zašalta po katerem se potem sliši zelo nezdrav zvok iz menjalnika :roll:

buggy je napisal/-a:za prave dece je 6 stopenjski rocni...

Pa, če si že ravno tako proti novotarijam. Zakaj potem kar 6 stopenjski menjalnik!! Pravemu decu je potem dovolj 4 stopenjski menjalnik :EE .

Se pa tudi jaz sprašujem kakšno zverino vozi buggy. Upam vsaj, da ni to kakšen mali olupek z litražo motorja, kot plastenka pjače.


Za konec pa ročni ali avtomatik, nima veze! Nekaterim paše eno drugim drugo iz različnih razlogov. Je pa neumno tako razmišljati in trditi, kot buggy!
 
Ytsejam
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 34
Pridružen: Če maj 27, 2010 7:08 am

Napisal/-a Ytsejam To okt 19, 2010 7:02 am

V zadnjem času je tako naneslo, da sem imel priložnost voziti dva avtomatika. Prvi je biu malce starejši audi A6 letnik 2002 2.4 bencinar. Sam se nisem toliko poglobil ker sem ga imel priložnost peljati samo 150km zato ne vem točno kakšen menjalnik je imel. Drugi je bil čisto nov honda Accord 2.2 ictdi z 5 stopenjsko avtomatiko, katero so vsi slovenski testi skritizirali. Nisem neki ekspert ampak po mojih občutkih je bistveno bolj uglajeno in zvezno deloval avtomatik v hondi. Zelo lepo ima izračunana razmerja in 6. prestave nisem pogrešal.

Dober prijatelj pa ima DSG in ga ne more prehvalit. V kolikor sem bral imajo avtomobili ki so opremljeni z njim celo boljše pospeške, manjšo porabo ... vendar sem pa že večkrat zasledil da je lahko vzdrževanje hudičevo drago, ker naj bi imeli kar nekaj težav z življensko dobo.
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss To okt 19, 2010 9:28 am

Ytsejam je napisal/-a:Dober prijatelj pa ima DSG in ga ne more prehvalit. V kolikor sem bral imajo avtomobili ki so opremljeni z njim celo boljše pospeške, manjšo porabo ...


Ne verjemi vsega kar slišiš. Že zato, ker je avto z DSG že nekje 20-30kg težji se hitro izgubijo prednosti avtomatike. Pri pospeških je definitivno zadeva zelo podobna, če ne skoraj enaka. Kar se pa tiče porabe je pa manjša z DSG mogoče le pri bencinskih motorjih z dieselskimi pa definitivno večja. Govorimo seveda o parih decilitrih.

Je pa seveda pri ročnem menjalniku poraba veliko bolj odvisna od samega voznika oziroma njegovega občutka kako je treba avto peljat in kdaj prestavit. Zaradi manjših izgub (manj vrtećih delov in nižja teža) bo bil ročni menjalnik v porabi v prednosti, če ma seveda za volanom voznika z občutkom.

Aja pa da ne bo kdo tole razumel kot pluvanje čez DSG, ker ni. Je pa le osvetlitev, da ne boste nekateri mislili, da je DSG oh in sploh v vseh primerih.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! To okt 19, 2010 12:10 pm

Jaz obožujem oboje, navadne in avtomatske menjalnike. Ko sem pred pol leta iskal nov avto, je bil avtomatik nujna opcija, vendar sem nato našel super primerek z ročnim in se nisem obotavljal. Bo pa nekoč moja garaža vsebovala tako avtomatika kot navadnega.
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply To okt 19, 2010 6:28 pm

BBoss : Glede DSGja - na linku izveš vse.

http://www.youtube.com/watch?v=hOLdZ4sf-yk


Buggy : Zanima me nekaj. Zakaj je nekatere športnike težko dobit z ročnim menjalnikom ( M3, M5, TT RS, RS6... ) Navsezadnje Polo GTI.
Še BMW 335i moraš imeti srečo, da najdeš ročnega - no nekaj jih je.
 
Uporabniški avatar
black
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1595
Pridružen: Ne jul 13, 2003 8:50 pm

Napisal/-a black To okt 19, 2010 6:39 pm

Jaz sem imel toliko slabega povedati čez avtomatike, kot verjetno noben tukaj.
Januarja sem ga kupil. Ne zamenjam ga več! 8)
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3877
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder To okt 19, 2010 7:17 pm

simply je napisal/-a:BBoss : Glede DSGja - na linku izveš vse.

http://www.youtube.com/watch?v=hOLdZ4sf-yk


Buggy : Zanima me nekaj. Zakaj je nekatere športnike težko dobit z ročnim menjalnikom ( M3, M5, TT RS, RS6... ) Navsezadnje Polo GTI.
Še BMW 335i moraš imeti srečo, da najdeš ročnega - no nekaj jih je.


Kateri športnik ima navaden automatik? Vsi tej ki si jih naštel imajo sodobne automatike, ki hitro menjajo prestavo, tako da nekak pašejo v športni avto. Nevem kolko je važna športna vožnja ljudem, ki kupijo kašnega M5, RS6.... in tudi ferrarije. Se jim gre bolj za prestiž pa da ko stisnejo na gas da se jih sliši kot za športno vožnjo :)
Porsche carrera gt je ročni, pa 911 gt3 tudi.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
CePO
Novinec
 
Prispevkov: 142
Pridružen: Po sep 06, 2004 7:21 pm
Kraj: renkovci

Napisal/-a CePO To okt 19, 2010 8:37 pm

Blinder je napisal/-a:
simply je napisal/-a:BBoss : Glede DSGja - na linku izveš vse.

http://www.youtube.com/watch?v=hOLdZ4sf-yk


Buggy : Zanima me nekaj. Zakaj je nekatere športnike težko dobit z ročnim menjalnikom ( M3, M5, TT RS, RS6... ) Navsezadnje Polo GTI.
Še BMW 335i moraš imeti srečo, da najdeš ročnega - no nekaj jih je.


Kateri športnik ima navaden automatik? Vsi tej ki si jih naštel imajo sodobne automatike, ki hitro menjajo prestavo, tako da nekak pašejo v športni avto. Nevem kolko je važna športna vožnja ljudem, ki kupijo kašnega M5, RS6.... in tudi ferrarije. Se jim gre bolj za prestiž pa da ko stisnejo na gas da se jih sliši kot za športno vožnjo :)
Porsche carrera gt je ročni, pa 911 gt3 tudi.


navaden avtomatski menjalnik (vsaj princip delovanja) imata od teh naštetih RS6 in 335i, ostali, skupaj s polo GTI-jem, pa imajo robotizirane ročne menjalnike (DSG je pač bolj podoben robotu, kot pa klasiki od avtomata)

to je moje mišljenje pač, ne pravim, da je 100% tako :)
 
Uporabniški avatar
RENO911
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: To jun 26, 2007 9:53 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a RENO911 To okt 19, 2010 10:59 pm

Dokler se bodo avtomatski menjalniki kvarili na 100.000 km, menjava pa bo 6.000,00 €, oz. menjava pri popoldancu 4.000,00 €, do takrat ga ne rabim, čeprav bi ga rad imel, sploh F1. Drugo je seveda, če se avto vozi samo v garanciji.

Mislim, da ni zunaj skoraj nobenega BMW-ja X5 3.0 D in Land Roverja RANGE ROVERJA 3.0 D (isti motor in menjalnik), ki ne bi imela zamenjanega oz. popravljenega avtomatskega menjalnika. Za te vem sam, ker sem jih iskal. Sem ne dolgo nazaj klical lastnike po avtonetu in se s tem, da je menjalnik zamenjan, večina celo pohvali, da so s tem odpravili napako in strah, da bi ponovno odpovedal.

Če nimaš 6.000,00 € na kupu za popravila oz. 10% cene novega avtomobila, potem še vedno raje vozim ročnega.

Omeniti je potrebno tudi servise, sploh ko gre za starejša vozila. Olje je potrebno redno menjati, pri menjavi pa samo olje pride cca. 300,00 €, kar pa marsikateremu, ki kupuje starejši avto za par k€, pri servisu dodatno predstavlja občasno večji strošek.

Takšni problemi pa meni ne predstavljajo brezskrbne vožnje, razen če je denar, ki takšne nepomembne skrbi hitro in brez posledic odpravi.


.
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz To okt 19, 2010 11:09 pm

Za DSG, ki je kao super duper, zakompliciran in še občutljiv zraven, me je prišel servis za menjalnik 50% tvoje cene, torej 150€.. 100€ olje in 35€ menjava. In to na uradnem pooblaščenem servisu in brez da bi jaz s sabo olje prinesel. Nanese mi pa en tak servis ravno na 4 leta. Res ni nek velik strošek v takem obdobju..
Res pa da nekih starih poceni avtov z dsg-jem še ni, tako da to ne velja za omenjeni primer..
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 Sr okt 20, 2010 1:27 am

RENO911 je napisal/-a:Dokler se bodo avtomatski menjalniki kvarili na 100.000 km, menjava pa bo 6.000,00 €, oz. menjava pri popoldancu 4.000,00 €, do takrat ga ne rabim, čeprav bi ga rad imel, sploh F1. Drugo je seveda, če se avto vozi samo v garanciji.

Omeniti je potrebno tudi servise, sploh ko gre za starejša vozila. Olje je potrebno redno menjati, pri menjavi pa samo olje pride cca. 300,00 €, kar pa marsikateremu, ki kupuje starejši avto za par k€, pri servisu dodatno predstavlja občasno večji strošek.

Takšni problemi pa meni ne predstavljajo brezskrbne vožnje, razen če je denar, ki takšne nepomembne skrbi hitro in brez posledic odpravi.


Ne vem o kakšnih menjalnikih govoriš, ampak osebno imam z aut. menjalniki dobre izkušnje. Prvič slišim, da naj bi se kar praviloma kvarili pri 100.000km. Doma imam dva avtomobila z aut. menjalnikoma z tudi krepko preko 300.000km in še vedno odlično delujeta. Menjava olja, filtra in tesnila plus delo ne pride niti 100eur. Za olje po 300eur za nekaj litrov jaz še nisem slišal :shock: . Rebuild kit v primeru okvare pride $150-$500 (odvisno od menjalnika in znamke avtomobila) in še nekaj za delo. Je pa res, da ne govorim o nekih najnovejših, naprednih, super duper, "dovršenih" menjalnikih, ampak o klasični primitivni avtomatiki, ki so zanesljivi in poceni.
Se pa lahko vsakemu menjalniku zgodi, da crkne pri 100.000km! Tudi ročni so že odpovedali, celo z manj kilometri. Nekaj je odvisno od same kvalite, nekaj od voznika in nekaj od (ne)pravilnega vzdrževanja.
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1613
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan Sr okt 20, 2010 9:02 am

RENO911 je napisal/-a:Mislim, da ni zunaj skoraj nobenega BMW-ja X5 3.0 D in Land Roverja RANGE ROVERJA 3.0 D (isti motor in menjalnik), ki ne bi imela zamenjanega oz. popravljenega avtomatskega menjalnika. Za te vem sam, ker sem jih iskal. Sem ne dolgo nazaj klical lastnike po avtonetu in se s tem, da je menjalnik zamenjan, večina celo pohvali, da so s tem odpravili napako in strah, da bi ponovno odpovedal.


Vprašal bi lastnike omenjenih vozil, kaj so počeli z njimi??!?
 
Uporabniški avatar
SašoP
Uporabnik
 
Prispevkov: 984
Pridružen: Po jul 07, 2008 10:17 am
Kraj: Domžale

Napisal/-a SašoP Sr okt 20, 2010 9:14 am

Ja valda da menjalniki crkujejo če pa folk sploh za menjavo olja u menjalniku ni slišu, in se veselo vozjo 200k in več km z njimi. Sploh pa to k je en gor napisu da majo use X5ke menjalnike menjane/popravljene, kaj pa pol ostali Bmwji 3jke, 5ke, 7ke... k majo tut tak motor pa menjalnik :roll: :roll: Za Bmw sm dubu info, da se menja olje na okol 160k km.
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Napisal/-a _BANDIT_ Sr okt 20, 2010 9:22 am

Jp, sem tudi jaz slišal, ko je mehanik rekel, da pri BMWjevem avtomatiku (ki ga proizvaja chevrolet) ni treba menjati olja. In potem se čudimo, zakaj zadeva zdrži samo 200k km in potem crkne, hehe.

Če bi lastnik takega menjalnika imel malo pameti, bi vsakih recimo 60-80 kkm menjal olje in filter in bi stvar naredila tudi 400 kkm brez težav.
http://www.zup-racing.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! Slika
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Napisal/-a nevermind Sr okt 20, 2010 10:07 am

Ni čudno, da crkujejo, če priznani servis odsvetuje menjavo olja.

Jah slišam sem na Porsche Verovskovi,da nesvetujejo olja menjati.Pri nekem audiju a8 so ga zamnjali čez par dni se mu je menjalnik sesu pač nekak zato ker je olje novo zobniki ter te stvari v menjalniku so pa stare in so ratale preobremenjene.
 
Uporabniški avatar
SašoP
Uporabnik
 
Prispevkov: 984
Pridružen: Po jul 07, 2008 10:17 am
Kraj: Domžale

Napisal/-a SašoP Sr okt 20, 2010 10:07 am

Ja oni tovarniško nimajo predpisano menjavo, tut po servisni knjigi ne, je pa zelo priporočljivo, če ne nujno to nardit. Zato tut mislm da je u tem težava, ker folk o teh stvareh ni dost obveščen in pol se tut bojijo sploh met avtomatika zato ker kr usi crkujejo :roll:
Drgač pa Bmw majo steptronica od 2h proizvajalcev (ZF in tega k je Bandit omenu). Je pa res da so eni mal boljši k drugi sam keri pa nevem točn.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov